handdator

Visa fullständig version : Farligaste medlem


Krampus
2006-07-01, 12:22
Efter trådarna snyggast/roligast/coolast/tråkigast/rikast/längst med-lem/starkast utan-lem/har legat med flest brudar-killar/är Herkulez en kissbalong/blondast medlem/osv så är det nu dags för DEN FARLIAGSTE! ---> *flex* :Virro *slap* :MrT:

Jag röstar på J.Saarela for the win.
Han är Finsk.
Han är stor.
Han komma med niiiven.

(Alldeles lagom speciellt seriös tråd..).

Piranha
2006-07-01, 12:24
Efter trådarna snyggast/roligast/coolast/tråkigast/rikast/längst med-lem/starkast utan-lem/har legat med flest brudar-killar/är Herkulez en kissbalong/blondast medlem/osv så är det nu dags för DEN FARLIAGSTE! ---> *flex* :Virro *slap* :MrT:

Jag röstar på J.Saarela for the win.
Han är Finsk.
Han är stor.
Han komma med niiiven.

(Alldeles lagom speciellt seriös tråd..).

Metal_Boy men då mest för sin egna hälsa.

Officer
2006-07-01, 12:24
Ryska Raketen

Jorgen
2006-07-01, 12:25
Kwon såklart.

Ninjastyle for the win.

Edit: Pirre goes avatarcrazy :Virro

:D

Tricklev
2006-07-01, 12:25
Groip, PROPP!

Ryska_raketen
2006-07-01, 12:26
Aliquis aka AnabolicProtein

Mart|n
2006-07-01, 12:27
Fanns väl någon här som yxmördade någon för några år sedan, men jag antar att han inte hänger här med. :MrT:

ugglan
2006-07-01, 12:29
jag röstar på mini (med tegelsten i handväskan)

Jet
2006-07-01, 12:30
Fanns väl någon här som yxmördade någon för några år sedan, men jag antar att han inte hänger här med. :MrT:

Ja, jävlar, den stjärnan... Jag röstar på ingen mindre än Clash:thumbup:

Krampus
2006-07-01, 12:30
Måste ha en kvinnlig också:

Emmzan.
Hon är stor.
Hon är grym.
Hon slaktar djur med niiven.

Arne Persson
2006-07-01, 12:32
Tveklöst den högt ärade Clash!

Tricklev
2006-07-01, 12:33
King grub, han är optimalt dödlig.

paddanboy
2006-07-01, 12:40
Bolio, kurdisk bombterrorist. :Virro

Nitrometan
2006-07-01, 12:55
Måste ha en kvinnlig också:

Emmzan.
Hon är stor.
Hon är grym.
Hon slaktar djur med niiven.
Inte bara det. Hon har en kastrationstång också!

Kwon! Han är en farlig ninja...

Krampus
2006-07-01, 12:59
Kwon! Han är en farlig ninja...

http://members.chello.se/kwon/pose.htm :whipped:

J.Saarela
2006-07-01, 13:04
jwzrd är farligast i bänkpress iaf!

Inzza
2006-07-01, 13:16
Ja, jävlar, den stjärnan... Jag röstar på ingen mindre än Clash:thumbup:

haha, min röst går även den till clash :) han är väl mest farlig för sig själv..... fast man har väl läst om situationer då vissa andra legat illa till, speciellt i tankegången :D

Dissector
2006-07-01, 13:37
Farligast overall? J.Saarela
För kriminella som blir tagna på bar gärning? Arne Persson och Allan.
Farligast för busiga snorungar? MacLeod

Bronkitkorv
2006-07-01, 13:44
Kwon eller Prankie , alla vet väl att kineser och speciellt ninjor är livsfarliga. Jag själv på tredje plats, jag är som tur är för allmänheten inspärrad på ett dårhus i östereich. Högt upp på en klippa med krokodiler och annat skitfarligt runt omkring sitter B-korven och längtar efter knivar och brödrostar.....

Bolio
2006-07-01, 13:49
Bolio, kurdisk bombterrorist. :Virro

paddanboy, en dopningsugen flashbackmedlem med ganska underliga åsikter om invandrare som blottläggs på flashback. ;)

Tricklev
2006-07-01, 13:52
paddanboy, en dopningsugen flashbackmedlem med ganska underliga åsikter om invandrare som blottläggs på flashback. ;)

:laugh: :D

blekfet2
2006-07-01, 14:40
Helt klart King grub:

Drakar & demoner, datorspel samt en page på skallen, livfarlig kombination.



:devil:

sehnpaa
2006-07-01, 15:11
Vem var det som gick lös på unga vandalister som försökte ödelägga en livsmedelsbutik? Har för mig att det var på kolo jag läste det.

Dissector
2006-07-01, 15:16
Vem var det som gick lös på unga vandalister som försökte ödelägga en livsmedelsbutik? Har för mig att det var på kolo jag läste det.

MacLeod tror jag. Samma som gav några klottrare lite av deras egen medicin :D

paddanboy
2006-07-01, 15:26
paddanboy, en dopningsugen flashbackmedlem med ganska underliga åsikter om invandrare som blottläggs på flashback. ;)

Doping? nej det har jag aldrig skrivit något om på flashback... du får gärna citera från flashback i sådana fall. Du sprider falska rykten.

sehnpaa
2006-07-01, 15:34
MacLeod tror jag. Samma som gav några klottrare lite av deras egen medicin :D
Haha, alldeles riktigt! Genialiskt att spraya killens fula ryggsäck! :D

Han får min röst.

Kwon
2006-07-01, 16:02
Haha, vem är farligast!

Beror väl på situation!

Hur snabb är Piranha? Har han någon bra teknik!

Hur sitter höger-vänster kombinationen?

Krampus, kommer han ihåg judon? Blir det en rusande tackling?

Tränar Lange / Prankie något fortfarande?

Vem skulle knocka helt oberäkneligt efter första dissen?

Hur attackerar folket?

Går Pudde omedelbums för en double leg takedown?

Hoppar subliminal upp och gör en flying armbar?

Gör jag en split + pungslag samtidigt som motståndaren gör en highkick?

Sitter Tranan?

Hur farlig är LadyG?

Rullar Adeleine fortfarande runt me brassarna o kör BJJ?

Kommer Afan ihåg Kickboxningen?

Hur länge sen var det jense tränade MA?

Herkiz, hur är hans rörelseförmåga nuförtiden? Hinner han hoppa på motståndaren och lägga sig på honom/henne?

Hinner mini med pungsparken innan motståndaren kan agera?

-

Allt beror ju på situation!

Snackar ngn skit om Chuck Norris lägger jag upp yxan i nacken på'n bara sådär va!

Bolio
2006-07-01, 16:57
Doping? nej det har jag aldrig skrivit något om på flashback... du får gärna citera från flashback i sådana fall. Du sprider falska rykten.

Är jag bombterrorist? Vem är det som sprider falska rykten? Det du säger om mig är dessutom straffbart. Förtal helt enkelt.

Dina inlägg på flashback tänker jag inte citera här. Men att man börjar fråga om insulinsprutor och grejer för att skjuta i sig peptider tycker jag är rätt illa. Själv tycker jag dock att alla möjliga slags tvivelaktiga läkemedel är bra och förnekar inte min förkärlek för dem. :cool:

Bolio
2006-07-01, 16:59
Din syn på vita blonda människor som du själv som "ubermench" och att bruna ser smutsiga ut har väl inte så mycket med SD att göra antar jag?

Empe
2006-07-01, 17:02
MacLeod är ju helt klart farligast i vardagssituationer. Tänk er själva om ni står och sprayar ner en hel husvägg helt oskyldigt, så blir ni helt plötsligt påhoppade av nån som tar burkarna ifrån er och dessutom börjar spraya ner er. Livsfarligt.

Trance
2006-07-01, 17:06
J.Saarela verkar rätt brutal. Jet kanske också? Kwon är väl rätt duktig också har jag fått förklarat för mig(Ja, jag är allvarlig).

Pudzianovski
2006-07-01, 17:11
Kwon: :D i mina drömmar brukar jag göra så :thumbup:

bluelight
2006-07-01, 17:41
Allans kundvagns-rage?

Piranha
2006-07-01, 17:58
Svår fråga.

Vem har tillgång till vapen ?
Vem är psykisk instabil ?
Vem kan tillverka biologiska vapen ?
Vem kan sprida gift till en stor skara människor ?
Vem kan banna på kollo ?

Bronkitkorv
2006-07-01, 18:03
Svår fråga.

Vem har tillgång till vapen ? Bronkitkorv... Knivar
Vem är psykisk instabil ? Bronkitkorv*screwy*
Vem kan tillverka biologiska vapen ? Bajsblöjor kan jag få tag i lätt
Vem kan sprida gift till en stor skara människor ? Jag röker på offentliga platser iblandVem kan banna på kollo ? hmmm inte jag... då vet jag inte.


*cry* *grr27*

Kwon
2006-07-01, 18:06
Vem har störst släkt? :confused:

Yes
2006-07-01, 18:07
Hur sitter höger-vänster kombinationen?
Boom-boom! Bas Rutten-style.

Vem skulle knocka helt oberäkneligt efter första dissen?
Jag stirrar argt på motståndaren tills denne kissar på sig.

Hur attackerar folket?
Jab, jab... BOOM! Armbåge i ansiktet, snabbt in under garden för nedtagning och avslut på marken. Dödligt.


Sitter Tranan?
Japp, mina motståndare dör i skrattkramper så fort jag ställt mig i Tranan.

;)

Krampus
2006-07-01, 18:13
Svår fråga.

Vem har tillgång till vapen ?
Vem är psykisk instabil ?
Vem kan tillverka biologiska vapen ?
Vem kan sprida gift till en stor skara människor ?
Vem kan banna på kollo ?

Hade det inte varit för det sista hade jag sagt Alexlindgren..

Piranha
2006-07-01, 18:16
Hade det inte varit för det sista hade jag sagt Alexlindgren..


Sen skall PMS inte underskattas.

Sebbe_H
2006-07-01, 19:03
Vem har störst släkt? :confused:

Bolio skulle jag gissa på. Men vem vet..

paddanboy
2006-07-01, 19:03
Är jag bombterrorist? Vem är det som sprider falska rykten? Det du säger om mig är dessutom straffbart. Förtal helt enkelt.

Dina inlägg på flashback tänker jag inte citera här. Men att man börjar fråga om insulinsprutor och grejer för att skjuta i sig peptider tycker jag är rätt illa. Själv tycker jag dock att alla möjliga slags tvivelaktiga läkemedel är bra och förnekar inte min förkärlek för dem. :cool:

Vad är störst sannolikhet? att du är bombterrorist än att jag planerar att dopa mig? Givetvis det sista. Det va mer utav ett skämt att du skulle va bombterrorist vare sig det var dåligt eller bra. Detta är ett träningsforum och doping är verkligen inget jag pysslar med men ligger detta ämne nära till hands vilket kan sätta stämplar på folk, i detta fallet mig.

På tal om dessa insulinsprutor så var det mer en fråga, som du vet är ju sprutor förbjudna i Sverige så det är lite intressant att höra vart dem får tag på dem. Annars så handlade dessa peptider du pratar om en ny "produkt" eller medel kallat Melanton, vilket en forskargrupp emot hudcancer framtagit för att skydda.
Hela diskussionen handlade inte om att öka muskler, bränna fett eller dopa sig, utan att melanton kunde frambringa en långvarig solbränna, vilket jag ser som intressant. Det lär komma i framtiden på vanliga marknaden.

Din syn på vita blonda människor som du själv som "ubermench" och att bruna ser smutsiga ut har väl inte så mycket med SD att göra antar jag?

Inget jag skrivit, något du fabricerat. Tragiskt. Hoppas någon admin varnar dig snart.

emmzan
2006-07-01, 20:24
Svår fråga.

Vem har tillgång till vapen ?
Vem är psykisk instabil ?
Vem kan tillverka biologiska vapen ?
Vem kan sprida gift till en stor skara människor ?
Vem kan banna på kollo ?


:em:

Piranha
2006-07-01, 20:40
Japp Emmzan får nog ses som ett potenciellt hot emot rikets säkerhet.

emmzan
2006-07-01, 20:42
Kan tillägga att bland mina meriter finns även att jag ska hålla ett "Bultpistols-seminarium" för mina kollegor i veckan...

Kwon
2006-07-01, 20:44
Farligast för vem dock? Märta på stan eller hela landet?

Hela världen?

Farlig för hårdrockarna?

etc osv

Ju större grupp man är ett hot mot = Farligare?

Lasse Pöysti = Frimärkssamlarnas skräck?

Body Guard
2006-07-01, 21:39
Vad är störst sannolikhet? att du är bombterrorist än att jag planerar att dopa mig? Givetvis det sista. Det va mer utav ett skämt att du skulle va bombterrorist vare sig det var dåligt eller bra. Detta är ett träningsforum och doping är verkligen inget jag pysslar med men ligger detta ämne nära till hands vilket kan sätta stämplar på folk, i detta fallet mig.

På tal om dessa insulinsprutor så var det mer en fråga, som du vet är ju sprutor förbjudna i Sverige så det är lite intressant att höra vart dem får tag på dem. Annars så handlade dessa peptider du pratar om en ny "produkt" eller medel kallat Melanton, vilket en forskargrupp emot hudcancer framtagit för att skydda.
Hela diskussionen handlade inte om att öka muskler, bränna fett eller dopa sig, utan att melanton kunde frambringa en långvarig solbränna, vilket jag ser som intressant. Det lär komma i framtiden på vanliga marknaden.



Inget jag skrivit, något du fabricerat. Tragiskt. Hoppas någon admin varnar dig snart.

på vilket sätt skulle sprutor vara förbjudna i Sverige? Några speciella eller överlag?

Diggler
2006-07-01, 22:14
Bolio, med motivering att pennan är starkare än svärdet. Sen kanske Bolio har ett enormt svärd, det vet jag inget om.:cool: ;)

paddanboy
2006-07-02, 01:36
på vilket sätt skulle sprutor vara förbjudna i Sverige? Några speciella eller överlag?

Ja det är förbjudet att som vanlig människa (utan intyg) att köpa/hämta ut sprutor vad jag vet.

ugglan
2006-07-02, 01:42
Handel med sprutor och kanyler får endast bedrivas av den som enligt lag får bedriva handel med läkemedel eller i annat fall innehar Läkemedelsverkets tillstånd att handla med varan.

Införsel får ske av den som enligt lag får handla med sådana varor eller i annat fall innehar verkets tillstånd för införseln.

Observera att det oavsett detta är tillåtet att för resande att för personligt bruk medföra sprutor och kanyler in i landet, under förutsättning att bruket grundas på läkares föreskrift eller annars visar sig vara lagligt.

Den som driver detaljhandel med sprutor och kanyler skall iakttaga att försäljning inte sker då omständigheterna ger anledning att misstänka att varan kan komma att användas vid narkotikamissbruk. Varor får inte säljas till den som är under 21 år, om inte denne kan styrka att varorna skall användas för medicinska ändamål.

Varorna skall förvaras så att obehöriga inte kan komma åt dem. Huvudförråd skall vara låst. Sedan varorna används skall de förstöras på lämpligt sätt.

aitamaa
2006-07-02, 01:43
Jag snelhest så länge alla snelhest mot mig.

AFanatic
2006-07-02, 01:52
Kwon: Jak kommer ihåk påde kicken och ju-jutsun...men jak ha bara en broder. Två om vi räknar med mystic.

Jet
2006-07-02, 02:11
Handel med sprutor och kanyler får endast bedrivas av den som enligt lag får bedriva handel med läkemedel eller i annat fall innehar Läkemedelsverkets tillstånd att handla med varan.

Införsel får ske av den som enligt lag får handla med sådana varor eller i annat fall innehar verkets tillstånd för införseln.

Observera att det oavsett detta är tillåtet att för resande att för personligt bruk medföra sprutor och kanyler in i landet, under förutsättning att bruket grundas på läkares föreskrift eller annars visar sig vara lagligt.

Den som driver detaljhandel med sprutor och kanyler skall iakttaga att försäljning inte sker då omständigheterna ger anledning att misstänka att varan kan komma att användas vid narkotikamissbruk. Varor får inte säljas till den som är under 21 år, om inte denne kan styrka att varorna skall användas för medicinska ändamål.

Varorna skall förvaras så att obehöriga inte kan komma åt dem. Huvudförråd skall vara låst. Sedan varorna används skall de förstöras på lämpligt sätt.

Om jag då replikerar att GÖFAB säljer kanyler till sina företagskunder, GÖFAB är typ samma som ÖB eller dylikt. Kommer dom att dömas nu då?

ugglan
2006-07-02, 02:28
ingen aning, saxade texten från läkemedelsverket.


edit:
http://rixlex.riksdagen.se/htbin/thw?$%7bHTML%7d=SFST_LST&$%7bOOHTML%7d=SFST_DOK&$%7bSNHTML%7d=SFST_ERR&$%7bMAXPAGE%7d=26&$%7bTRIPSHOW%7d=format=THW&$%7bBASE%7d=SFST&$%7bFREETEXT%7d=&BET=1968:71&RUB=&ORG=

http://rixlex.riksdagen.se/htbin/thw?$%7bHTML%7d=SFST_LST&$%7bOOHTML%7d=SFST_DOK&$%7bSNHTML%7d=SFST_ERR&$%7bMAXPAGE%7d=26&$%7bTRIPSHOW%7d=format=THW&$%7bBASE%7d=SFST&$%7bFREETEXT%7d=&BET=1968:70&RUB=&ORG=

stahlberg
2006-07-02, 10:38
Jag kan inte bedöma vem som är farligast på kolozzeum. För det första känner jag inte de flesta här. För det andra kan man vara farlig på många olika sätt.

En människa som är duktig i kampsort kan vara farlig. En människa som går omkring med vapen på sig kan vara farlig. En människa med labilt psyke kan vara farlig. En beräknande människa med stabilt psyke kan vara farlig. En narkoman som är påverkad kan vara farlig. En fanatiker är ofta farlig.

Vem som är farligast här - eller ens vem som verkligen är farlig - kan åtminstone inte jag bedöma. (Att bolio har strort "svärd" borde dock alla veta, men att han skulle använda det till att slåss med tror jag inte)

internethjälten
2006-07-02, 11:09
komisk tråd :laugh:

Wennerberg
2006-07-02, 11:45
Jense är lite instabil imellanåt.Har fått mig en och annan rallarsving men ingen som riktigt connectat

sehnpaa
2006-07-02, 11:49
komisk tråd :laugh:
Du är lite otäck. Särskilt när du inte skriver "mvh Nicke". :(

Röda_Lacket
2006-07-02, 11:58
Den farligaste personen som någonsin funnits på kolo är helt klart gladiatorerna1.

internethjälten
2006-07-02, 12:13
Du är lite otäck. Särskilt när du inte skriver "mvh Nicke". :(

Nej då, jag är snällheten personifierad.

Mvh
nicke

Baan
2006-07-02, 12:51
Kwon är en given vinnare. Brothers in arms sas.

http://www.arrse.co.uk/cpgn2/modules/coppermine/albums/userpics/13134/normal_she%20sure%20got%20a%20mighty%20fine%20ass. jpg

Angel
2006-07-02, 12:57
På tal om dessa insulinsprutor

Vad ska du med just insulinsprutor till? Är det flexpen du tänker på då?

Herkulez
2006-07-02, 12:58
Nej då, jag är snällheten personifierad.

Mvh
nicke
det kan jag hålla med om :thumbup:

paddanboy
2006-07-02, 13:20
Vad ska du med just insulinsprutor till? Är det flexpen du tänker på då?

Flexpen?

MacLeod
2006-07-02, 23:44
Jag är inte farlig. Sen måste jag sluta att återberätta saker ur det verkliga livet. Det finns medlemmar här som grinar likt små barn och tycker jag bara skryter, eller är så jävla dryg.

Sen att dom är så jävla muppiga att dom inte kan säga det när jag står framför dom är en annan sak.

Kwon
2006-07-02, 23:45
Du är bra MacLeod med en massa civilkurage!

Fortsätt med det du gör och sluta ej med att öppna ditt hjärta och berätta för oss vad som hänt.

Dom som tycker du skryter är bara haters.

Jet
2006-07-02, 23:50
Jag är inte farlig. Sen måste jag sluta att återberätta saker ur det verkliga livet. Det finns medlemmar här som grinar likt små barn och tycker jag bara skryter, eller är så jävla dryg.

Sen att dom är så jävla muppiga att dom inte kan säga det när jag står framför dom är en annan sak.

Jag gillar dig

MacLeod
2006-07-02, 23:57
Nu var jag inte ute efter röstfiske.
Men tack, both of you.

Kwon
2006-07-02, 23:58
Bara så du vet att alla inte är haters! :D

Röstfiske haha, alltid ska folk tro det sämsta om folk! :laugh:

Du är så cynisk MacL! Det finns faktiskt folk som vill andra väl runt i världen. :hbang:

MacLeod
2006-07-03, 00:04
JAG? Cynisk? Haha!

Klart jag är cynisk. En viss moderators tidigare flickvän gillade inte att han umgicks med mig, för att jag förstörde honom med cynism!

Kwon
2006-07-03, 00:08
Hursom!

Klart det finns folk som tycker det du gjort (och att du berättat om det) är bra, och självklart finns det folk som tycker/tror du skryter när du berättar det.

Can't please them all ya know! :thumbup:

Det är saker man får leva med! :)

Alexlindgren
2007-01-12, 18:55
Svår fråga.

Vem har tillgång till vapen ?
Vem är psykisk instabil ?
Vem kan tillverka biologiska vapen ?
Vem kan sprida gift till en stor skara människor ?
Vem kan banna på kollo ?




Hade det inte varit för det sista hade jag sagt Alexlindgren..



Haha, WHAT *rolleyes*

emmzan
2007-01-12, 19:02
Jag tror att jag fortfarande är starkast kandidat till benämningen!

gnagaren
2007-01-12, 19:11
Läskigast: Pez
Sjukast: Trance
Argast: JWZRD

LadyG
2007-01-12, 19:14
Alla härinne är potentiellt livsfarliga, under rätt förutsättningar.

Farligast av alla är den som kan tänka sig att gå längst helt enkelt.

Ironbabe
2007-01-12, 19:15
f*n..jag som trodde jag var farlig *cry*

Math
2007-01-12, 19:17
Min röst går till MacLeod om någon kan länka mig tråden där han återberättar händelserna.

Nitrometan
2007-01-12, 19:21
Jag tror att jag fortfarande är starkast kandidat till benämningen!
Jao.

Passa sig för Emmzan...

T-train
2007-01-12, 19:34
Alltså, frågar du mina barn så skulle de säga att T-train är extremt farlig när hon:

Har pms OCH inte får mat i tid OCH inte fått sova ordentligt*mini*

Chaan
2007-01-12, 19:40
Jag är himla bra på att spela oskyldig. Sedan e jag som en atombomb inuti.

Yankeee
2007-01-12, 20:00
Jag är himla bra på att spela oskyldig. Sedan e jag som en atombomb inuti.

Du har seriemördarlooken iallafall.

Empe
2007-01-12, 20:04
Jack the Ripper aka Six Pack Jack. Kan han hugga av sig själv fingret så tvekar han nog inte att hugga av mer på nån annan. Plus att han är full för han gillar öl starkt :)

tuppen
2007-01-12, 20:05
Fan va lik du var Steve Buscemi, Chaan, samma intensiva blick på nåt sätt, hoppas inte du tar illa upp bara för Buscemi ser mental ut

Grisen
2007-01-12, 20:06
Fan va lik du var Steve Buscemi, Chaan, samma intensiva blick på nåt sätt, hoppas inte du tar illa upp bara för Buscemi ser mental ut

Men lol du måste skämta?

Löjtnant Blank skrev samma sak i en tidigare tråd.

Chaan
2007-01-12, 20:15
Fan va lik du var Steve Buscemi, Chaan, samma intensiva blick på nåt sätt, hoppas inte du tar illa upp bara för Buscemi ser mental ut

http://i1.tinypic.com/4gs0dpy.jpg

*uppdate* :thumbup: JAG GILLAR HONOM!!! Frågan e om han skulle gilla mig höhö.

Ryska_raketen
2007-01-12, 20:19
Haha ni var fan lika :D

Chaan
2007-01-12, 20:25
Haha ni var fan lika :D

Jomen ska vi säga så då..

Krampus
2007-01-12, 20:49
Haha, har in hittat denna gamla tråden! :laugh:

The_RobRoy
2007-01-12, 21:07
Jag har alltid tyckt Ryssen (http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=1172) är lite läskig, min röst faller på honom.

Alexlindgren
2007-01-12, 21:46
Har hört något om krampus faktiskt..kommer inte ihåg vart det var ifrån, men kollade med min kompis som är med i BBS att krampus kunde gå att fixa fram om man ville knäcka nåns knogar om ni förstår..

blekfet2
2007-01-12, 21:47
Jag har alltid tyckt Ryssen (http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=1172) är lite läskig, min röst faller på honom.

lugnt, han är bara ful

:D

Yankeee
2007-01-12, 21:47
Krampus nitade en unge som frågade om han ville höra en rolig historia.

Alexlindgren
2007-01-12, 21:48
Krampus nitade en unge som frågade om han ville höra en rolig historia.

Juste fan. Det var inte en rolig historia. Hur många tänder hade han kvar?

Krampus
2007-01-12, 21:51
Har hört något om krampus faktiskt..kommer inte ihåg vart det var ifrån, men kollade med min kompis som är med i BBS att krampus kunde gå att fixa fram om man ville knäcka nåns knogar om ni förstår..

Det finns inga bevis.

Alexlindgren
2007-01-12, 21:52
Det finns inga bevis.

Nejdå..kolla killens kind och jämför med krampus hand.


*popcorn*

Krampus
2007-01-12, 21:53
Krampus nitade en unge som frågade om han ville höra en rolig historia.
Juste fan. Det var inte en rolig historia. Hur många tänder hade han kvar?

Jaja.. *rolleyes* Han försökte ju blåsa mig..

Krampus
2007-01-12, 21:54
Nejdå..kolla killens kind och jämför med krampus hand.


*popcorn*

Jag föreslår att vi avslutar denna konversationen nu.

Röda_Lacket
2007-01-12, 22:12
Piranha han ser ut som en torped för HA eller nått :cool:

Larsen
2007-01-12, 22:20
Jense är farlig har jag för mig.

Alexlindgren
2007-01-12, 22:43
Aja, jag har krampus nummer, är det någon som behöver hjälp med ett hitmanjobb så är det bara fråga..