handdator

Visa fullständig version : viktminskning


janek
2006-06-27, 22:25
hejsan, söker nu nån som kan fixa ett schema åt mej så jag skulle gå ner i vikt snabbt o effektivt. jag vill int bygga stora muskler, utan jag vill bli smalare o väga mindre! =)

jag är 16 år, snart 17. Jag är 1.78cm lång och väger 78. jag skulle vilja komma ner till ca. 70kg! nån som kunde fixa ett bra schema som jag kunde följa? både träning och kost! och ett schema timme för timme, från morgon till kväll. tack på förhand!

/janek

maxz
2006-06-28, 00:18
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/search.php
www.google.se

Mental
2006-06-28, 00:53
Tid är pengar, och du slösar med vår tid.
Kolozzeum är fyllt med folk som vill hjälpa till, (och en hel del som bara vill skriva fyndiga kommentarer i stället) Men att sätta sig ned och planera ditt liv, på ett timmschema, med mat och träning? Det tror jag ingen kommer att göra, vi kommer inte heller att träna åt dig.

För att lyckas med det du vill företa dig så krävs det lite ansträngning, man går inte ned i vikt och blir vältränad av att luta sig tillbaka och låta andra göra jobbet åt en.

Börja läs i forumet, läs deffguiden, läs andras journaler och defftrådar.
Bilda dig en uppfattning och gör upp en plan, Sedan postar du ett utförligt inlägg om hur just du tänkte gå till väga, och ber om synpunkter på upplägget. Då kan du få både kommentarer, beröm, dissar och knuffar i rätt rikning. Men du måste fan anstränga dig lite först.

adis
2006-06-28, 01:06
Word!


EDIT : Så det betyder, ge mig och Metal 1000:- var , så fixar vi dig ett schema!

tinkerbell
2006-06-28, 17:23
Tid är pengar, och du slösar med vår tid.
Kolozzeum är fyllt med folk som vill hjälpa till, (och en hel del som bara vill skriva fyndiga kommentarer i stället) Men att sätta sig ned och planera ditt liv, på ett timmschema, med mat och träning? Det tror jag ingen kommer att göra, vi kommer inte heller att träna åt dig.

För att lyckas med det du vill företa dig så krävs det lite ansträngning, man går inte ned i vikt och blir vältränad av att luta sig tillbaka och låta andra göra jobbet åt en.

Börja läs i forumet, läs deffguiden, läs andras journaler och defftrådar.
Bilda dig en uppfattning och gör upp en plan, Sedan postar du ett utförligt inlägg om hur just du tänkte gå till väga, och ber om synpunkter på upplägget. Då kan du få både kommentarer, beröm, dissar och knuffar i rätt rikning. Men du måste fan anstränga dig lite först.

Bra skrivet!

Det är inte lätt ... Lyckad viktminskning kräver kunskap

mangemani
2006-06-28, 18:13
hejsan, söker nu nån som kan fixa ett schema åt mej så jag skulle gå ner i vikt snabbt o effektivt. jag vill int bygga stora muskler, utan jag vill bli smalare o väga mindre! =)

jag är 16 år, snart 17. Jag är 1.78cm lång och väger 78. jag skulle vilja komma ner till ca. 70kg! nån som kunde fixa ett bra schema som jag kunde följa? både träning och kost! och ett schema timme för timme, från morgon till kväll. tack på förhand!

/janek


det ABSOLUT bästa du kan göra,är att testa dej fram.
finns deffinitivt ingen som kan måla upp ett schema åt just dej och säga att så och så ska du göra för att gå ner i vikt/bygga muskler,det schemat målas långsamt upp utav dej själv ju mer du tränar och engagerar dej i träningen/kosten samt ju mer erfarenhet du får.
visst,grunderna kan man väl berätta,typ som långsamma kolhydrater,omättat fett,aktiviteter osv osv,men till det så rekomenderar jag att du studerar deff guiden.