handdator

Visa fullständig version : Måltidsersättare


jonte85
2006-07-21, 17:05
På förpackningen på Star Nutrition, Diet-Pro (måltidsersättare) står det att man ska dricka den 2-3 gånger per dag för att få resultat. Själv dricker jag det bara när jag inte har vanlig mat tillgänglig vilket blir några gånger i veckan. Tror ni att det funkar bra även fast man inte följer det som står på förpackningen?

Catstyle
2006-07-21, 17:32
Det "funkar bra" när du gör av med mer energi än vad du stoppar i dig.
Oavsett om den kommer ifrån måltidsersättare eller hemlagad mat.

jik
2009-01-26, 19:43
Funderar själv på en måltidsersättare nu under kommande deff.
Va tror ni om Nya Meal-Pro från gg: http://www.*************.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=visa_artikel&artnr=6512&extra=000

Om man jämför med andra på marknaden?

Sen en sak till, vad kör ni med mer för tillskott under deff, kreatin,ala m,m
Mvh

Snake-89
2009-01-27, 12:38
Har köpt 2 Boxar med Star nutritions måltidsersättare , 1000kr good bajs, har hittils bara lyckats använda en halv box, hur man lyckas ersätta alla måltider under 2 veckor med detta är för mig ett mysterium, det var länge sen jag upplevde såna här klumpar i mina shakes, senast var väl år 2000 då protein shakes fortf inte var lika bra som de idag...köpte choklad smak men de har en smak av rostad pe*is och bark
synd att jag inte har råd med en elektrisk mixer bort fortf hemma och studiebidraget är allt jag har att tillhandahålla...

Anton Fräs
2009-01-27, 17:25
Det suger verkligen Snake-89, klumpar sig något så in i helsike :( Har åtminstone bara köpt en box.

Snake-89
2009-01-27, 18:17
Smaken hade jag endå kunnat stå ut med om jag hade kunnat klunka det, men som du säger är klumparna så stora och så många att de framkallar kräkreflexer.. :(