handdator

Visa fullständig version : Nr2 med öppen dörr?


Krokodil
2006-07-19, 21:19
Stänger du dörren om du ska skita och är ensam hemma?

Jack Bauer
2006-07-19, 21:19
Njae...

Stoltz
2006-07-19, 21:20
Senast jag hade dörren öppen kom syrran och hennes pojkvän in samtidigt som jag la en märla som kunde dränkt huset ifall den inte varit kontrollerad.

Never again, I tell you :D

mela
2006-07-19, 21:22
Ehm.. Jag är tjej.. Men jag skiter jag också.. Med dörren öppen.. Stängs bara om vi har besök.. Annars gasas man ju ihjäl :MrT:

tejpis
2006-07-19, 21:24
Ehm.. Jag är tjej.. Men jag skiter jag också.. Med dörren öppen.. Stängs bara om vi har besök.. Annars gasas man ju ihjäl :MrT: Nej, det är din bror/kompis/man som lånat ditt konto och skriver det där. Slutpratat!

Stoltz
2006-07-19, 21:24
Ehm.. Jag är tjej.. Men jag skiter jag också.. Med dörren öppen.. Stängs bara om vi har besök.. Annars gasas man ju ihjäl :MrT:

Äh sluta, tjejer gör inte nr2. Det vet ju alla.

petersson
2006-07-19, 21:24
Senast jag hade dörren öppen kom syrran och hennes pojkvän in samtidigt som jag la en märla som kunde dränkt huset ifall den inte varit kontrollerad.

Never again, I tell you :D

:laugh: :laugh:


Nä jag har problem att skita med stängd dörr när det är folk i huset/lägenheten. Låter alltid så mycket + att det är jobbigt när folk ska komma in på toan efter att man dumpat och känna lukten. Borde skaffa avspärrningstejp.

mela
2006-07-19, 21:25
Nej, det är din bror/kompis/man som lånat ditt konto och skriver det där. Slutpratat!

Haha.. ALLA TJEJER BAJSAR!!!
Jättemycket. Hela dagarna. Och det luktar jätteäckligt

dynamo
2006-07-19, 21:27
Dörrn öppen, då hör jag musiken spelas bättre och blir inte lika instängt. Sen slipper man förstås slösa energi på att öppna och stänga dörrn också.

Hemma hos morsfars är dörren stängd och låst, även när jag är ensammen. När jag bodde tillsammans med en tjej för länge sen kommer jag inte ihåg hur jag gjorde.

bear.flowertwig
2006-07-19, 21:28
Vad skulle jag inte ge för ett kort på en högröd krystande Madde med den veckade tenniskjolen runt anklarna...

Stoltz
2006-07-19, 21:28
Dörrn öppen, då hör jag musiken spelas bättre och blir inte lika instängt. Sen slipper man förstås slösa energi på att öppna och stänga dörrn också.


Är det dassmusik, eller typ "Faster, Harder, Stronger"? :D

mela
2006-07-19, 21:28
Vad skulle jag inte ge för ett kort på en högröd krystande Madde med den veckade tenniskjolen runt anklarna...

Kjolar drar man upp*slap*

Dissector
2006-07-19, 21:29
Stänger alltid dörren. Förmodligen av vana bara , och för att inte hela lägenheten ska lukta :)

Whistler
2006-07-19, 21:31
Håller med Dynamo. Musikberoende som man är så kommer det inte på fråga att stänga dörren vad man än gör. Går ju inte dämpa metal... Det är ju... fel. :hbang:

Iofs håller det på att ändra sig lite. Min flickvän som jag råkat ge egen nyckel till min lägenhet studsar ibland in och tjuter "Hångla upp miiiiig!", och då kanske det inte är så bra att sitta på dass med dörren öppen. Iofs är det inte så bra när man snackar med chefen i telefon heller för den delen. Värst är nog både och, men det händer inte direkt ofta. Hoppas jag... *rolleyes*

Förra flickvännen bodde jag ihop med. Stängda dörrar, för helvete! *innocent*

Sonny
2006-07-19, 21:31
Dörren öppen, ibland lämnar jag den på glänt om familjen e hemma bara för att jävlas.

bear.flowertwig
2006-07-19, 21:31
Kjolar drar man upp*slap*

...så fort man får en chans.

Pepparkakssmurfen
2006-07-19, 21:32
Öppen dörr när jag är ensam,men ibland glömmer jag att balkongdörren också står öppen och grannen hör mig men det SKITER JAG I!! :hbang:

Stoltz
2006-07-19, 21:32
Iofs håller det på att ändra sig lite. Min flickvän som jag råkat ge egen nyckel till min lägenhet studsar ibland in och tjuter "Hångla upp miiiiig!", och då kanske det inte är så bra att sitta på dass med dörren öppen.


:laugh: "Är det okej om jag tömmer samtidigt, pinglan? Det är lite av en kris, vettu..."

dynamo
2006-07-19, 21:32
Är det dassmusik, eller typ "Faster, Harder, Stronger"? :D

Ajaj. Nu blev det avancerat. Vet inte vad nått av dem innebär! Det är väl oftast metal av nått slag. Men kan vara vad som helst som jag tycker är bra.. Regina Spektor är ju ypperlig.

Jag har inte reagerat på hur musiktempot påverkar sittningen. Nån som har erfarenhet? Mest senaste månaderna har jag nog lyssnat på Raised Fist - Sound of the republic och Red hot chili peppers - Stadium Arcadium.

Nitrometan
2006-07-19, 21:34
Stänger du dörren om du ska skita och är ensam hemma?
Nej. (och alltså röstade jag ja, jobbigt med pollalternativ som inte stämmer med frågan i posten)

Sålänge det bara är jag, sambon och hunden hemma får dörren vara öppen.

bear.flowertwig
2006-07-19, 21:35
Ajaj. Nu blev det avancerat. Vet inte vad nått av dem innebär! Det är väl oftast metal av nått slag. Men kan vara vad som helst som jag tycker är bra.. Regina Spektor är ju ypperlig.

Jag har inte reagerat på hur musiktempot påverkar sittningen. Nån som har erfarenhet? Mest senaste månaderna har jag nog lyssnat på Raised Fist - Sound of the republic och Red hot chili peppers - Stadium Arcadium.

Musiken påverkar inte tycker jag, däremot om man tar med sig mat och tidning in. Förr somnade alltid benen så det var ett h*e att ställa sig upp sen.

grisbil3n
2006-07-19, 21:37
Brukar stänga om jag inte kombinerar nöje med nöje o har musik på i vardagsrummet.

Stoltz
2006-07-19, 21:38
Musiken påverkar inte tycker jag, däremot om man tar med sig mat och tidning in


Mat?! Jag måste fråga om du var seriös där, äter du medan du skiter?! :MrT:

Arne Persson
2006-07-19, 21:38
Ehm.. Jag är tjej.. Men jag skiter jag också.. Med dörren öppen.. Stängs bara om vi har besök.. Annars gasas man ju ihjäl :MrT:


Omöjligt eftersom ni ju doftar liljekonvalj och viol!:)

bear.flowertwig
2006-07-19, 21:43
Mat?! Jag måste fråga om du var seriös där, äter du medan du skiter?! :MrT:

Jag gjorde. Hade en period(när man växte som värst) runt mellan/högstadie när det inte gick att göra nånting utan en limpmacka i handen. Tog jag ett bad tex tog det längre tid att förbereda maten än själva badandet. Självklart blev det då också lite snacks under andra aktiviteter där.

Krokodil
2006-07-19, 21:43
Nej. (och alltså röstade jag ja, jobbigt med pollalternativ som inte stämmer med frågan i posten)

Så går det när man ska skriva, gunga ett barn med foten och mata det andra samtidigt, sorry! :em:

Cilia
2006-07-19, 21:50
hhmmm jag stänger nog oftast dörren.
Jag vill ju inte ha ut rosendoften över hela lägenheten heller.
Sen kan man nästan ställa klockan efter mina besök och de sker på morgonen och då vill jag ha varmt och det är det i badrummet.

När jag är sambo stängde jag garanterat dörren (låste nog också). Tycker fortfarande att det är väldigt jobbigt med #2. Det är ett känsligt kapitel i mitt liv.

När jag bodde hemma stängde jag garanterat dörren och låste den.

Bönne
2006-07-19, 22:01
Klart.

Blivit så varje dag senaste tiden nu, ensam hemma. Båda dörrarna mot trädgården är öppna, pluss huvudingången, så vädrar fint i huset, plus att jag ser teven från toan, senast kolla jag på American Psycho samtidigt, skön omväxling från att läsa Illustrerad vetenskap i en gaskammare.

Robbin
2006-07-19, 22:15
Har oftast dörren öppen när jag är ensam hemma, fast finns det risk att någon annan i familjen ska trampa på (när morsan och farsan slutar jobbet) brukar det bli att man stänger den ändå för att undvika pinsamma situationer.
Har ju varit några gånger när man vart yngre som man har varit nära att bli upptäckt med annat än skitande på toan av tidigt hemkommna föräldrar också så man har blivit lite avskräckt :em:

Scratch89
2006-07-19, 22:36
Man stänger dörren, annars luktar det illa i lägenheten.

Whistler
2006-07-19, 22:39
Ajaj. Nu blev det avancerat. Vet inte vad nått av dem innebär! Det är väl oftast metal av nått slag. Men kan vara vad som helst som jag tycker är bra.. Regina Spektor är ju ypperlig.

Jag har inte reagerat på hur musiktempot påverkar sittningen. Nån som har erfarenhet? Mest senaste månaderna har jag nog lyssnat på Raised Fist - Sound of the republic och Red hot chili peppers - Stadium Arcadium.

Är det bara jag som tycker att samtliga låtgrupper Dynamo just nämnde känns fruktansvärt otäcka i samband med topicen?

Sen har vi ju det där med att låsa dörren. Klart man låser dörren om den är stängd, annars är den ju fortfarande öppen, bara att man inte ser in. Eh, hängde ni med där?

Att låsa handlar inte om att undvika att andra ser mig, för mig handlar det om hänsyn mot andra. Jag tycker det är fruktansvärt osmakligt att se någon annan sitta på dass, så om jag låser så är det för att de ska slippa se mig, inte för att jag har något emot att bli sedd.

Kwon
2006-07-19, 22:45
"Spread the love/wealth with an open door"

Scratch89
2006-07-19, 22:47
"Spread the love/wealth with an open door"
:D

Allan
2006-07-19, 22:52
Stänger du dörren om du ska skita och är ensam hemma?

Har man barn är man aldrig ensam även om man skulle tro det....


allan

Kebab-Arne
2006-07-19, 22:58
Jo, stänger nog alltid dörren, eller skjuter igen den.

På tal om att skita... Är väl en av saker jag hoppas man får tid till i lumpen. :D :em:

Lafayette
2023-05-30, 08:35
Alla gånger.

kvarnis
2023-05-30, 13:51
Nej, låser aldrig men hände en gång att en hantverkare kom in med huvudnyckel när jag satt och sket, satt o krystade när plinga på dörren, fick stora problem då jag var tvungen att avbryta bajsandet tyvärr var hantverkaren redan i hallen när jag kom ut från badrummet, minns inte resten var en mycket traumatisk händelse.