handdator

Visa fullständig version : Sommar i Malmö


Jet
2006-07-01, 12:21
En vacker sommarmorgon i Malmö......

http://newshunters.mine.nu//060630brak.wmv

Skönt att se att alla njuter av sommaren.

Ryska_raketen
2006-07-01, 12:25
fniss

WheyProtein
2006-07-01, 13:19
Det berikar vårt land!

Krampus
2006-07-01, 13:22
Ser ut som en Los Angeles förort.
Släpp hunden...

PopEye2
2006-07-01, 13:34
i norbotten bor jag i norrbotten vill jag dööö *sjunger* *innocent*

Kimo
2006-07-01, 13:39
Någon som vet storyn bakom?

Jet
2006-07-01, 13:42
Någon som vet storyn bakom?

Förmodligen gällde det någons mamma.

WheyProtein
2006-07-01, 13:49
Förmodligen gällde det någons mamma.
LOL :D

Corpobal
2006-07-01, 14:07
Öh...inget händer ju? Någons mamma blir lessen för att han blir gripen.

Bolio
2006-07-01, 14:13
Araber. *innocent*

"Roh" = gå.

paddanboy
2006-07-01, 14:15
Araber. *innocent*

"Roh" = gå.

Kurder är inge bättre dem, sluta upp med ditt arabsnack. Kan söka upp oändligt mycket kurdiska berikningar i vårt land om det är så du vill.

Förövrigt berättade ju inte filmen mycket, att Malmö redan är degenererat visste man redan.

Bolio
2006-07-01, 14:21
Kurder är inge bättre dem, sluta upp med ditt arabsnack. Kan söka upp oändligt mycket kurdiska berikningar i vårt land om det är så du vill.

Förövrigt berättade ju inte filmen mycket, att Malmö redan är degenererat visste man redan.

Klart kurder är bättre. Kurder är bäst. :)

Baha
2006-07-01, 14:23
Undrar om dom åkte köpte glass sen

tuben
2006-07-01, 14:24
Snälla få det här att spåra ur till en tråd med tjafs om araber, kurder etc.
Det är ju trots allt bara var och varannan tråd i allmänt som gör det.
Släng in lite prat om kvinnofötryck så är det fulländat!

Baha
2006-07-01, 14:35
Snälla få det här att spåra ur till en tråd med tjafs om araber, kurder etc.
Det är ju trots allt bara var och varannan tråd i allmänt som gör det.
Släng in lite prat om kvinnofötryck så är det fulländat!


Låt oss istället säga att dom var väldigt solbrända svenskar som hade färgat håret svart

Kwon
2006-07-01, 16:05
Din mamma...

Wennerberg
2006-07-01, 17:16
Ja det är bara att flytta eller ta fram motorsågen för snart är det för sent

Jet
2006-07-01, 19:07
Även denna som utspelar sig efter en klassisk biljakt för några år sedan...

Roligast är den arge gubben som skäller på barnen...

http://newshunter.mine.nu/020619biljakt1.wmv

Überbiffen
2006-07-01, 19:11
LOL

Bosniska köket.. den blåa fula vagnen.. min polares far som har den. Jävligt gott käk där.

Fyfan vad det stället suger för övrigt.. skönt att man fick flyttat där ifrån efter 15år.

WheyProtein
2006-07-01, 19:27
http://newshunter.mine.nu/020619biljakt1.wmv
Jo, det är ju underbart detta... *grr*

paddanboy
2006-07-01, 19:36
Denna är nog den värsta kanske... tjejen verkar ju mest springa runt och skrika bara för sakens skulll...

>> http://newshunter.mine.nu/040607hund.wmv <<

Tjejen som polisen (troligen) tar hunden ifrån:

"Vad skall ni säga era äckliga svenska idioter, de här är till er allihopa (spott)" (mot kameran)

"Era jävla rasister, jag skall ****** era mammor allihopa.... STICK era jävla äckliga svenskar. aa vad vill du?!" (till alla)

"Fuck you" mot kameran

Ryska_raketen
2006-07-01, 19:48
Svetlana lackar ur!!!

hahavaffan
2006-07-01, 19:56
Och självklart kom kusinerna i en Cayenne Turbo.

Wennerberg
2006-07-01, 20:03
http://media.putfile.com/GANGSTERS53

Ryska_raketen
2006-07-01, 20:05
haha, passande låt. Mycket snack om niggers, men det enda man ser är 14 åriga turkar med moppemusch, iof en och annan wannabe usa niggah ifrån somalia.

Jense
2006-07-01, 20:57
kulturberikande är ju bra.

grisbil3n
2006-07-01, 21:25
Usch vad jag börjar tröttna på alla rasistiska tendenser på kollo :(

Bolio
2006-07-01, 22:46
Denna är nog den värsta kanske... tjejen verkar ju mest springa runt och skrika bara för sakens skulll...

>> http://newshunter.mine.nu/040607hund.wmv <<

Tjejen som polisen (troligen) tar hunden ifrån:

"Vad skall ni säga era äckliga svenska idioter, de här är till er allihopa (spott)" (mot kameran)

"Era jävla rasister, jag skall ****** era mammor allihopa.... STICK era jävla äckliga svenskar. aa vad vill du?!" (till alla)

"Fuck you" mot kameran

Ett liten tjej blir av med sin hund och tjejen blir självklart upprörd och svär. Vad är det för konstigt med det?

tossefar
2006-07-01, 22:59
Ett liten tjej blir av med sin hund och tjejen blir självklart upprörd och svär. Vad är det för konstigt med det?
Skott i nacken är vad hon behöver. Oavsett ursprung.

Bolio
2006-07-01, 23:04
Skott i nacken är vad hon behöver. Oavsett ursprung.

Vilken barbar du är. Varför vill du skjuta en liten flicka? Vad är det hon gör som är så hemskt?

Tenzu
2006-07-01, 23:07
Drygt det måste vara för Polisen numer med svärmar av amatörfotografer så fort det händer något.

tossefar
2006-07-01, 23:09
Drygt det måste vara för Polisen numer med svärmar av amatörfotografer så fort det händer något.
Ja precis. Fotografen är det stora problemet i situationen.

Tenzu
2006-07-01, 23:12
Ja precis. Fotografen är det stora problemet i situationen.
Ja för Britney är ju snyggare är Calista.

Corpobal
2006-07-02, 01:09
http://media.putfile.com/GANGSTERS53


"FUCKT FOR LIFE"

En felstavad hyllning till regn?

paddanboy
2006-07-02, 01:28
Ett liten tjej blir av med sin hund och tjejen blir självklart upprörd och svär. Vad är det för konstigt med det?

Liten tjej? Hon är över 18 år och borde ha något vett. Förövrigt pendlar hon mellan hysteri och lugn.

Hon är upprörd och svär, visst. Men hon gör en annan viktig sak som inte är lika förståelig, hon skriker hur ut fördomar och åsikter mot en folkgrupp. Nämligen svenskarna. I andra fall där svenskar hetsar skulle detta vara ett själklart fall av rasism, jag ser ingen skillnad mellan henne och de.

Jet
2006-07-02, 02:15
Drygt det måste vara för Polisen numer med svärmar av amatörfotografer så fort det händer något.

Ja, väldigt. Du kanske ska tag dig en funderare till varför de skiter i just denna fotograf hela tiden.....*popcorn*

Jet
2006-07-02, 02:21
Ja, jag tycker dessa har en stor
gnutta humor i sig, trots allvaret i dem..


http://newshunter.mine.nu/050320inbrott.wmv

Halva stans ungar kommer på besök och någon spela folkmusik, så vill jag bli gripen fanimej.

Tenzu
2006-07-02, 10:12
Ja, väldigt. Du kanske ska tag dig en funderare till varför de skiter i just denna fotograf hela tiden.....*popcorn*
Vad menar du, skiter inte polisen i alla som fotar? :confused:

Wennerberg
2006-07-02, 11:51
Usch vad jag börjar tröttna på alla rasistiska tendenser på kollo :(
Det är vanligt inom alla folkgrupper fan

WheyProtein
2006-07-02, 12:03
Ett liten tjej blir av med sin hund och tjejen blir självklart upprörd och svär. Vad är det för konstigt med det?
Hon svär inte bara, hon går till attack mot svenskar; Hon säger att alla svenskar är äckliga och rasister, hon ska dessutom ****** våra mammor!
Jag skulle inte kalla henne för "liten flicka".

mistermr
2006-07-02, 12:10
Klart kurder är bättre. Kurder är bäst. :)

Fadimes fall var inte direkt för hundra år sedan?

så dina kommentarer är inte så uppskattade när de innehåller den sortens mentalitet.

mvh

Bolio
2006-07-02, 12:25
Liten tjej? Hon är över 18 år och borde ha något vett. Förövrigt pendlar hon mellan hysteri och lugn.

Hon är upprörd och svär, visst. Men hon gör en annan viktig sak som inte är lika förståelig, hon skriker hur ut fördomar och åsikter mot en folkgrupp. Nämligen svenskarna. I andra fall där svenskar hetsar skulle detta vara ett själklart fall av rasism, jag ser ingen skillnad mellan henne och de.

Är svenskar en annan ras än hon? Såvitt jag kan se är hon kaukas, och så även svenskar.

Bolio
2006-07-02, 12:26
Hon svär inte bara, hon går till attack mot svenskar; Hon säger att alla svenskar är äckliga och rasister, hon ska dessutom ****** våra mammor!
Jag skulle inte kalla henne för "liten flicka".

För detta förtjänar hon att skjutas?

Bolio
2006-07-02, 12:28
Fadimes fall var inte direkt för hundra år sedan?

så dina kommentarer är inte så uppskattade när de innehåller den sortens mentalitet.

mvh

Vad har Fadimes fall med detta att göra?

mistermr
2006-07-02, 12:30
Araber. *innocent*

"Roh" = gå.

Det var det här jag tänkte på, då jag skrev den kommentaren!

Bolio
2006-07-02, 12:31
Det var det här jag tänkte på, då jag skrev den kommentaren!

Ja?

mistermr
2006-07-02, 12:32
Ja?

Var det för tekniskt för dig?

christian
2006-07-02, 12:37
:banned

Bolio
2006-07-02, 12:37
Var det för tekniskt för dig?

Jag förstår inte vad mordet på Fadime har med mitt inlägg om att de på videon talade arabiska att göra. Förklara?

mistermr
2006-07-02, 12:39
Jag förstår inte vad mordet på Fadime har med mitt inlägg om att de på videon talade arabiska att göra. Förklara?

Jag tycker att du som "filosof" kan nog komma på svaret förr eller senare, eller har jag fel?

mvh

paddanboy
2006-07-02, 13:29
Är svenskar en annan ras än hon? Såvitt jag kan se är hon kaukas, och så även svenskar.

Så du Bolio lever kvar på 40-talets kvasvetenskap? Intressant!

Jag pratar ju i och för sig om olika folkgrupper som värst. Denne tjej säger skit om svenskar, vilket betyder att hon troligtivs inte kallar sig svensk annars. Alltså har vi en flicka, icke-svensk, Delar inte mina åsikter om Sverige, har inte samma värderingar, inte samma livssyn, kanske inte samma religion.

Varför skulle jag vilja se henne i Sverige?

Bolio
2006-07-02, 14:23
Så du Bolio lever kvar på 40-talets kvasvetenskap? Intressant!

Jag pratar ju i och för sig om olika folkgrupper som värst. Denne tjej säger skit om svenskar, vilket betyder att hon troligtivs inte kallar sig svensk annars. Alltså har vi en flicka, icke-svensk, Delar inte mina åsikter om Sverige, har inte samma värderingar, inte samma livssyn, kanske inte samma religion.

Varför skulle jag vilja se henne i Sverige?

Vilken kvasivetenskap? Det var du som kallade henne för rasist, alltså menar du att hon värderar en ras över en annan. Vilken skulle denna ras vara isåfall? Den syrianska rasen? (Hon är syrian.) Det finns ingen sådan ras och hon tillhör samma ras som svenskar, alltså kan hon inte vara rasist.

Om en svensk flicka sa jävla invandrare till några invandrarpoliser, skulle du vilja se henne i Sverige då?

Bolio
2006-07-02, 14:24
Jag tycker att du som "filosof" kan nog komma på svaret förr eller senare, eller har jag fel?

mvh

Poängen är att du inte har något argument. Jag nämnde att killarna i videon pratade arabiska. Därifrån skriver du att jag inte får nämna något sådant därför att Fadime inte mördades för så länge sedan.

paddanboy
2006-07-02, 14:57
Vilken kvasivetenskap? Det var du som kallade henne för rasist, alltså menar du att hon värderar en ras över en annan. Vilken skulle denna ras vara isåfall? Den syrianska rasen? (Hon är syrian.) Det finns ingen sådan ras och hon tillhör samma ras som svenskar, alltså kan hon inte vara rasist.

Om en svensk flicka sa jävla invandrare till några invandrarpoliser, skulle du vilja se henne i Sverige då?

Du snackade ju om raser, jag har aldrig nämnt det.
Du verkar ha en långsökt idé om ordet rasism, jag vet inte vad du babblar om...

Svar nej, jag vill inte ha syrianska tjejer i Sverige som kallar mig som Svensk äcklig, även om det med all sannolikhet inte är avsett till just mig utan närvarande svenskar. Vilket är illa nog.

En Svensk tjej som säger "jävla invandrare" tar jag inte direkt så seriöst då invandrare är ett ord som innefattar mycket och inte är negativt laddat såsom svartskalle tex.

Trance
2006-07-02, 15:03
Kan vi inte använda order främlingsfientlig istället. Det blir lättare då.

christian
2006-07-02, 15:04
Kan vi inte använda order främlingsfientlig istället. Det blir lättare då.

Exakt, och mer beskrivande, tycker jag.

Plastkasse
2006-07-02, 15:20
Är svenskar en annan ras än hon? Såvitt jag kan se är hon kaukas, och så även svenskar.

Undrar om hon anser sig vara av en annan ras än svensken som hon skriker åt? Fast jag antar att hon är född & uppväxt här i Sverige. Hon har säkert svenskt medborgarskap. Men skrika skit om svenskar det ska hon iaf.:(

Bönne
2006-07-02, 15:38
Drygt det måste vara för Polisen numer med svärmar av amatörfotografer så fort det händer något.Newshunter är knappast en "amatörfotograf".

Tenzu
2006-07-02, 16:09
Newshunter är knappast en "amatörfotograf".
och vem har påstått det om jag får fråga, har inte en susning om vem det/dom är och hemsidan http://www.newshunter.se/ är trasig

VM i missuppfattning i denna tråd?

mistermr
2006-07-02, 16:31
Poängen är att du inte har något argument. Jag nämnde att killarna i videon pratade arabiska. Därifrån skriver du att jag inte får nämna något sådant därför att Fadime inte mördades för så länge sedan.

Poängen är att du inte fattade vad jag menade för att du har byggt en så kallad komplex fasad runt dina resonemang som medför att du inte kan se dig omkring och diskutera objektivt.

mvh

mistermr
2006-07-02, 16:35
Undrar om hon anser sig vara av en annan ras än svensken som hon skriker åt? Fast jag antar att hon är född & uppväxt här i Sverige. Hon har säkert svenskt medborgarskap. Men skrika skit om svenskar det ska hon iaf.:(

Folk som beter sig på detta sättet behöver en uppläxning som medför att antingen uppför de sig och lyder lag och ordning i landet de har uppehållstillstånd alternativt är medborgare i eller så skall de lämna landet (använder lite snälla ord). Jag är jävligt förbannad på ociviliserade individer som genom sitt oacceptabla beteende gör det svårt för andra hederliga individer med utländsk bakgrund att leva genom att de också får en stämpel på sig.

mvh

Köttbullen
2006-07-02, 16:44
VÄlkommen Till MalmÖ, HÄr KÄnner Man Sig Hemma!

WheyProtein
2006-07-02, 17:08
För detta förtjänar hon att skjutas?
Neeeej.. det har jag inte sagt heller.

hahavaffan
2006-07-02, 17:16
och vem har påstått det om jag får fråga, har inte en susning om vem det/dom är och hemsidan http://www.newshunter.se/ är trasig

VM i missuppfattning i denna tråd?Bönne, precis som jag, antog nog att du menade att herren som filmat skulle vara amatörfotograf. Och så är inte fallet. www.newshunter.se funkar utmärkt nu.

mistermr
2006-07-02, 17:42
Bönne, precis som jag, antog nog att du menade att herren som filmat skulle vara amatörfotograf. Och så är inte fallet. www.newshunter.se funkar utmärkt nu.

Sidan funkar inte alls ju?

mvh

Trance
2006-07-02, 18:06
Sidan funkar inte alls ju?

mvh

internet explorer

Bönne
2006-07-02, 18:47
och vem har påstått det om jag får fråga, har inte en susning om vem det/dom är och hemsidan http://www.newshunter.se/ är trasig

VM i missuppfattning i denna tråd?Det är du som använder en webbläsare som inte följer standarn.

Trance
2006-07-02, 18:50
Det är du som använder en webbläsare som inte följer standarn.

Innan Aliquis biter dig i benen så skall jag bara säga att det är tvärt om. Det är IE som inte följer de standarder som finns och i och med att de har sådan dominans så anpassar utvecklarna sidorna efter IE och då funkar de inte i andra läsare utan massa pill. Detta skall vara bättre i nästa IE som kommer nu

Om detta nördsnack gjorde någon upphetsad så finns PM.

Tenzu
2006-07-02, 19:33
Det är du som använder en webbläsare som inte följer standarn.
:D :D + en :laugh: är det fan värt

Bolio
2006-07-02, 21:23
Du snackade ju om raser, jag har aldrig nämnt det.
Du verkar ha en långsökt idé om ordet rasism, jag vet inte vad du babblar om...

Svar nej, jag vill inte ha syrianska tjejer i Sverige som kallar mig som Svensk äcklig, även om det med all sannolikhet inte är avsett till just mig utan närvarande svenskar. Vilket är illa nog.

En Svensk tjej som säger "jävla invandrare" tar jag inte direkt så seriöst då invandrare är ett ord som innefattar mycket och inte är negativt laddat såsom svartskalle tex.

Du snackar ju om rasism, och rasism handlar just om att värdera en ras över en annan. Vilken är den rasen som värderas över en annan i inslaget?

Får en svensk tjej som tycker att svenskar är äckliga bo här då?

Om "jävla invandrare" inte är negativt så är inte "jävla svenskar" heller negativt. Svensk har väl ingen negativ innebörd? Får en svensk tjej som säger "jävla svartskallar" bo kvar i Sverige?

Bolio
2006-07-02, 21:25
Poängen är att du inte fattade vad jag menade för att du har byggt en så kallad komplex fasad runt dina resonemang som medför att du inte kan se dig omkring och diskutera objektivt.

mvh

Då får du gärna förklara vilket resonemanget är om jag inte begriper det trots att det är så klart och entydigt.

Bönne
2006-07-02, 22:26
:D :D + en :laugh: är det fan värtHaha, bästa humorn. :rolleyes:

IE är överlägest mest använda browsern, du väljer ett alternativ till webbläsare som inte du kan se lika många hemsidor korrekt med, eftersom de flesta rättat sig efter IE, IE är standarn, kanske inte på pappert, men normen.

Du skrattar, men det är du som inte kan se på alla hemsidor du försöker öppna.