handdator

Visa fullständig version : Massa email


Empe
2006-06-27, 19:43
Jag får massvis med email varje timme från kolozzeum som säger att jag har fått svar i den och den tråden. Jag vill inte ha såna email mer. Jag gick in under User CP -> Options och valde "No email notification". Men jag får fortfarande massa email. Hur ska jag göra?

Arnesson
2006-06-27, 19:49
Jag får massvis med email varje timme från kolozzeum som säger att jag har fått svar i den och den tråden. Jag vill inte ha såna email mer. Jag gick in under User CP -> Options och valde "No email notification". Men jag får fortfarande massa email. Hur ska jag göra?

Har för mig att de fortfarande kommer mail från de "gamla trådarna", alltså de som du skrivit innan du stängde av e-mail funktionen.

Men jag kanske är ute och cyklar?

Empe
2006-06-27, 20:00
Har för mig att de fortfarande kommer mail från de "gamla trådarna", alltså de som du skrivit innan du stängde av e-mail funktionen.

Men jag kanske är ute och cyklar?


Åhnej!! Jag som hade email notification aktiverat när jag skrev i "Babbla på om vad som helst" Jag får tiotals email om den tråden varje dag. Det skulle dock kunna stämma eftersom jag kollade min inkorg för hotmail alldeles nyss och det var inget brev om den här tråden, men om andra trådar som jag skrivit i tidigare.

Pudzianovski
2006-06-27, 20:02
Subscribe alternativet ska väl ändras oxå ? kolla upp det iaf.

Pez
2006-06-27, 22:00
E-mail notification är ju bara för PM-funktionen.
Det är subscribe/unsubscribe du ska laja med.