handdator

Visa fullständig version : Bra centralstimulerande produkt som är lagligt.


Bönne
2006-07-25, 12:32
Om man ska hålla sig helt lagligt.

Vilket centralstimulerande preparat förespråkar ni då? Jag är inte ute efter att höja förbränningen, utan efter att få en uppiggande känsla, när man fått dåligt med sömn och mat.

Ja, jag vet att det är bättre att sova tillräckligt och åtgärda det problemet snarare än att äta piller för att motverka sympomen, så det behöver ni inte predika om.

Koffein känner jag mig ganska resistant emot och effedrin är inte ett alternativ.

Det ska vara lagligt, behöver förslag på produkter, kom nu ihåg att inte råka länka till webbshoppar nu bara.

adriano
2006-07-25, 12:35
Stacker är väl lagligt

Allan
2006-07-25, 12:37
Stacker är väl lagligt

Icke.


allan

mini
2006-07-25, 12:43
Det finns de som känner en uppiggande effekt av Fairings LEAN.

Piranha
2006-07-25, 12:44
Grönt te , koffein

Mehdi
2006-07-25, 12:54
Koffein, teobromin/teofyllin, nikotin och så även tyramin i rätt proportioner kan man få till stimulans som slår en del narkotikaklassade preparat.

hum
2006-07-25, 12:58
I mina ögon finns inget vettigt preparat för det ändåmålet.

Kwon
2006-07-25, 13:02
I mina ögon finns inget vettigt preparat för det ändåmålet.

Vem fan ere på din Avatar hum? :D

hum
2006-07-25, 13:04
Vem fan ere på din Avatar hum? :D

Jag såklart!

Herkulez
2006-07-25, 13:06
Koffein, teobromin/teofyllin, nikotin och så även tyramin i rätt proportioner kan man få till stimulans som slår en del narkotikaklassade preparat.
teobromin kan jag gå i god för :thumbup:

Bönne
2006-07-25, 13:08
I mina ögon finns inget vettigt preparat för det ändåmålet.Inte ute efter att bli tjackad, vill bara bli lite klarare i huvudet, då man knappt fått mat eller sömn.

OggeP
2006-07-25, 13:11
Jag brukade käka ginseng innan, men det gav ingen direkt uppiggande effekt som man får utav koffein utan jag kände mig lite piggare hela tiden.

Bönne
2006-07-25, 13:12
Verkar inte bättre än att man får köra på koffein.

800mg @ 73kg kroppsvikt, högst var 5e timme, det ska vara lugnt va, menar så inte levern dör eller så. Finns det någon produkt ni kan rekommendera och ge namnet på som enbart innehåller koffein eller i alla fall till större delen, med bra pris. Köper man från apoteket så man ju tvärr bara 30 x 100mg, inte ens fyra doseringar.

Herkulez
2006-07-25, 13:14
Verkar inte bättre än att man får köra på koffein.

800mg @ 73kg kroppsvikt, högst var 5e timme, det ska vara lugnt va, menar så inte levern dör eller så. Finns det någon produkt ni kan rekommendera och ge namnet på som enbart innehåller koffein eller i alla fall till större delen, med bra pris. Köper man från apoteket så man ju tvärr bara 30 x 100mg, inte ens fyra doseringar.
du har pm om 1minut bönan

Kwon
2006-07-25, 13:14
Jag såklart!

Då kör du ju med olagliga produkter för stimulering! *popcorn*

Pez
2006-07-25, 13:18
Om du är uppe på 800mg på den vikten för att öht känna av det så är det dags att strypa konsumtionen imo.

Jag är koffeinist galore, får väl i mig runt 1000mg om dan normalt, spritt på olika koffeinhaltiga drycker osv.
Men jag får kick på 200-300mg på tab. Nemas problemas.

hum
2006-07-25, 13:20
Då kör du ju med olagliga produkter för stimulering! *popcorn*


sry :em:

ont: 800mg koffein? det låter inte nyttigt alltså. får du inga biverkningar?

ALEXPALEX
2006-07-25, 13:21
Enklast (räcker kortast tid dock):
Ner på golvet för tjugo-fyrtio snabba armhävningar. In på toan och skölj huvudet, inte bara ansiktet. Fyll lungorna och skrik så högt/länge du bara kan. Effekt - klarvaken känsla som sitter i olika länge beroende på vilken typ av aktivitet man vill vakna till för.

Krångligast (höll mig vaken väldigt länge när jag exprimenterade på hur länge jag kunde hålla mig vaken):
Sportdryck och koffeinpulver (eller annan så ren koffein som möjligt) och leka sig fram till vilka doser som passar bäst.

Nackdelen med metod nummer två är att man helt klart känner sig mer alert än vad man defacto är.

En blandning av de båda metoderna kanske är bäst, allt hänger nog på vad man ska hålla sig vaken till för typ av aktivitet.

ALEXPALEX
2006-07-25, 13:22
Just det, får inte glömma sånt som kan ta en genom en tröttsam arbetsdag. Gå in på dass, ställ klockan på mobilen att ringa om 7 minuter. Sätt dig ner och slappna av/somna till.

Kwon
2006-07-25, 13:25
Jag är koffeinist galore, får väl i mig runt 1000mg om dan normalt, spritt på olika koffeinhaltiga drycker osv.
Men jag får kick på 200-300mg på tab. Nemas problemas.

Galore!!! Vad jag hatar när folk lägger in det ordet i SVENSKAN! :laugh:

Det är ju som att uttrycka sig, Nu är det DEFF-O-RAMA etc..

Fan vad skadat språket är... Skäms USA, Internet och MTV! :laugh:

Bönne
2006-07-25, 13:33
sry :em:

ont: 800mg koffein? det låter inte nyttigt alltså. får du inga biverkningar?Kan bli lite skakig, svettas och få svårt för att somna. Eller så känner jag inte speciellt mycket.

Pez
2006-07-25, 13:38
Galore!!! Vad jag hatar när folk lägger in det ordet i SVENSKAN! :laugh:

Det är ju som att uttrycka sig, Nu är det DEFF-O-RAMA etc..

Fan vad skadat språket är... Skäms USA, Internet och MTV! :laugh:
Look whos talkin' ffs! OMGZORZZZ HE DID IT AGAIN! :D

formula4shape
2006-07-25, 13:41
Omega-3 funkar till allt, man kan gå på vatten om man äter det *rolleyes*

Trance
2006-07-25, 13:43
Borde det inte vara koffein-galore alternativt caffeine galore. Eftersom det är just ämnet som skall imundigas i större mängd.




...meh, orkar inte längre. Tänkte skriva en aslång post bara för att visa mig torr lite ironiskt sådär. Men visar mig ännu torrare genom att ge upp. Jag tycker Pez skriver väldigt vackert och har imponerande armar.

L-Sami
2006-07-25, 13:52
Jag kör med Caffein Alert innehåller 200mg koffein per tablett super bra!

sonic
2006-07-25, 14:11
citrus aurantium / synephrine

dude
2006-07-25, 14:30
Testa att snorta allt koffein istället du kanske får mer kick av det samt att de svider i näsan! Samt att du får lite av den där pundigakänslan fast det är helt lagligt! Skit bra ju!:thumbup:

Bönne
2006-07-25, 15:12
Testa att snorta allt koffein istället du kanske får mer kick av det samt att de svider i näsan! Samt att du får lite av den där pundigakänslan fast det är helt lagligt! Skit bra ju!:thumbup:Handlar inte om något hyckleri, utan det handlar om att jag tävlar i styrkelyft och därför följer reglerna som gäller för den sporten.

KniveN
2006-07-25, 16:45
Handlar inte om något hyckleri, utan det handlar om att jag tävlar i styrkelyft och därför följer reglerna som gäller för den sporten.


Då får du väl köra Stacker när du tränar men inte när du tävlar?

Tolkia
2006-07-25, 19:23
Är det hålla dig vaken du vill rekommenderas kaffe och bananer, eller sötat, starkt svart te. Gärna i kombination med stressande musik (ingen soft jazz i bakgrunden direkt). har tagit mig genom många pluggnätter ... Inte så praktiskt om det är prestationshöjning i träningssammanhang du är ute efter, dock.

nordland
2006-07-25, 21:04
Icke.


allan

Jo, i de flesta Stacker Produkter ute på marknaden har ephedran bytts ut mot synephrine. Även på de som säljs av bla "läderlasse"..

Sen hur de fungerar, vet jag inte..

christian
2006-07-25, 21:21
Verkar inte bättre än att man får köra på koffein.

800mg @ 73kg kroppsvikt, högst var 5e timme, det ska vara lugnt va, menar så inte levern dör eller så. Finns det någon produkt ni kan rekommendera och ge namnet på som enbart innehåller koffein eller i alla fall till större delen, med bra pris. Köper man från apoteket så man ju tvärr bara 30 x 100mg, inte ens fyra doseringar.

Ser att fler redan reagerat, men jag kunde inte hålla mig. 800mg är väldigt mycket, lite drygt hälften av toxisk dos för din vikt. Dags att dra ned och åta kroppen vila?

Jag trycker 100mg innan träning och kan ha svårt att somna på kvällen av det...