handdator

Visa fullständig version : Sommar/Romantik


Leon
2006-07-01, 03:16
Varför är sommaren så romantisk?Att sitta och titta ut över solnedgången en varm sommarkväll,finns det något bättre? eller att bara ta och åka ut på österlen,Sandhammaren och bara lägga sig på en filt och "njuta".Jag vet inte om det är jag som blir sådär konstig men jag älskar den svenska sommaren och allt vad det innebär.Den är så romantisk och får en att känna riktig lycka!:)Vad förknippar ni med sommar/romantik?

Kwon
2006-07-01, 03:28
Klimatförändringen (hettan/solen etc) kanske gör att människokroppen reagerar.

Kanske har något att göra med djuriska instinkter?

Ingen aning, det enda jag vet är att många blir kära och att man blir fedt med peppad att träna under sommaren.

Kanske är så enkelt som så att det är att folk är mer lättklädda som väcker känslorna (pga hettan) ?

Att se en vad kan ju vara ganska erotiskt.

Jobbigt i muslimska länder dock där brudarna måste ha heltäckande, snacka om svettigt.

hahavaffan
2006-07-01, 08:45
Det är parningstid helt enkelt.

Wopper
2006-07-01, 10:30
Sommar, sol och lättklädda flickor... Pengar på kortet och sen bara softa runt i Sverge med någon man tycker om och som får en att må bra. Ljuvligt.

Mental
2006-07-01, 10:52
Jag föredrar sällskap under höst/vinter. någon att värma sig med, och singelliv under sommaren, men det är la en smaksak antar jag

Piranha
2006-07-01, 11:00
Alla årstider har sin charm, personligen föredrar jag våren, sommarn är för varmt för min smak.

Vintern är mysig den med när man med gott samvete kan krypa upp i soffan.

Jorgen
2006-07-01, 11:04
Alla årstider har sin charm, personligen föredrar jag våren, sommarn är för varmt för min smak.

Vintern är mysig den med när man med gott samvete kan krypa upp i soffan.
Din.
Avatar.
Är.
Bäst.

Piranha
2006-07-01, 11:06
Din.
Avatar.
Är.
Bäst.


Igår på badet vid Brunnsviken, efter benpass... Otroligt !

Lasse Kongo
2006-07-01, 11:52
Igår på badet vid Brunnsviken, efter benpass... Otroligt !

Så söt han är!

bear.flowertwig
2006-07-01, 15:48
Varför är sommaren så romantisk?Att sitta och titta ut över solnedgången en varm sommarkväll,finns det något bättre? eller att bara ta och åka ut på österlen,Sandhammaren och bara lägga sig på en filt och "njuta".Jag vet inte om det är jag som blir sådär konstig men jag älskar den svenska sommaren och allt vad det innebär.Den är så romantisk och får en att känna riktig lycka!:)Vad förknippar ni med sommar/romantik?

Tror det är skillnaden i mörker/ljus här under vinter/sommar som får folk att gå bananas till att börja med. Sen blir ju kvällarna och nätterna med det här ljuset och värmen helt ljuvliga, upplägget kunde inte vara bättre...

Leon
2006-07-02, 22:29
Alla årstider har sin charm, personligen föredrar jag våren, sommarn är för varmt för min smak.

Vintern är mysig den med när man med gott samvete kan krypa upp i soffan.
vintern har sin charm att kunna sitta inne och bara mysa,tända ljus,dricka varm oboy framför en brasa och ha passionerad sex på en lammfäll:em: men sommaren är ändå bäst,nattabada,vackra stränder,grilla att bara få älska någon och att bli älskad att få rå om varandra.BARA MASSOR MED KÄRLEK!!skulle vara lag på en månad som bara skulle vara kärlekssemester.:Virro