handdator

Visa fullständig version : USA och kosttillskott


Jan
2006-07-27, 17:19
Åker till usa på tisdag och funderar på och köpa hem lite protein.

Är det nån som har några erfarenheter av det? Vad för märken är det som gäller där? Priser? Butikskedjor?(kommer vara i New York och Portland) Införselregler?

dmasl
2006-07-27, 17:22
Jag har fått för mig att allt amerikanskt är SUPERMEGAHYPERGAINOMAXFATBURNTIGER, men jag kanske bara är dum

kelk
2006-07-27, 17:36
Haha, åker på tisdag jag också!
Optimum Nutrition är det fördelaktiga priser på i staterna, om man jämför med priserna här hemma det vill säga.

muskelbyggarn
2006-07-28, 09:44
Allt är billigare i USA än här hemma, så passa på och köp det du vill köpa vad gäller kläder, elektronik, kosttillskott osv.

Vänl,,,
Tobbe

Jan
2006-07-28, 16:26
Allt är billigare i USA än här hemma, så passa på och köp det du vill köpa vad gäller kläder, elektronik, kosttillskott osv.

Vänl,,,
Tobbe

Joo, har laddat upp med pengar för att handla kläder =)

Men vad är det för märken, mer än ON? Priser?

Joh316
2006-07-28, 17:04
Ja, jag var i New York nu i April och jag kan rekommendera butikskedjor som "General nutrition" och "vitaminshoppe". Dessa butiker finns det gott om i New York. Gå in på deras hemsidor så ser du på vilka gator de ligger på samt deras priser. Vad gäller säkerhetskontroller och sånt så är det inga problem. Jag hade köpt lite bars och hade några påsar måltidsersättare i bagaget, de uppnade visserligen bagaget och tittade, men som sagt inga problem. Ha det så grymt bra. Det är verkligen en schyst stad!
Mvh Patrik

paddanboy
2006-07-28, 18:19
Allt är billigare. ******* produkter är i hyffsade prisnivåer. O.N med och alla andra med.

Jan
2006-08-12, 11:09
Ja, jag var i New York nu i April och jag kan rekommendera butikskedjor som "General nutrition" och "vitaminshoppe". Dessa butiker finns det gott om i New York. Gå in på deras hemsidor så ser du på vilka gator de ligger på samt deras priser. Vad gäller säkerhetskontroller och sånt så är det inga problem. Jag hade köpt lite bars och hade några påsar måltidsersättare i bagaget, de uppnade visserligen bagaget och tittade, men som sagt inga problem. Ha det så grymt bra. Det är verkligen en schyst stad!
Mvh Patrik


Tack så mycket för hjälpen. Har handlat 20 lbs ON 100% whey gold för strax över 100kr/kg. Ville köpa lite annat smått, men resväskan vägde redan 30kg och det var ju ej möjligt att ta med bars m.m. i handbagaget för tillfället.

VitaminShoppe var min favoritbutik :)