handdator

Visa fullständig version : mp3 och datorhjälp


WheyProtein
2006-07-05, 17:51
(win xp)
När man stoppar in mp3:n i USB porten dyker en ruta upp som säger "Vad vill du göra?" och sedan kommer några åtgärder upp bla "Spela upp", "Öppna mappen i utforskaren" och "Gör ingenting" NU är det så att jag har lyckats kryssa i "Gör ingenting" så denna rutan som brukar dyka upp har således slutat göra det.

Jag undrar hur jag ska få tillbaka den rutan :confused:

Fettecke
2006-07-05, 18:03
prova att byta plats på USB kontakterna, eller lev med problemet, oftast är det bäst... då kan du själv styra och ställa bäst du vill... för du kommer ändå åt den via Den här datorn. eller om du är smart. Dra en genväg till skrivbordet.

Granatgiraffen
2006-07-05, 18:21
spelar väl ingen roll om du kryssade i "Gör ingenting". Det finns väl inget "utför alltid den här åtgärden" i den rutan som dyker upp när man pluggar in en USBpryl?

Den borde alltså dyka upp som vanligt nästa gång du pluggar in den. Lätt som en plätt! Vi ses i himlen.

Falconer
2006-07-06, 08:03
Den där rutan blir man ju tokig på ändå så, bara ivägen

Gripparn
2006-07-06, 08:43
Du gör som så att du stoppar i din mp3-spelare och går sedan in på den här datorn och högerklickar på enheten för spelaren. Du väljer egenskaper och sedan fliken spela upp automatiskt. Där kan du välja vad den ska göra.