handdator

Visa fullständig version : Nyårsafton


aron
2002-12-30, 22:11
Hej! Tänkte träna imorgon, och dricka på kvällen, det är ju trots allt nyår, nu undrar jag om det kommer förstöra mycket? kommer träningen imorgon att ge någonting? eller är det dagarna efter man druckit som man inte ska träna? Var snäll och hjälp mig nu hörrni :) Och gott nytt år på er biffar!

spinkoo
2002-12-30, 22:14
Du tjänar på att inte träna imorn! Och dagen efter. I övrigt är det lugnt:)

aron
2002-12-30, 22:26
Okej! Tackar :)

AnderssoN
2002-12-30, 22:53
Tjena,

Det beror väl på hur mycket man dricker. Någon öl gör ju säkerligen ingen skada. Men under nyårsafton kanske man inte nöjer sig med det, vad vet jag. ;)

Glöm inte att äta mat och försöka få i dig lite vatten, så ska det nog inte vara ett onödigt pass.

aron
2002-12-30, 23:46
Okej, njaaa, lite mer blir det nog...äter gör jag =)

Munter
2002-12-31, 00:15
Ett pass förlorat gör varken till eller från på tillväxten, förutom att man mår bättre på partajet.

:)

dared
2002-12-31, 01:40
fan jag tar med mig dricka in på gymmet... blandar lite gainers med koskenkorva under setvilan... funkar kanon

Valrossen
2002-12-31, 01:53
Originally posted by dared
fan jag tar med mig dricka in på gymmet... blandar lite gainers med koskenkorva under setvilan... funkar kanon

Körde också på det där ett tag. Funkade dock inte i längden så jag däckade i knäböjen hela tiden. Nu gör jag som så att jag drar i mig en halv Explorer jämt innan passet så jag kommer igång lite. Tar sedan andra halvan tillsammans med kreatinet efter passet. Det förbättrar upptaget har jag hört.:cheers:

gleipner
2002-12-31, 02:14
Hehe,humor på hög nivå här:p

huvudsaken att du inte tränar dagen efter en rejäl bläcka,då är kroppen "förgiftad",och du bryter ner musklerna ännu ,mer genom att träna.Träning INNAN fyllan,torde göra mkt mindre skada,som sagt se till att dricka massor av vatten innan du lägger dig,det är det bästa tipset av dem alla,du känner dig mkt bättre dagen efter,säkert:thumbup:

aron
2002-12-31, 02:21
Okej :) Tackar...ska försöka att göra det...men som en del säger, att man ska dricka mellan glasen, då måste man ju bara dricka mer!

Lord_X
2002-12-31, 10:18
Skit i att träna om du ska parta hela natten.. Du kommer med all säkerhet bara att bli jävligt mycket tröttare framåt natten, kroppen kräver vila för att kunna ge dig några resultat av tränandet.

Du ska dricka vatten bara innan du somnar, då kanske du slipper baksmälla också.

Pecca
2002-12-31, 13:01
Äh! Sup o va glad. Det är inte varje dag det är nyårsafton....:rolleyes:

PDS
2002-12-31, 16:11
om du är som jag och inte äter riktigt på 2-3dagar efter en riktig fylla så är det nog inte så bra att träna dagen före men endel mår ju hur bra som hällst dagen efter och då är det nog bättre att träna dagen efter.

För varför är det så viktigt att äta bra efter träning? om man nu tränar på lördag eftermiddag och sedan super på kvällen kan man ju tänka sig vad som händer när musklerna vill ha näring och istället får gift.