handdator

Visa fullständig version : Hjälp mig välja proteintillskott


izza
2006-07-19, 18:04
Hejsan! Jag har just börjat fundera mer ordentligt på kost och träning. Jag äter inte så mycket protein i maten. Skulle därför vilja ha någon dryck eller liknande att intaga för ett ökande av proteinet.

För mig är det en hel djungel med alla grejer, fattar inte skillnaden mellan vassle och gainers och allt vad det är.

Helst skulle jag ju vilja ha någonting som inte innehåller sötningsmedel då jag av princip försöker undvika det.

Någon som har nåt tips? Eller någon sida att läsa mer på?

J.Saarela
2006-07-19, 18:12
Någon sida att läsa på? sök! det här är formodligen en av dom bästa sidorna och det finns ett ton information om det hela.

zoltan_hellhound
2006-07-19, 18:29
Hejsan! Jag har just börjat fundera mer ordentligt på kost och träning. Jag äter inte så mycket protein i maten. Skulle därför vilja ha någon dryck eller liknande att intaga för ett ökande av proteinet.

För mig är det en hel djungel med alla grejer, fattar inte skillnaden mellan vassle och gainers och allt vad det är.

Helst skulle jag ju vilja ha någonting som inte innehåller sötningsmedel då jag av princip försöker undvika det.

Någon som har nåt tips? Eller någon sida att läsa mer på?

Läs inehållsföreteckningarna på olika proteiner och köp den som är renast och billigast thats it..Billigaste proteinet jag vet förutom fx (Som smakar väldigt mild) är de man köper här på kollo..förutsatt att du köper 4 kilo..vilket är lika bra

Nickenyfiken
2006-07-19, 21:19
Någon som testat eller använder Isolate Fx 750g. Ganska dyrt fast det verkar ju rent och bra. kommentarer?