handdator

Visa fullständig version : Glömd vara


TOPOLO
2006-07-23, 23:12
Beställde whey-80 från GG för några dagar sen och var och hämta ut det på posten idag. De har ett erbjudande just nu där man får med en dvd, vattenflaska och en burk loose it. När jag öppnade paketet fanns allt där utom loose it..
Har det hänt er också och hur gjorde ni då? kommer jag få en burk skickad om jag ringer in? kan dom neka eller nåt? För det kan ju lika gärna vara så att jag fått burken och så ljuger jag om att jag inte fått det, det kan ju inte dom ta reda på? På ordererkännande-pappret man får me där det står vad för varor man beställt så står allt med och det är ikryssat vid sidan om varunamnen, även loose it är markerad..

Fattar inte hur man lyckas glömma packa ner loose it när paketerbjudandet heter whey-80+loose it!.. Nu får jag ju den här på köpet så det spelar inte så stor roll men tänk om det vore en grej jag betalat för så glömmer nån idiot att packa ner det och sen nekar de till att skicka en ny, kan de göra så?
Om de nu går med på att skicka en burk kommer jag bli tvungen att betala fraktkostnad och de 40 kronorna man betalar till posten när man hämtar ut varan?

Angel
2006-07-23, 23:14
Ja....ring och fråga DOM

Janna
2006-07-23, 23:14
ring och prata med dem, de uppslkatar nog om du hör av dig så de kan se till att nåt liknande inte händer igen. Misstag kan såklart alla göra men rimligtvis borde de stp för extrakostnaderna.

Catstyle
2006-07-23, 23:14
Svaret på allt: Ring dem.

Frantic
2006-07-23, 23:15
Varför ringde du dem inte direkt?

TOPOLO
2006-07-23, 23:15
ska göra det men de har ju stängt under helgen..

Angel
2006-07-23, 23:16
ja ska la kanske ej säga nått för ja postar jämt me onödiga trådar...

TOPOLO
2006-07-23, 23:17
Jag tycker inte tråden var onödig gjorde den för att jag undrade om det hänt någon annan och om de fick sin glömda vara skickad till sig i efterhand elelr om de nekades

Jet
2006-07-23, 23:17
1. Skit i det. - Bäst valet eftersom produkten förmodligen är verkningslös ändå, samt att du inte var ute efter den.

2. Ring och be dem skicka den.

3. Om de strular, lev jävel ring runt, klaga och gnäll, håll på som bara den...

Välj smidigaste av ovanstående

TOPOLO
2006-07-23, 23:19
ja det är sant iofs men de ska väl inte få hålla på "glömma" packa ner saker som folk beställt?

Pez
2006-07-23, 23:21
ja det är sant iofs men de ska väl inte få hålla på "glömma" packa ner saker som folk beställt?
Säg det till dom då?
Alla gör misstag. Ge dom en chans att rätta till det, det är ju ffs sön kväll - ring imorrn?

Nigga pls...

Jet
2006-07-23, 23:24
Säg det till dom då?
Alla gör misstag. Ge dom en chans att rätta till det, det är ju ffs sön kväll - ring imorrn?

Nigga pls...

Bakfyllenolltolerans

Dissector
2006-07-23, 23:27
Går du till USA:s regering och frågar varför medlemskortet från Al-Qaida aldrig dök upp också? :D

Jaja, superroligt skämt åsido:
Vågar inte prata för mycket om företaget i fråga här, men en liknande sak hände mig. Jag ringde och några dagar senare kom grejerna. Var väl det mest självklara att göra eller? :P

Har de stängt under helgen, ring på måndag. Onödigt att skapa tråd när du kommer få precis alla svar du vill ha, redan i morgon :thumbup:

Pez
2006-07-23, 23:29
Bakfyllenolltolerans
pishposh.. jag har ätit kebab idag så jag räknas som fullt tillnyktrad nu.

Jet
2006-07-23, 23:31
pishposh.. jag har ätit kebab idag så jag räknas som fullt tillnyktrad nu.

Du är jättefin på bilderna, nästan så man blir avundsjuk på din smygdeff...

Sorry offtopic ja gvet

TOPOLO
2006-07-23, 23:38
Onödigt att skapa tråd när du kommer få precis alla svar du vill ha, redan i morgon :thumbup:
Jag ska ringa men jag undrade/undrar som sagt om det har hänt nån annan här och hur det gick då? fick ni er vara?

Om jag skulle ringa imorgon och fråga: "Hej du personal på GG. Brukar ni glömma packa ner varor och skicka till som folk har beställt?" Skulle jag få ett ärligt svar då tror du? *slap*

aliquis
2006-07-24, 01:09
Själv fick jag en påse hundbajs istället, och med senaste illustrerad vetenskap följde det med ett barn, vad ska jag göra?

TOPOLO
2006-07-24, 01:10
barnslig..

MilkmaN
2006-07-24, 08:15
Jag ska ringa men jag undrade/undrar som sagt om det har hänt nån annan här och hur det gick då? fick ni er vara?

Om jag skulle ringa imorgon och fråga: "Hej du personal på GG. Brukar ni glömma packa ner varor och skicka till som folk har beställt?" Skulle jag få ett ärligt svar då tror du? *slap*

Men ärligt. Det är ju bara att säga. "Hej jag har inte fått produkt X, skicka den nu"

bedlam
2006-07-24, 08:29
Jag fick för lite kreatin en gång (2 för 1 och fick bara 1).
Mailade till supporten och sa som det var, de skickade på en gång!
Sånt där händer, den mänskliga faktorn kallas det :)

tenchi
2006-07-24, 08:33
de har glömt, du ska inte betala frakt. så fungerar det på de flesta företag som har lite kundservice. Att de missar en vara händer alla.