handdator

Visa fullständig version : Attackerande fruntimmer


Purren
2006-07-05, 22:36
Som följd av den andra tråden som handlar om detta ville jag ställa en mer specifik fråga och sen skulle jag vilja höra hur ni skulle lösa det.

Hur skulle ni hantera situationen om ni är ute på krogen och en tjej "attackerar" er, t.ex. häller en drink på er eller slår er i ansiktet eller något annat likvärdigt?

Bara för att det inte ska komma upp massa annat så kan vi väl förutsätta att du INTE tycker att du förtjänade det och att hennes reaktion/aktion var GROVT överdriven och oprovocerad.

Kwon
2006-07-05, 22:40
Häller en drink på mig på ett ställe? not a prob

Örfil? Om hon träffar mig i ansiktet så är jag förmodligen för full för att reagera så då förtjänar jag den säkert!

Någon hoppar upp på ryggen och börjar slå en i bakhuvudet med nävarna?

Då brottar jag nog ner henne på marken/golvet.

Använd ALDRIG striking på en dam (blir så fula märken då) när man kan brottas! :D

Jazen
2006-07-05, 23:03
nått lär man göra, kan ju inte stå där o se ut som ett fån =)

Sebbe_H
2006-07-05, 23:05
Slänger ner slynan på marken å pissar henne i ansiktet.
Kvinnor tror allt att dom kan göra vad dom vill.. notera ironin

Versus
2006-07-05, 23:07
Hade först tittat väldigt förvånat på henne, sedan dragit till med en listig blick och sagt:
"Ditt place eller mitt?"

*flex*

dedsi
2006-07-05, 23:35
Ut med bröstet, mördarblick och högljudd röst kommer man väldigt långt med :hbang:

Jense
2006-07-05, 23:45
Som följd av den andra tråden som handlar om detta ville jag ställa en mer specifik fråga och sen skulle jag vilja höra hur ni skulle lösa det.

Hur skulle ni hantera situationen om ni är ute på krogen och en tjej "attackerar" er, t.ex. häller en drink på er eller slår er i ansiktet eller något annat likvärdigt?

Bara för att det inte ska komma upp massa annat så kan vi väl förutsätta att du INTE tycker att du förtjänade det och att hennes reaktion/aktion var GROVT överdriven och oprovocerad.


puttar bort henne så hon sätetr sig på röven sen prylar jag hennes pojkvän eftersom han misslyckats med sin fostring.

Fartman
2006-07-06, 00:00
Går därifrån typ. Annars har man förmodligen femtielva riddare i skinande rustningar på sig bara man höjt rösten åt kvinnan. Det finns så fruktansvärt många som gärna tar en fight bara dom anser sig ha en anledning, och misstänks det att nån ska slå en brud är dom framme fort.

Wennerberg
2006-07-06, 00:04
slå handen igenom huvudet på'na

grisbil3n
2006-07-06, 00:08
nått lär man göra, kan ju inte stå där o se ut som ett fån =)

Jag skulle förmodligen stå där o se ut som ett fån :D

reinholdsson
2006-07-06, 00:08
Jag vet inte riktigt då jag aldrig varit i en sådan situation, men jag skulle nog försöka med så lite våld som möjligt klara mig ur situationen.

Yes
2006-07-06, 00:15
Ungefär som när en bråkig idiot i skolan (avsiktligt) knuffade till mig så jag spillde kaffe på mig själv. Kollar på koppen, kollar på mina byxor, tittar på honom, tänker... häller en kopp skållhett kaffe över huvudet på honom. Sen går man värdigt därifrån och köper nytt kaffe.

Nu dricker jag väl hällre öl på krogen så det får väl bli det istället.

Jense
2006-07-06, 00:24
Ungefär som när en bråkig idiot i skolan (avsiktligt) knuffade till mig så jag spillde kaffe på mig själv. Kollar på koppen, kollar på mina byxor, tittar på honom, tänker... häller en kopp skållhett kaffe över huvudet på honom. Sen går man värdigt därifrån och köper nytt kaffe.

Nu dricker jag väl hällre öl på krogen så det får väl bli det istället.

för att ge HONOM sitt straff skulle du boxat till honom. det är han som ska straffas för det är han som gjort fel.

Yes
2006-07-06, 00:32
för att ge HONOM sitt straff skulle du boxat till honom. det är han som ska straffas för det är han som gjort fel.
Nja, det krävs lite mer än kaffe på byxorna för att jag skall ta till nävarna. Han ville iof börja veva men jag har lärt mig att folk gärna backar undan om man ler lite åt dom och går därifrån.

Purren
2006-07-06, 00:33
för att ge HONOM sitt straff skulle du boxat till honom. det är han som ska straffas för det är han som gjort fel.

Han borde ingjutit tillräckligt med respekt från början så att ingen idiot skulle våga dra sån skit. Gudfadern-style.

Bönne
2006-07-06, 00:34
Sett till att hon blev utkastad.

Purren
2006-07-06, 00:35
Han ville iof börja veva men jag har lärt mig att folk gärna backar undan om man ler lite åt dom och går därifrån.

Mår du inte dåligt efteråt?

Purren
2006-07-06, 00:38
Sett till att hon blev utkastad.

Kanske lättare sagt än gjort om hon ser bra ut. Kom igen, i en konflikt mellan en kille och en snygg tjej, vems sida tror du dörrvakten ställer sig på?

Yes
2006-07-06, 00:40
Mår du inte dåligt efteråt?
Nej, 10 minuter senare satt jag och några vänner och skrattade gott åt det. Det hela var en mycket humoristisk situation, även om det kanske inte framstår som det.

Empe
2006-07-06, 00:44
Jag skulle putta till kärringen så hon hamnade på golvet, sen skulle jag hälla hela min nyinhandlade asfedta öl på henne. Alla eventuella utmanare därefter skulle jag be ta det med mig utanför. "Let's take it outside"

Jense
2006-07-06, 00:50
Nja, det krävs lite mer än kaffe på byxorna för att jag skall ta till nävarna. Han ville iof börja veva men jag har lärt mig att folk gärna backar undan om man ler lite åt dom och går därifrån.


tjo klart vissa är så, andra hade sagt "vedfun skrattar du åt" och öst en kopp kaffe över dig


man måste ta tag i sånt folk och bara ge för att sen invänta hysteriska anfall med kniv och krossade glasflaskor

mangemani
2006-07-06, 00:50
självklart skulle hon få smaka på sin egen medicin.
om jag också har en drink så kan jag lova att hon får den över sej,slår hon till mej så slår jag tillbaks,utan att tveka.
dont do the crime if you cant do the time.

Goddaniel
2006-07-06, 00:54
Skulle aldrig offra en god drink på ett aggressivt fruntimmer :) Vet inte vad jag hade gjort faktiskt

Empe
2006-07-06, 01:00
Skulle aldrig offra en god drink på ett aggressivt fruntimmer :) Vet inte vad jag hade gjort faktiskt


Offra det du redan druckit, och låtsas som att hon gör dig illamående.

Jense
2006-07-06, 01:01
Offra det du redan druckit, och låtsas som att hon gör dig illamående.


att spy på kommando är ganska användbart

Empe
2006-07-06, 01:04
att spy på kommando är ganska användbart


Övning ger färdighet.

Kwon
2006-07-06, 01:06
Man lyfter upp henne på axeln å spankar hennes booty!

Det gjorde jag på dansgolvet en gång! :D

heltzonicka
2006-07-06, 01:48
Jag skulle nog ha dragit fram snasen och slagit den hårt som fan i bardisken samtidigt som jag skelar med ögonen och skriker med feminin röst:
You have released the fucking fury!

Avesta
2006-07-06, 01:50
griper henne
*popcorn*

Avesta
2006-07-06, 01:53
Man lyfter upp henne på axeln å spankar hennes booty!

Det gjorde jag på dansgolvet en gång! :D
helvete kwon...

http://www.youtube.com/watch?v=HxchKf8yZEg&search=bocchio

var du tvungen?:MrT:

rolf
2006-07-06, 01:57
Jag skulle nog ha dragit fram snasen och slagit den hårt som fan i bardisken samtidigt som jag skelar med ögonen och skriker med feminin röst:
You have released the fucking fury!

:laugh: :laugh: :laugh:

Tricklev
2006-07-06, 01:59
http://video.google.com/videoplay?docid=-3382491587979249836&q=snigeln

Funkar på allt.

Kwon
2006-07-06, 02:03
helvete kwon...

http://www.youtube.com/watch?v=HxchKf8yZEg&search=bocchio

var du tvungen?:MrT:

JA! Aracheli Bocchio är ett måste! :D :thumbup:

fothermucker
2006-07-06, 02:13
Jag hade sagt: I'm gonna show you how my pimphand is way strong, tramp! Samtidigt som jag hade lagt upp för en pimpslap. Sedan hade jag övergått till en sidechest och börjat strula upp min bicep kärleksfullt och intensivt.

Nej, det hade jag nog inte gjort.

Avesta
2006-07-06, 02:14
JA! Aracheli Bocchio är ett måste! :D :thumbup:
helt sjukt, trodde jag hade sett det mesta, men damn!

There is a god(ness)

Bönne
2006-07-06, 02:39
Kanske lättare sagt än gjort om hon ser bra ut. Kom igen, i en konflikt mellan en kille och en snygg tjej, vems sida tror du dörrvakten ställer sig på?Då får du prata med någon annan, en person som trakaserar en firmas kunder är bara korkat att ha kvar.

Pata
2006-07-06, 08:39
Jag hde vänt upp stjärten och bett henne spanka mig på rätt ställe denna gång.

Fettecke
2006-07-06, 08:45
Jag skulle nog ha dragit fram snasen och slagit den hårt som fan i bardisken samtidigt som jag skelar med ögonen och skriker med feminin röst:
You have released the fucking fury!

ooooh helvete, så här hårt har jag fan inte skrattat på en vecka tror jag... detta förtjänar att bli nerskrivet.!!!!!!

hallar
2006-07-06, 08:58
Om fått drink över mig medvetet: Gett henne ett psykopatleende sedan hade jag gått därifrån. Fixat en stor hink vatten, brandslang, besprutningsflygplan eller vad som helst. Satt mig och väntat på henne i gränden och när hon kom ut. så Plaaaaaaaaask. Sedan hade jag skrattat och försökt ragga upp henne.

Kurash
2006-07-06, 09:04
Det roligaste jag sett i konfrontationsväg är när en polare helt oprovocerat sliter sönder sin T-shirt och slänger den i ansiktet på en kille och börjar hota honom på sin bredaste mex-amerikanska. Tror nog det skulle funka på tjejen också.

psirus
2006-07-06, 09:10
Jag skulle förmodligen stå där o se ut som ett fån :D

Jag är nog med dig där :)

Cilia
2006-07-06, 09:25
hur ofta händer det att tjejer oprovocerat attackerar er på krogen?


Kurash - roliga kompisar du har, helt totaltokigt och out of space galet liksom.

MasterChief
2006-07-06, 09:30
hur ofta händer det att tjejer oprovocerat attackerar er på krogen?


Jag har aldrig sett det. Flickor har betydligt lömskare metoder än sparkar och slag om de vill såra någon.

Linnda
2006-07-06, 09:39
Jag har aldrig sett det. Flickor har betydligt lömskare metoder än sparkar och slag om de vill såra någon.


Jag har faktiskt inte heller varit med om det någongång, när jag är på krogen är det oftast killar som slåss(om det ens händer). Kanske är detta ett drömscenario för er killar, så ni får en chans att få ut era aggressioner? :devil: Varför ens ta upp en sån fråga :confused:

GT_Razor
2006-07-06, 10:00
Hahahaha, sitter på jobbet och försöker hålla mig för skratt av alla sjuka inlägg. Den där med "release the fucking fury" hahahhaa..:laugh:

Berguven
2006-07-06, 13:21
Då får du prata med någon annan, en person som trakaserar en firmas kunder är bara korkat att ha kvar.

En kund som häller ut sina drinkar för att sen köpa nya borde väl generera ganska mycket pengar åt krogen?