handdator

Visa fullständig version : Vad hade hon för uppsåt?


aliquis
2006-07-22, 02:33
Kl 00.50 ungefär hörde jag mig för att kolla om några var ute i staden som stänger 02, sedan gick jag o duschade.

01.xx drog jag hemifrån och efter 01.30 var jag framme.

Parkerade cykeln på Stortorget och började bege mig mot mitt andra hem där jag ser de tre jag skulle träffa utanför entren.

En för mig okänd tjej går fram och möter mig och säger eventuellt du/hej följt utav något i stil med:
- Skulle inte du kunna följa med mig hem och ****** hela natten?

Instinkten tar övertaget vilket naturligtvis resulterar i att jag svarar:
- Nej, jag tror inte det.

Sedan vänder hon sig om och går bort, jag går fram till mina bekanta och de frågar vad hon sade...

Nåväl, varför gör di på detta vise?!
Vad var tanken? Hon gick ifrån någon grabb tror jag så ett alternativ hade ju kunnat vara att de hade bråkat och hon ville göra honom svartsjuk eller så, men hon vände tillbaka till honom efteråt så det är inte så troligt. Ett annat att det var ett vad/utmaning, ännu ett att hon bara tyckte att det var skoj att se hur folk reagerade, ännu ett att klockan var typ tjugo i två och hon helt enkelt behövde ha tag i någon att ****** hela natten...

Gjorde jag världens misstag? Är det kört för mig i 10 år till nu?

Av förstårliga skäl hann vi inte bekanta oss så mycket, och jag är ju i normala fall inte den som går fram och snackar med random folk och så heller inte i detta fall så jag tog inte reda på något mer eller hörde mig för om något. Hann knappt se hur hon såg ut heller, något pirathalsband (vad hade jag där nere o titta?) och en röd tröja med svarta pirater, svart rätt långt hår, svarta jeans (noterat senare) och smal, var väl rätt medelmåttig i ansiktet men där har jag ju inte så mycket att kräva :D och (även det noterat senare) en massa tatueringar på ena armen, hon var säkert dessutom inte vegan!

Och nej, jag är inte full, nu skall jag sätta på te.

Wider
2006-07-22, 02:38
Jag skulle gissa på ett vad/utmaning men om jag var du skulle jag va sjukt nyfiken över vad som hade hänt om du hade sagt "Ja, visst" :D

Angel
2006-07-22, 02:42
nej de va bra att du sa nej...tjejjer me pirathalsband e inte bra i sängen

Bolio
2006-07-22, 02:43
nej de va bra att du sa nej...tjejjer me pirathalsband e inte bra i sängen

Lögn.

aliquis
2006-07-22, 02:45
Jag skulle gissa på ett vad/utmaning men om jag var du skulle jag va sjukt nyfiken över vad som hade hänt om du hade sagt "Ja, visst" :DBesvikelse eller omständigt, eller bara en kopp te som mellanalternativ?

Min ena bekant hade ett bra svar:
- Nej, jag försöker sluta.

aliquis
2006-07-22, 02:47
nej de va bra att du sa nej...tjejjer me pirathalsband e inte bra i sängenHon var nog bättre än mig.

Kwon
2006-07-22, 02:48
Hur såg hon ut Haggis?

Du skulle sagt ja, just for the experience.

Hade kanske varit roligare än å skriva denna post på Kolo? :devil:

aliquis
2006-07-22, 02:52
Hur såg hon ut Haggis?

Du skulle sagt ja, just for the experience.

Hade kanske varit roligare än å skriva denna post på Kolo? :devil:Det skrev jag ju... Amen vadå experience med random omar som jag inte känner, det hade ju ändå inte blivit något av med det, snacka om snabbkurs isf, och antagligen var hon ingen jag självmant hade försökt ragga på (no shit jag raggar ju inte på någon :D)

Ja, det skulle ju vara för det, jag blev ju söndermobbad på vegan.nu för att jag inte har nuppat. (http://www.vegan.nu/forum/?topic=26527&page=1, slutet av sidan 6 o framåt. Den och andra trådar iofs.)

Kwon
2006-07-22, 02:59
Alltså, hur såg kroppen ut Hagg.

Hade hon breda höfter?

Hur satt häcken?

Hade hon synliga former?

Fina tuttar?

Bylsigt klädd?

Var det en kille som var utklädd?

Du skulle satt henne! :thumbup:

--

PS. Hur länge skall du vänta och vad fasiken väntar du på?

Är du sugen/har ett intresse, gör det!!!

aliquis
2006-07-22, 03:04
Alltså, hur såg kroppen ut Hagg.

Hade hon breda höfter?

Hur satt häcken?

Hade hon synliga former?

Fina tuttar?

Bylsigt klädd?

Var det en kille som var utklädd?

Du skulle satt henne! :thumbup:

--

PS. Hur länge skall du vänta och vad fasiken väntar du på?

Är du sugen/har ett intresse, gör det!!!Jag hann väl inte kolla något alls precis när hon frågade, hon hade väl ett ansikte o svart hår, så mycket hann jag se, och att det var en hon o inte en han :D

Breda höfter är väl svårt när man är smal.
Häcken vettefan, smala tjejer har väl mindre häck? Men en häck på en smal är säkert bättre än på en fet.
Inte fan vet jag om formerna.
Hur fan skall jag veta.
Bylsigt?
Nej
Jag vet ju inte hur man gör, snacka om nerköp för hennes del ;D

Ingen aning. Jag kanske bara inte vill? Vet inte, jag är väl för feg också, jag är ändå gammal, det är så många steg, en annan dag, osv .. krav på hur folk skall vara som ingen ändå kommer uppfylla.. för lite sprit..

Kwon
2006-07-22, 03:05
Jag hann väl inte kolla något alls precis när hon frågade, hon hade väl ett ansikte o svart hår, så mycket hann jag se, och att det var en hon o inte en han :D

Breda höfter är väl svårt när man är smal.
Häcken vettefan, smala tjejer har väl mindre häck? Men en häck på en smal är säkert bättre än på en fet.
Inte fan vet jag om formerna.
Hur fan skall jag veta.
Bylsigt?
Nej
Jag vet ju inte hur man gör, snacka om nerköp för hennes del ;D

Kanske kunde ni båda lära något av varandra.

Om det var dåligt hade du iaf lärt dig någonting.

aliquis
2006-07-22, 03:10
vadå?

Kwon
2006-07-22, 03:16
Jaha, är det detta som är dåligt sex, då kunde jag lika gärna ha surfat på Kolo.

Eller

Jaha, detta var ju najs, nu vet jag vad jag missat! Detta ska vi nog ha mer av!

eller

Jaha, detta var ju underbart!

9 mån senare: OJ! Nu har man en unge på köpet åsse.

Yes
2006-07-22, 03:17
Jag vet ju inte hur man gör
Du har väl ändå koll på den grundläggande anatomin och mekaniken?

Kwon
2006-07-22, 03:19
Detta möte kunde ju ha varit/blivit en preparandkurs för det som komma skall Hagge.

aliquis
2006-07-22, 03:22
Du har väl ändå koll på den grundläggande anatomin och mekaniken?Ja, men jag känner mig inte så sugen på att trixa o fixa med random person som jag inte har en aning om vem fan det är från början. Med viss reservation för att man kanske kan luras över efter diverse kroppskontakt.

aliquis
2006-07-22, 03:23
Detta möte kunde ju ha varit/blivit en preparandkurs för det som komma skall Hagge.Nu var ju dock frågan varför hon frågade, dessutom frågade hon ju antagligen bara random person och inte mig för att jag var jag även om hon menade något med frågan.

Kwon
2006-07-22, 03:53
Nu var ju dock frågan varför hon frågade, dessutom frågade hon ju antagligen bara random person och inte mig för att jag var jag även om hon menade något med frågan.

Spela roll. Ni skall förmodligen inte gifta er.

Se det som ett roligt fritidsintresse alt en rolig "secret-level" i ett Mario-lir!

Hur vet du att hon inte är den "rätta" om du inte testar? :naughty:

Angel
2006-07-22, 05:17
Hur gammal är du?

aliquis
2006-07-22, 05:21
Hur gammal är du?Blidde nyss 27 ;/

Kwon
2006-07-22, 06:20
Skit i hennes upsåt då, gör det när det känns rätt!

Det kändes tydligen inte rätt då du sa nej.

Why hurry?

Jag brukar tänka såhär, man kan kola närsomhelst, jag kan bli påkörd imorgon av en buss etc...

Hade du gjort det om du hade vetat att du skulle kola imorgon? :confused:

Vad har du att vinna på det? Vad har du att förlora på det?

Vad vill du ha för reaktion av tråden?

Är detta ett rop på hjälp? Ville du visa att du har karaktär som kan säga nej?

Vad vill du Hagge? :confused:

Bronkitkorv
2006-07-22, 07:25
Lägg ner hela knull biten hagge du kommer ändå aldrig få nåt föränns du slutar tänka på det. Tjejer ser desperationen i dina ögon och letar vidare. Hon från natten hoppade nog bara på första bästa kille som hon tyckte såg duglig ut tror jag verkligen och du gjorde rätt som inte följde med henne hem.

Kwon
2006-07-22, 07:27
Hon från natten hoppade nog bara på första bästa kille som hon tyckte såg duglig ut tror jag verkligen och du gjorde rätt som inte följde med henne hem.

Hon kanske var inne på en "maste knula snela"-period? :confused:

Herkulez
2006-07-22, 07:35
fan hagge, fan säger jag =(

raZmus
2006-07-22, 07:53
aliquis, töm din inbox, för bövelen och skicka mig ett PM när du gjort det :P Har en fråga, fast det gäller inte ämnet i denna tråd (sorry).

bear.flowertwig
2006-07-22, 09:29
Hon kanske var inne på en "maste knula snela"-period? :confused:

Tjata om att få knula snela gör väl bara killar?

hum
2006-07-22, 09:46
Ja, det skulle ju vara för det, jag blev ju söndermobbad på vegan.nu för att jag inte har nuppat. (http://www.vegan.nu/forum/?topic=26527&page=1, slutet av sidan 6 o framåt. Den och andra trådar iofs.)


men vilket fittigt forum alltså.. eller ja, medlemmarna.


edit: hagge! :thumbup:

Piranha
2006-07-22, 10:10
Alquis du gjorde helt rätt som dissade henne.

No doubt !

snelhest
2006-07-22, 10:42
du gjorde helt rätt helt enkelt för att man inte ska ha sex på tjejer. Tjejer och sex är gravt negativt för muskelutvecklingen i det långa loppet. Alla hängivna byggare väljer att vara oskuld hela livet. Det är ett VAL vi gör för att få maximal muskelutveckling!

Trance
2006-07-22, 10:42
Skulle nog svarat exakt samma om jag var nykter. Men annars kan man ju faktiskt svara "Japp" som socialt experiment även om man inte har intentioner att ha sex med människan. Kan ju vara roligt att se vad hon hittar på sen.

Diggler
2006-07-22, 10:56
. (http://www.vegan.nu/forum/?topic=26527&page=1, slutet av sidan 6 o framåt. Den och andra trådar iofs.)


:bow: :bow: Läste igenom, underbar rage.

Domi
2006-07-22, 11:03
Hon + killen med henne + Du = trekant! :naughty:

Kwon
2006-07-22, 11:12
Hehe

jag bifogar foto på katten

Jag bifogar foto på katten

Inte bara en, utan TVÅ gånger! :D

Diggler
2006-07-22, 11:27
"Vem fan bad om din åsikt? Du är någon äcklig feminist ändå." Aliquis visar sin trevliga sida...:laugh:

Einar
2006-07-22, 11:27
Hehe

jag bifogar foto på katten

Jag bifogar foto på katten

Inte bara en, utan TVÅ gånger! :D

En DB framifrån och en latspread :)

On topic: Det var nog bra att du sa nej, en bild av att hon går skrattandes tillbaka till sin pojkvän tjoandes "han sa ja, ge mig 50 kr" dyker upp för mig. Men å andra sidan finns frågan alltid där, tänk om... ;)

Kwon
2006-07-22, 11:29
Efter att ha läst lite på veganforumet (din bifogade länk) efter sida 6,så undrar jag, om inte ens de dina (veganerna) ger dig stöd, vars fasiken?!?!?

Om en vegan inte ens får stöd av sina veganer, vars skall du gå då?

Vars skall man hänvisa en kärlekssuktande vegan om inte till vegan.nu?

Kolozzeum kanske? Nej, det har vi försökt med redan!

getbig.com månne? :devil:

Oavsett så regerar du Hagge! Don't take no shit from nobody!

Show them what's what!

It's YOUR way or the HIGHWAY!

Got it?

-

If you can't win them over with smooth-talk, use your POWER!

ErikWrestlingFreaket
2006-07-22, 11:35
Hon + killen med henne + Du = trekant! :naughty:


aliquis är väl inte en bög?*slap*

Kwon
2006-07-22, 11:37
aliquis är väl inte en bög?*slap*

Det vet han ju inte, han har ju inte ens experimenterat! :D

Rock'nRoll
2006-07-22, 13:19
Det där vegan forumet verkar inte vara så hårt modererat.

Kwon
2006-07-22, 13:22
Det där vegan forumet verkar inte vara så hårt modererat.

Dom har ingen "Allan" iaf :D

mangemani
2006-07-22, 13:34
låter nästan som dom där amerikanska ungdomsfilmerna där det är ett gäng puckade töntar och ett gäng puckade fjortisar:

puckad tönt: här,du får 100 spänn för att gå fram och fråga en sak.
puckad fjortis: tihi,ok

;)

-AG-
2006-07-22, 15:20
Gjorde jag världens misstag? Är det kört för mig i 10 år till nu?



Japp!

Angel
2006-07-22, 15:45
Blidde nyss 27 ;/


Och du är oskuld? Eller har jag fattat det hela fel?

sundvall
2006-07-22, 16:08
Och du är oskuld? Eller har jag fattat det hela fel?

Ja.

aliquis
2006-07-22, 16:14
Det där vegan forumet verkar inte vara så hårt modererat.Jodå jag är ju bannad!

Fick ju varningar för någon annan tråd där jag skrev att alla veganer var idioter och för att min presentation var mindre trevlig, tyvärr har jag inte kvar originalet.

aliquis
2006-07-22, 16:21
låter nästan som dom där amerikanska ungdomsfilmerna där det är ett gäng puckade töntar och ett gäng puckade fjortisar:

puckad tönt: här,du får 100 spänn för att gå fram och fråga en sak.
puckad fjortis: tihi,ok

;)ofta hon ville ju ha mig, första intrycket "AMENSHIETALLTSÅTRYCKMIGNU!"

Förövrigt har jag sett något liknande på Björnstugan här i Örebro en söndag (när det är 18), var någon kille som körde någon urful knasdans men han dansade ju iaf, och då gick någon liten tös fram och gned sig emot honom osv för att sedan gå skrattandes därifrån till sina kompisar, så dåligt beteende och jävligt taskigt emot honom, hade önskat att någon slängde ut henne.

aliquis
2006-07-22, 22:48
Skit i hennes upsåt då, gör det när det känns rätt!
Det kändes tydligen inte rätt då du sa nej.
Why hurry?
Jag brukar tänka såhär, man kan kola närsomhelst, jag kan bli påkörd imorgon av en buss etc...
Hade du gjort det om du hade vetat att du skulle kola imorgon? :confused:
Vad har du att vinna på det? Vad har du att förlora på det?
Vad vill du ha för reaktion av tråden?
Är detta ett rop på hjälp? Ville du visa att du har karaktär som kan säga nej?
Vad vill du Hagge? :confused:Hur ska det hinnas kännas något alls, men visst, nej.
Om jag ändå skulle dö spelar det väl inte så stor roll vilket då heller ;D
Vinna XP, förlora vet jag inte, durability? Min asfresha epic set?
Ingen aning, mest vad som hade kunnat ha hänt om jag hade svarat ja?
Nej, det tror jag inte, men kanske inte så klartänkt att svara "nej det tror jag inte" det första man gör :D
Nej
Det vet jag inte.
Lägg ner hela knull biten hagge du kommer ändå aldrig få nåt föränns du slutar tänka på det. Tjejer ser desperationen i dina ögon och letar vidare. Hon från natten hoppade nog bara på första bästa kille som hon tyckte såg duglig ut tror jag verkligen och du gjorde rätt som inte följde med henne hem.Snack, och vilka är killarna som inte tänker på det? Och hur mycket tänker jag på det relativt andra?
Vilken desperation? Beror väl dock på sammanhanget...
Det tror jag med, om det nu inte var något annat som låg bakom, hon gick fram o snackade med några andra sedan, vet inte om hon frågade dem samma sak.
du gjorde helt rätt helt enkelt för att man inte ska ha sex på tjejer. Tjejer och sex är gravt negativt för muskelutvecklingen i det långa loppet. Alla hängivna byggare väljer att vara oskuld hela livet. Det är ett VAL vi gör för att få maximal muskelutveckling!Jag är ingen hängiven byggare eller har någon muskelutveckling att tala om. Vi?
Hon + killen med henne + Du = trekant! :naughty:Åh wow, precis vad jag har drömt om.... (Ok kanske att få köra in den i skitan samtidigt men inte att få daska min pung mot någon annans skaft eller få någon annans säd på min penis..)
Shit, ibland har min ärlighet inga gränser! :D
Hehe

jag bifogar foto på katten

Jag bifogar foto på katten

Inte bara en, utan TVÅ gånger! :DDet är ju inte mitt fel att forumikonerna med en vit ruta med lite "text" i ibland betyder reply och ibland edit, blir klart förvirrande när man hänger på flera forum, de har ju ingen edit-knapp på vegan.nu. Eller så var det sidan som inte uppdaterades när jag postade, men det tror jag att de har floodskydd mot.