handdator

Visa fullständig version : Något kul spel?


Callister
2006-07-06, 08:51
Jobbet lider mot sitt slut och det blir en del dötid här hemma medan vänner och flickvän är borta. Ett roligt spel vore optimalt att fördriva tiden med, det enda kravet är att det ska vara strategi. Fps kan gå om det är väldigt likt bf eller något.

*cry*

Loke
2006-07-06, 10:16
Jobbet lider mot sitt slut och det blir en del dötid här hemma medan vänner och flickvän är borta. Ett roligt spel vore optimalt att fördriva tiden med, det enda kravet är att det ska vara strategi. Fps kan gå om det är väldigt likt bf eller något.

*cry*

wwiionline, kanske? http://www.wwiionline.com/

Likt BF, fast lite sämre grafik, och mycket mer "realistiskt". Tyvärr måste man betala en månadskostnad för det, men man 14 dagar gratis om man signar upp med kreditkort, sen är det bara att avsluta innan 14 dagar. Kanske värt att pröva?

Falconer
2006-07-06, 10:25
Warcraft 3 där det finns en "banserie"/modd kallat Dota. Förbannat roligt, speciellt då man är så bra.

kneger
2006-07-06, 11:06
World of warcraft.. sitter ochs pelar det såfort jag kommer hem från jobbet tills det jag ska lägga mig, förbannat roligt!!

ska du börja me ddet så är det servern Ahn'qiraj som gäller, mitt nick är Quanz ;p

ugglan
2006-07-06, 11:08
börja spela nåt mmorpg :devil:

Termy
2006-07-06, 11:11
Warcraft 3 där det finns en "banserie"/modd kallat Dota. Förbannat roligt, speciellt då man är så bra.
+1

Kwon
2006-07-06, 11:30
Warcraft 3 installerat.

Sen kör du DOTA eller http://www.dota-allstars.com/heroes.php

Meningen är att du skall köra med polare så ni har någorlunda teamwork!

Termy
2006-07-06, 12:45
Sedan kan du även joina #dotapickup.euro på quakenet. Där kan du och andra gå med i matcher automatiskt med hjälp av en bot (mycket bekvämt, och generellt sett inte lika många som lämnar sådana matcher mitt i).

Kwon
2006-07-06, 13:13
Sedan kan du även joina #dotapickup.euro på quakenet. Där kan du och andra gå med i matcher automatiskt med hjälp av en bot (mycket bekvämt, och generellt sett inte lika många som lämnar sådana matcher mitt i).

Vilken bot? Anna? :confused:

Termy
2006-07-06, 14:09
Vilken bot? Anna? :confused:
Joina kanalen och du skall finna ditt svar (och spela lite dota när du ändå är igång).