handdator

Visa fullständig version : Ställningsbyggare?


Lasse Kongo
2006-06-29, 14:56
Någon som arbetar som det/har arbetat, bra? Suger?

Big_Vik
2006-06-29, 15:03
Vet två killar som tränat på mitt gym som gör det och de är nog de grövsta killarna som hållit hus där, och de kör varken tillskott eller är optimala, plus att de båda super rätt så mycket! :eek: :cheers: *flex*


Vet inte hur själva arbetet känns men arbetsmarknaden verkar vara ganska god enligt AMS (http://afi3.ams.se/yrken/YrkesBeskrivning.aspx?iYrkeId=376#3).

daja
2006-06-29, 15:03
Känner att jag har svårt att ta ställning till det, då mina uppgifter inte bygger på ren fakta.

Lasse Kongo
2006-06-29, 15:06
Vet två killar som tränat på mitt gym som gör det och de är nog de grövsta killarna som hållit hus där, och de kör varken tillskott eller är optimala, plus att de båda super rätt så mycket! :eek: :cheers: *flex*


Vet inte hur själva arbetet känns men arbetsmarknaden verkar vara ganska god enligt AMS (http://afi3.ams.se/yrken/YrkesBeskrivning.aspx?iYrkeId=376#3).

Haha då kanske jag kan bli grov då =)

Lasse Kongo
2006-06-29, 15:06
Känner att jag har svårt att ta ställning till det, då mina uppgifter inte bygger på ren fakta.

Fyndigt ;)

Snake
2006-06-29, 15:17
Någon som arbetar som det/har arbetat, bra? Suger?

Så vitt jag vet är det ganska slitsamt, men du kan göra rätt bra med pengar på det. En kompis till en jobbarkompis (;)) jobbar i norge, sen när han har 2 veckor ledigt så drar han till Kiruna (LKAB) och jobbar. Säkerligen jävligt jobbigt, men han tjänar pengar som gräs.

palme
2006-06-29, 15:29
Hårt arbete men bra betalt, om skatten togs bort. Risktillägg kan ibland ge skön bonus.

Jorgen
2006-06-29, 15:35
Det är ett jäkla slit att hålla på att bygga ställning.