handdator

Visa fullständig version : Olika träningsforum?


joje
2006-07-27, 07:47
Vilka träningsforum känner ni till och vad skiljer dem åt enligt er?

Själv har jag varit på X-hale när det fanns kvar - på ett annat forum var storebror maktfullkomlig *screwy* och nu landade jag här folks! ;)

Jorgen
2006-07-27, 07:50
Body, halsa.info, gymmet.

Men kolozzeum är bäst. BÄST I TELL YOU ! ! !

Slartibartfast
2006-07-27, 08:09
Finns inget annat forum som kommer i närheten av Kolos mäktighet.

Cilia
2006-07-27, 15:23
[SIZE="5"] Själv har jag varit på X-hale när det fanns kvar - på ett annat forum var storebror maktfullkomlig *screwy* och nu landade jag här folks! ;)
Hänger inte du på Body också?

själv är jag nog bara här och lite på body
Sen känner jag till dom Jörgen skrev men är aldrig där.

Dissector
2006-07-27, 15:28
BODY, Getbig, bbdungeon, musclemayhem, Lunarstorms träningsdiskus :D

Naepp. Inget klår kolo. Informationsmässigt kan man säkert hitta lika bra ställen, men inget klår stämningen och den personliga atmosfären på kolo :)

mini
2006-07-27, 15:37
Jag skriver överlägset mest på Kolo. Har gjort några få icke speciellt minnesvärda inhopp på Body. Läser mer eller mindre frekvent på flertalet andra, både svenska och utländska.

Clyde
2006-07-27, 15:38
Body, halsa.info, gymmet.

Men kolozzeum är bäst. BÄST I TELL YOU ! ! !

Body är bättre :bow:

Inzza
2006-07-27, 15:40
Kolozzeum - bäst för nybörjare
Body - om man är ute efter komplimanger

Jorgen
2006-07-27, 15:42
Body är bättre :bow:
Smaken är olika. Jag är aktiv på båda forumen, 90/10 till kolo dock. :)

mini
2006-07-27, 15:45
Smaken är olika. Jag är aktiv på båda forumen, 90/10 till kolo dock. :)
Ban him!!!

Jorgen
2006-07-27, 15:46
Ban him!!!
Inte då.
Jag är en snäll pojke. Det vet du väl?

Corpobal
2006-07-27, 15:54
Flashbacks träningsforum och ungdomsmottagningens träningsforum, the fountain of knowledge. :naughty:

mini
2006-07-27, 16:13
Inte då.
Jag är en snäll pojke. Det vet du väl?
Jarod - banna Jorgen, han ljuger nu.

joje
2006-07-27, 16:17
Hänger inte du på Body också?

själv är jag nog bara här och lite på body
Sen känner jag till dom Jörgen skrev men är aldrig där.

Jag skippar B--- då storebror inte var snäll..

Einar
2006-07-27, 16:41
...Body - om man är ute efter komplimanger

Så sant! :D

JP
2006-07-27, 16:45
Jag skippar B--- då storebror inte var snäll..


Och vad var orsaken till denna osnällhet? Ren ondska eller fanns orsak?

Jorgen
2006-07-27, 16:51
Och vad var orsaken till denna osnällhet? Ren ondska eller fanns orsak?
Med tanke på att du (som är ondska personifierad :devil: ) finns på det forumet så är den frågan väldigt enkel att svara på.

*kissass*

JP
2006-07-27, 16:55
Med tanke på att du (som är ondska personifierad :devil: ) finns på det forumet så är den frågan väldigt enkel att svara på.

*kissass*


Meaner than mean, eviler than evil, but that goes for both of us, don´t you think;) ?

joje
2006-07-27, 17:01
Och vad var orsaken till denna osnällhet? Ren ondska eller fanns orsak?

Ok - svarar endast för att du frågar då: Ja e rätt spontan och ger gärna beröm och positiva kommentarer när ja tycker det är på sin plats - plötsligt fick ja en dubbelvarning för att ja ansågs ha raggat på träningsjournaler vilket ja tyckte var ren idioti då ja själv vet vad ja skrivit. Sen gnällde ja på att de hade en tråd som uteslutande handlar om just vem som raggat på Body hit eller dit å ja skrev på den tråden att det var hyckleri eller ngt liknande (sen får andra ragga bäst de vill) - resultat ytterligare varningar. Har försökt att resonera med the stuff utan framgång.. men whatever - nu e jag här folks... :cool:

Jorgen
2006-07-27, 17:07
Meaner than mean, eviler than evil, but that goes for both of us, don´t you think;) ?
Hell no. Jag är snällare än snäll.
Fråga, ehm, ehm.....................................

Daniel_S
2006-07-27, 17:08
T-nations artiklar läser jag ganska ofta samt vissa träningstrådar. En del artiklar är mycket bra, andra dåliga, som på alla andra ställen med andra ord.

Allan
2006-07-27, 19:20
På Kolozzeum får man inte ens en varning om man skulle uppföra sig slipprigt mot det andra könet. Man ryker direkt. Man får skriva det mesta, om man följer reglerna och inte retar de andra medlemmarna till vansinne. Skapar man jobb för moderatörerna finns det stora chanser att man inte kommer kunna logga in.
Men välkommen hit.


allan

joje
2006-07-27, 19:38
På Kolozzeum får man inte ens en varning om man skulle uppföra sig slipprigt mot det andra könet. Man ryker direkt. Man får skriva det mesta, om man följer reglerna och inte retar de andra medlemmarna till vansinne. Skapar man jobb för moderatörerna finns det stora chanser att man inte kommer kunna logga in.
Men välkommen hit.


allan

Tackar - men vem har snackat om att skriva slipprigt? - :Virro

joje
2006-07-27, 19:41
Och vad var orsaken till denna osnällhet? Ren ondska eller fanns orsak?

Förövrigt är jag kvar på Body som jag behagar men jag utnyttjar inte det forumet längre.. ;)

Krampus
2006-07-27, 19:42
Åh nej... *cry*

King Grub
2006-07-27, 19:47
Tackar - men vem har snackat om att skriva slipprigt? - :Virro

Du kommer inte att kunna ligga på dom slipprighetsnivåer du gjorde på Body här heller. :) Förfarandet du beskrev i inlägg #19 kommer att leda till varning/ban här också. Eftersom jag är moderator både på Body och Kolozzeum vet jag ju vad dina varningar där beror på och hur inläggen som föranledde dom ser ut, och det är ingen tvekan om att varningarna är berättigade. :) Nina och Jay-Z här är också moderatorer på Body, så vi har faktiskt koll på läget, vilka som är varnade, däribland du, och varför.

Yes
2006-07-27, 19:55
För egen del håller jag till här, på www.drdarden.com, Serious Strength (http://p075.ezboard.com/fseriousstrengthfrm1) och väntar på att bli insläppt på IART RoundTable (http://www.exercisecertification.com/departments/roundtable.html). Jag gillar också att läsa artiklarna på T-nation.

joje
2006-07-27, 20:05
Du kommer inte att kunna ligga på dom slipprighetsnivåer du gjorde på Body här heller. :) Förfarandet du beskrev i inlägg #19 kommer att leda till varning/ban här också. Eftersom jag är moderator både på Body och Kolozzeum vet jag ju vad dina varningar där beror på och hur inläggen som föranledde dom ser ut, och det är ingen tvekan om att varningarna är berättigade. :) Nina och Jay-Z här är också moderatorer på Body, så vi har faktiskt koll på läget, vilka som är varnade, däribland du, och varför.

Ja vet att ni är här men jag har inte samma uppfattning då ja känner mej själv och skulle vara fullt medveten om ja raggat på forumet i fråga.. men lugn - skulle inte falla mej in att säga ngt positivt om någon igen på en träningsjournal.. dessutom var det inte ja som tog upp ämnet här utan ja svarade på en rak fråga.. men men.. och vad som var slipprigt kan ja för mitt liv inte fatta.. ingen känner mej som en sådan person å ja vet inte vad ni hakat upp er på.. men ja hoppas att det är ur världen nu..*innocent*

tejpis
2006-07-27, 20:09
kolo - allround svenskt forum
body - kolo i mindre form med mer profiler och mer asslicking
charliefrancis.com - atletisk träning
athletes.com - samma fast mer omoget
sherdog.com - allt om fighting, styrketräning och motion för fighting
t-nation - allround JÄTTE-amerikanskt forum och bra artiklar