handdator

Visa fullständig version : Det pinsammaste du har varit med om?


willis
2006-07-11, 17:45
Behöver nödvändigtvis inte handla om dig själv, men gärna om någon i din bekantskapskrets t.ex

Kommer inte på något extraordinärt pinsam men men..
Min mamma har i alla fall gått in med lussebullar och saft till mig när jag och min dåvarande flickvän låg och "myste" i min säng, hände också hemma hos henne ett par gånger.
Sen dess har man blivit lite försiktigare :p

So, dela med er av era mest pinsamma erfarenheter *popcorn*

Lilla Brynolf
2006-07-11, 17:49
Behöver nödvändigtvis inte handla om dig själv, men gärna om någon i din bekantskapskrets t.ex

Kommer inte på något extraordinärt pinsam men men..
Min mamma har i alla fall gått in med lussebullar och saft till mig när jag och min dåvarande flickvän låg och "myste" i min säng, hände också hemma hos henne ett par gånger.
Sen dess har man blivit lite försiktigare :p

So, dela med er av era mest pinsamma erfarenheter *popcorn*

Har också nuppat då morsan stegat in några gånger, men det är ju inte så farligt..
Det värsta jag gjort är följande:
Traskade in på Toan hemma hos min före detta tjej, då hennes morsa satt och sket!
Eller egentligen hade hon skitit klart och skulle till att börja torka... :em: :em: :em:

Då lovar jag att man inte riktigt visste vad man skulle säga...
:thumbup:

Ryska_raketen
2006-07-11, 17:50
Har också nuppat då morsan stegat in några gånger, men det är ju inte så farligt..
Det värsta jag gjort är följande:
Traskade in på Toan hemma hos min före detta tjej, då hennes morsa satt och sket!
Eller egentligen hade hon skitit klart och skulle till att börja torka... :em: :em: :em:

Då lovar jag att man inte riktigt visste vad man skulle säga...
:thumbup:


Behöver du en hjälpande hand hade varit passande.

Dav0d
2006-07-11, 17:51
Blev ertappad mitt i rummet helt naken när jag var 14 med runkandet. Vet inte hur fan jag runkade just den gången, men sen dess har inte min morsa kommit in utan att knacka.

Lilla Brynolf
2006-07-11, 17:51
Behöver du en hjälpande hand hade varit passande.

:D
Skulle du sett hennes blick skulle du blivit rädd....

willis
2006-07-11, 18:31
Blev ertappad mitt i rummet helt naken när jag var 14 med runkandet. Vet inte hur fan jag runkade just den gången, men sen dess har inte min morsa kommit in utan att knacka.

Det betyder att hon ser det framför sig varje gång hon ska in i ditt rum ;)

High1ander
2006-07-11, 19:43
Ähmm... Har en så stört jävla pinsam sak som hände på flyget förrut. Tänker faktiskt inte säga vad, då det är helt jävla stört. Kan dock säga att det handlar om sex, skadad utrustning, svimmande, flygvärdinna...

Är skönt att vara så pass störd att man bara skrattar åt pinsamma saker :)

ankan
2006-07-11, 19:56
Åkte hem till någon tjej efter krogen för kanske ett halvår sedan. Sen tidigt på morgonen vaknade jag och var fruktansvärt pissnödig, steg upp och yrade runt på övervåningen utan att hitta någon jävla toalett.

Då var det bara att gå ner för trappan och söka. Tyvärr gick det inte så bra utan jag snubblade och föll handlöst ner för trappan med en jäkla smäll :Virro . Jag svimmar tydligen av och vaknar av att bruden står och lipar och skriker på mig. Vad gör ankan då..? VAD gör ankan då...?

Jo drar fram rabarbern och pissar ner hela trappan inklusive mig själv... Somnar igen och vaknar nästa gång av att en polis står och sparkar på mig ( Såklart en polare ). Flickstackarn bara står och gråter, jag klär på mig och går ut. Och för att fullborda min fantastiska morgon så slår jag mig kallt ner i passagerarsätet på polisbilen :D . Jag vart hastigt förflyttad bak i apburen kan jag säga.

Dagen efter var jag iallafall till tjejen och bad om ursäkt och gav henne lite "städpengar". Då kände man sig INTE speciellt kaxig.

sehnpaa
2006-07-11, 20:11
Good one, ankan! :D :thumbup:

Kaboffastar
2006-07-11, 20:11
Åkte hem till någon tjej efter krogen för kanske ett halvår sedan. Sen tidigt på morgonen vaknade jag och var fruktansvärt pissnödig, steg upp och yrade runt på övervåningen utan att hitta någon jävla toalett.

Då var det bara att gå ner för trappan och söka. Tyvärr gick det inte så bra utan jag snubblade och föll handlöst ner för trappan med en jäkla smäll :Virro . Jag svimmar tydligen av och vaknar av att bruden står och lipar och skriker på mig. Vad gör ankan då..? VAD gör ankan då...?

Jo drar fram rabarbern och pissar ner hela trappan inklusive mig själv... Somnar igen och vaknar nästa gång av att en polis står och sparkar på mig ( Såklart en polare ). Flickstackarn bara står och gråter, jag klär på mig och går ut. Och för att fullborda min fantastiska morgon så slår jag mig kallt ner i passagerarsätet på polisbilen :D . Jag vart hastigt förflyttad bak i apburen kan jag säga.

Dagen efter var jag iallafall till tjejen och bad om ursäkt och gav henne lite "städpengar". Då kände man sig INTE speciellt kaxig.

kaaan vara det roligaste jag läst på kollo! :D

willis
2006-07-11, 20:13
Ähmm... Har en så stört jävla pinsam sak som hände på flyget förrut. Tänker faktiskt inte säga vad, då det är helt jävla stört. Kan dock säga att det handlar om sex, skadad utrustning, svimmande, flygvärdinna...

Är skönt att vara så pass störd att man bara skrattar åt pinsamma saker :)

Har man sagt A får man säga B ;)

sanoj
2006-07-11, 20:16
Har man sagt A får man säga B ;)

Skulle precis säga det, när jag fick för mig att uppdatera tråden, o titta vad som hade hänt ;)

ManuelIT
2006-07-11, 20:28
Åkte hem till någon tjej efter krogen för kanske ett halvår sedan. Sen tidigt på morgonen vaknade jag och var fruktansvärt pissnödig, steg upp och yrade runt på övervåningen utan att hitta någon jävla toalett.

Då var det bara att gå ner för trappan och söka. Tyvärr gick det inte så bra utan jag snubblade och föll handlöst ner för trappan med en jäkla smäll :Virro . Jag svimmar tydligen av och vaknar av att bruden står och lipar och skriker på mig. Vad gör ankan då..? VAD gör ankan då...?

Jo drar fram rabarbern och pissar ner hela trappan inklusive mig själv... Somnar igen och vaknar nästa gång av att en polis står och sparkar på mig ( Såklart en polare ). Flickstackarn bara står och gråter, jag klär på mig och går ut. Och för att fullborda min fantastiska morgon så slår jag mig kallt ner i passagerarsätet på polisbilen :D . Jag vart hastigt förflyttad bak i apburen kan jag säga.

Dagen efter var jag iallafall till tjejen och bad om ursäkt och gav henne lite "städpengar". Då kände man sig INTE speciellt kaxig.

haha fyfan, jag lider med dig!

Bartman
2006-07-11, 20:31
Åkte hem till någon tjej efter krogen för kanske ett halvår sedan. Sen tidigt på morgonen vaknade jag och var fruktansvärt pissnödig, steg upp och yrade runt på övervåningen utan att hitta någon jävla toalett.

Då var det bara att gå ner för trappan och söka. Tyvärr gick det inte så bra utan jag snubblade och föll handlöst ner för trappan med en jäkla smäll :Virro . Jag svimmar tydligen av och vaknar av att bruden står och lipar och skriker på mig. Vad gör ankan då..? VAD gör ankan då...?

Jo drar fram rabarbern och pissar ner hela trappan inklusive mig själv... Somnar igen och vaknar nästa gång av att en polis står och sparkar på mig ( Såklart en polare ). Flickstackarn bara står och gråter, jag klär på mig och går ut. Och för att fullborda min fantastiska morgon så slår jag mig kallt ner i passagerarsätet på polisbilen :D . Jag vart hastigt förflyttad bak i apburen kan jag säga.

Dagen efter var jag iallafall till tjejen och bad om ursäkt och gav henne lite "städpengar". Då kände man sig INTE speciellt kaxig.
:laugh:

tycker lite synd om dig...:)

Dissector
2006-07-11, 20:57
Ähmm... Har en så stört jävla pinsam sak som hände på flyget förrut. Tänker faktiskt inte säga vad, då det är helt jävla stört. Kan dock säga att det handlar om sex, skadad utrustning, svimmande, flygvärdinna...

Är skönt att vara så pass störd att man bara skrattar åt pinsamma saker :)

Det där var den elakaste teasern nånsin :D


ankan: Du är kung :laugh:

LuThe
2006-07-11, 21:04
själv skulle jag åka en speciell hiss i skolan som bara åker till högsta våningen (femman). En gubbe står före mig i "hisskön", han går in först och jag lägger en rejäl äggmök i hopp om att dörrarna bara ska stängas och jag åka osklydigt upp till min lektion.

Men precis innan hissdörren slår igen kmr tre brudar runt hörnet och skriker "stoppa hissen", naturligtvis gör jag ingenting men dom hinner endå få in en sko så dörrarna åker upp igen och dom ställer sig i mitten av hissen: gubben längst fram och jag längst bak med min äggmök sipprandes ut genom jeansen :D

Har aldrig varit med om att en hiss går så jävla långsamt (kändes det som iaf) och när vi är halvägs uppe börjar tjejerna kolla runt i hissen på gubben och sen på mig och skrattar ut "fan va de stinker". Det var sjuuuuuukt pinsamt men jag kan ju alltid hoppas att dom misstänkte gubben :D

detta hände för typ 4 månader sen och brudarna såg riktigt bra ut oxå :em:

High1ander
2006-07-11, 21:11
Det där var den elakaste teasern nånsin :D


ankan: Du är kung :laugh:
Ok... Är ju kul att skämmas så:

Innan jag skulle flyga en gång så hade en tjej jag legat med ridit lite för hårt så att säga, så utrustningen var smått skadad. Eftersom "olyckan" skedde natten till man skulle flyga så han jag inte gå till doktorn. Väl på flyget, ont i kuken och flugit ca 5-6 timmar och det är 5-6 timmar kvar så känner man hur det börjar värka mer och mer i pungen/kuken. Jag blir skiträdd att man ska få pungvred som ska vara det värsta tänkbara smärtan enligt killar som upplevt skiten. Jag hade kännt innan och kände att jag hade en extra "blodkula", och var skiträdd att den skulle strypa blodtillförseln eller så... Sagt och gjort, jag blir bara mer och mer nervös över att nu jävlar kommer jag svimma av pungont och ingen kommer fatta att jag svimmat pga. aja... jag svimmar... vaknar till... svimmar nog igen... undrar när jag vaknar upp om jag lever och vad fan som händer, är så jävla borta, precis när jag vaknar upp så undrar jag vilket århundrade det är, vems person ögon man tittar igenom...

Aja, när jag fått tillbaka blodet i hjärna och kan tänka... Så ber jag personen som sitter brevid mig dra dit en flygvärdinna, och personen brevid frågar om man är sjuk och jag förklarar att "nä, har bara skadat utrustningen" och pekar fint... Flygvärdinna kommer förklarar att man svimma. Man får sätta sig i bak på planet, blir en liten scen pga. diverse andra saker. Flygvärdinnor och annat folk undrar vad som är fel, jag som inte orkar ljuga förklarar att jag "skadat utrustningen under sex"... Efter ett tag kommer typ en som är chef över flygvärdinnan som sitter och snackar och lugnar ner mig dit och undrar också vad som händer så får hon förklara som på franska (ungefär som i Den Där Mary), folk bara kommer och frågar vad som står på. Jag som är paraniod och befarar att jag blir en pungkula mindre frågar om de har någon doktor ombord, eller någon som kan se mig när jag tar mitt flyg vidare... Flygvärdinnan sitter och säger att allt är bra mellan benen och jag inte behöver oroa mig, osv...


Jag tyckte det var smått pinsamt iaf, jag kanske bara är känslig?

Jag har iaf lärt mig att inte ha vilt jävla sex dagen innan man flyger...

Var inge fel på mina pungisar, allt löste sig.

Goddaniel
2006-07-11, 21:12
Min äldre bror satt snett emot en man på tunnelbanan på den tiden då hands-free var sprillans nytt på marknaden...

Mannen- Hej
Bror- Hej
- Vad gör du?
- Ähh... Jag åker tunnelbana, vad ser det ut som?
Mannen ställer en del frågor varpå min bror svarar men efter ett tag säger mannen:
- Vänta ett tag, det sitter en snubbe bredvid mig som håller på att jävlas.

Var på Ikea för ett par år sedan med min mor som skulle köpa nya fåtöljer och behövde smakråd. Provsatt ett par stycken och till slut hittade jag en bra och gick för att hämta morsan. Jag satte mig ner och visade hur man lutade bak ryggstödet. Vad tror ni händer? Jo, det lossnar och jag gör en bakåtkullerbytta. Såg nog jävligt kul ut men det var det inte för mig kan jag säga.

På väg ut från Ikea (samma dag som incidenten ovan) så hade jag köpt 4 korvar som jag höll i ena handen (!) medans jag hade några kassar i den andra. När jag ska gå av rulltrappan fastnar jag med skon och får en väldig fart frammåt. Brakar in i tanten och tappar alla mina varmkorvar med senap och ketchup rätt ner i hennes kasse. I kassen låg det vita gardiner. Efter det var dom inte vita längre.

:)

jwzrd
2006-07-11, 21:15
Ok... Är ju kul att skämmas så:

Innan jag skulle flyga en gång så hade en tjej jag legat med ridit lite för hårt så att säga, så utrustningen var smått skadad. Eftersom "olyckan" skedde natten till man skulle flyga så han jag inte gå till doktorn. Väl på flyget, ont i kuken och flugit ca 5-6 timmar och det är 5-6 timmar kvar så känner man hur det börjar värka mer och mer i pungen/kuken. Jag blir skiträdd att man ska få pungvred som ska vara det värsta tänkbara smärtan enligt killar som upplevt skiten. Jag hade kännt innan och kände att jag hade en extra "blodkula", och var skiträdd att den skulle strypa blodtillförseln eller så... Sagt och gjort, jag blir bara mer och mer nervös över att nu jävlar kommer jag svimma av pungont och ingen kommer fatta att jag svimmat pga. aja... jag svimmar... vaknar till... svimmar nog igen... undrar när jag vaknar upp om jag lever och vad fan som händer, är så jävla borta, precis när jag vaknar upp så undrar jag vilket århundrade det är, vems person ögon man tittar igenom...

Aja, när jag fått tillbaka blodet i hjärna och kan tänka... Så ber jag personen som sitter brevid mig dra dit en flygvärdinna, och personen brevid frågar om man är sjuk och jag förklarar att "nä, har bara skadat utrustningen" och pekar fint... Flygvärdinna kommer förklarar att man svimma. Man får sätta sig i bak på planet, blir en liten scen pga. diverse andra saker. Flygvärdinnor och annat folk undrar vad som är fel, jag som inte orkar ljuga förklarar att jag "skadat utrustningen under sex"... Efter ett tag kommer typ en som är chef över flygvärdinnan som sitter och snackar och lugnar ner mig dit och undrar också vad som händer så får hon förklara som på franska (ungefär som i Den Där Mary), folk bara kommer och frågar vad som står på. Jag som är paraniod och befarar att jag blir en pungkula mindre frågar om de har någon doktor ombord, eller någon som kan se mig när jag tar mitt flyg vidare... Flygvärdinnan sitter och säger att allt är bra mellan benen och jag inte behöver oroa mig, osv...


Jag tyckte det var smått pinsamt iaf, jag kanske bara är känslig?

Jag har iaf lärt mig att inte ha vilt jävla sex dagen innan man flyger...

Var inge fel på mina pungisar, allt löste sig.


GAAH! Pung-/pitt-ångest måste vara den värsta av alla!

LuThe
2006-07-11, 21:15
hahha shit , skön historia ju!:laugh:

Baan
2006-07-11, 21:22
Hm tror jag var 13-14, dum och ja kåt som man var fick man för sig att runka lite när som helst och var som helst. Självklart var alla hemma den dagen, men bara morsan var vaken och jag räknade med att hon skulle hålla sig i köket. Så jag gör min grej där, och blir visst sedd av morsan som långsamt backar bakåt, och jag som är upptagen såkalrt då märker inte av något. Några dagar senare kommer farsan in helt kallt och säger: "När du runkar så gör det bakom stängda dörrar, toaletten är ett bra ställe annars där ingen ser dig". Sen går han ut.

Perscitus
2006-07-11, 21:26
Älskar såna här trådar, så kul att gotta sig i alla pinsamheter!

Eventuellt kan jag kanske bjuda på något själv efter ordentligt övervägande...

LuThe
2006-07-11, 21:26
Hm tror jag var 13-14, dum och ja kåt som man var fick man för sig att runka lite när som helst och var som helst. Självklart var alla hemma den dagen, men bara morsan var vaken och jag räknade med att hon skulle hålla sig i köket. Så jag gör min grej där, och blir visst sedd av morsan som långsamt backar bakåt, och jag som är upptagen såkalrt då märker inte av något. Några dagar senare kommer farsan in helt kallt och säger: "När du runkar så gör det bakom stängda dörrar, toaletten är ett bra ställe annars där ingen ser dig". Sen går han ut.


ahhahahah klockrent ju !:laugh: men tänker folk inte i allmänhet på att stänga/låsa dörren *screwy* :D

Baan
2006-07-11, 21:27
ahhahahah klockrent ju !:laugh: men tänker folk inte i allmänhet på att stänga/låsa dörren *screwy* :D

egentligen är det värre än så. det var inte ens i mitt rum, det var i vardagsrummet. det var inte bara att dörren stod på glänt, det var också en glasdörr. skapligt smart man var som liten.

hum
2006-07-11, 21:40
Ok... Är ju kul att skämmas så:

.


Men hur gick det med utrustningen då? Känner igen det där med pungvredsångest.. :(

Liten Men Fet
2006-07-11, 21:49
Åkte hem till någon tjej efter krogen för kanske ett halvår sedan. Sen tidigt på morgonen vaknade jag och var fruktansvärt pissnödig, steg upp och yrade runt på övervåningen utan att hitta någon jävla toalett.

Då var det bara att gå ner för trappan och söka. Tyvärr gick det inte så bra utan jag snubblade och föll handlöst ner för trappan med en jäkla smäll :Virro . Jag svimmar tydligen av och vaknar av att bruden står och lipar och skriker på mig. Vad gör ankan då..? VAD gör ankan då...?

Jo drar fram rabarbern och pissar ner hela trappan inklusive mig själv... Somnar igen och vaknar nästa gång av att en polis står och sparkar på mig ( Såklart en polare ). Flickstackarn bara står och gråter, jag klär på mig och går ut. Och för att fullborda min fantastiska morgon så slår jag mig kallt ner i passagerarsätet på polisbilen :D . Jag vart hastigt förflyttad bak i apburen kan jag säga.

Dagen efter var jag iallafall till tjejen och bad om ursäkt och gav henne lite "städpengar". Då kände man sig INTE speciellt kaxig.

Undrar om hon har tagit hem några one-night-stands efter det där...

Liten Men Fet
2006-07-11, 21:50
Ok... Är ju kul att skämmas så:

Innan jag skulle flyga en gång så hade en tjej jag legat med ridit lite för hårt så att säga, så utrustningen var smått skadad. Eftersom "olyckan" skedde natten till man skulle flyga så han jag inte gå till doktorn. Väl på flyget, ont i kuken och flugit ca 5-6 timmar och det är 5-6 timmar kvar så känner man hur det börjar värka mer och mer i pungen/kuken. Jag blir skiträdd att man ska få pungvred som ska vara det värsta tänkbara smärtan enligt killar som upplevt skiten. Jag hade kännt innan och kände att jag hade en extra "blodkula", och var skiträdd att den skulle strypa blodtillförseln eller så... Sagt och gjort, jag blir bara mer och mer nervös över att nu jävlar kommer jag svimma av pungont och ingen kommer fatta att jag svimmat pga. aja... jag svimmar... vaknar till... svimmar nog igen... undrar när jag vaknar upp om jag lever och vad fan som händer, är så jävla borta, precis när jag vaknar upp så undrar jag vilket århundrade det är, vems person ögon man tittar igenom...

Aja, när jag fått tillbaka blodet i hjärna och kan tänka... Så ber jag personen som sitter brevid mig dra dit en flygvärdinna, och personen brevid frågar om man är sjuk och jag förklarar att "nä, har bara skadat utrustningen" och pekar fint... Flygvärdinna kommer förklarar att man svimma. Man får sätta sig i bak på planet, blir en liten scen pga. diverse andra saker. Flygvärdinnor och annat folk undrar vad som är fel, jag som inte orkar ljuga förklarar att jag "skadat utrustningen under sex"... Efter ett tag kommer typ en som är chef över flygvärdinnan som sitter och snackar och lugnar ner mig dit och undrar också vad som händer så får hon förklara som på franska (ungefär som i Den Där Mary), folk bara kommer och frågar vad som står på. Jag som är paraniod och befarar att jag blir en pungkula mindre frågar om de har någon doktor ombord, eller någon som kan se mig när jag tar mitt flyg vidare... Flygvärdinnan sitter och säger att allt är bra mellan benen och jag inte behöver oroa mig, osv...


Jag tyckte det var smått pinsamt iaf, jag kanske bara är känslig?

Jag har iaf lärt mig att inte ha vilt jävla sex dagen innan man flyger...

Var inge fel på mina pungisar, allt löste sig.


Jobbigt att svimma pga pungont, då är man nog inte så kaxig.

High1ander
2006-07-11, 22:12
Men hur gick det med utrustningen då? Känner igen det där med pungvredsångest.. :(
Jadu, Freud har nog rätt om "rädslan för att farsan ska kastrera en". Allt gick bara bra med herr pung och mr penis.

grisbil3n
2006-07-11, 22:20
Detta va väl inte så pinsamt för mig men jag var på ett litet partaj hos en kamrat för många år sedan och småfull och pissnödig så gled jag in på muggen och där sitter en tjej och skiter så det slår härliga till. Jag blev så chockad så jag stod kvar ett tag i dörröppningen, "Stäng!" sa hon. Det gjorde jag (gick ut först dock :P).

Varför låste hon inte?

Janna
2006-07-11, 22:28
En kompis ringde mig igår och ville ha terapi :D .. han hade träffat en toksnygg tjej som va modell och som var jäteintressrad och på. De hade hånglat och skulle dra hem till honom när det ringde och hon var tvungen att rusa iväg o hjälpa en kompis. De bestämde att han skulle gå hem och vänta på henne. Han gick hem satte sig i soffan och somnade. Tjejen hade väl ringt sisådär 5 ggr (han har portkod så hon kom inte in). Han ringde upp dagen efter och förklarade det hela.

Den enda terapin jag kunde ge var "men ditt pucko hur betydelsefull tror du hon känner sig när du somnar från henne"

ManuelIT
2006-07-11, 22:32
Hm tror jag var 13-14, dum och ja kåt som man var fick man för sig att runka lite när som helst och var som helst. Självklart var alla hemma den dagen, men bara morsan var vaken och jag räknade med att hon skulle hålla sig i köket. Så jag gör min grej där, och blir visst sedd av morsan som långsamt backar bakåt, och jag som är upptagen såkalrt då märker inte av något. Några dagar senare kommer farsan in helt kallt och säger: "När du runkar så gör det bakom stängda dörrar, toaletten är ett bra ställe annars där ingen ser dig". Sen går han ut.

ahahahahaha! så jävla cool farsa:laugh:

Modde
2006-07-11, 22:35
En kompis ringde mig igår och ville ha terapi :D .. han hade träffat en toksnygg tjej som va modell och som var jäteintressrad och på. De hade hånglat och skulle dra hem till honom när det ringde och hon var tvungen att rusa iväg o hjälpa en kompis. De bestämde att han skulle gå hem och vänta på henne. Han gick hem satte sig i soffan och somnade. Tjejen hade väl ringt sisådär 5 ggr (han har portkod så hon kom inte in). Han ringde upp dagen efter och förklarade det hela.

Den enda terapin jag kunde ge var "men ditt pucko hur betydelsefull tror du hon känner sig när du somnar från henne"

jag lider verkligen med din vän

Berguven
2006-07-12, 09:10
Ok... Är ju kul att skämmas så:

Innan jag skulle flyga en gång så hade en tjej jag legat med ridit lite för hårt så att säga, så utrustningen var smått skadad. Eftersom "olyckan" skedde natten till man skulle flyga så han jag inte gå till doktorn. Väl på flyget, ont i kuken och flugit ca 5-6 timmar och det är 5-6 timmar kvar så känner man hur det börjar värka mer och mer i pungen/kuken. Jag blir skiträdd att man ska få pungvred som ska vara det värsta tänkbara smärtan enligt killar som upplevt skiten. Jag hade kännt innan och kände att jag hade en extra "blodkula", och var skiträdd att den skulle strypa blodtillförseln eller så... Sagt och gjort, jag blir bara mer och mer nervös över att nu jävlar kommer jag svimma av pungont och ingen kommer fatta att jag svimmat pga. aja... jag svimmar... vaknar till... svimmar nog igen... undrar när jag vaknar upp om jag lever och vad fan som händer, är så jävla borta, precis när jag vaknar upp så undrar jag vilket århundrade det är, vems person ögon man tittar igenom...

Aja, när jag fått tillbaka blodet i hjärna och kan tänka... Så ber jag personen som sitter brevid mig dra dit en flygvärdinna, och personen brevid frågar om man är sjuk och jag förklarar att "nä, har bara skadat utrustningen" och pekar fint... Flygvärdinna kommer förklarar att man svimma. Man får sätta sig i bak på planet, blir en liten scen pga. diverse andra saker. Flygvärdinnor och annat folk undrar vad som är fel, jag som inte orkar ljuga förklarar att jag "skadat utrustningen under sex"... Efter ett tag kommer typ en som är chef över flygvärdinnan som sitter och snackar och lugnar ner mig dit och undrar också vad som händer så får hon förklara som på franska (ungefär som i Den Där Mary), folk bara kommer och frågar vad som står på. Jag som är paraniod och befarar att jag blir en pungkula mindre frågar om de har någon doktor ombord, eller någon som kan se mig när jag tar mitt flyg vidare... Flygvärdinnan sitter och säger att allt är bra mellan benen och jag inte behöver oroa mig, osv...


Jag tyckte det var smått pinsamt iaf, jag kanske bara är känslig?

Jag har iaf lärt mig att inte ha vilt jävla sex dagen innan man flyger...

Var inge fel på mina pungisar, allt löste sig.


Livet har sannerligen blivit ett helvete sedan jag läste om pungvred här på kolo

GT_Razor
2006-07-12, 09:11
Hahahahaha, gud sitter å garvar röven av mig inombords! kan inte brista ut i skratt eftersom man e på jobbet...svårt att hålla sig. Va bara tvungen att ta en viss mening som signatur :D

Officer
2006-07-12, 09:12
Jo det pinsammaste var nog en gång när jag och GT_razor och daCvi var på gymet samtidigt. Sebbe (kallades SebboX här förut) var och körde knäböj. Han pajade ryggen i två delar och vi garvade hihi

GT_Razor
2006-07-12, 09:21
Jo det pinsammaste var nog en gång när jag och GT_razor och daCvi var på gymet samtidigt. Sebbe (kallades SebboX här förut) var och körde knäböj. Han pajade ryggen i två delar och vi garvade hihi

Hahahaha, jaa det kommer jag ihåg...det var jättepinsamt för oss eftersom vi skämdes så mkt för att ha sebbe i vårt sällskap just vid det tillfället...ryggraden flög rakt ut å sprätte ner hela gymmet...sebbe himlade med ögonen och skrek med den ljusaste och pipigaste stämma man kan tänka sig! Han sprang omkring med ryggen av på mitten för att till slut stöta till en skivstång som ramlade ner och sebbe själv flög upp i luften för att sedan spetsas på stången...mkt tragisk och pinsam syn...

Officer
2006-07-12, 09:22
Hahahaha, jaa det kommer jag ihåg...det var jättepinsamt för oss eftersom vi skämdes så mkt för att ha sebbe i vårt sällskap just vid det tillfället...ryggraden flög rakt ut å sprätte ner hela gymmet...sebbe himlade med ögonen och skrek med den ljusaste och pipigaste stämma man kan tänka sig! Han sprang omkring med ryggen av på mitten för att till slut stöta till en skivstång som ramlade ner och sebbe själv flög upp i luften för att sedan spetsas på stången...mkt tragisk och pinsam syn...


hahahaahha
det värsta är att folk här som inte känner sebbe inte kan se det framför sig :D:D:laugh:

GT_Razor
2006-07-12, 09:26
hahahaahha
det värsta är att folk här som inte känner sebbe inte kan se det framför sig :D:D:laugh:

Precis....ett annat pinsamt tillfälle var när han skulle köra frenchpress med 20 kg....vi stod och tittade på och när han körde sin negativa fas så hade han extrem bänk-svank och sen kastar upp vikten...armarna och stången vrider sig i sidleds och handlederna bryts av och stången flyger in i spegeln. Sebbe skrek med samma stämma även här och sen svimmade av.

Timme
2006-07-12, 09:27
Hm tror jag var 13-14, dum och ja kåt som man var fick man för sig att runka lite när som helst och var som helst. Självklart var alla hemma den dagen, men bara morsan var vaken och jag räknade med att hon skulle hålla sig i köket. Så jag gör min grej där, och blir visst sedd av morsan som långsamt backar bakåt, och jag som är upptagen såkalrt då märker inte av något. Några dagar senare kommer farsan in helt kallt och säger: "När du runkar så gör det bakom stängda dörrar, toaletten är ett bra ställe annars där ingen ser dig". Sen går han ut.

Så go berättelse! :D

Officer
2006-07-12, 09:29
Precis....ett annat pinsamt tillfälle var när han skulle köra frenchpress med 20 kg....vi stod och tittade på och när han körde sin negativa fas så hade han extrem bänk-svank och sen kastar upp vikten...armarna och stången vrider sig i sidleds och handlederna bryts av och stången flyger in i spegeln. Sebbe skrek med samma stämma även här och sen svimmade av.


ahahhahahahahaah ja fan sebbe är nog den mest idrottsskadade jäveln nånsin,

RABBATJEVI börja skriva här föffan du är bäst!

userfriendly
2006-07-12, 09:30
VI (jag o min boyfriend) hade bestämt att inte köpa några presenter till varandra när vi fyllde år (fyller år nästan samma dag) så jag bestämde mig för att bara köpa ett kort. Jag hittade ett roligt kort med ARNOLD på som sa nåt kul när man öppnade det... PERFEKT tänkte jag o fnissade för mig själv.
Så kommer dagen då vi fyller år och inte ska ge varandra något.
Så får jag ett paket med ett jävligt fint (som jag önskat mig) armband, rätt så dyrt... riktigt " i love u armband"
o jag blir tokig o skämms som fan när jag ger honom ARNOLD kortet (för typ 30kr)
"Hasta la vista baby"... mmm jättefint :em:

Timme
2006-07-12, 09:31
Precis....ett annat pinsamt tillfälle var när han skulle köra frenchpress med 20 kg....vi stod och tittade på och när han körde sin negativa fas så hade han extrem bänk-svank och sen kastar upp vikten...armarna och stången vrider sig i sidleds och handlederna bryts av och stången flyger in i spegeln. Sebbe skrek med samma stämma även här och sen svimmade av.


hahah så himmla rått! :laugh:

userfriendly
2006-07-12, 09:32
Detta va väl inte så pinsamt för mig men jag var på ett litet partaj hos en kamrat för många år sedan och småfull och pissnödig så gled jag in på muggen och där sitter en tjej och skiter så det slår härliga till. Jag blev så chockad så jag stod kvar ett tag i dörröppningen, "Stäng!" sa hon. Det gjorde jag (gick ut först dock :P).

Varför låste hon inte?

hahahahah fan va pinsamt för HENNE :bow:

GT_Razor
2006-07-12, 09:34
ahahhahahahahaah ja fan sebbe är nog den mest idrottsskadade jäveln nånsin,

RABBATJEVI börja skriva här föffan du är bäst!

Hahaha aaaa tyvärr...fan han är typ aldrig inne här. Ska antagligen träna med honom idag...ska bli mäkta kul :D

akAn
2006-07-12, 10:27
Flygvärdinnan sitter och säger att allt är bra mellan benen och jag inte behöver oroa mig, osv...


Hur kunde hon veta det? Visade du?

Allan
2006-07-12, 11:02
Sluta chatta i trådarna AP. Är du bannad från MSN eller vad?

allan

Officer
2006-07-12, 11:02
Sluta chatta i trådarna AP. Är du bannad från MSN eller vad?

allan


*flex*

Catstyle
2006-07-12, 11:06
VI (jag o min boyfriend) hade bestämt att inte köpa några presenter till varandra när vi fyllde år (fyller år nästan samma dag) så jag bestämde mig för att bara köpa ett kort. Jag hittade ett roligt kort med ARNOLD på som sa nåt kul när man öppnade det... PERFEKT tänkte jag o fnissade för mig själv.
Så kommer dagen då vi fyller år och inte ska ge varandra något.
Så får jag ett paket med ett jävligt fint (som jag önskat mig) armband, rätt så dyrt... riktigt " i love u armband"
o jag blir tokig o skämms som fan när jag ger honom ARNOLD kortet (för typ 30kr)
"Hasta la vista baby"... mmm jättefint :em:
Nejdå, han hade ju planerat att det skulle bli så, att du skulle bli glatt överraskad. *slap*

Stoltz
2006-07-12, 12:13
VI (jag o min boyfriend) hade bestämt att inte köpa några presenter till varandra när vi fyllde år (fyller år nästan samma dag) så jag bestämde mig för att bara köpa ett kort. Jag hittade ett roligt kort med ARNOLD på som sa nåt kul när man öppnade det... PERFEKT tänkte jag o fnissade för mig själv.
Så kommer dagen då vi fyller år och inte ska ge varandra något.
Så får jag ett paket med ett jävligt fint (som jag önskat mig) armband, rätt så dyrt... riktigt " i love u armband"
o jag blir tokig o skämms som fan när jag ger honom ARNOLD kortet (för typ 30kr)
"Hasta la vista baby"... mmm jättefint :em:

:laugh: Så jävla skönt att det var den frasen också, gör det bara ännu värre :D

userfriendly
2006-07-12, 12:15
Nejdå, han hade ju planerat att det skulle bli så, att du skulle bli glatt överraskad. *slap*

nej han trodde nog att jag skulle köpa nåt ändå för att va romantisk :Virro

stevooooo
2006-07-12, 14:02
X-et ringde igår och berättade en lite episod......*screwy*

Hon skulle till affären en snabbis så hon hade bara dragit på sig en munkjacka och ett par mjukisbrallor, helt naken under. Väl framma vid affären börjader hon bli lite varm så hon drog ned dragkedjan på jackan utan att tänka på att hon inte hade nått under. Traskar runt och handlar lite och tycker det börjar bli lite svalare. Framma vid läsken ser en 5-åring pojke henne som stirrar på henne och backar mot sin mor. X-et hejar på ungen som sen säjer -" mamma, mamma, tjejen visar brösten!!!" Morsan vänder sig om och kan inte hålla sig utan börjar asgarvaeftersom X har gått runt hela affären med strutarna i vädret:laugh: (var dock första personerna hon träfade)

Det är inte enda gången hon visar lökarna för allmänheten.

Hon hade precis flyttat in i lägenheten och skulle hänga upp garider på kvällen. Sagt och gjort, hon tar en stol, kliver upp på den och börjar fippla ( bor på andra vån.) När hon står där på stolen ser hon två moppekillar på cyckelvägen utanför som står och snackar och tittar på henne, tänkte inte mer på det utan fortsätter med det hon gör. 45 sek senare kommer hon på att hon står näck förutom ett par trosor.:em:
Grabbarna hade fått en gratis pip-show på nån minut.
I två veckor efter det så sa hon att det mopparna som åkte förbi lägenheten jämnt brukade tuta:hbang:

Noll
2006-07-12, 14:11
Jag lever rätt mycket i en air av "oh well" i kombo, och detta medför att jag ofta gör mycket dumt och pinsamt över lag... Så, jag berättar en fin historia om min broders kvinna och min far istället.


Detta var för flera år sen, då man ( iaf broder) bodde hemma ff.
Hans tjej "sov över" och det gjorde väl vad som förväntas av hormonstinna ystra ungdomar. Hursom helst, vad dom nu hade för sig resulterade i att tjejen tillslut var tvungen att gå på toa.
Detta är mitt i natten då alla borde ha legat i sina sängar och sovit. Dock inte fader eller broders kvinna..
Följdaktligen möts de två utanför toan. Oj! säger hon och kommer då på att hon har ehe munnen full av ehem kärlek. Kärleken rinner ner på hakan. Hon skäms. Pappa skäms. Han sa inget, inte hon heller fast munnen nu var tom...


Hon undvek min pappa ett tag efter deras nattliga möte..

Jaja, kanske sensmoralen i denna saga är: tala inte med munnen full...

J.Saarela
2006-07-12, 14:11
Jo det pinsammaste var nog en gång när jag och GT_razor och daCvi var på gymet samtidigt. Sebbe (kallades SebboX här förut) var och körde knäböj. Han pajade ryggen i två delar och vi garvade hihi


Hoppas du sa upp kontakten med han.Sikken klant han verkar vara.

GT_Razor
2006-07-12, 14:12
X-et ringde igår och berättade en lite episod......*screwy*

Hon skulle till affären en snabbis så hon hade bara dragit på sig en munkjacka och ett par mjukisbrallor, helt naken under. Väl framma vid affären börjader hon bli lite varm så hon drog ned dragkedjan på jackan utan att tänka på att hon inte hade nått under. Traskar runt och handlar lite och tycker det börjar bli lite svalare. Framma vid läsken ser en 5-åring pojke henne som stirrar på henne och backar mot sin mor. X-et hejar på ungen som sen säjer -" mamma, mamma, tjejen visar brösten!!!" Morsan vänder sig om och kan inte hålla sig utan börjar asgarvaeftersom X har gått runt hela affären med strutarna i vädret:laugh: (var dock första personerna hon träfade)

Det är inte enda gången hon visar lökarna för allmänheten.

Hon hade precis flyttat in i lägenheten och skulle hänga upp garider på kvällen. Sagt och gjort, hon tar en stol, kliver upp på den och börjar fippla ( bor på andra vån.) När hon står där på stolen ser hon två moppekillar på cyckelvägen utanför som står och snackar och tittar på henne, tänkte inte mer på det utan fortsätter med det hon gör. 45 sek senare kommer hon på att hon står näck förutom ett par trosor.:em:
Grabbarna hade fått en gratis pip-show på nån minut.
I två veckor efter det så sa hon att det mopparna som åkte förbi lägenheten jämnt brukade tuta:hbang:

Ehhh...ursäkta mig men är hon blåst? Alltså hur kan man inte "märka" att man står i endast trosor...helt näck...hur kan man liksom GLÖMMA bort nåt sånt...eller som i affären...sånt skulle man ju märkt direkt...

torvherk
2006-07-12, 14:17
dra åt! så klockren!

dude
2006-07-12, 14:24
Jag lever rätt mycket i en air av "oh well" i kombo, och detta medför att jag ofta gör mycket dumt och pinsamt över lag... Så, jag berättar en fin historia om min broders kvinna och min far istället.


Detta var för flera år sen, då man ( iaf broder) bodde hemma ff.
Hans tjej "sov över" och det gjorde väl vad som förväntas av hormonstinna ystra ungdomar. Hursom helst, vad dom nu hade för sig resulterade i att tjejen tillslut var tvungen att gå på toa.
Detta är mitt i natten då alla borde ha legat i sina sängar och sovit. Dock inte fader eller broders kvinna..
Följdaktligen möts de två utanför toan. Oj! säger hon och kommer då på att hon har ehe munnen full av ehem kärlek. Kärleken rinner ner på hakan. Hon skäms. Pappa skäms. Han sa inget, inte hon heller fast munnen nu var tom...


Hon undvek min pappa ett tag efter deras nattliga möte..

Jaja, kanske sensmoralen i denna saga är: tala inte med munnen full...

Hon skulle ha svalt direkt när hon såg farsan.

Dav0d
2006-07-12, 15:42
HAahhahahaha GUD va skön. Sarra i käften sedan står man framför farsan. Helvete alltså, det tog priset på att göra bort sig för föräldrarna.

High1ander
2006-07-12, 15:55
Jag lever rätt mycket i en air av "oh well" i kombo, och detta medför att jag ofta gör mycket dumt och pinsamt över lag... Så, jag berättar en fin historia om min broders kvinna och min far istället.


Detta var för flera år sen, då man ( iaf broder) bodde hemma ff.
Hans tjej "sov över" och det gjorde väl vad som förväntas av hormonstinna ystra ungdomar. Hursom helst, vad dom nu hade för sig resulterade i att tjejen tillslut var tvungen att gå på toa.
Detta är mitt i natten då alla borde ha legat i sina sängar och sovit. Dock inte fader eller broders kvinna..
Följdaktligen möts de två utanför toan. Oj! säger hon och kommer då på att hon har ehe munnen full av ehem kärlek. Kärleken rinner ner på hakan. Hon skäms. Pappa skäms. Han sa inget, inte hon heller fast munnen nu var tom...


Hon undvek min pappa ett tag efter deras nattliga möte..

Jaja, kanske sensmoralen i denna saga är: tala inte med munnen full...
Ni kvinnor tolkar allt fel! Hade hon bara svalt "kärleken" hade det inte märkts... Sensmoralen är alltså att svälja.

On a serious note: Fyfan fyfan fyfan vad pinsamt alltså.

High1ander
2006-07-12, 16:00
HAahhahahaha GUD va skön. Sarra i käften sedan står man framför farsan. Helvete alltså, det tog priset på att göra bort sig för föräldrarna.
Ja, det är rätt så pinsamt att förklara för ens föräldrar att flickan inte sväljer :cool:

Dav0d
2006-07-12, 16:14
Verkligen, det är skam i vår familj :D

Nej men om min tjej inte sväljer blir jag självklart lack. Sure inte varje gång men va fan, orka med mesiga tjejer. När man är som kåtast gör man fan vad som helst, iallafall jag.

Ryska_raketen
2006-07-12, 16:19
Lögnerna avlöser varandra här märker man.

hallar
2006-07-12, 16:20
Verkligen, det är skam i vår familj :D

Nej men om min tjej inte sväljer blir jag självklart lack. Sure inte varje gång men va fan, orka med mesiga tjejer. När man är som kåtast gör man fan vad som helst, iallafall jag.

Men du om hon inte sväljer, då kan du väl ta och kyssa din älskade flickvän lite ömt. Ta tillbaka kärlekens safter och själv svälja det?

High1ander
2006-07-12, 16:22
Verkligen, det är skam i vår familj :D

Nej men om min tjej inte sväljer blir jag självklart lack. Sure inte varje gång men va fan, orka med mesiga tjejer. När man är som kåtast gör man fan vad som helst, iallafall jag.
Jag bryr mig inte speciellt mycket, är väl rätt "praktiskt" att svälja, men tänker fan inte kräva det av flickvännen eller så...

Men att ta den i munnen för att sedan gå en sträcka för att spotta ut känns lite knasigt... skaffa handduk, papper, trasa, kläder eller whatever och torka av skiten...

Jag menar kan man ha en sats i munnen den tiden det tar att gå dit, så tycker jag inte det är så långt att svälja också, men vad vet jag?

Lögnerna avlöser varandra här märker man.
Som vem?

krilleh
2006-07-12, 16:35
Precis....ett annat pinsamt tillfälle var när han skulle köra frenchpress med 20 kg....vi stod och tittade på och när han körde sin negativa fas så hade han extrem bänk-svank och sen kastar upp vikten...armarna och stången vrider sig i sidleds och handlederna bryts av och stången flyger in i spegeln. Sebbe skrek med samma stämma även här och sen svimmade av.

what??? :D Varför händer de inget sånt kul på mitt gym? :(

Dav0d
2006-07-12, 16:48
Jo är inte fullt allvarlig med att jag blir förbannad eller besviken om hon inte sväljer. Men tycker bara det är konstigt att man ska bli äcklad av sin pojkväns sperma. Eftersom jag som person blir inte äcklad av någonting på min tjej, samt min nuvarande flickvänn blir inte äcklad av någonting på mig. Dessutom har jag kysst min tjej men inte när hon hade hela satsen i munnen.

Iallafall, kan nog bara vara en vanesak att jag har haft tur med tjejer som inte blir äcklade av det.

mangemani
2006-07-12, 16:57
hände faktiskt en mycket pinsam sak på gymmet för bara nån vecka sedan.

var på ett sånt där strålande humör,allt kändes perfekt,passet gick hur bra som helst samt att efter passet så skulle jag iväg och ha kul.
iaf,detta var en utav dom dagarna då kort läsaren var sönder,jag har nyckel till lokalen så jag antog att jag var den enda som kunde komma in då och trodde jag skulle få ha lokalen för mej själv.
satte på en skiva och började träna,när passet nästan var slut så började jag sjunga till låten "you shook me all night long"(var ju på ett sånt glatt humör) och till slut så stog jag framför spegeln med en sån där metall pinne(en sån man her i viktmagasinet så man kan hänga på en vikt) i handen och använde den som mick och mimade till låten.
jag kom till refrängen och tog då ton till "all night long",efter det så glimtade jag i spegeln bort mot utgången där det stog en kille och en tjej samt en utav vaktmästrarna(som tydligen hade öppnat dörren åt dom) och stirrade samt gapade lite.
försökte ta det hela lite kyligt(röd i ansiktet som man var) och sa "visst har jag en fin sångröst","mmm" blev svaret med en sån där skrattande ton.....när jag sen kom ut ur lokalen så sjönk jag nästan ihop av pinsamhet,händerna för ansiktet samtidigt som jag inte kunde hålla mej för skratt.

mathor
2006-07-12, 17:00
Jo är inte fullt allvarlig med att jag blir förbannad eller besviken om hon inte sväljer. Men tycker bara det är konstigt att man ska bli äcklad av sin pojkväns sperma. Eftersom jag som person blir inte äcklad av någonting på min tjej, samt min nuvarande flickvänn blir inte äcklad av någonting på mig. Dessutom har jag kysst min tjej men inte när hon hade hela satsen i munnen.

Iallafall, kan nog bara vara en vanesak att jag har haft tur med tjejer som inte blir äcklade av det.

Om hon fick sprutorgasm, skulle du använda henne som dryckesfontän då?

RassK
2006-07-12, 17:01
hände faktiskt en mycket pinsam sak på gymmet för bara nån vecka sedan.


HÄRLIGT!! XD

nemd
2006-07-12, 17:04
Jo är inte fullt allvarlig med att jag blir förbannad eller besviken om hon inte sväljer. Men tycker bara det är konstigt att man ska bli äcklad av sin pojkväns sperma. Eftersom jag som person blir inte äcklad av någonting _på_ min tjej, samt min nuvarande flickvänn blir inte äcklad av någonting _på_ mig. Dessutom har jag kysst min tjej men inte när hon hade hela satsen i munnen.

Iallafall, kan nog bara vara en vanesak att jag har haft tur med tjejer som inte blir äcklade av det.

HAHAHA. Awmajgad som vi brukar säga då. Din säd sitter och är inte PÅ dig. Skulle du svälja hennes rinnande äckliga snor? Kanske en loska med lite snor i?

Att svälja och äckla sig är bara BLÄ...

Snälla, tänk dig själv in i hennes situation, skulle du svälja? SKulle du ens ta det i munnen.

BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ orka sånt där tjafs.......

Kico
2006-07-12, 17:05
Hmm... morsan hittade en gång en använd kondom under sängen och sa ingenting. Hade varit mindre pinsamt om hon hade sagt men det har hon fortfarande, månader senare inte gjort.

Dav0d
2006-07-12, 17:08
Som jag sa, blir inte äcklad av någonting. (Ursäkta om jag föstört tråden med mitt snack. Slutar nu)

you shook me all night long"(var ju på ett sånt glatt humör) och till slut så stog jag framför spegeln med en sån där metall pinne


Gud va skönt :D, bäst hittils.

krilleh
2006-07-12, 17:19
Som jag sa, blir inte äcklad av någonting. (Ursäkta om jag föstört tråden med mitt snack. Slutar nu)




Gud va skönt :D, bäst hittils.

Bra då kan du äta hennes skit också?

hahavaffan
2006-07-12, 17:26
Bra då kan du äta hennes skit också?:laugh:

Edde_1
2006-07-12, 17:32
[QUOTE=mangemani]hände faktiskt en mycket pinsam sak på gymmet för bara nån vecka sedan.

QUOTE]
:D :hbang: Perfekt, bäst hittills!

Spiffy
2006-07-12, 17:34
VI (jag o min boyfriend) hade bestämt att inte köpa några presenter till varandra när vi fyllde år (fyller år nästan samma dag) så jag bestämde mig för att bara köpa ett kort. Jag hittade ett roligt kort med ARNOLD på som sa nåt kul när man öppnade det... PERFEKT tänkte jag o fnissade för mig själv.
Så kommer dagen då vi fyller år och inte ska ge varandra något.
Så får jag ett paket med ett jävligt fint (som jag önskat mig) armband, rätt så dyrt... riktigt " i love u armband"
o jag blir tokig o skämms som fan när jag ger honom ARNOLD kortet (för typ 30kr)
"Hasta la vista baby"... mmm jättefint :em:

Det är väl ändå han som ska skämmas. Tyckte det var rent ut sagt jäkligt taskigt gjort.

Ninjasmurf
2006-07-12, 17:41
VI (jag o min boyfriend) hade bestämt att inte köpa några presenter till varandra när vi fyllde år (fyller år nästan samma dag) så jag bestämde mig för att bara köpa ett kort. Jag hittade ett roligt kort med ARNOLD på som sa nåt kul när man öppnade det... PERFEKT tänkte jag o fnissade för mig själv.
Så kommer dagen då vi fyller år och inte ska ge varandra något.
Så får jag ett paket med ett jävligt fint (som jag önskat mig) armband, rätt så dyrt... riktigt " i love u armband"
o jag blir tokig o skämms som fan när jag ger honom ARNOLD kortet (för typ 30kr)
"Hasta la vista baby"... mmm jättefint :em:

Men jag gillar ju arnold och jag har kvar kortet :)
Du glömde det viktigaste, 5 askar läkerol vilket var den riktigta presenten

willis
2006-07-12, 18:02
Nästan så man borde göra något riktigt pinsamt med avsikt så man lägga upp en skön historia här (räknas det fortfarande som pinsamt då?), typ springa genom vasaparken endast iklädd en Darth Vader-mask *flex*

High1ander
2006-07-12, 18:17
Nästan så man borde göra något riktigt pinsamt med avsikt så man lägga upp en skön historia här (räknas det fortfarande som pinsamt då?), typ springa genom vasaparken endast iklädd en Darth Vader-mask *flex*
Jag har spelat Vollyboll i Darth Vader outfit... Jag höll på och spela med polare på stranden (i Santa Barbara) så kommer ett par tjejer och undrar om någon av oss kan dra på sig outfitten medans de filmer, jag säger ju inte nej till ett sådant erbjudande.

GT_Razor
2006-07-12, 19:55
what??? :D Varför händer de inget sånt kul på mitt gym? :(

Jaaaa...mitt gym e lite speciellt...inte alla som har privilegiet att se sånt :D

Noll
2006-07-12, 21:18
On a serious note: Fyfan fyfan fyfan vad pinsamt alltså.

Hahah ja absolut! :laugh:

Å nu 6 år senare är det förmodligen bara jag ( å ni kololirare) som "minns" detta...

Jag låter det vara osagt om det är så att hon ff skäms över detta, om hon ens minns det dvs.. Oh well.

För intresseklubben kan följande meddelas: Min far och denna anonyma kvinna kommer mkt bra överens och verkar inte störas av såsprylen alls nu för tiden.

Liten Men Fet
2006-07-12, 21:37
Hahah ja absolut! :laugh:

Å nu 6 år senare är det förmodligen bara jag ( å ni kololirare) som "minns" detta...

Jag låter det vara osagt om det är så att hon ff skäms över detta, om hon ens minns det dvs.. Oh well.

För intresseklubben kan följande meddelas: Min far och denna anonyma kvinna kommer mkt bra överens och verkar inte störas av såsprylen alls nu för tiden.

Sup till på en släktträff och dra upp hela historien. :naughty:

victor_n
2006-07-12, 21:40
det pinsamaste måste varit träffen på faring i våras när jag drog av mig till linne... blev hobdwarfad av alla inklusive damerna:(

Noll
2006-07-12, 21:47
Sup till på en släktträff och dra upp hela historien. :naughty:


Jaa, det hela känns i sanning mkt lockande... :smokin:

willis
2006-07-13, 15:56
En gympolare berättade en historia om hur han hookat upp med en tjej på firmafesten varpå de åkte hem till henne och han stannade över natten. Morgonen därpå vaknar han innan henne och ska bestämt ha en kopp kaffe, så han kikar omkring på övervåningen och hittar tillslut en morgonrock inne i badrummet som han tar på sig och går sedan ner på undervåningen där köket ligger.
Han börjar brygga kaffe och sätter sig och väntar då hans chef plötsligt kommer och frågar vafan han gör hemma hos honom såhär tidigt på morgonen och varför han har hans morgonrock på sig, samtidigt som tjejen han hookade med kommer ner med ett lagom schysst knullruffs. Visade sig att det var chefens dotter han raggade upp kvällen innan :hbang:

Liten Men Fet
2006-07-13, 16:05
En gympolare berättade en historia om hur han hookat upp med en tjej på firmafesten varpå de åkte hem till henne och han stannade över natten. Morgonen därpå vaknar han innan henne och ska bestämt ha en kopp kaffe, så han kikar omkring på övervåningen och hittar tillslut en morgonrock inne i badrummet som han tar på sig och går sedan ner på undervåningen där köket ligger.
Han börjar brygga kaffe och sätter sig och väntar då hans chef plötsligt kommer och frågar vafan han gör hemma hos honom såhär tidigt på morgonen och varför han har hans morgonrock på sig, samtidigt som tjejen han hookade med kommer ner med ett lagom schysst knullruffs. Visade sig att det var chefens dotter han raggade upp kvällen innan :hbang:

Wooohooopppa, där gäller det att vara smidig annars kanske man får se sig om efter annat jobb.

Pepparkakssmurfen
2006-07-13, 16:24
i mini-version:

Milf-faster
dans
stånd
hela släkten ser på

:thumbup:

nemd
2006-07-13, 16:27
i mini-version:

Milf-faster
dans
stånd
hela släkten ser på

:thumbup:

Milf-faster dansade med stånd och hela släkten såg på? Say what?

Pepparkakssmurfen
2006-07-13, 16:34
Milf-faster dansade med stånd och hela släkten såg på? Say what?

Hahaa!!

Killen i den pinsamma situationen hade stånd,inte fastern

Einar
2006-07-13, 16:35
i mini-version:

Milf-faster
dans
stånd
hela släkten ser på

:thumbup:

Jag vill gärna läsa den långa versionen av den här :D

WheyProtein
2006-07-13, 16:48
Jag vill gärna läsa den långa versionen av den här :D
Hahah! Jag med, ut med språket :D

kneger
2006-07-13, 17:05
Åkte hem till någon tjej efter krogen för kanske ett halvår sedan. Sen tidigt på morgonen vaknade jag och var fruktansvärt pissnödig, steg upp och yrade runt på övervåningen utan att hitta någon jävla toalett.

Då var det bara att gå ner för trappan och söka. Tyvärr gick det inte så bra utan jag snubblade och föll handlöst ner för trappan med en jäkla smäll :Virro . Jag svimmar tydligen av och vaknar av att bruden står och lipar och skriker på mig. Vad gör ankan då..? VAD gör ankan då...?

Jo drar fram rabarbern och pissar ner hela trappan inklusive mig själv... Somnar igen och vaknar nästa gång av att en polis står och sparkar på mig ( Såklart en polare ). Flickstackarn bara står och gråter, jag klär på mig och går ut. Och för att fullborda min fantastiska morgon så slår jag mig kallt ner i passagerarsätet på polisbilen :D . Jag vart hastigt förflyttad bak i apburen kan jag säga.

Dagen efter var jag iallafall till tjejen och bad om ursäkt och gav henne lite "städpengar". Då kände man sig INTE speciellt kaxig.

det påminner om en sak en polare berättade att hans polare varit med om.. omd et är sant vet jag ej.

han hade varit hemma hoss en tjej och haft samlag. på morgonen vaknade han och hon var i duschen så han la en fis, dock ingen vanlig fis. det kom bajs i sängen.
han tänkte stoppa det i tvätten innan hon kom ut ur duschen och när han hoppade ur sängen hörde han något ljud och kollade ner.
han hade trampat på hennes lilla hund så den dött. så han tog sinna kläder och sprang därifrån snabbt.

vilken chock hon måste fått när hon ser att det är bajs i sängen och hennes hund ligger död på golvet.

High1ander
2006-07-13, 17:36
En gympolare berättade en historia om hur han hookat upp med en tjej på firmafesten varpå de åkte hem till henne och han stannade över natten. Morgonen därpå vaknar han innan henne och ska bestämt ha en kopp kaffe, så han kikar omkring på övervåningen och hittar tillslut en morgonrock inne i badrummet som han tar på sig och går sedan ner på undervåningen där köket ligger.
Han börjar brygga kaffe och sätter sig och väntar då hans chef plötsligt kommer och frågar vafan han gör hemma hos honom såhär tidigt på morgonen och varför han har hans morgonrock på sig, samtidigt som tjejen han hookade med kommer ner med ett lagom schysst knullruffs. Visade sig att det var chefens dotter han raggade upp kvällen innan :hbang:
Är ju bara o svara "Chilla farsan, jag tar bara min löneförhöjning i natura i år"...

bompa
2006-07-13, 17:44
Originally Posted by willis
En gympolare berättade en historia om hur han hookat upp med en tjej på firmafesten varpå de åkte hem till henne och han stannade över natten. Morgonen därpå vaknar han innan henne och ska bestämt ha en kopp kaffe, så han kikar omkring på övervåningen och hittar tillslut en morgonrock inne i badrummet som han tar på sig och går sedan ner på undervåningen där köket ligger.
Han börjar brygga kaffe och sätter sig och väntar då hans chef plötsligt kommer och frågar vafan han gör hemma hos honom såhär tidigt på morgonen och varför han har hans morgonrock på sig, samtidigt som tjejen han hookade med kommer ner med ett lagom schysst knullruffs. Visade sig att det var chefens dotter han raggade upp kvällen innan

:laugh:
stackars sate!

Stoltz
2006-07-13, 17:48
En gympolare berättade en historia om hur han hookat upp med en tjej på firmafesten varpå de åkte hem till henne och han stannade över natten. Morgonen därpå vaknar han innan henne och ska bestämt ha en kopp kaffe, så han kikar omkring på övervåningen och hittar tillslut en morgonrock inne i badrummet som han tar på sig och går sedan ner på undervåningen där köket ligger.
Han börjar brygga kaffe och sätter sig och väntar då hans chef plötsligt kommer och frågar vafan han gör hemma hos honom såhär tidigt på morgonen och varför han har hans morgonrock på sig, samtidigt som tjejen han hookade med kommer ner med ett lagom schysst knullruffs. Visade sig att det var chefens dotter han raggade upp kvällen innan :hbang:


Hahaha, Hur fan gick det? Jag vill höra resten!

willis
2006-07-13, 17:53
Thats all i know, han berättade också om en gång efter detta då dottern hade sovit över hos honom och de båda gått in på arbetsplatsen med rätt schyssta ruffs för att direkt mötas utav chefen/farsan :D

grisbil3n
2006-07-13, 18:10
hahahahah fan va pinsamt för HENNE :bow:

Men vafan, jag hade blivit lite bekymrad om någon traskade in när jag satt o kräma.

Bronkitkorv
2006-07-13, 18:13
En morgon vaknade jag bakfull i den gemensamma studentlägenheten och ser att P:s brödrost gått sönder och det ser förövrigt ut som själva fan. Måste städa undan det värsta tänker jag och tar brödrosten och går ut i trapphuset iklädd endast kalsonger för att slänga den i sopnerkastet *screwy*
Just som jag öppnar luckan och ska hiva ner den så kommer det ut en skitsnygg tjej från granndörren -Vilken jävla fest, mummlar jag och hon flinar lite. sen sprang jag in till mej fort som fan.

En annan gång så hoppar jag ut naken från bastun för att rulla mej i snön, jag kastar upp fönstret och kastar mej ut... på en parkeringsplats med 2cm snö.
Naturligtvis kom det också då en skitsnygg tjej och gick förbi mej men hon verkade van för hon höjde inte ens på ögonbrynet. Detta inträffade i östersundstrakten det kanske är vanligt där..

LarsK
2006-07-14, 04:58
Jag var pa Saipan for ett par ar sen och firade jul med ett par fran jobbet och familjen. Nar vi var pa en restaurang drack jag och en annan ganska friskt innan middagen kom in. Nar den val kommit in var jag lite dragen. Min fru satt med en Heinz ketchup och forsokte fa ut ketchup.
-Ge hit flaskan, sa jag till henne.
Jag satte pa korken lite val lost, tog tag i botten av flaskan och svingade den mot golvet for att fa upp ketchupen till korken. Da slappte korken, ketchup flog over hela golvet. Paret brevid hade vita jeans pa sig, de var inte vita sa lange.
Tur jag var dragen, annars hade jag skamts pa riktigt.

AlexGBG
2006-07-14, 10:06
lite pinsamt att han som nyss har flyttat in i villan som vi är tre pers som delar har städat HELA villa, diskat ALLT och städat toan åxå.

han är en polare till olle som egentligen hyr rummet har bott här en månad å det har sett ut som skit hela tiden. funderar på att gå ner på bolaget å köpa lite öl åt honom som tack.

LarsK
2006-07-14, 10:21
lite pinsamt att han som nyss har flyttat in i villan som vi är tre pers som delar har städat HELA villa, diskat ALLT och städat toan åxå.

han är en polare till olle som egentligen hyr rummet har bott här en månad å det har sett ut som skit hela tiden. funderar på att gå ner på bolaget å köpa lite öl åt honom som tack.
Fundera inte, det är bara att gå.......

Angel
2006-07-14, 11:21
Jag pissade i hålet på ett biljardbord en gång, de va rätt pinsamt när man va nykter sen...

AlexGBG
2006-07-14, 11:23
Fundera inte, det är bara att gå.......

ja, det blir så.

AlexGBG
2006-07-14, 11:24
Jag pissade i hålet på ett biljardbord en gång, de va rätt pinsamt när man va nykter sen...

ännu pinsammare om du hade fått en biljarboll upp i muffen av dom som spelade biljard samtidigt och sen inte fått ut den.

Jense
2006-07-14, 11:28
Hm tror jag var 13-14, dum och ja kåt som man var fick man för sig att runka lite när som helst och var som helst. Självklart var alla hemma den dagen, men bara morsan var vaken och jag räknade med att hon skulle hålla sig i köket. Så jag gör min grej där, och blir visst sedd av morsan som långsamt backar bakåt, och jag som är upptagen såkalrt då märker inte av något. Några dagar senare kommer farsan in helt kallt och säger: "När du runkar så gör det bakom stängda dörrar, toaletten är ett bra ställe annars där ingen ser dig". Sen går han ut.


HAHAHAHAHAH , vilket jävla tips du fick av farsan där

Kebab-Arne
2006-07-14, 11:32
hände faktiskt en mycket pinsam sak på gymmet för bara nån vecka sedan.

var på ett sånt där strålande humör,allt kändes perfekt,passet gick hur bra som helst samt att efter passet så skulle jag iväg och ha kul.
iaf,detta var en utav dom dagarna då kort läsaren var sönder,jag har nyckel till lokalen så jag antog att jag var den enda som kunde komma in då och trodde jag skulle få ha lokalen för mej själv.
satte på en skiva och började träna,när passet nästan var slut så började jag sjunga till låten "you shook me all night long"(var ju på ett sånt glatt humör) och till slut så stog jag framför spegeln med en sån där metall pinne(en sån man her i viktmagasinet så man kan hänga på en vikt) i handen och använde den som mick och mimade till låten.
jag kom till refrängen och tog då ton till "all night long",efter det så glimtade jag i spegeln bort mot utgången där det stog en kille och en tjej samt en utav vaktmästrarna(som tydligen hade öppnat dörren åt dom) och stirrade samt gapade lite.
försökte ta det hela lite kyligt(röd i ansiktet som man var) och sa "visst har jag en fin sångröst","mmm" blev svaret med en sån där skrattande ton.....när jag sen kom ut ur lokalen så sjönk jag nästan ihop av pinsamhet,händerna för ansiktet samtidigt som jag inte kunde hålla mej för skratt.

HAHAHAHAHA!!
Av det jag läst i tråden är detta faktist nog det mest pinsammaste. Mest då saker man gör på fyllan går att förklara med att man var full.

LuThe
2006-07-14, 12:01
En gympolare berättade en historia om hur han hookat upp med en tjej på firmafesten varpå de åkte hem till henne och han stannade över natten. Morgonen därpå vaknar han innan henne och ska bestämt ha en kopp kaffe, så han kikar omkring på övervåningen och hittar tillslut en morgonrock inne i badrummet som han tar på sig och går sedan ner på undervåningen där köket ligger.
Han börjar brygga kaffe och sätter sig och väntar då hans chef plötsligt kommer och frågar vafan han gör hemma hos honom såhär tidigt på morgonen och varför han har hans morgonrock på sig, samtidigt som tjejen han hookade med kommer ner med ett lagom schysst knullruffs. Visade sig att det var chefens dotter han raggade upp kvällen innan :hbang:


haha roligaste jag har läst i denhär tråden :laugh:

torvherk
2006-07-14, 13:02
Efter en helkväll ute med grabbarna så vaknade en utav dom dagen efter i en trappuppgång i bar överkropp i ett hyres hus utav att en unge stod och petade på honom med en pinne. Han skämdes som aset bakis och sliten. Slutade med att han fick gå hem i kostymbyxor och strumpor genom hela stan.

En annan polare skulle skjutsa hem en brud efter första daten.
Det var vinter och hon hade redan gått ut till bilen för att vänta på honom som höll på att sätta på sig sin jackan.
Jackan på och en sistat koll i spegeln och in med två extra menthol och ut genom dörren till bilen.
När han ska sätta ner foten på garage uppfarten ( det är ett trappsteg i från dörren och dit ) så råkar han sätta foten på en isfläck och han håller på att gå ner i spagat samtidigt som han drar på jorden dynbrakare och smäller upp handen mot garage dörren för att inte ramla.
Sen så gjorde han prutt ljud med munnen så att hon skulle tro att det inte var en riktig skit som han drog på.
Slutade med att det var hel tyst i bilen på väg hem till henne :D

Pepparkakssmurfen
2006-07-14, 14:46
...Sen så gjorde han prutt ljud med munnen så att hon skulle tro att det inte var en riktig skit som han drog på.


Hahaa,jag brukar också göra pruttljud med munnen om jag har pruttat så andra hör det. :em:

High1ander
2006-07-14, 14:52
Hahaa,jag brukar också göra pruttljud med munnen om jag har pruttat så andra hör det. :em:
Räcker med att det funkar en gång av tio för att jag ska vara nöjd användare av den tekniken. ;)

LuThe
2006-07-20, 22:31
:laugh:

Pulsaxe
2009-02-19, 07:44
Senast igår lyckades jag sitta o fingra på en annan snubbes vattenflaska på gymmet. Satt helt i mina egna tankar innan jag efter ca 5 min kom på det. Kanske inte SÅ farligt men kände mig lite småtaskig ändå :(

Erbjöd mig dock att tvätta rent flaskan och att fylla på med nytt iskallt vatten, lite hyfs lär man ju ha :D Men han blev nog lite sur ändå, om det var nån här så kan jag ju passa på att be om ursäkt igen XD

Bergtronic
2009-02-20, 17:58
I mina förpubertala dagar (läs: preskriberat):

Jag har kvällen innan mot bättre vetande smällt i mig en hel marängpåse. Kommer ner till frukostbordet iförd min helvita lite säckiga pyjamas. Där sitter bland andra brorsan med sin relativt nya tjej. Jag tänker släppa en liten mysfjärt som ingen ska höra. Resultatet blir en total ketchupeffekt där jag såsar ur hela marängpåsen i de vita pyjamasbyxorna. Ja, jag kunde hålla mig för skratt.

Vojne, vojne...

hahavaffan
2009-02-20, 19:00
I mina förpubertala dagar (läs: preskriberat):

Jag har kvällen innan mot bättre vetande smällt i mig en hel marängpåse. Kommer ner till frukostbordet iförd min helvita lite säckiga pyjamas. Där sitter bland andra brorsan med sin relativt nya tjej. Jag tänker släppa en liten mysfjärt som ingen ska höra. Resultatet blir en total ketchupeffekt där jag såsar ur hela marängpåsen i de vita pyjamasbyxorna. Ja, jag kunde hålla mig för skratt.

Vojne, vojne...Folks jävla dialekter har gjort att på tok för många frågetecken uppstått, så därför undrar jag om du sket ner dig eller bara fes? Sket du ner dig så förstår jag inte hur du kan leva :D:laugh:

Bergtronic
2009-02-20, 20:22
Vi kan säga såhär: Ja, jag har haft svårt att leva...

hahavaffan
2009-02-20, 23:18
Vi kan säga såhär: Ja, jag har haft svårt att leva...:D Haha fyfan. Sinnesjukt ostabil situation. Nåja, det finns säkert dom som varit med om värre. Det kunde ha varit ditt nya ragg som satt i köket.

ceejay
2009-02-20, 23:35
ajajaj :/

The_RobRoy
2009-02-21, 00:13
Åhh, underbar tråd, tack alla, jag behövde att sitta och skratta tills jag fick magknip :)

Lelle Pelle
2009-02-21, 00:37
Det var bal med med min dåvarande flickvän, och klockan var väl runt 4 när vi kom hem. Vi sexade väl fram till 9 på morgonen och precis när tjejen sitter på knä framför dörren in till hennes rum och tar emot mitt befruktningsmedel i ansiktet öppnas dörren av hennes mor som står med en frukostbricka i händerna. Jävligt märkliga blickar utdelades efter det. Jag gick hem obemärkt och återkom inte fören 2 veckor senare.

EkarN
2009-02-21, 01:02
I mina förpubertala dagar (läs: preskriberat):

Jag har kvällen innan mot bättre vetande smällt i mig en hel marängpåse. Kommer ner till frukostbordet iförd min helvita lite säckiga pyjamas. Där sitter bland andra brorsan med sin relativt nya tjej. Jag tänker släppa en liten mysfjärt som ingen ska höra. Resultatet blir en total ketchupeffekt där jag såsar ur hela marängpåsen i de vita pyjamasbyxorna. Ja, jag kunde hålla mig för skratt.

Vojne, vojne...

Denna text orsakade total kortslutning i min hjärna. Garvade fan i flera minuter.

stevebc
2009-02-21, 01:08
Efter en helkväll ute med grabbarna så vaknade en utav dom dagen efter i en trappuppgång i bar överkropp i ett hyres hus utav att en unge stod och petade på honom med en pinne. Han skämdes som aset bakis och sliten. Slutade med att han fick gå hem i kostymbyxor och strumpor genom hela stan.Hahaha det där känner man igen :)

För övrigt är det många i tråden som har pinsamma polare, men är inte så pinsamma själva *rolleyes*

Saft und Kraft
2009-02-21, 01:11
Hahaha det där känner man igen :)

För övrigt är det många i tråden som har pinsamma polare, men är inte så pinsamma själva *rolleyes*

Jag tycker att du tar och håller käften i denna tråd Steve. Ruck zuck.

Stoltz
2009-02-21, 09:44
Det var bal med med min dåvarande flickvän, och klockan var väl runt 4 när vi kom hem. Vi sexade väl fram till 9 på morgonen och precis när tjejen sitter på knä framför dörren in till hennes rum och tar emot mitt befruktningsmedel i ansiktet öppnas dörren av hennes mor som står med en frukostbricka i händerna. Jävligt märkliga blickar utdelades efter det. Jag gick hem obemärkt och återkom inte fören 2 veckor senare.

Där har man minsann varit... Folk som går in mitt i firandet, det är inte skoj.

aelgen
2009-02-21, 11:54
Fy fan vilka sköna grejer ni vart med om. Har garvat riktigt gott!

Här kommer min värsta:

Första året på universitetet i Nottigham, student bostad. Alla husen är byggda så att det finns en bakgård i mitten som de flesta lägenheter har utsikt över. Det var första kvällen i staden så man hade varit ute på rejält raj raj och var minst sagt fulltankad. Det var student korridor med eget sovrum och toa fast man delade kök med 5 andra, sitt eget rum fick man låsa själv men gick man ut i stora hallen med trappan ner (bodde på 5e våningen) så låste den sig själv och man var tvungen att ha nyckel.
Hursomhelst så vaknade jag någongång som jag trodde var mitt i natten (kl var typ 7 på morgonen) och är totalt förvirrad samt har ingen anning var jag befinner mig (första natten som sagt) så jag lullar runt i rummet och ger mig ut i köket fortfarande snorfull och nollkoll på var jag är. Misstag 1: Ställer mig och pissar "ut" genom fönstret i köket men tar av någon anledning av mig kalsongerna helt. Efter detta lullar jag vidare och hamnar ute i hallen och hör dörren stängas bakom mig. Misstag 2: Plötsligt vaknar jag till liv och inser att den dörren inte går att öppna utan nyckel och inser att jag är naken. Bankar som fan på den men alla polarna är helt avsvimmade. Jag ragglar vackert ner för alla 5 trapporna och hamnar ute på bakgården där sopgubbarna är i fullgång, roliga blickar fick man... Nu återstår bara en sak, gå till nattvakten och be honnom släppa in mig i lägenheten. Han bara garvade och mumlade någonting om "Happens all the time mate". Han ledde upp mig och öppnade till min korridor och jag gick och däckade i sängen. När jag sen vaknade stod mina polare i köket och undrade vem i helvete som pissat på fönstret utan att öppna det först :S

Nog ett av mitt livs mest pinsamma ögonblick, lite svårt att formulera och minnas exakt vad som hände men ungefär så som jag skrev gick det till :D

Finns ju en hel del andra grejer man gjort på fyllan men det får man nog starta en egen tråd om!

von huff
2009-02-21, 12:08
haha ganska bra aelgen:D