handdator

Visa fullständig version : Sprayfärg?


mela
2006-07-14, 13:19
Vi rensade ur skräp på jobbet idag och jag hittade ett fint vinställ - men det är olackat och rätt så trist. Jag tänkte måla det i guld (sexy mama), men vill helst spraya skiten. Vart köper man billig och snygg guldfärg på spray?

mystic[-_-]
2006-07-14, 13:24
Färgbutik! :D

mela
2006-07-14, 13:24
']Färgbutik! :D

logiskt faktiskt *innocent*

Metal_boy_
2006-07-14, 13:25
köp grundfärg, lackfärg och klarklack så blir det kalasfint :) Finns på mekonomet t.ex.

RealMagic
2006-07-14, 13:26
köp grundfärg, lackfärg och klarklack så blir det kalasfint :) Finns på mekonomet t.ex.
det låter kalas ju...:cool:

mela
2006-07-14, 13:26
köp grundfärg, lackfärg och klarklack så blir det kalasfint :) Finns på mekonomet t.ex.

Vad jobbigt det blev, så fin är den inte :P

Hittade en fiiiiiiiiin tavla också men den råkade jag ha sönder :em:

Metal_boy_
2006-07-14, 13:30
Vad jobbigt det blev, så fin är den inte :P

Hittade en fiiiiiiiiin tavla också men den råkade jag ha sönder :em:


Men den kan bli :)

Jasså hur hade du sönder den då? Går det fixa? Kunde ha bott lite närmre så kunde du lämnat den där geygrejen till mig.

mela
2006-07-14, 13:31
Men den kan bli :)

Jasså hur hade du sönder den då? Går det fixa? Kunde ha bott lite närmre så kunde du lämnat den där geygrejen till mig.

Den va helt ny, men glaset hade pajat, så skulle jag pilla bort det.. Så råkade jag rispa över bilden :( Så jag fick slänga hela skiten *cry*

Kom hit nu! Fixa! SLAV! :whipped:

Hades
2006-07-14, 13:31
Lika bra att du erkänner att du ska ut och spreja scanbilar med dina vänstervänner! :D

Metal_boy_
2006-07-14, 13:32
Den va helt ny, men glaset hade pajat, så skulle jag pilla bort det.. Så råkade jag rispa över bilden :( Så jag fick slänga hela skiten *cry*

Kom hit nu! Fixa! SLAV! :whipped:


Fy fan, jävla klant :)

Nä men seriöst, är vinstället i metall?

Jense
2006-07-14, 13:34
Lika bra att du erkänner att du ska ut och spreja scanbilar med dina vänstervänner! :D


HAHAAAHHA! omg mela, är du vänster?




























































































:D

köp sprayfärg i nån färghandel, är staken svart så kanske du kan köpa en vit färg eller ljusare grå att lägga som grund

mela
2006-07-14, 13:35
http://img45.imageshack.us/my.php?image=vinstll6rh.jpg

Here it is.. nästan fint iaf :em:
Men tänk va pimpigt.. ett guldigt vinställ på en svart hylla :hbang:

Metal_boy_
2006-07-14, 13:43
http://img45.imageshack.us/my.php?image=vinstll6rh.jpg

Here it is.. nästan fint iaf :em:
Men tänk va pimpigt.. ett guldigt vinställ på en svart hylla :hbang:


Aha den var i trä. Då ska du inte ta mitt råd. Gå till en vanlig färgbutik istället och köp nån enkel guldfärg, men kolla om det ska va nån grundfärg innan vilket det antagligen ska vara. Annars fäster inte färgen och det rinner lätt som fan. Haha, pimpigt värre. Gläöm inte att filma när du renoverar den! "Pimp my bokhylla":Virro :D

mela
2006-07-14, 13:45
Aha den var i trä. Då ska du inte ta mitt råd. Gå till en vanlig färgbutik istället och köp nån enkel guldfärg, men kolla om det ska va nån grundfärg innan vilket det antagligen ska vara. Annars fäster inte färgen och det rinner lätt som fan. Haha, pimpigt värre. Gläöm inte att filma när du renoverar den! "Pimp my bokhylla":Virro :D

Kan dokumentera med bilder -min mobilkamera är inte så hawt :D

Metal_boy_
2006-07-14, 13:46
Kan dokumentera med bilder -min mobilkamera är inte så hawt :D


Ja för fan, det får duga :)

mela
2006-07-14, 13:58
Hittade denna i förrådet. Kan den fungera? Stod inget om material på burken

http://img215.imageshack.us/img215/9849/frgftw6pl.jpg

hahavaffan
2006-07-14, 14:00
Spraya på bara.

mela
2006-07-14, 14:13
färgen räckte inte så långt :em:

*Flash*
2006-07-14, 14:15
Hittade denna i förrådet. Kan den fungera? Stod inget om material på burken

http://img215.imageshack.us/img215/9849/frgftw6pl.jpg
For wood or metal:D

mela
2006-07-14, 14:16
For wood or metal:D


*harkel* eeh..jag läste bara texten där bak :em:

Clyde
2006-07-14, 14:17
HAHAAAHHA! omg mela, är du vänster?

:D

köp sprayfärg i nån färghandel, är staken svart så kanske du kan köpa en vit färg eller ljusare grå att lägga som grund


Nästa gång du ska ut och köpa snus, glass eller ut på stan, kanske du ser en scanbil där det står "Stöd scan, skjut en vegan" // Mela.


Vad gör du då ?

mela
2006-07-14, 14:18
Nästa gång du ska ut och köpa snus, glass eller ut på stan, kanske du ser en scanbil där det står "Stöd scan, skjut en vegan" // Mela.


Vad gör du då ?

Bara för att jag är höger har jag väl inget emot veganer? Vad har det med politiskt tillhörighet att göra?

tossefar
2006-07-14, 14:42
Bara för att jag är höger har jag väl inget emot veganer? Vad har det med politiskt tillhörighet att göra?

Veganer är ALLTID vänsterpack, det är regel. Vänsterpartister (snorvalpar i palestinasjal) är de enda som lyckas klä sig och ändra sin livsstil efter vilket parti de sympatiserar med. Jämför med indiekids och hårdrocksungar som har samma problem. Bara idioter klär sig efter sin musiksmak.

mela
2006-07-14, 14:43
Veganer är ALLTID vänsterpack, det är regel. Vänsterpartister (snorvalpar i palestinasjal) är de enda som lyckas klä sig och ändra sin livsstil efter vilket parti de sympatiserar med. Jämför med indiekids och hårdrocksungar som har samma problem. Bara idioter klär sig efter sin musiksmak.

Jag känner en del MUFare som är veganer. De är inte vänsterpack :D

z_bumbi
2006-07-14, 14:43
Nästa gång du ska ut och köpa snus, glass eller ut på stan, kanske du ser en scanbil där det står "Stöd scan, skjut en vegan" // Mela.


Vad gör du då ?

Jag skulle skratta mig fördärvad.

Inzza
2006-07-14, 14:52
alltså, skit i att spraya det. OM man skall ta och dricka vin så är man nog så jävla full innan att man inte ens bryr sig om vilken färg stället har.

tossefar
2006-07-14, 15:03
Jag känner en del MUFare som är veganer. De är inte vänsterpack :D
Don't get me started on mufare...