handdator

Visa fullständig version : Gym-fisar?


Winternal
2006-07-20, 19:28
Ja, som rubriken antyder. Har ni släppt er rejält på gymet nån gång?

Själv har jag två ggr genom åren råkat släppa riktigt ljudliga brakskitar, mitt i övningar.. :em: Ena gången nån under magövning, *kabraaak* och andra gången när jag tog i som faan i bänk. Dock har det varit rätt ont om folk på gymet de gångarna, och enbart killar vilket mer eller mindre gör att det känns som om det kvittar! (Intalar jag mig)

Man har ju känt några gånger att det luktat riktigt illa på gymet (när jag själv varit oskyldig), så jag antar att det finns desom även går runt och smygfiser i hörnen när gaserna tränger på.. Själv gör jag det aaaaldrig...
*innocent*

Några pinsamma anekdoter, kanske? Let's hear.. :D

Baha
2006-07-20, 19:30
många ggr

willis
2006-07-20, 19:32
La av en rätt ordentlig rökare i benpressen en gång mitt under rush-hour *rolleyes*

mangemani
2006-07-20, 19:34
hänt nån gång,både när det var folk där och när det är tomt.

Ryska_raketen
2006-07-20, 19:35
Kan faktiskt inte räkna alla. Det jobbiga är när dom är laddade med en massa god doft. Jag gillar dom juh, men inte alla som gör det.

Winternal
2006-07-20, 19:37
hänt nån gång,både när det var folk där och när det är tomt.

Sundsvall ser jag, möjligen tränar vi på samma ställe (SAK), kommer härmed lasta dig för alla smygfisar jag känner där.. ;)

Thorwaldsson
2006-07-20, 19:48
Ett träningspass är inte klart förrän du eller någon träningspolare mökat *flex*

Cilia
2006-07-20, 20:36
ofta kan man hålla sig tycker jag men några gånger har det hänt men ingen värsting.

kommer ihåg en gång under ett magträning
(bara för att det satt en kille i närheten och körde)

AFanatic
2006-07-20, 20:40
Ja inte håller man sig så man får ont i magen? Ska det ut så ska det.

Ni tror väl inte man äter protein för att bygga heller?

Jorgen
2006-07-20, 20:41
Senast igår.

Lasse Kongo
2006-07-20, 20:44
Jag körde stående hantelrodd en gång med baken mitt i vädret, och självklart gick det ju förbi en vacker donna bakom precis när jag släppte ett rejält oväder.

Lite offtopic: men inget slår när jag låg och körde lutande hantelpressar och känner typ "plopp* mellan benen, tänker inte mer på det utan kör färdigt settet, när jag är färdig tittar jag i spegeln och ser hela spelet hänga utanför :em: var visst hål i både brallorna och fillingarna AHAHA.

Nu är ja bra noga med att ej ha hål i brallorna alltså...

BigForre
2006-07-20, 20:45
I vintras träffade jag på ett par polare nere på gymmet, både körde rygg om jag inte missminner mig och en av dem är på gång att kliva på bra vikter i marken. Skulle lägga en tung singel så jag och andra polarn står och nyfikter betraktar varpå han mitt i lyftet lägger ut ett monster som får folk på andra sidan gymmet att vända sig om, stoneface själv håller buktryck och fullföljer lyftet lägger stadigt ner stången varpå vi bryter ut i ett monstergarv...roligaste gymfisen i mitt liv...

Jense
2006-07-20, 20:46
Jag körde stående hantelrodd en gång med baken mitt i vädret, och självklart gick det ju förbi en vacker donna bakom precis när jag släppte ett rejält oväder.

Lite offtopic: men inget slår när jag låg och körde lutande hantelpressar och känner typ "plopp* mellan benen, tänker inte mer på det utan kör färdigt settet, när jag är färdig tittar jag i spegeln och ser hela spelet hänga utanför :em: var visst hål i både brallorna och fillingarna AHAHA.

Nu är ja bra noga med att ej ha hål i brallorna alltså...


HAHAHA.. fyfan vilken misär, Lars!

då kände du dig lite korkad som envisades om att köpa kläder på myrorna va?

Winternal
2006-07-20, 20:49
Jag körde stående hantelrodd en gång med baken mitt i vädret, och självklart gick det ju förbi en vacker donna bakom precis när jag släppte ett rejält oväder.

Lite offtopic: men inget slår när jag låg och körde lutande hantelpressar och känner typ "plopp* mellan benen, tänker inte mer på det utan kör färdigt settet, när jag är färdig tittar jag i spegeln och ser hela spelet hänga utanför :em: var visst hål i både brallorna och fillingarna AHAHA.

Nu är ja bra noga med att ej ha hål i brallorna alltså...



Ahahah.. båda var värre än mina. Älskar när andra gör bort sig mer än mig. Bara därför kommer jag väl lägga av en fetfjärt nästa gympass rakt i fejan på nån tiopoängare som förirrat sig in på sunk-gymet.

Lasse Kongo
2006-07-20, 20:53
HAHAHA.. fyfan vilken misär, Lars!

då kände du dig lite korkad som envisades om att köpa kläder på myrorna va?

Ja, nästa gång Jense: skänk hela kläder för fan din snåle jävel, du är ju tät som ett troll så du har nog råd att skänka hela kläder!

Jense
2006-07-20, 20:55
Ja, nästa gång Jense: skänk hela kläder för fan din snåle jävel, du är ju tät som ett troll så du har nog råd att skänka hela kläder!



sorry man, ska skänka lite direkt till dig nästa gång :D

Whistler
2006-07-20, 22:06
Klart som fan man har...
Mår dåligt som fan om jag håller inne på dem, och med den produktion man sorgligt nog har på de där gaserna så blir det en och annan. Jag har lärt mig att leva med det, men det kanske inte andra har (vad vet jag?).

Senaste igår när jag körde benpress. Var visserligen bara jag och stora håriga killar med för mycket kroppsfett, men det kändes ändå lite pinsamt. :em:

Roligast var när jag tränade kyokushin karate. Kände man att det började trycka på så lade man sin luft och lade lite tryck på frontkicksen så att man drev bort partnern till andra änden av dojon. Då fick de som var kvar på första stället njuta av odören. :devil:

Värre var det förstås när man var uppställd på led och gjorde grundtekniker och tränaren går fram och tillbaka bakom ledet för att se så vi har rätt fotställningar... :em:

Stoltz
2006-07-20, 22:25
Det är med på ryggpasset - 4 X 2 mök.

internethjälten
2006-07-20, 23:04
Varje pass släpps det ut gas i massor.

mvh
nicke

flubbe
2006-07-20, 23:32
Jag körde stående hantelrodd en gång med baken mitt i vädret, och självklart gick det ju förbi en vacker donna bakom precis när jag släppte ett rejält oväder.

Lite offtopic: men inget slår när jag låg och körde lutande hantelpressar och känner typ "plopp* mellan benen, tänker inte mer på det utan kör färdigt settet, när jag är färdig tittar jag i spegeln och ser hela spelet hänga utanför :em: var visst hål i både brallorna och fillingarna AHAHA.

Nu är ja bra noga med att ej ha hål i brallorna alltså...

Haha! Bor du i Umeå?

Fettecke
2006-07-20, 23:41
självklart har man vidgat ringmuskeln. oftast i knäböj, någon magövning eller liknande... sak jävla samma om det är folk där. man är på gym för att träna och ta i. är det nån som bryr sig så är dom på fel ställe.!

mangemani
2006-07-21, 00:01
Sundsvall ser jag, möjligen tränar vi på samma ställe (SAK), kommer härmed lasta dig för alla smygfisar jag känner där.. ;)


nepp.
SAK var mitt gammla gym,tränade där i 4-5 år nått.
nu tränar jag i bosvedjan;)

Goddaniel
2006-07-21, 00:34
Min kompis (helt sant) körde knäböj, på uppvägen på sista reppen så la han av en riktig skottsalva så de dånade och brakade i powerracken. Det roliga var att han tappade nästan allt buktryck i samband med prutten och jag fick hjälpa honom upp med vikterna

polaren
2006-07-21, 04:54
Inte vad jag kan minnas. Hur mycket tryck jag än har så släpper jag inte ut det om jag bestämmer mig för det.

Taririi
2006-07-21, 09:07
För att avleda uppmärksamheten från mig ska jag berätta om en gång då min kompis skulle köra benpress. Han ville att jag skulle komma förbi och trycka ner honom så att han inte gled upp under övningen. Jag satte mina händer på hans axlar och la över min vikt. Han hade sen tidigare haft problem med magen och oskyldig som jag är misstänkte jag inte att något skulle kunna hända. När han väl började med övningen såg man att han fick anstränga sig. Jag anade inte att han blev instabilare och instabilare i magen för varje repitition. Sedan kom det. Mitt under en av de sista repititionerna fick han anstränga sig lite mer. Det var strået som bröt kamelens rygg. Den var inte särskilt tyst heller, utan man kunde höra att han hade fått trycka rejält för att få ut den. Musiken på vårt gym är hög. Jag tror inte att det var någon på gymmet som inte hörde fisen. Lyckligtvis var det inte så många på gymmet då.

Sniggel
2006-07-21, 10:03
Innan vissa övningar brukar jag släppa ut gas på strategiska platser där bevisets halveringstid är tillräckligt kort för att inte hinna spåras av något förbipasserande vittne.

razorblade
2006-07-21, 10:08
Haha, kul att läsa att man inte är ensam....

Senast var i onsdags och jag körde benpress som verkar vara en otroligt bra övning för att släppa väder.

Som tur var den bara jag och och min träningskompis där...

Värre var det en annan gång när jag körde knäboj och hade shorts på mig under långbrallorna vid uppvärmingen. När jag kom ner i bottenläget så sprack shortsen så det lät som jag la av världen brakare typ 2 ggr.

Det var lite pinsamt eftersom det då var fullt med tränade i närheten :em:

Winternal
2006-07-23, 12:37
Drog av ett par smygare på gymet idag med, men inga brakare denna gång.. Lite synd nästan, det var så lite folk så man borde nog passat på :)

MAXX
2006-07-23, 14:26
Det roliga var att han tappade nästan allt buktryck i samband med prutten och jag fick hjälpa honom upp med vikterna
haha:D :D