handdator

Visa fullständig version : Whey- 80 förgiftad?


Jz2003
2006-07-03, 11:11
Jag skojar inte när jag säger att jag mår väldigt dåligt efter jag tagit en whey-80 vanilj. Den smakar för det första rysligt äckligt, och jag mår alltid illa efter jag fått ner skiten, och vi pratar ca 3 dl mjölk och det är ju ingenting.

Finns det något sätt att på något vis förbättra smaken? för skall jag få ner mig 8 kilo whey-80 vanilj innan bäst före datumet så måste den på något sätt bli godare.

Jag vill inte gå dag in och dag ut och må skit pga detta *cry*

Idag på gymmet t ex så började jag efter ett tag att må illa, det var inte vätskebrist, inte pga jag tränat för hårt, för det gör jag verkligen inte eftersom jag är nybörjare, och det är inte pga för lite sömn eller vila mellan varje set.

Så någon som har några tips på hur man kan förbättra smaken i whey-80 vanilj? annars kommer jag tillslut att kasta allt, hellre det än må dåligt varje gång man tar den :( :cryout: :furious:

Jz2003
2006-07-03, 11:14
Det är alltså Star Nutrition Whey-80 vanilj, borde tagit med det i inlägget men men :em:

Fartman
2006-07-03, 11:37
Du är inte känslig mot aspartam eller kanske laktos?
Var det bara whey-80, inget druvsocker eller dylikt med i drinken?

Jz2003
2006-07-03, 11:51
Du är inte känslig mot aspartam eller kanske laktos?
Var det bara whey-80, inget druvsocker eller dylikt med i drinken?

Jag kör bara mjölk med whey-80, alltså inget druvsocker eller annat.

Jag tror inte jag är känslig för aspartam eller laktos, men däremot för smaken *spy*

tp_88
2006-07-03, 11:53
Vanilj med rejält med dextros(druvsocker) i är grymt gott - testa det! ( precis innan och/eller efter träningen, inte som mellanmål eller dyl. )

Annars...tja, sötningsmedel? Funlight? Tänk på något annat och drick? :)

Fartman
2006-07-03, 11:55
Jag kör bara mjölk med whey-80, alltså inget druvsocker eller annat.

Jag tror inte jag är känslig för aspartam eller laktos, men däremot för smaken *spy*