handdator

Visa fullständig version : Någon som vet vart man kan köpa gymkläder?


Makkan_M
2006-07-16, 20:52
Hej. Undrar som sagt om ni vet någon bra hemsida där man kan beställa Gymkläder som: XXXL, gasp och det ni vet:)

:angel:

Piranha
2006-07-16, 21:03
Hej. Undrar som sagt om ni vet någon bra hemsida där man kan beställa Gymkläder som: XXXL, gasp och det ni vet:)

:angel:

Och inga länkningar till webshoppar PLIZ !!!

Makkan_M
2006-07-16, 21:06
:d

Kwon
2006-07-16, 21:21
Har du kollat in Saturn Returns bysser? Grymt luftiga.

Jet
2006-07-16, 21:23
Prövat google?

nordland
2006-07-16, 21:24
Hej. Undrar som sagt om ni vet någon bra hemsida där man kan beställa Gymkläder som: XXXL, gasp och det ni vet:)

:angel:

Hej! Du har väl säkert hört talas om google. Om inte, så kan du gå in på google.se. De kan säkert hjälpa dig............................................... ...................

Makkan_M
2006-07-16, 22:05
Hej! Du har väl säkert hört talas om google. Om inte, så kan du gå in på google.se. De kan säkert hjälpa dig............................................... ...................
Asså din jävla nordman. Ja ja har försökt på google och jag vet vad det är. Ja undrade på detta forumet om någon visste och det finns säkert många som vet.

Kwon
2006-07-16, 22:08
Makkan, jag köpte iaf Crazee krejjer (Gary Strydoms-märke) på Budo och Fitness för ett antal år sedan.

Köpte ett gäng bysser, vet ej om dom har kvar dom i sortimentet, men kolla med dom!

Måste det vara Gasp, XXXL? Crazee funka?

Makkan_M
2006-07-16, 22:10
Okej har du nån länk?:) nej det måste inte vara Gasp och XXXL men ja tog dom som exempel

snelhest
2006-07-16, 22:15
prova shorts och urvattnad tshirt. Det duger bra för mig så då duger det bra för dig också.... om du nu tränar på gymmet men det antar jag att du gör eftersom att du skriver här annars vore det bättre att skriva på manolo där dom springer runt o visar sina snygga nya träningskläder på gymmet.

Kwon
2006-07-16, 22:17
Okej har du nån länk?:) nej det måste inte vara Gasp och XXXL men ja tog dom som exempel

Man får ej länka till andra webshoppar, därför tipsade gänget om google.

Du söker då alltså efter Budo Fitness via google och hittar således en länk! :D

Lycka till Makkan! :thumbup:

Makkan_M
2006-07-16, 22:18
Asså för fan är ditt problem. Jag bara frågar om det är nån som har en URL där dom säljer träningskläder? Du behöver absolut inte försöka spela tuff och skriva så som du gör din lilla ponny

Kwon
2006-07-16, 22:18
Asså för fan är ditt problem. Jag bara frågar om det är nån som har en URL där dom säljer träningskläder? Du behöver absolut inte försöka spela tuff och skriva så som du gör din lilla ponny

Man får ej länka till andra webshoppar, därför tipsade gänget om google.

Du söker då alltså efter Budo Fitness via google och hittar således en länk! :D

Lycka till Makkan! :thumbup:

Sonny
2006-07-16, 22:20
Asså för fan är ditt problem. Jag bara frågar om det är nån som har en URL där dom säljer träningskläder? Du behöver absolut inte försöka spela tuff och skriva så som du gör din lilla ponnygrr, makkan är på hugget!

snelhest
2006-07-16, 22:21
Asså för fan är ditt problem. Jag bara frågar om det är nån som har en URL där dom säljer träningskläder? Du behöver absolut inte försöka spela tuff och skriva så som du gör din lilla ponny
Vilken oerhörd tacksamhet du visar när man ger dig riktig hjälp.

Människor *whatever*

Makkan_M
2006-07-16, 22:22
Japp.

sunkan
2006-07-16, 22:23
Asså för fan är ditt problem. Jag bara frågar om det är nån som har en URL där dom säljer träningskläder? Du behöver absolut inte försöka spela tuff och skriva så som du gör din lilla ponny


"Och inga länkningar till webshoppar PLIZ !!!"

Jorgen
2006-07-16, 22:24
*host*

Makkan_M
2006-07-16, 22:25
"Och inga länkningar till webshoppar PLIZ !!!"
Ne det finns säkert träningskläder på internet utan webshoppar.

sunkan
2006-07-16, 22:28
Ne det finns säkert träningskläder på internet utan webshoppar.
"Hej. Undrar som sagt om ni vet någon bra hemsida där man kan beställa Gymkläder som: XXXL, gasp och det ni vet"

länka till en sån isf. (hemsida där man kan beställa kläder men får inte vara en webshop)

Piranha
2006-07-16, 22:32
Nu stänger vi den här resten via PM.