handdator

Visa fullständig version : Tylösand


Salltun
2006-07-18, 22:18
Ska ner till Tylösand över helgen och festa lite med Ljungberg och gänget. Någon som vet någon bra campingplats i Tylösand? Gärna lite tips på några krogar med lite ös i : )

Kaboffastar
2006-07-18, 22:21
Nånting säger mig att du kommer hitta krogarna där nere =).

campingen med.. det lär inte finnas fler än typ.. 2? en för 80 åringar med husbil och en med ett jävla ös - 100% tält.

å andra sidan vet ja ju inte ett skit.

Salltun
2006-07-18, 22:23
Nånting säger mig att du kommer hitta krogarna där nere =).

campingen med.. det lär inte finnas fler än typ.. 2? en för 80 åringar med husbil och en med ett jävla ös - 100% tält.

å andra sidan vet ja ju inte ett skit.


Den där med 100% tält och ett jävla ös låter bra! :cool: Råkar inte veta vad den heter?

Kaboffastar
2006-07-18, 22:27
Den där med 100% tält och ett jävla ös låter bra! :cool: Råkar inte veta vad den heter?

http://www.google.se/

Tylösand camping.

Sök.

( Har aldrig varit i Tylösand. )

Krille 87
2006-07-18, 23:13
Den där med 100% tält och ett jävla ös låter bra! :cool: Råkar inte veta vad den heter?

Jag bodde på Karlstorp camping över midsommar å där va det mestadels ungdomar.. Dock riktigt äckligt ställe !! Toaletterna va heelt sjuuka, kön till äffären var en mil lång och inga andra affärer i närheten.. Men bra festande va det :thumbup:...

oggen
2006-07-18, 23:38
Jag bodde på Karlstorp camping över midsommar å där va det mestadels ungdomar.. Dock riktigt äckligt ställe !! Toaletterna va heelt sjuuka, kön till äffären var en mil lång och inga andra affärer i närheten.. Men bra festande va det :thumbup:...

Bodde där med förra året.. Mycket ös.. Tyckte det funka bra.. Fast vakterna va grymt hårda.. Man fick sitta ett par timmar utanför kampingen om man lät för mycket..

trasan
2006-07-19, 00:01
Var på KARLSTORP för några veckor sedan.. Ett j*vla tips... ÅK INTE DIT. Det va cirka 40 pers på hela campingen......

Jarod
2006-07-19, 01:15
Va i Tylösand för nån vecka sen och bara chillade på beachen. Passade på att ta ett panorama.

http://www.jarod.se/images/tylesand-panorama.jpg