handdator

Visa fullständig version : Resepolare???


Henkan
2006-07-07, 19:27
En annorlunda topic men jag provar iaf.

Tänkte fara västerut..dvs till USA och tänkte höra om det finns någon här som är sugen på att åka med. Datum är ej bestämt men iaf under året....på sk obestämd tid..alltifrån 1 vecka till ???.
Har hört med polare osv men ingen som känner detsamma, inte har ekonomin, upptagna med annat osv. Hittar jag ingen här så drar jag själv med det är rolgiare om man är 2 ju. :)

Vore kul med någon träningsintresserad så kan man testa olika gym i USa när man ändå är där och reser runt.

Resten kan vi ta via msn eller sådär.
Ville bara kolla läget. Hoppas tråden ligger kvar.

Försök hålla den seriös.

Angel
2006-07-07, 19:29
Jag har tänkt att ut och resa i världen, förhoppningsvis USA men inte förrän om 1,5 år ungefär, måste plugga färdigt samt hinna spara lite pengar, men kan du hålla dig lite så...

HenrY
2006-07-07, 19:44
www.resfeber.se

Där finns en enskild forumsdel för att söka respolare!:)

Finns även andra mycket bra resforum, dykning, resmål mm.

Henkan
2006-07-08, 09:46
Jag har tänkt att ut och resa i världen, förhoppningsvis USA men inte förrän om 1,5 år ungefär, måste plugga färdigt samt hinna spara lite pengar, men kan du hålla dig lite så...

Okej..vad synd....Har visserligen ingen brådska men jag lyfter denna tråden lite.
Addade dig på msn förresten så kan man ju diskutera lite mer där istället. Hoppas det är okej. =)
LYFT! =)

Henkan
2006-07-08, 09:48
Hittar tyvärr inte den där forumsdelen...?! Var på sidan finns den eller e de jag som pratar i nattmössan?

Frantic
2006-07-08, 09:51
www.backpacking.se

sveriges största och bästa (?) reseforum. Där finns det mängder med folk som letar efter resesällskap

Mr. Moose
2006-07-09, 00:38
Min första resa var med en kompis, fungerade inte alls.

Mycket bättre att resa själv, du kommer att träffa otroligt mycket fler jämfört med om du åker med en kompis eller två.

Claes

mela
2006-07-09, 10:12
Jag tänkte dra runt jul/nyår.. men det blir bara nån månad och till asien..

daja
2006-07-09, 10:15
Jag tänkte dra runt jul/nyår.. men det blir bara nån månad och till asien..
aj då, och jag som drar på tisdag. visserligen till grekland men ändå, shit va nära att vi tre hade kunnat dra iväg tillsammans.

mela
2006-07-09, 10:17
aj då, och jag som drar på tisdag. visserligen till grekland men ändå, shit va nära att vi tre hade kunnat dra iväg tillsammans.

*slap*