handdator

Visa fullständig version : Brutal Deff????


and1_ros
2006-07-02, 08:33
HEJ!

Har tänkt att brutal deffa nu i 2v för att se hur det är och se om man ser några resultat men ja behöver lite hjälp eller ganska mycket :/
va och hur ska man äta tider och sånt??

hoppas kunna få bort lite av magen på den tiden.
hoppas på hjälp

//Fredrik

Ninjasmurf
2006-07-02, 08:35
På 2v tror jag inte det händer så mycket, beror iofs på hur brutal deffen är..

Krokodil
2006-07-02, 08:37
HEJ!

Har tänkt att brutal deffa nu i 2v för att se hur det är och se om man ser några resultat men ja behöver lite hjälp eller ganska mycket :/
va och hur ska man äta tider och sånt??

hoppas kunna få bort lite av magen på den tiden.
hoppas på hjälp

//Fredrik
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

Sverker
2006-07-02, 15:52
Jag skulle kalla det tagelskjorta.
Jaa !!! Jag klarar mig utan mat !!


Men det kommer inte att ge dig ett smack för formen. Du kommer att tömma dina glykogenförråd och gå på sparlåga, oförmögen att göra någonting. Magen kommer att sitta där den sitter.



Läs deffguiden.

mangemani
2006-07-02, 16:25
no no no no,dont go down that road!
du lägger dej på låga kcal nivåer,ökar motionen,visst,du går ner ett par kilo i nån vecka,men sen avtar viktnedgången och du kliar dej i huvet och undrar varför,du kommer då fram till att sänka ännu mer på kcal intaget i hopp om att förbränna mer,tiden går och du känner dej hängig,trött,orkar inte med saker och ting,gymmet och motionen blir lidande.tiden går,du blir allt mer desperat och undrar jämt och ständigt "varför går jag inte ner i vikt",till slut orkar du ej längre och söker då svaren på dina frågor på helt fel ställen samt eventuellt börjar ta lite tillskott,allt i hopp om att nå nått som du för länge sedan har varit körd i att uppnå.

*taget frå min egen erfarenhet*

skynda långsamt,som det heter.
på 2 veckor händer inte ett skit(iaf inte synligt)

paddanboy
2006-07-02, 17:37
Haha, då skall du banta alltså.

Har en kompis som förra förra sommaren gjorde vad vi kallade för (hans namn)-diet. Det gick ut på att sluta äta och röra på sig mycket. Till slut svimmade han.

Empe
2006-07-02, 19:03
Haha, då skall du banta alltså.

Har en kompis som förra förra sommaren gjorde vad vi kallade för (hans namn)-diet. Det gick ut på att sluta äta och röra på sig mycket. Till slut svimmade han.

Den dieten skulle nog inte bli någon storsäljare om den gjordes i bokform.

Empe
2006-07-02, 19:05
Bobby Kommerintepåvadhanheteriefternamn som var med i The Ultimate Fighter (kommer inte ihåg vilken säsong) gick ner 10kg på ett dygn. Men det enda som händer är att man tömmer kroppen på vätska.

Deceiver85
2006-07-02, 19:22
Käka endast kvarg en hel månad

mangemani
2006-07-02, 20:25
Bobby Kommerintepåvadhanheteriefternamn som var med i The Ultimate Fighter (kommer inte ihåg vilken säsong) gick ner 10kg på ett dygn. Men det enda som händer är att man tömmer kroppen på vätska.


10kg?på 1 dygn?jo,vätska var det utan tvivel,men hur lyckades han bli av med 10kg vätska på 1(!) dygn?låg han inlindad i plast hela dagen eller så han på nått sätt svettades ut det?
du råkar inte ha nån länk till detta?

PS:detta var inget hån mot ditt inlägg eller nått,utan det lät rätt så otroligt och skulle vara intressant att läsa om det.

nutz
2006-07-02, 20:38
10kg?på 1 dygn?jo,vätska var det utan tvivel,men hur lyckades han bli av med 10kg vätska på 1(!) dygn?låg han inlindad i plast hela dagen eller så han på nått sätt svettades ut det?
du råkar inte ha nån länk till detta?

PS:detta var inget hån mot ditt inlägg eller nått,utan det lät rätt så otroligt och skulle vara intressant att läsa om det.

Om han åt otrolgit mycket dagen innan, la på sig otroligt mycket muskelglykogen, söp skallen av sig och gick på toa dagen efter så är det väl möjligt.

Men jag tvivlar på att det är sant.. :-P

polaren
2006-07-02, 21:43
Haha, då skall du banta alltså.

Har en kompis som förra förra sommaren gjorde vad vi kallade för (hans namn)-diet. Det gick ut på att sluta äta och röra på sig mycket. Till slut svimmade han.

Har också prövat på en liknande diet, jag åt bara 1 mål mat om dagen.
Det slutade med att jag blev jätteyr, fick ont i huvudet och sen somnade jag på golvet på min praktikplats. :D

shifty
2006-07-03, 06:11
Det kan hända mycket på två veckor. 1-2kg fett syns väldigt mycket (lite beroende på hur överviktig man är iofs).

jewzie
2006-07-03, 06:32
10kg?på 1 dygn?jo,vätska var det utan tvivel,men hur lyckades han bli av med 10kg vätska på 1(!) dygn?låg han inlindad i plast hela dagen eller så han på nått sätt svettades ut det?
du råkar inte ha nån länk till detta?

PS:detta var inget hån mot ditt inlägg eller nått,utan det lät rätt så otroligt och skulle vara intressant att läsa om det.
Han klädde på sig underställ och plastkläder och hoppade in i bastun i typ 1½h sen åt han knappt under en hel dag. Förlorade 9,5kg. Det kallas en riktigt tömmning :D

Han mådde bra efteråt också och vann sin fight. Han fick in en klockren kombination så motståndaren föll hur snabbt som helst. Sjukt bra program som man blir taggad utav ;)

LarsK
2006-07-04, 04:53
Det var en i UFC som gjorde samma sak for nagon manad sen. Han fick reda pa att det var en match nasta dag i en viktklass under hans nuvarande, sa han droppade 10kg och gick in i matchen. Kommer dock inte ihag om han vann eller inte.

L-Sami
2006-07-13, 13:23
Jag skulle kalla det tagelskjorta.
Jaa !!! Jag klarar mig utan mat !!


Men det kommer inte att ge dig ett smack för formen. Du kommer att tömma dina glykogenförråd och gå på sparlåga, oförmögen att göra någonting. Magen kommer att sitta där den sitter.

Läs deffguiden.

Men jag har fått bra definition på min mage på bara 6 dagars deff!...hade inte så mycket fett på den innan men det går bra om man är brutal ;) ...