handdator

Visa fullständig version : Ni som just kommit hem ifrån krogen.


Piranha
2006-07-02, 00:34
Ja, du är lite småpackad och fick inget ragg.

Kollo är ditt största sociala umgänge, du vill snacka ut.

Här är tråden för det... fyllsnacka ända tills du somnar bakom tangentbordet.









Sen kan mod bekvämt flytta den till papperskorgen och själv somna gott utan att modda 200 trådar, samt du slipper ha
ågren för vad du sa inatt.

go nuts.:Virro

bear.flowertwig
2006-07-02, 00:37
Jag hoppade över krogen i kväll.

Bakar proteinmuffins i stället. Står och kallnar.
På spisen fräser två megaburgare med spicy hot kryddning. Tror det blir en skiva cheddar på den ena dessutom :cool:

Ska ladda film och :eating:

130kg finsk sisu
2006-07-02, 00:38
Jag mår fint efter mycket sprit, men imorgon kanske det är annat ljud i skällan...:banned

Nu lite natt mat och sen i säng!

bulk fiction
2006-07-02, 01:13
Mår fint denna tredje dag med festande, fast den här dagen tog slut lite för tidigt för min del, kompisarna ville klappa ihop lite tidigare än jag.

bulk fiction
2006-07-02, 01:17
Villken omtänksam tråd av Piranha, fast han vill kanske bara få sig ett gott skratt när han läser inläggen, det finns ju viss rissk med att skriva saker på fyllan..

ugglan
2006-07-02, 01:29
får man skriva här även om man inte är full, eller blir såna inlägg raderade av mod?

paddanboy
2006-07-02, 01:42
Skippa spriten idag, gick inte ut. Sista jag skulle göra nykter. Men i alla fall visade jag mig på staden. Rätt bra stämning, gled runt i bil ett tag och badade, inte jag dock.

Nu sitter jag här. Törstig men orkar inte hämta vatten... eller jo... de blir de nu.

tuben
2006-07-02, 01:59
Kommer iofs inte från krogen men från ett öltält :D
Var jävligt trevligt att frå träffa folk man inte sett på en 3-4 år.
Sen att alla tyckte man var skitstor fast man känner sig som en räka är ju trevligt antar jag. Sova sig liute nu.

Catstyle
2006-07-02, 02:02
Haft en riktigt trevlig kväll, hittade faktiskt ett ragg på den lokala nattmojen så inget att klaga på.
Dessutom kan jag skriva korrekt svenska. :D

Jet
2006-07-02, 02:08
Jobbat på krogen, barndisco i princip, dvs ingen att ligga med.

Men bra pengar iallafall

High1ander
2006-07-02, 02:38
Skrev precis till min fransyska hur mycket jag saknar henne, hur jag bara vill ha henne i mina armar och vakna upp brevid henne (jag sa också att jag är full)... 2 Månader sen får den som väntar på något gott inte vänta längre... :)

Sen gratulera jag till frankrikes vinst också :)

Hade inge problem med ragg på krogen, men håller allt civiliserat då man har flickvän dvs. bara dans och inge hångel.

[Jag läser igenom extra noga när jag är full, så inga fel här inte!]

dared
2006-07-02, 02:42
Det var för mycket folk ute. Jag är lite för full och trött. NU jelfar ska jag sova. Godnatt och kul tråd.

faaan, måste städa imorrn,


inget ragg ;( fyfan, jag är sämst.) sen är jag nyrakad. kunde tugga på håret för några timmar sen. nu hra jag 1 mm.

Kaboffastar
2006-07-02, 03:19
The sounds ikväll!

Maja! :love:

Grymt bra, min tjej var trevlig ;D

Jag vart full, nu ska jag bli smal, som Yes ;D

bädda säng - 10 min.

Sova - 4 timmar.

Bada, bättra på brännan - 8 timmar.

DRICK VATTEN!!!

Kaboffastar
2006-07-02, 03:22
Kan även bjuda på denna gamla godbit! :

http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/1-tmo.JPG

polaren
2006-07-02, 03:24
Jag var nykter ikväll, eller jag blev aldrig full. Jag hann med 4 mål mat på stan, och sen blev det en långkörare på dasset när jag kom hem (mest gas, för er som är intresserade).

bolt
2006-07-02, 03:33
Ganska full vart man.. Fast man träffade mycket folk man inte kände allt för bra..

Herkulez
2006-07-02, 03:47
im fucking drunk nu men ändå civiliserad, kan nöjja mig med att jag bad en tjej jag träffat ett tag nu mer eller mindre fuck off ikväll...moget va!!

va
va
va
va!!!!!!!!!!!!!!??????????????

Toxic
2006-07-02, 04:42
Hehe fylletråd jasså :D
Har sedan festen tog slut varit hemma o fipplat ihop min dator 3-4h fipplande med den
Har nu fått ordning på nya kylaren mycket tystare men något sämre i kylningen samt planerat lite nya inköp i kylväg för att få ner ljudet något mer typ ny chipset kylare osv :D

Fyllemeka med datorer visade sig vara kul...:banned

Batman
2006-07-02, 05:11
Nej men vad passande, denna tråden missade jag innan jag skrev min alldeles egna tråd om mitt typiska klantiga beteende.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=73646

Där är min ynkliga tråd iaf.

mystic[-_-]
2006-07-02, 07:53
Ryska_Raketen full som ett ägg är han:banned

Ryska_raketen
2006-07-02, 07:55
Mystic ringde mig inatt, runt 4 och frågade om ja kunde hämta honom ifrån krogen! Wtf. Killen bor i örebro, ja bor i götet. Ja sa lol.

mystic[-_-]
2006-07-02, 07:57
Mystic ringde mig inatt, runt 4 och frågade om ja kunde hämta honom ifrån krogen! Wtf. Killen bor i örebro, ja bor i götet. Ja sa lol.

Du tyckte alltså att det var en bra anledning att inte skjutsa mig? OK DET ÄR KOMPIS :furious:

Ryska_raketen
2006-07-02, 07:58
']Du tyckte alltså att det var en bra anledning att inte skjutsa mig? OK DET ÄR KOMPIS :furious:


Nja, men eftersom du var fulltankad som ett kokt ägg så var det fan inte lätt att uppfatta det du mumlade om. Hörde grejer såsom, hobbit, hem, pollock. Wtf?

mystic[-_-]
2006-07-02, 08:03
Nja, men eftersom du var fulltankad som ett kokt ägg så var det fan inte lätt att uppfatta det du mumlade om. Hörde grejer såsom, hobbit, hem, pollock. Wtf?

Jag skulle hem och äta pollock? Som om du vaknade, sluta ljuga nu. Du var uppe för ANDRA gången för att äta nattmål nummer 2 av 3, för att bygga optimalt med massa i snabb takt. JAG ÄTER INTE BARA EN KORV MED BRÖD JAG ÄTER DET +50 GRAM PROTEIN skrek du i luren.

Ryska_raketen
2006-07-02, 08:04
']Jag skulle hem och äta pollock? Som om du vaknade, sluta ljuga nu. Du var uppe för ANDRA gången för att äta nattmål nummer 2 av 3, för att bygga optimalt med massa i snabb takt. JAG ÄTER INTE BARA EN KORV MED BRÖD JAG ÄTER DET +50 GRAM PROTEIN skrek du i luren.


Men så kör jag ju DC med. rent.

OggeP
2006-07-02, 08:17
']Jag skulle hem och äta pollock? Som om du vaknade, sluta ljuga nu. Du var uppe för ANDRA gången för att äta nattmål nummer 2 av 3, för att bygga optimalt med massa i snabb takt. JAG ÄTER INTE BARA EN KORV MED BRÖD JAG ÄTER DET +50 GRAM PROTEIN skrek du i luren.

Hahahahaha :D

dynamo
2006-07-02, 08:29
Har hållt igång sen i fredags och hoppas att jag inte blir bakis. Än så länge känns det bra, men jag är nog inte nykter ännu.

Inget ragg och inga raggförsök. Har hängt hemma hos gamla polare. Grymt skönt att "vara sig själv för en stund", nu när man är hemma i Piteå!

Krokodil
2006-07-02, 08:46
Jag drack en mellanöl till fotbollen sen somnade jag på soffan. :em:

Bronkitkorv
2006-07-02, 08:51
Jag drack en liten wisky och tre öl så vart jag lite påverkad, insåg att jag ska upp med ungarna och gick och lade mej klockan halvtolv.
Ikväll däremot vet man aldrig vad som händer. Jag blir full om jag vill det fast töntig som jag blivit så blir det väl bara några öl och en god bok.

Kabuto
2006-07-02, 09:30
Fyfan vad jag har ont i huvet just nu :(

J.Saarela
2006-07-02, 09:31
Blääää mår illa.

AFanatic
2006-07-02, 09:35
Blev bara tre öl och en cider, och inga raggförsök. :D Nu blir det till att åka och sola/bada hela dagen. *popcorn*

Frantic
2006-07-02, 09:51
Jag och en tjej var på väg hem till mig inatt. När vi kommer fram så ligger en av mina vänner och sover utanför min lägenhetsdörr i trapphuset och efter tre minuter så kommer det en till så jag får skicka hem henne...

Trevligt med vänner ibland:D

Catstyle
2006-07-02, 09:56
Jag och en tjej var på väg hem till mig inatt. När vi kommer fram så ligger en av mina vänner och sover utanför min lägenhetsdörr i trapphuset och efter tre minuter så kommer det en till så jag får skicka hem henne...

Trevligt med vänner ibland:D
Sånt man har cykelförråd till. :thumbup:

Dante
2006-07-02, 10:47
Såg en polare snorta nått skit o höll på Xtc, aldrig sett nått sånt tidigare, vad ska man säga... Och de flesta verkar ju vara rå luder ne fy fan. Avsmak mot livet/folk.

Only iron is real.

Jay-Z
2006-07-02, 10:48
']JAG ÄTER INTE BARA EN KORV MED BRÖD JAG ÄTER DET +50 GRAM PROTEIN skrek du i luren.

:D

Då blir man grov på två år! :hbang:

Ungtuppen
2006-07-02, 11:44
']Jag skulle hem och äta pollock? Som om du vaknade, sluta ljuga nu. Du var uppe för ANDRA gången för att äta nattmål nummer 2 av 3, för att bygga optimalt med massa i snabb takt. JAG ÄTER INTE BARA EN KORV MED BRÖD JAG ÄTER DET +50 GRAM PROTEIN skrek du i luren.
hahahaha

Herkulez
2006-07-02, 11:46
iiish såg en tjej knäa en kille rakt på näsan, både jag och exet hörde ett "knäck" och sen började det spruta blod som fan. Han blev ägd av en tjej.

Kaboffastar
2006-07-02, 12:37
Jag gillar mystic ryska reketen och jay z - Dom är roliga.



:D

dared
2006-07-02, 12:41
iiish såg en tjej knäa en kille rakt på näsan, både jag och exet hörde ett "knäck" och sen började det spruta blod som fan. Han blev ägd av en tjej.

Jag har alltid varit rädd för norrländska tjejer.

aitamaa
2006-07-02, 12:57
Jag har alltid varit rädd för norrländska tjejer.


det borde du vara :D

Angel
2006-07-02, 13:00
Jag var iallfall kalasfull....:)

Så drömmde ja mardrömmar som innefattade tigerkotten, allan och piranha sen på natten...

och så har ja hela kylskåpet fullt med sprit folk lämnade, undra om dom kommer tillbaka och hämtar det?

Ungtuppen
2006-07-02, 13:16
Jag var iallfall kalasfull....:)

Så drömmde ja mardrömmar som innefattade tigerkotten, allan och piranha sen på natten...

och så har ja hela kylskåpet fullt med sprit folk lämnade, undra om dom kommer tillbaka och hämtar det?

Vad drömde du? :em:

High1ander
2006-07-02, 13:39
Inge bakis här inte! Gårdagen var kul som fan, och man är visst fortfarande värd nått på köttmarknaden ;)

rolf
2006-07-02, 13:58
Kan även bjuda på denna gamla godbit! :


:laugh: :laugh: :laugh: