handdator

Visa fullständig version : Stuprör till jeans.


krilleh
2006-07-10, 19:07
Någon som vet hur man syr såkallade stuprör till sina jeans? alltså så dem blir smalare längre ner. Visst kan man lämna in och göra det men det kostar en slant. Det sägs vara rätt enkelt att sy till de så de blir smalare därnertill så om ni vet hur man gör så please help me :)

Kaboffastar
2006-07-10, 19:14
Newsflash! Man köper färdiga såna! ;D

krilleh
2006-07-10, 19:22
Newsflash! Man köper färdiga såna! ;D

jojo.. men dem jag köpte var för långa så fick lägga upp och då vart de inte smala nertill

bluelight
2006-07-10, 19:24
bannad från google?

http://www.veckorevyn.com/forum/view-message.xml?message_id=10961

keffat_liv
2006-07-10, 19:28
det e skitfult btw. estetar stil

hattfan
2006-07-10, 19:34
Det goa är ett par cheap monday till någon som har sköt sina knäböjar! *flex*

höhö

Jorgen
2006-07-10, 19:51
det e skitfult btw. estetar stil
Ok.

Angel
2006-07-10, 19:57
jag har (helt seriöst) för stora vader för stuprör

Osten80
2006-07-10, 19:59
jag har (helt seriöst) för stora vader för stuprör


:thumbup:

Hellre ett par grymma vader än en brud i stuprörsjeans. Det ser verkligen för jävligt ut.

Angel
2006-07-10, 20:01
:thumbup:

Hellre ett par grymma vader än en brud i stuprörsjeans. Det ser verkligen för jävligt ut.


Jag vet inte varför ja har så biffiga vader, men stuprör eller stövlar e fan helt kört för mig..

Pudzianovski
2006-07-10, 20:03
http://bands.freepage.de/cgi-bin/feets/freepage_ext/41030x030A/rewrite/caf2/kirk01.jpg

:thumbup:

Kaboffastar
2006-07-10, 20:03
Jag vet inte varför ja har så biffiga vader, men stuprör eller stövlar e fan helt kört för mig..

Det gör som sagt inget :D

Garnax
2006-07-10, 20:10
Usch!!!

Bootcut FTW

Man ska kunna få ner sina jeans över skona, det ser förjävligt
ut annars...

Scratch89
2006-07-10, 20:11
Det är ju jättefint med såna! :thumbup:

Fatalist
2006-07-10, 20:12
Usch!!!

Bootcut FTW

Man ska kunna få ner sina jeans över skona, det ser förjävligt
ut annars...

Tack Garnax, jag kände hur jag var tvungen att gnälla i denna tråden men du skötte det bättre än jag nånsin kunnat göra, väldigt snabbt dessutom.

mACKANNN
2006-07-10, 20:30
det e skitfult btw. estetar stil

word! :D

99% av eleverna på teater och musik inriktningen, estet-programmet, på min skola har stuprör!

dock är de snyggt på tjejjer. om det är en snygg tjej, som med alla andra kläder ^^

Men på killar är det alltid fult *kissass*


Och föressten som svar på frågan, de är vell bara att sy in som vanligt. kan inte vara svårt för fem öre. sätt på dig jenasen, kolla vart dom är för vida. fram med morsans symaskin och sy lite!
end of story

Liten Men Fet
2006-07-10, 20:35
word! :D

99% av eleverna på teater och musik inriktningen, estet-programmet, på min skola har stuprör!

dock är de snyggt på tjejjer. om det är en snygg tjej, som med alla andra kläder ^^

Men på killar är det alltid fult *kissass*


Och föressten som svar på frågan, de är vell bara att sy in som vanligt. kan inte vara svårt för fem öre. sätt på dig jenasen, kolla vart dom är för vida. fram med morsans symaskin och sy lite!
end of story

Hmmm, modet ändrar sig tydligen. När jag gick på gymnasiet så var alla esteter stylade ala 70-tal eller skejtare. Dom som hade stuprör såg vi inte för dom fick nog spö nere vid dammen av fordons och industri programmet.

mACKANNN
2006-07-10, 20:41
Hmmm, modet ändrar sig tydligen. När jag gick på gymnasiet så var alla esteter stylade ala 70-tal eller skejtare. Dom som hade stuprör såg vi inte för dom fick nog spö nere vid dammen av fordons och industri programmet.


Haha times change. Sjukt egentligen hur påverkad o konstigt de är, som på min skola. Esteterna har ett eget hus där de har sina lektioner, som de sällan lämnar. där bär de flesta converse & stuprör. Bortsätt från dansarna som har mjukis overaller. Desamma elever är sällan i de huset jag går i, där alla andra linjer är, sam handel osv. De har blivit nån form av krig mellan "a-huset" och esterna. Vi är aldrig där och dom aldrig i a-huset. skitlarvigt

(självklart finns de undantag, grov generalisering i texten *rolleyes* )

MacLeod
2006-07-10, 23:03
Usch!!!

Bootcut FTW

Man ska kunna få ner sina jeans över skona, det ser förjävligt
ut annars...


Vad har du för skostorlek? Har du över 30 måste det se jävla fint ut om jeansen täcker skorna.

bear.flowertwig
2006-07-10, 23:08
Vad har du för skostorlek? Har du över 30 måste det se jävla fint ut om jeansen täcker skorna.

Tack, så slapp jag.

keffat_liv
2006-07-10, 23:30
Haha times change. Sjukt egentligen hur påverkad o konstigt de är, som på min skola. Esteterna har ett eget hus där de har sina lektioner, som de sällan lämnar. där bär de flesta converse & stuprör. Bortsätt från dansarna som har mjukis overaller. Desamma elever är sällan i de huset jag går i, där alla andra linjer är, sam handel osv. De har blivit nån form av krig mellan "a-huset" och esterna. Vi är aldrig där och dom aldrig i a-huset. skitlarvigt

(självklart finns de undantag, grov generalisering i texten *rolleyes* )

det går nästan bara väldigt väldigt udda folk (läs mobbade) på estet:) Dom e nog ganska utanför på de flesta skolor. Alla hatar dem på vår skola.

krilleh
2006-07-11, 00:22
Alltså ni tror jag vill ha TIGHT där nere. Så är det itne. Just nu fladdrar dem omkring och smalnar inte ner sig för ett öre. Jag vill bara ha litegrann inte som på den där bilden :hbang:

Jense
2006-07-11, 03:26
Usch!!!

Bootcut FTW

Man ska kunna få ner sina jeans över skona, det ser förjävligt
ut annars...
:thumbup: bra garnax

Kabuto
2006-07-11, 04:41
Jag vet inte varför ja har så biffiga vader, men stuprör eller stövlar e fan helt kört för mig..

Du är inte ensam :(

Leon
2006-07-11, 05:26
Jag är kvar i bootcut modellen.Det är nice till ett par riktiga boots.Jag hör till dem som använder det jag trivs med och tycker är snyggt sen får det nog vara hur ute som helst.;)

MacLeod
2006-07-11, 11:23
Som vanligt med mode så är bootcut på g in igen. Men sålänge folk som inte har koll fortfarande sportar dom så kommer det inte slå tills dom slutat..

mACKANNN
2006-07-11, 14:52
det går nästan bara väldigt väldigt udda folk (läs mobbade) på estet:) Dom e nog ganska utanför på de flesta skolor. Alla hatar dem på vår skola.

haha de är sant :D
men jag bortser från dansarna, dom flesta är heta som sjutton :D
den ensamma killen är ett undantag så han är av fel kön :Virro