handdator

Visa fullständig version : Jävla gubbe...


Angel
2006-07-17, 21:09
Nu får man tydligen inte äta på allmäna ställen heller
Sitter en gubbe här..(stationen i jönköping) som tyckte att jag åt för högt...(ja de knastrar lite när man äter riskakor)

Jag e så mesig så ja sa bara "jaha ursäkta" och slutade äta.

what to do, ska ja börja prassla och ha mig igen? eller säga något snäsigt? Eller sluta rådfråga kollo om allting?

Dissector
2006-07-17, 21:12
Du ska titta på personen med frågande ögon och sedan vända dig tillbaka och fortsätta käka. Eller ge honom en egen riskaka, och be honom demonstrera hur du ska äta den.

bluelight
2006-07-17, 21:12
"Gå härifrån då?"

The Somberlain
2006-07-17, 21:13
Varför bad du honom inte att sticka ifall han störde sig på ditt ätande (förutsatt att du "tog" bänken först)?

mela
2006-07-17, 21:13
Kasta en riskaka i huvudet på honom och säg: "Oj, förlåt. Satt du där.. jag trodde att det va en skata, det va nämnligen något som kraxa alldelesnyss."

Angel
2006-07-17, 21:14
känns pinsamt att bara vända sig om och säga nått nu iofs. skulle gjort det med en gång då. Men ja blev så ställd.

Har ni vart me om nått liknande?

Piranha
2006-07-17, 21:15
Ja du får nog tuffa till dig lite.

Du får öva lite hemma på lite apatiska alt dryga ansiktsuttryck.

Tricket är att säga allt med en blick.

elan
2006-07-17, 21:18
Ja du får nog tuffa till dig lite.

Du får öva lite hemma på lite apatiska alt dryga ansiktsuttryck.

Tricket är att säga allt med en blick.

Ja! The evil eye. Slår aldrig fel. Funkar bra på snorungar också.

Angel
2006-07-17, 21:18
Måste bara berätta om en annan konstig grejj som hände nyss. Jag gick in på pressbyrån förrut för att köpa en glass, var bara jag och tjejjen som jobbade där inne där, hon skulle precis stänga. Då säger hon att dörren till hennes kontor gått i baklås och undrar om jag kan vakta butiken medans hon springer ut och runt på baksidan av hela stationen och den vägen in då.

Så i typ 5min var jag ensam i hela pressbyrån, tror ni man funderade på att dra med dagskassan då eller?
Eller iallfall snatta ett tuggummi?

Vad hade ni gjort?

Sonny
2006-07-17, 21:21
Hahaha, jag säger: Jävla kärring.

Sommar-jobbar i Väsby på en återvinnings-station. 15:50, 20min efter att vi stängt o ja o far min ska åka hem står det en bil utanför grinden. En finn-kärring håller på att lasta av en diskmaskin o annat bråte där. Far min som efter en okristet kaotisk dag är på bristningsgränsen går dig o frågar vad i helvet e hon pysslar med. "jag kommer hit imorron o tar in det" ropar hon med finsk brytning. I helvete heller säger far, "du last in det där på en gång och tar rasket med dig" "det gör jag inte" svarar hon.

Då unleshar far "the fuckin fury"

"NU PACKAR DU IHOP DIN SKIT INNAN JAG POLISANMÄLER DIG"

varpå kärringen får ett psykbryt o skriker "det ska va rent o snyggt" upprepade gånger för att sedan ta sit pick o pack o åka iväg.

Kwon
2006-07-17, 21:26
Nu får man tydligen inte äta på allmäna ställen heller
Sitter en gubbe här..(stationen i jönköping) som tyckte att jag åt för högt...(ja de knastrar lite när man äter riskakor)

Jag e så mesig så ja sa bara "jaha ursäkta" och slutade äta.

what to do, ska ja börja prassla och ha mig igen? eller säga något snäsigt? Eller sluta rådfråga kollo om allting?

Vad sa han exakt?

Be honom visa detta i lagboken, att det skall vara olagligt.

Du skulle sagt att han måste gå hem, det är förargelseväckande beteende att vistas på allmän plats om man ser ut som honom.

Muckar han så knä i pungen.

mangemani
2006-07-17, 21:31
verkar hända mycket på den där stationen.

det är la bara att titta lite på gubben,vända dej åt ditt håll igen och fortsätta käka din riskaka,säger han åt dej igen då så behöver du inte bry dej,finns väl ingen lag på att man inte ska få käka på allmäna ställen.

Kwon
2006-07-17, 21:34
Haha håller med Mange!

Verkar hände JÄKLA mycket på den där stationen Angel!

Först knarkare som gör dig orolig och nu denna gubbe!

Vad kommer hända härnäst? :D

Snacka om problemstation.

Piranha
2006-07-17, 21:36
*PROPP* one

Dumleman
2006-07-17, 21:38
Du skulle ha sagt "jag äter som du tänker, lite men högt" osv.

timoat
2006-07-17, 21:48
Du skulle ha sagt "jag äter som du tänker, lite men högt" osv.


Fan den var grym som comeback!

Sonny
2006-07-17, 22:07
Fan den var grym som comeback!Ja faktiskt, mkt bättre än melas andersonskans kalle comeback ^^

Pepparkakssmurfen
2006-07-17, 22:21
...what to do, ska ja börja prassla och ha mig igen? eller säga något snäsigt? Eller sluta rådfråga kollo om allting?

Alternativ 3

hahavaffan
2006-07-17, 22:22
Det hade räckt med en blick, sen hade gubbfan förstått att det inte var läge att yttra fler ord.

Kwon
2006-07-17, 22:23
Jag hade sagt (med tuppkam på!)

"You talkin' to me??....."

Corpobal
2006-07-17, 23:05
Då unleshar far "the fuckin fury"




Fick en väldigt rolig bild i huvudet nu av hur man ska hantera såna här situationer, man ska börja som Yngwie. "Du vet fan inte vad du har precis gjort, YOU HAVE UNLEASHED THE FUCKING FURY!!" :laugh:

Stoltz
2006-07-17, 23:14
Vad du gör? Du chokeslamar gubbjäkeln!

http://www.pipokkio.altervista.org/zona_wrestling/chokeslam.gif

Überbiffen
2006-07-17, 23:17
Tricket är att säga allt med en blick.
Piranha, min vän (om jag får lov). I ditt fall är det nog inte blicken som skrämmer. :D

Kwon
2006-07-17, 23:20
Piranha, min vän (om jag får lov). I ditt fall är det nog inte blicken som skrämmer. :D

Helheten? :confused: :D

tuben
2006-07-17, 23:23
Helheten? :confused: :D

Kepsen.

OnT. du får ta och tuffa till dig.
Var inte så jävla mesig, bara ge han en blick eller be honom att hålla käft.

Stoltz
2006-07-17, 23:26
Egentligen ska du knappt behöva tuffa till dig i en sådan situation när man tänker på det...

Du kunde ju enkelt ha frågat "Stör det dig att jag äter en riskaka?" utan attityd. Ifall han svarar Ja så måste han ju nästan själv inse att han har något fel, svarar han Nej så är det ju inte mer att klaga på?

krilleh
2006-07-17, 23:30
Måste bara berätta om en annan konstig grejj som hände nyss. Jag gick in på pressbyrån förrut för att köpa en glass, var bara jag och tjejjen som jobbade där inne där, hon skulle precis stänga. Då säger hon att dörren till hennes kontor gått i baklås och undrar om jag kan vakta butiken medans hon springer ut och runt på baksidan av hela stationen och den vägen in då.

Så i typ 5min var jag ensam i hela pressbyrån, tror ni man funderade på att dra med dagskassan då eller?
Eller iallfall snatta ett tuggummi?

Vad hade ni gjort?


Haha, fan va det händer saker för dig :D De där med riskakan skulle jag nog gett han en och säga "ät och va tyst". Pressbyrån skulle jag nog abra vänta.. Men vilka grejjer du får va med om ;)

tp_88
2006-07-17, 23:30
-Ring polisen, detta är allvarligt!

Daniiiel
2006-07-17, 23:39
jönköpings resecentrum är alltid ett äventyr

Yes
2006-07-17, 23:57
Du borde skrikit att du inte vill ligga med honom.

internethjälten
2006-07-18, 00:31
Be honom visa detta i lagboken, att det skall vara olagligt.

Han tyckte bara att det lät för högt, inte att det
var lagbrott.

Bönne
2006-07-18, 00:48
Vissa människor är enormt bittra, det är bara att ge en hint att man inte bryr sig om dem och sedan ignorera dem.

grisbil3n
2006-07-18, 00:53
Hahaha, jag säger: Jävla kärring.

Sommar-jobbar i Väsby på en återvinnings-station. 15:50, 20min efter att vi stängt o ja o far min ska åka hem står det en bil utanför grinden. En finn-kärring håller på att lasta av en diskmaskin o annat bråte där. Far min som efter en okristet kaotisk dag är på bristningsgränsen går dig o frågar vad i helvet e hon pysslar med. "jag kommer hit imorron o tar in det" ropar hon med finsk brytning. I helvete heller säger far, "du last in det där på en gång och tar rasket med dig" "det gör jag inte" svarar hon.

Då unleshar far "the fuckin fury"

"NU PACKAR DU IHOP DIN SKIT INNAN JAG POLISANMÄLER DIG"

varpå kärringen får ett psykbryt o skriker "det ska va rent o snyggt" upprepade gånger för att sedan ta sit pick o pack o åka iväg.

"Då unleshar far "the fuckin fury" :laugh: :laugh:

SÅ SKA DOM TAS!