handdator

Visa fullständig version : Vilken underbar kväll...


Stoltz
2006-07-14, 23:22
Ja ni, nu har vi hört alla våra underbara morgnar (Se Sheos post) så nu tänker jag skryta om min underbara kväll.

Bara härliga kunder rakt igenom och trevliga personer. Medan det bara är jag och en tjej i butiken så kommer hon fram och börjar prata om hur det är att jobba där och ifall jag tycker det är värt att söka jobbet, och sen spårar vi vidare på vad den andre gör utanför jobbet och om mitt pluggande nu när jag slutar för att börja i Lund och en massa om henne med. Riktigt härlig person att prata med!
Sen så kommer jag ut från jobb, inser att busstiderna är ändrade och istället för att vara tidig till bussen är jag fem minuter försenad till Helsingborgs enda punktliga buss. Jaja, livet leker ju så det är bara att hocka upp väskan på ryggen och göra milen ;) En stor svettpöl kommer senare in i vår andra butik som fortfarande hade öppet och kollegorna skakar på huvudet då de inser vad jag gjort.

Sen var det bara trevligt folk på tåget hem med.

Aaah, goa grejer...

hum
2006-07-14, 23:23
Fick du hennes nummer? Var hon snygg?

Nithian
2006-07-14, 23:23
Låter härligt :D skön inlevelse

grisbil3n
2006-07-14, 23:40
Haha härliga kunder vettefan, jag fick skälla på en psykiskt sjuk kärring som fick vad jag antar var ett regelrätt jävla anfall i butiken. Men fick käft på na' iaf. Sen ångrade jag mig lite men blev bara jävligt trött.

Kwon
2006-07-14, 23:43
Mkt nice!

Lycka till med henne! Hon låter som ett kap!

Stoltz
2006-07-14, 23:46
Jao, hon var trevlig och fin som snus, som man säger, trots att jag inte direkt snusar ;)

Men era egna kvällar? Inte fler som haft riktigt härliga kvällar?

X-Change
2006-07-15, 01:22
Jao, hon var trevlig och fin som snus, som man säger, trots att jag inte direkt snusar ;)

Men era egna kvällar? Inte fler som haft riktigt härliga kvällar?
Fick 1 veckas semester idag! :thumbup: :thumbup: :thumbup: ..behöver man säga nå mer!?
Kul att du också haft en bra kväll!

Kay
2006-07-15, 12:55
Men era egna kvällar? Inte fler som haft riktigt härliga kvällar?

Jorå,var ju bara tvungen att kolla på Lordi nu då de kom till Vasa. Så det var festival för min del igår. Blev ganska långa avstånd att gå under kvällen så där fick man lite smygträning också. Är härligt död i kroppen idag.

Btw, Lordi :hbang:

Jarod
2006-07-15, 13:02
Jag och min homie Petrus stod hemma hos mig igårkväll och mixade hardstyle från kl18 till kl23... It kicked ass!

Och eftersom vi drack en jäkla massa öl under tiden så kändes kvällen superlyckad. :cool:

:hbang:

mathor
2006-07-15, 13:24
Jag och min homie Petrus stod hemma hos mig igårkväll och mixade hardstyle från kl18 till kl23... It kicked ass!

Och eftersom vi drack en jäkla massa öl under tiden så kändes kvällen superlyckad. :cool:

:hbang:

Känns det lyckat är det lyckat.

Jet
2006-07-15, 13:29
Jobbade på en riktigt schyyst krog i HBG, mycket trevliga lättklädda tjejer med bra attityd, samt killar som klarade av att bete sig.

Stoltz
2006-07-15, 13:37
Jobbade på en riktigt schyyst krog i HBG, mycket trevliga lättklädda tjejer med bra attityd, samt killar som klarade av att bete sig.

Gottis! Vart?

Diana
2006-07-15, 13:43
Mysig flirtkväll :naughty:

Japp det är nåt speciellt med kunderna just på fredag och lördagkvällar.. varenda gnälligt gratis-påse-krävande-fanskap förvandlas till gulligulliga (iofs vagt alkohol-osande :D ) lam.

Själv intog man väl ca en veckas kcalförbrukning i resturangkäk av det slafsigare slaget :hbang: :D

Trance
2006-07-15, 21:16
Jag och min homie Petrus stod hemma hos mig igårkväll och mixade hardstyle från kl18 till kl23... It kicked ass!

Och eftersom vi drack en jäkla massa öl under tiden så kändes kvällen superlyckad. :cool:

:hbang:

Fan, det är värt en av mina extremt sällsynta: :hbang:

Några tips på sköna hardstyle-låtar?

Jarod
2006-07-15, 23:39
Några tips på sköna hardstyle-låtar?

Hell yeah!

Tatanka - Tatanka doesent like the records that you play
Dj Isaac - Backstage
Postman - Fuck House Music (Kaos Factory Remix)
Sam Punk - Whores (Gary Dz Bloody Sunday Night Mix)
The Gladheadz - Ultra Brutale


...bara för att nämna några... Det är hyffsat driv i dom.

Som bonus nämner jag Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Hardstyle Masterz Remix) :hbang:

Sheogorath
2006-07-16, 01:30
Fan vad nice. Jag var lite hungrig efter klubben, men nu är jag mätt redan efter halva proteindrycken. Känns bra.

Trance
2006-07-16, 01:52
Fan vad nice. Jag var lite hungrig efter klubben, men nu är jag mätt redan efter halva proteindrycken. Känns bra.

Mätt efter hamburgaren efter klubben. Dessutom hade fönstret stått helt öppet i lägenheten så det är svalt som fan. Underbart att sova då.

Toxic
2006-07-16, 16:33
Hell yeah!

Tatanka - Tatanka doesent like the records that you play
Dj Isaac - Backstage
Postman - Fuck House Music (Kaos Factory Remix)
Sam Punk - Whores (Gary Dz Bloody Sunday Night Mix)The Gladheadz - Ultra Brutale


...bara för att nämna några... Det är hyffsat driv i dom.

Som bonus nämner jag Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Hardstyle Masterz Remix) :hbang:



Du måste ha sovit lite tungt... Sunday Morning Mix heter den väl allt :D

Trance
2006-07-16, 16:36
Misstänker att han menar:

01-sam_punk_-_whores_(gary_dz_bloody_saturday_night_mix)-xds.mp3

Tackar för tipsen!

Toxic
2006-07-16, 16:43
Min fredagsnatt/lördagmorgon och dag var super...
Fredagskvällens fest slutade i ett samtal från en tjejkompis(vi kan kalla henne malin) bästa vän som bad mig komma ner o ta hand om malin som druckit alldelles för mycket för sitt eget bästa.. dock med misstankar mot killar på förfesten som spetsade drinkarna...
Hon mår självklart dåligt osv... kommer hem till min brorslägenhet där jag bodde över helgen... hon mår lite mera dåligt :D sedan dags att sova....jag låter henne sova en stund och sedan ropar hon
och säger att hon fryser att jag ska komma o lägga mig så jag gjorde det tänkte att jag måste ju iaf också sova...
Men slutresultatet av denna text är iaf att jag fick lära mig grejen att bara sova tillsamans kan vara underbart...
Tidigare erfarenheter har man nu insett att det var mera dela säng än att sova tillsamans, så otroligt mysigt :)

Att observera är att inget sexuellt eller liknande pågick inte ens pussas... bara kramas o mysa :cool: