handdator

Visa fullständig version : Slitz!!!


GT_Razor
2006-06-27, 19:43
OH MY GOD!!! Vilken chock jag fick idag...upptäckte att mitt ex är en slitz-brud nu...blev fan ställd....ser ut som typ Natascha/Elita stuket nu...fast utan silikonbröst. Såg bilder på henne på Slitz-hemsida...superblond å allt..förut var hon brunett. Även på stureplan.se fanns bilder på henne....Kan man ju skryta att man haft ihop det med en slitz-brud iaf..det är väl lite coolt :hbang:

Officer
2006-06-27, 19:46
Kan glädja dig min vän med att jag var hos Zamantha förrförra helgen, månadens Slitzbrud (öppna upp mittuppslaget). Träffade henne på Snaps på medis via min kollega :)

Sebbe_H
2006-06-27, 19:49
This thread sucks without pictures!

Officer
2006-06-27, 19:49
This thread sucks without pictures!

så sant!

tråden borde låsas

Fettecke
2006-06-27, 19:54
bra att ni inte är ihop längre.

Aslan
2006-06-27, 20:00
OH MY GOD!!! Vilken chock jag fick idag...upptäckte att mitt ex är en slitz-brud nu...blev fan ställd....ser ut som typ Natascha/Elita stuket nu...fast utan silikonbröst. Såg bilder på henne på Slitz-hemsida...superblond å allt..förut var hon brunett. Även på stureplan.se fanns bilder på henne....Kan man ju skryta att man haft ihop det med en slitz-brud iaf..det är väl lite coolt :hbang:

It's a nice feeling isn't it =)

babbett
2006-06-27, 20:04
Kollade in på stureplan.se

Dom flesta av tjejerna där ser ut att behöva några pass på gymet....tännsticksarmar :booty:

Angel
2006-06-27, 20:17
bilder, namn eller lås tråden..

Piranha
2006-06-27, 20:28
Kollade in på stureplan.se

Dom flesta av tjejerna där ser ut att behöva några pass på gymet....tännsticksarmar :booty:


Eller som man säger... smalfet.

inte snyggt nånstans.

babbett
2006-06-27, 20:29
Eller som man säger... smalfet.

inte snyggt nånstans.

Just det :D

GT_Razor
2006-06-27, 20:42
Hahaha, men vafaaan...vilka jäkla kommentarer man får...massa avundsjuka datanördar bara. "tändsticksarmar, smalfet, inte snyggt nånstans"...fan...tror inte ni tänker så om dessa tjejer egentligen..utseendemässigt..synd att ni inte får doppa den i en sån :devil:

And yes..it's a nice feeling...och nej jag lägger inte upp några bilder...ni får fantisera lite själva =P

Sebbe_H
2006-06-27, 20:43
Taget från intervju med elita på Stureplan.se

"Till sist, vad tänker du på just nu?
- Jag tänker på mat! Jag har inte ätit ordentligt på flera månader sedan jag började träna. Så jag tänker bara på mat, mat, mat!"

Vad är det med folk?! :eating: :bpump: :sleep:

Piranha
2006-06-27, 20:45
Hahaha, men vafaaan...vilka jäkla kommentarer man får...massa avundsjuka datanördar bara. "tändsticksarmar, smalfet, inte snyggt nånstans"...fan...tror inte ni tänker så om dessa tjejer egentligen..utseendemässigt..synd att ni inte får doppa den i en sån :devil:

And yes..it's a nice feeling...och nej jag lägger inte upp några bilder...ni får fantisera lite själva =P


Tur att man slipper menar du.

GT_Razor
2006-06-27, 20:47
Tur att slipper menar du.

Jaja, försök hålla upp den där fasaden bäst du vill...visst hade du velat bonka på en slitz-tjej omd u fick...så du menar att alla där ser förjävliga ut...jaa du..vet inte vad du har för smak...men håriga, svettiga och kladdiga gamla män gör det bara inte för mig...sorry...

Piranha
2006-06-27, 20:50
Jaja, försök hålla upp den där fasaden bäst du vill...visst hade du velat bonka på en slitz-tjej omd u fick...så du menar att alla där ser förjävliga ut...jaa du..vet inte vad du har för smak...men håriga, svettiga och kladdiga gamla män gör det bara inte för mig...sorry...


Jag gillar tränat såklart, inte slappa blonderade bönor med sillisar.

Och ja min flickvän är 10 ggr tajjtare än dem på länken visad i tråden.

Pudzianovski
2006-06-27, 20:52
Kan vi inte få se en bild på din före detta tjej som du måste starta en tråd om för att hon varit med i Slitz ? Jag är otroligt imponerad och skulle bli så himla glad o få se henne !!

Slartibartfast
2006-06-27, 20:53
HAhahaH!1 :laugh:

Fatta att GT_Razor är kung som har haft en tjej som nu är med i Slitz! Pirre, du är bara avunsjuk. :D

GT, jag är grymt impad. Du måste vara sjukt snygg själv, va? Som fixar såna tjejer?

GT_Razor
2006-06-27, 20:54
Jag gillar tränat såklart, inte slappa blonderade bönor med sillisar.

Och ja min flickvän är 10 ggr tajjtare än dem på länken visad i tråden.

Jaa? Alla är väl inte otränade....du menar att de har fula och slappa kroppar? Inte skulle de väl hamna på omslag i så fall? Tidningen heter ju inte Fat-Slobs eller hur? Lägg ner nu va...varför vara otrevlig...jag berättade bara om att jag blev chockad av upptäckten. Många av dem är rätt trimmade...doch har de inte den sjukligt låga fetttprocent som många tränande tjejer har...vilket bara ser förjävligt ut.

Sebbe_H
2006-06-27, 20:55
hans ex som han snackar om kanske han fick genom ryska posten när han gick i årsklass 5 :) Så inget vidare speciellt med det.

Piranha
2006-06-27, 20:56
Jaa? Alla är väl inte otränade....du menar att de har fula och slappa kroppar? Inte skulle de väl hamna på omslag i så fall? Tidningen heter ju inte Fat-Slobs eller hur? Lägg ner nu va...varför vara otrevlig...jag berättade bara om att jag blev chockad av upptäckten. Många av dem är rätt trimmade...doch har de inte den sjukligt låga fetttprocent som många tränande tjejer har...vilket bara ser förjävligt ut.

Missuppfatta mig inte nu, jag tycker inte det är snyggt de är min personliga uppfattning, det har ingenting med otrevlig att göra.

Våra åsikter stämmer inte överens bara.

Och sen, jag ser heller inte det som en merit att vart med i Slitz.

GT_Razor
2006-06-27, 20:57
HAhahaH!1 :laugh:

Fatta att GT_Razor är kung som har haft en tjej som nu är med i Slitz! Pirre, du är bara avunsjuk. :D

GT, jag är grymt impad. Du måste vara sjukt snygg själv, va? Som fixar såna tjejer?

Hahahah...nej fan jag ser inget speciellt ut..bulkad blek gris =P Dock var man mkt snyggare några år sen innan man började träna seriöst. Då var man smal å snygg å lite spänstig sådär =P

Sebbe_H
2006-06-27, 20:58
Razor, skärp dig, det du menar med trimmade är att de inte har mkt fett, för det har dom inte. Det pirre menar med trimmade e att dom har muskler.

GT_Razor
2006-06-27, 21:00
Nej var tillsammans med henne för några år sedan. Och ja vi har haft samlag :naughty:

Nej det är ingen merit att ha varit i slitz...inte så att jag söker den typen av tjejer...men kan inte förneka att många av dem är fina =) Och tyckte det var lite småhäftigt att upptäcka det iaf.

GT_Razor
2006-06-27, 21:01
Razor, skärp dig, det du menar med trimmade är att de inte har mkt fett, för det har dom inte. Det pirre menar med trimmade e att dom har muskler.

Jaja whatever...slutsats....sluta snacka skit nu...många av er runkar till bilder på sånna tjejer...så sluta upp med det där "äsch de är slappa och fula" - snacket...

Jorgen
2006-06-27, 21:05
Vadå? Måste man per automatik tycka att tjejer som är med i Slitz är snygga?
Jag håller med Pirre i detta fallet.

GT_Razor
2006-06-27, 21:08
Vadå? Måste man per automatik tycka att tjejer som är med i Slitz är snygga?
Jag håller med Pirre i detta fallet.

Nej det måste man inte...men låter ju som ni jämför t.ex hanna graafs kropp med nån ur tjockholmen...jag har inte riktigt den uppfattningen iaf.
Dessutom är det ju inte bara bimbos...massa kändisar har ju vikt ut sig där...christina milian osv osv.

mangemani
2006-06-27, 21:09
håller också med piranha.

är det nått som däremot ser förjävligt ut så är det hypersmala tjejer med lågt BF och inte nå muskler alls,ser ännu värre ut om dom sen har stora sillikon tuttar..,but hey,thats my opinion

Pez
2006-06-27, 21:10
Hahaha, men vafaaan...vilka jäkla kommentarer man får...massa avundsjuka datanördar bara. "tändsticksarmar, smalfet, inte snyggt nånstans"...fan...tror inte ni tänker så om dessa tjejer egentligen..utseendemässigt..synd att ni inte får doppa den i en sån :devil:

And yes..it's a nice feeling...och nej jag lägger inte upp några bilder...ni får fantisera lite själva =P
Du skriver som jag föreställer mig att en Slitz-läsare gör. :D

Each to his own - som det heter. Om du njuter av känslan av att ha haft ihop det med en sk. slitz-tjej så gör det. Men tro inte för en sekund att alla andra killar drömmer om att kunna säga detsamma.
Snarare tvärtom, när man kommer över 20-strecket i vart fall. ;)

babbett
2006-06-27, 21:10
Hahaha, men vafaaan...vilka jäkla kommentarer man får...massa avundsjuka datanördar bara. "tändsticksarmar, smalfet, inte snyggt nånstans"...fan...tror inte ni tänker så om dessa tjejer egentligen..utseendemässigt..synd att ni inte får doppa den i en sån :devil:

And yes..it's a nice feeling...och nej jag lägger inte upp några bilder...ni får fantisera lite själva =P


Jag har alltid drömt om att sätta på en Slitz-tjej :devil:

timoat
2006-06-27, 21:12
Påminner litegrann om byggartjejdebatterna som dyker upp lite då och då, men tvärtom. I detta fallet handlar det om (i byggarnas ögon) otränade tjejkroppar med vackra ansikten. Skillnaden är väl att vissa i denna tråd tycker det är helt ok att klanka ner på nåns kropp/utseende, medans det var totalförbjudet att tycka byggarkvinnor inte var attraktiva i de andra trådarna. Och ja, jag generaliserar kraftigt.

GT_Razor
2006-06-27, 21:12
Jaa...vad ska man säga...kan bara sucka åt era överflödiga kommentarer....än en gång...en lite omformulerad slutsats....DET VAR EN KUL/SMÅHÄFTIG UPPTÄCKT ATT SE SITT EX SOM EN NUVARANDE SLITZ-BRUD.....duger det?

TheGovernator
2006-06-27, 21:12
Vadå? Måste man per automatik tycka att tjejer som är med i Slitz är snygga?
Jag håller med Pirre i detta fallet.

Pluss et

Tigerkotten
2006-06-27, 21:13
Elita är ju rätt läcker i ansiktet tycker jag, men Natasha är ful o hennes före bild innan silicon,blonderat hår, läpparna ska vi inte ens prata om.


Om du var så stolt över denna tjej du haft så borde du visa bild. Men vem vet kanske du är rädd att vi andra ska tycka hon är ful.
Men visst om hon är med i Slitz så tycker säkert massa att hon ser rätt bra ut.

Sebbe_H
2006-06-27, 21:14
sen så är det ju ingen fara att posta bild på henne, då hon redan ligger ute på nätet osv.. Och om du nu är så stolt som du säger så posta. Annars kommer alla bara fortsätta skratta åt dig.

babbett
2006-06-27, 21:15
Vem skrev förresten om "Tjockholmen"?

Tror inte det är kopplat till tändsticksarmar *screwy*

tossefar
2006-06-27, 21:16
Jaa...vad ska man säga...kan bara sucka åt era överflödiga kommentarer....än en gång...en lite omformulerad slutsats....DET VAR EN KUL/SMÅHÄFTIG UPPTÄCKT ATT SE SITT EX SOM EN NUVARANDE SLITZ-BRUD.....duger det?
Visst duger det, men ge fan i att starta tråd om det nästa gång då? Var finns diskussionsvärdet? Thx for the info osv osv osv

GT_Razor
2006-06-27, 21:17
Vem skrev förresten om "Tjockholmen"?

Tror inte det är kopplat till tändsticksarmar *screwy*

Nej men lät så på t.ex pirre...slappa osv....och är inte du en tjej förresten? Du srkev att du ville sätta på en slitz-tjej?

GT_Razor
2006-06-27, 21:19
Visst duger det, men ge fan i att starta tråd om det nästa gång då? Var finns diskussionsvärdet? Thx for the info osv osv osv

Vadå då? Massa jävlar som startar trådar här hur som helst om vad de drömde inatt å vad som hände på gymmet å bla bla bla...jag skrev vad jag såg och fick direkt massa skitkommentarer...nervärderande osv...men ack får man inte snacka skit om de byggande äckliga jävla vaskulära tjejer med manliga ansikten.

Och nej nu tänker jag inte posta nå bilder eftersom det bara kommer komma mer skitsnack å kommentarer...så vi låter det vara anonymt...punkt

Sebbe_H
2006-06-27, 21:20
Nej men lät så på t.ex pirre...slappa osv....och är inte du en tjej förresten? Du srkev att du ville sätta på en slitz-tjej?

Ironi och sarkasm finns tydligen inte i din värld?

babbett
2006-06-27, 21:20
Nej men lät så på t.ex pirre...slappa osv....och är inte du en tjej förresten? Du srkev att du ville sätta på en slitz-tjej?

Du skrev att jag säkert ville det *screwy*


Och sen? Varför skapade dom Strap-on? Va va va?

GT_Razor
2006-06-27, 21:21
Du skrev att jag säkert ville det *screwy*


Och sen? Varför skapade dom Strap-on? Va va va?

Ja klart du vill ändå ju :naughty:

strap-on? Mmmm...jaaa..kan du inte testa det på mig?

babbett
2006-06-27, 21:26
Ja klart du vill ändå ju :naughty:

strap-on? Mmmm...jaaa..kan du inte testa det på mig?


Ja det låter ju verkligen frestande, fast jag skulle nog få komplex sedan du haft ihop det med en Slitz-bruuuud :devil:

Frantic
2006-06-27, 21:28
Vadå? Måste man per automatik tycka att tjejer som är med i Slitz är snygga?
Jag håller med Pirre i detta fallet.

Nej det måste man absolut inte, men man behöver ju inte heller tycka att alla som är med i slitz är fula/äckliga? Det är inte bara blondiner med stora lökar som är med i slitz så det är väl synd att dra alla över samma kam? Vissa tjejer som är med i slitz är väldigt snygga och vissa är väldigt fula.

Linda Fodor och Natascha Peyre ser inte direkt likadana ut

sissa
2006-06-27, 21:29
sen så är det ju ingen fara att posta bild på henne, då hon redan ligger ute på nätet osv.. Och om du nu är så stolt som du säger så posta. Annars kommer alla bara fortsätta skratta åt dig.


Om du tycker hon ser bra ut så blir du grymt impad?
Tycker du att GT_Razor spelar i en annan liga vad gäller snygghet och inte "borde" kunna få en sån tjej eller vad är det som är imponerande?

:MrT:

sissa
2006-06-27, 21:32
(Off-topic: vad fan betyder denna egentligen? -----------> :MrT: ?
Jag vet att jag nyss använde den men jag kan inte säga att jag förstår den riktigt. Tror jag. Hur använder ni den? )

Sebbe_H
2006-06-27, 21:34
Om du tycker hon ser bra ut så blir du grymt impad?
Tycker du att GT_Razor spelar i en annan liga vad gäller snygghet och inte "borde" kunna få en sån tjej eller vad är det som är imponerande?

:MrT:

Har inte skrivit nånstans att jag ska bli impad. Är bara nyfiken.

Jorgen
2006-06-27, 21:35
Nej det måste man absolut inte, men man behöver ju inte heller tycka att alla som är med i slitz är fula/äckliga?
Var har jag skrivit det?

GT_Razor
2006-06-27, 21:39
Ja det låter ju verkligen frestande, fast jag skulle nog få komplex sedan du haft ihop det med en Slitz-bruuuud :devil:


Jo iofs..det skulle du väl antagligen....:(

sissa
2006-06-27, 21:40
Har inte skrivit nånstans att jag ska bli impad. Är bara nyfiken.


Ok. Du skrev att läggs ingen bild upp så finns risken att folk bara skrattar. Då drog jag slutsatsen att om bild lades upp och du tyckte personen var snygg så skulle du inte garva utan istället bli typ impad. Men då antog jag fel.

Sebbe_H
2006-06-27, 21:42
Ok. Du skrev att läggs ingen bild upp så finns risken att folk bara skrattar. Då drog jag slutsatsen att om bild lades upp och du tyckte personen var snygg så skulle du inte garva utan istället bli typ impad. Men då antog jag fel.

Japp, antog nog fel då, men ingen fara :) Jag är bara en såndär nyfiken jävel.

Frantic
2006-06-27, 21:43
Var har jag skrivit det?

Var har jag skrivit att du skrev det?

Jag förstår nu att du tolkade det så men det var inte meningen

Herkulez
2006-06-27, 21:44
tar hon den i tvåan?

GT_Razor
2006-06-27, 21:45
tar hon den i tvåan?

Då gjorde hon inte det...nu gör hon det säkert =P

Jorgen
2006-06-27, 21:47
Var har jag skrivit att du skrev det?

Jag förstår nu att du tolkade det så men det var inte meningen
:thumbup:

Achryl
2006-06-27, 21:47
tar hon den i tvåan?
hehe :thumbup:
att ta nån i prutten är mer socialt betingat än vbad det har med sex att göra verkar det som

Pez
2006-06-27, 21:59
Då gjorde hon inte det...nu gör hon det säkert =P
Och där pekar du själv på det uppenbara i att det inte är en merit att vara med i slitz. Stämplad liksom. Suxxorz du är. *slap*

Fultjack
2006-06-27, 22:03
Och där pekar du själv på det uppenbara i att det inte är en merit att vara med i slitz. Stämplad liksom. Suxxorz du är. *slap*


LOL :D

GT_Razor
2006-06-27, 22:04
Och där pekar du själv på det uppenbara i att det inte är en merit att vara med i slitz. Stämplad liksom. Suxxorz du är. *slap*

hahaha...söt DU eee

Herkulez
2006-06-27, 22:04
Och där pekar du själv på det uppenbara i att det inte är en merit att vara med i slitz. Stämplad liksom. Suxxorz du är. *slap*
hehe someone just got sustanowned

davvan
2006-06-27, 22:04
Där fick Pez till det minsann

Jorgen
2006-06-27, 22:04
hahaha...söt DU eee
Bra comeback. ;)

GT_Razor
2006-06-27, 22:14
Ja såklart! thhihihih *ler sött*

Ja det är ju ingen merit att vara i slitz? har inte sagt det...och ja jag tror hon tar den i tvåan nu...för hon ser rätt bimbo ut...och hon var lite på så vis redan förut..så kan tänka mig hur hon är nu...är ju inte tillsammans med henne nu eller hur? so i don't give a fuck

Pez
2006-06-27, 22:18
Ja såklart! thhihihih *ler sött*

Ja det är ju ingen merit att vara i slitz? har inte sagt det...och ja jag tror hon tar den i tvåan nu...för hon ser rätt bimbo ut...och hon var lite på så vis redan förut..så kan tänka mig hur hon är nu...är ju inte tillsammans med henne nu eller hur? so i don't give a fuck
Fortsätt leverera. :thumbup:

GT_Razor
2006-06-27, 22:21
Fortsätt leverera. :thumbup:

Åååjaaa...leverera rakt upp i daimkrysset............................för jag har pippat en slitz-brud naaa naaa na na naaaaaaaaaaaaaaaa :hbang: :whipped: :bow: :cool:

ugglan
2006-06-27, 22:40
vilken hejdundrande merit

vattenbuffel
2006-06-27, 22:43
denna tråd levererar!

Fettecke
2006-06-27, 22:47
Fan va underbart om hon skulle läsa den här tråden nu, du hade inte ens fått titta på henne genom en slitz-tidning då....

mini
2006-06-27, 22:49
och ja jag tror hon tar den i tvåan nu...för hon ser rätt bimbo ut...
Jag ser inte sambandet?

AlexGBG
2006-06-27, 22:51
ganska dålig utveckling från att gå från att vara tillsammans med en sk. "slitzbrud" till att behöva läsa slitz för att se söta flickor..

och varför läser man ens slitz? man får ju ändå inte se så mycket som man vill egentligen, och vill man se söta lättklädda flickor så går det väl lika bra på stranden, eller mindre lättklädda söta tjejer iaktar man lätt på stan från ett ölcafe.

J.Saarela
2006-06-27, 22:53
Jag har oxå varit med i Slitz:hbang: iof var det inge utvik:)
Satt och läste tidningen och i slutet var det vad som skulle gå på tv.Så stod det strongman sm,med en liten bil brevid och jag tyckte jag kände igen en grymt sexig kille på en bilden.LOL

Daniel_S
2006-06-27, 22:54
Det är beklagligt att trådskaparen inte fått ett enda "you're the man!".

Här kommer ett:

Ty er man!:eating:

villemannen
2006-06-27, 23:05
Jo, den här tråden gynnar ju verkligen. *rolleyes*

Razor, vad hade du förväntat dig för svar i den här tråden? Hyllningar?

RassK
2006-06-27, 23:06
You're the man now dog!

bear.flowertwig
2006-06-27, 23:16
Sluta gnäll på honom, är väl inte så konstigt att han tycker det är kul att berätta. Kul grej och som sagt, värre trådar har startats...


Babett kan dock få utveckla det där med strap-ons *popcorn*

Pez
2006-06-27, 23:46
Sluta gnäll på honom, är väl inte så konstigt att han tycker det är kul att berätta. Kul grej och som sagt, värre trådar har startats...


Babett kan dock få utveckla det där med strap-ons *popcorn*
Jag gnäller inte på det, som sagt - each to his own.
Däremot är hans egen attityd gentemot sk. slitz-tjejer och hans stolthet över det hela rätt.. paradoxal imho.

Han visar på vad som är snett med det hela ganska bra genom att bara vara.

:D

bear.flowertwig
2006-06-27, 23:54
Jag gnäller inte på det, som sagt - each to his own.
Däremot är hans egen attityd gentemot sk. slitz-tjejer och hans stolthet över det hela rätt.. paradoxal imho.

Han visar på vad som är snett med det hela ganska bra genom att bara vara.

:D

att de tar den i 2:an? näe, de e jag nästan bergis på *popcorn*











































sen var det inte dig jag tänkte på ;)

ante
2006-06-27, 23:55
Fan va underbart om hon skulle läsa den här tråden nu, du hade inte ens fått titta på henne genom en slitz-tidning då....

det skulle jag vilja se *popcorn*

Pez
2006-06-27, 23:57
att de tar den i 2:an? näe, de e jag nästan bergis på *popcorn*


sen var det inte dig jag tänkte på ;)
Nae.. alltså - om man ser lite närmre på det så blir det uppenbart att det inte kan anses vara positivt att ha vikt ut sig i exempelvis Slitz.

Ingen tänker nånsin på mig. *hmf*

bear.flowertwig
2006-06-28, 00:05
Nae.. alltså - om man ser lite närmre på det så blir det uppenbart att det inte kan anses vara positivt att ha vikt ut sig i exempelvis Slitz.

Ingen tänker nånsin på mig. *hmf*


Klart det är uppenbart. Men det är också uppenbart lite kul att ett ex dyker upp i slitz. Och helt uppenbart ett lyckat trådämne att döma av sidorna.

Du får ju personlig väckning.

Tricklev
2006-06-28, 00:18
Och nu hade du inte fått röra henne ens med skyddsutrustning antar jag?..:D

Kwon
2006-06-28, 03:48
Fan va häftigt.

Vem är Zamantha förresten Aprotte.

Ninjasmurf
2006-06-28, 04:28
Slitz - tidningen för män som aldrig får nått
Slitz - tidningen för män med liten penis
Slitz - tidningen för dig som är oskuld

Alla slitzbrurdar man ser på tv och i media ser nästen precis likadana ut, och det är inte snyggt nånstans...

Kwon
2006-06-28, 04:48
Slitz - tidningen för män som aldrig får nått
Slitz - tidningen för män med liten penis
Slitz - tidningen för dig som är oskuld

Alla slitzbrurdar man ser på tv och i media ser nästen precis likadana ut, och det är inte snyggt nånstans...

userf inloggad på Ninjasmurfs konto? :D

Ninjasmurf
2006-06-28, 05:05
userf inloggad på Ninjasmurfs konto? :D
hahaha näe, bara en känsla jag fått den och liknande tidningar :)

Kwon
2006-06-28, 05:08
hahaha näe, bara en känsla jag fått den och liknande tidningar :)

Just kiddin bro! Sounds like she was tellin' you what to write there... :D

GT_Razor
2006-06-28, 06:30
Oj så mkt roliga svar man fått här...jo tråden gynnar ju...mig..man blir ju känd här iaf :D

Nej men allvarligt...äntligen någon med vett...bear.flowertwig förstår. Det var en kul grej, jag varken stoltserar, läser slitz eller kollar efter sånna tjejer. Har en ordentlig flickvän nu. Skulle inte vilja röra mitt ex. Det var en kul grej som sagt. Och jag upptäckte henne i slitz av en slump på nätet...läser ej tidningen eller kollar annars.

Och om hon skulle se denna tråd...jaaa...det vore ju kul...men det kommer hon inte :devil:

Hahaha..och Saarela...fan vad kul inlägg..du var säkert jättesexig på bilden! :Virro

Nina L
2006-06-28, 06:53
Jag tycker att det är riktigt rart att du är lite stolt över ditt ex. Skitsamma om det är någon merit eller inte att ha varit med i Slitz, men det är i alla fall ett kvitto på att hon är av många ansedd som högst fuckable. Klart du skall få sätta en fjäder i hatten. Det unnar jag dig. :)

Fast kan vi inte få se bilden från Stureplan?

Slartibartfast
2006-06-28, 07:00
Om du inte uppförde dig som en fjortis hade jag också gratulerat, men nu skrattar jag bara. :D

Bästa tråden på länge.

Sir Anselm
2006-06-28, 07:10
Oj så mkt roliga svar man fått här...jo tråden gynnar ju...mig..man blir ju känd här iaf :D

Nej men allvarligt...äntligen någon med vett...bear.flowertwig förstår. Det var en kul grej, jag varken stoltserar, läser slitz eller kollar efter sånna tjejer. Har en ordentlig flickvän nu. Skulle inte vilja röra mitt ex. Det var en kul grej som sagt. Och jag upptäckte henne i slitz av en slump på nätet...läser ej tidningen eller kollar annars.

Och om hon skulle se denna tråd...jaaa...det vore ju kul...men det kommer hon inte :devil:

Hahaha..och Saarela...fan vad kul inlägg..du var säkert jättesexig på bilden! :Virro

I'm with you... Skulle också tycka det vore lite kul att se ett ex. i Slitz eller Cafe eller HMB eller vad fan alla tidningar nu heter... Tidningarna suger ju något enormt... Men visst fan vore det lite kul... Däremot hade jag en lumparpolare vars syrra var med i den där listan med Sveriges sexigaste brudar, han hade kanske inte lika roligt när befälen fick reda på det, ha ha...

JJ
2006-06-28, 07:15
Min förra tjej har varit med i "Sköna hem", så jag förstår hur du tänker GT.

Edit: Nu har jag dock en ordentlig tjej.

Slartibartfast
2006-06-28, 07:26
Min förra tjej har varit med i "Sköna hem",

Vilken slampa! :D

GT_Razor
2006-06-28, 07:35
Jag tycker att det är riktigt rart att du är lite stolt över ditt ex. Skitsamma om det är någon merit eller inte att ha varit med i Slitz, men det är i alla fall ett kvitto på att hon är av många ansedd som högst fuckable. Klart du skall få sätta en fjäder i hatten. Det unnar jag dig. :)

Fast kan vi inte få se bilden från Stureplan?


Högst fuckable haha...jo jag antar det. Dock tycker inte jag det. Hennes ansikte passar kanske till slitz...men inte kroppen tycker jag. Men tack för att du unnar mig det Nina...eftersom det kommer från dig så tar jag till mig det! :)

Hmm...njaaa....vet inte...inte riktigt schysst att posta ut bilder på henne sådär...

GT_Razor
2006-06-28, 07:36
I'm with you... Skulle också tycka det vore lite kul att se ett ex. i Slitz eller Cafe eller HMB eller vad fan alla tidningar nu heter... Tidningarna suger ju något enormt... Men visst fan vore det lite kul... Däremot hade jag en lumparpolare vars syrra var med i den där listan med Sveriges sexigaste brudar, han hade kanske inte lika roligt när befälen fick reda på det, ha ha...


Jo precis! =) Hahah ok, nää kan tänka mig att det kändes jobbigt för honom.

Piranha
2006-06-28, 07:40
Min förra tjej har varit med i "Sköna hem", så jag förstår hur du tänker GT.

Edit: Nu har jag dock en ordentlig tjej.


OMG ! :banned

Nina L
2006-06-28, 07:51
Hmm...njaaa....vet inte...inte riktigt schysst att posta ut bilder på henne sådär...Om det är bilderna som redan finns på Sture så är det väl lugnt. Jag gissar att hon gärna vill bli omtalad om hon går dit och det tyder utviket på också, så det borde inte vara något problem för hennes skull. Kanske tristare för henne att bli snabbt glömd.

Piranha
2006-06-28, 07:55
Om det är bilderna som redan finns på Sture så är det väl lugnt. Jag gissar att hon gärna vill bli omtalad om hon går dit och det tyder utviket på också, så det borde inte vara något problem för hennes skull. Kanske tristare för henne att bli snabbt glömd.


Skrattretande, vika ut i Slitz och sen värna om personens anonymitet genom att inte visa "på stan" bilder på kollo.

Wonderbaum.... *rolleyes*

GT_Razor
2006-06-28, 08:06
Om det är bilderna som redan finns på Sture så är det väl lugnt. Jag gissar att hon gärna vill bli omtalad om hon går dit och det tyder utviket på också, så det borde inte vara något problem för hennes skull. Kanske tristare för henne att bli snabbt glömd.


Jojo sant...men det kanske är för min skull då...eftersom tråden spårade ur och man fått massa skitkommentarer...så tror jag det bara kommmer bli mer skit om jag lägger upp en bild...typ "ääh hon va ju ful, kolla tändsticksarmarna..ser ut som en fjortis-bimbo bla bla bla" så lika bra att låta bli...

Piranha
2006-06-28, 08:09
Jojo sant...men det kanske är för min skull då...eftersom tråden spårade ur och man fått massa skitkommentarer...så tror jag det bara kommmer bli mer skit om jag lägger upp en bild...typ "ääh hon va ju ful, kolla tändsticksarmarna..ser ut som en fjortis-bimbo bla bla bla" så lika bra att låta bli...


Hi hi hi jag försår ditt dilemma, men eftersom du ändå är rätt hårt sågad som det är nu, en bild ger nog lite credit iaf.

Postar du en bild skall jag iaf inte ge en bedömning av hennes utseende. jag lovar.

Slartibartfast
2006-06-28, 08:14
Upp med bild eller lås tråden.

GT_Razor
2006-06-28, 08:15
Hi hi hi jag försår ditt dilemma, men eftersom du ändå är rätt hårt sågad som det är nu, en bild ger nog lite credit iaf.

Postar du en bild skall jag iaf inte ge en bedömning av hennes utseende. jag lovar.


Ja det får jag väl hoppas att det ger i så fall =P

Men varför vill du ens se en bild? du är ju inte intresserad...jag kanske slänger upp en bild på kvällen då...är på jobbet nu och har inte möjlighet...så ni får vänta till i ikväll..

Piranha
2006-06-28, 08:18
Ja det får jag väl hoppas att det ger i så fall =P

Men varför vill du ens se en bild? du är ju inte intresserad...jag kanske slänger upp en bild på kvällen då...är på jobbet nu och har inte möjlighet...så ni får vänta till i ikväll..


Klart man bli nyfiken som fasen... ha ha ha.

( Om man ser hela skräckfilmen förväntar man sig se monstret, eller hur? )

Angel
2006-06-28, 08:18
Säg hennes namn då så kan intresserade gå in och titta själva. Detta börjar bara bli irriterande, bild eller lås tråden nu!!!

Kwon
2006-06-28, 08:19
This thread is worthless without pics.gif!!!!

http://www.sakri.net/crap/albino_ari.jpg
http://www.s515.com/FAB/fabiana3udenio.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v416/ahlongdez/Riders/rider11.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v416/ahlongdez/Riders/rider10.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v416/ahlongdez/Riders/rider9.jpg

Officer
2006-06-28, 08:22
Spännande *popcorn*




Sitter och F5'ar denna sida nu från jobbet för det är så spännande :laugh:

Piranha
2006-06-28, 08:23
This thread is worthless without pics.gif!!!!




OT:

Jag vilja se Krampus ge sig på samma manöver.

http://img.photobucket.com/albums/v416/ahlongdez/Riders/rider9.jpg

Kwon
2006-06-28, 08:24
OT:

Jag vilja se Krampus ge sig på samma manöver.

http://img.photobucket.com/albums/v416/ahlongdez/Riders/rider9.jpg

Han fastnar nog mellan toa och handfat! :D [Får han ens plats?]

GT_Razor
2006-06-28, 08:24
Klart man bli nyfiken som fasen... ha ha ha.

( Om man ser hela skräckfilmen förväntar man sig se monstret, eller hur? )


Nää fyyy Pirre din lilla firre...nu var du taskig igen...nepp då blire ingen bild bara för det...

Kwon
2006-06-28, 08:24
Spännande *popcorn*


Sitter och F5'ar denna sida nu från jobbet för det är så spännande :laugh:


Just det, vem var Zambretta el Zamantha?

GT_Razor
2006-06-28, 08:25
Spännande *popcorn*




Sitter och F5'ar denna sida nu från jobbet för det är så spännande :laugh:


Hahahahaha, då är vi i samma position broder...gör samma sak =P

Officer
2006-06-28, 08:26
Just det, vem var Zambretta el Zamantha?


Det är månadens zlitzbrud (eller förra månadens beroende på hur man ser det). mittuppslaget, ett par sidor. Skittrevlig, jobbar som guldsmed egentligen. Hade det trevligt vi :)


GT - posta ingen bild på henne här, du vet hur det kommer sluta, det är ett forum med 80% oskulda, de kommer trakka ner dig samtidigt som de runkar åt ditt ex!
Ses i gymet :)

Angel
2006-06-28, 08:27
ja antar att det är hon under "nya talanger"

Pepparkakssmurfen
2006-06-28, 08:28
Åååjaaa...leverera rakt upp i daimkrysset............................för jag har pippat en slitz-brud naaa naaa na na naaaaaaaaaaaaaaaa :hbang: :whipped: :bow: :cool:


Ehh.. nej,det har du inte gjort ju,hon var ju inte slitzbrud när du gjorde det med henne. :booty:

GT_Razor
2006-06-28, 08:32
Det är månadens zlitzbrud (eller förra månadens beroende på hur man ser det). mittuppslaget, ett par sidor. Skittrevlig, jobbar som guldsmed egentligen. Hade det trevligt vi :)


GT - posta ingen bild på henne här, du vet hur det kommer sluta, det är ett forum med 80% oskulda, de kommer trakka ner dig samtidigt som de runkar åt ditt ex!
Ses i gymet :)


Hahaha, helt rätt...det är sant fan...kommer bara få mer skit. Äsch de får fantisera lite själva.

Kwon
2006-06-28, 08:40
Det är månadens zlitzbrud (eller förra månadens beroende på hur man ser det). mittuppslaget, ett par sidor. Skittrevlig, jobbar som guldsmed egentligen. Hade det trevligt vi :)


GT - posta ingen bild på henne här, du vet hur det kommer sluta, det är ett forum med 80% oskulda, de kommer trakka ner dig samtidigt som de runkar åt ditt ex!
Ses i gymet :)

Är det hon Aprotte?

Klickis (http://img152.imageshack.us/img152/6277/dsc001555ya.jpg)

Officer
2006-06-28, 08:43
Är det hon Aprotte?

Klickis (http://img152.imageshack.us/img152/6277/dsc001555ya.jpg)

Hon där bak! Försök hitta bilder ur slitz :hbang:

Obs jag kände inte riktigt igen henne på den bilden dock, så jag kan ha fel, men det verkar vara hon :D

Pepparkakssmurfen
2006-06-28, 08:44
Är det hon Aprotte?

Klickis (http://img152.imageshack.us/img152/6277/dsc001555ya.jpg)


Hon i mitten? :D

Kwon
2006-06-28, 08:45
Hon där bak! Försök hitta bilder ur slitz :hbang:

Obs jag kände inte riktigt igen henne på den bilden dock, så jag kan ha fel, men det verkar vara hon :D

Kewlt.

Pallar du länka aktuella Slitz-bilder gubben?

Kan man säga att både du och Razor Ramon kör Slitz?

Officer
2006-06-28, 08:47
Kewlt.

Pallar du länka aktuella Slitz-bilder gubben?

Kan man säga att både du och Razor Ramon kör Slitz?


Jag har inga nätlänkar på henne, därför sa jag att du får leta åt mig :D



Ramon :laugh: :laugh:

GT_Razor
2006-06-28, 08:50
Kewlt.

Pallar du länka aktuella Slitz-bilder gubben?

Kan man säga att både du och Razor Ramon kör Slitz?


Hahaha...jaaa jag och Aprotte är forumets kiNgZ!:hbang:







*ironisk*

Officer
2006-06-28, 08:52
Hahaha...jaaa jag och Aprotte är forumets kiNgZ!:hbang:


Bara så ni vet så är både jag och GT alltså bakåtslickade araburarter, som dessutom e grova som fan, vi tar era svenska blonda och brunhåriga brudar, adn there's nothing you can do about it :devil: DaCvi är vår vän med men han är svensk och har Fitnessfrisyr men han tar brudarna med :)

Piranha
2006-06-28, 08:56
Bara så ni vet så är både jag och GT alltså bakåtslickade araburarter, som dessutom e grova som fan, vi tar era svenska blonda och brunhåriga brudar, adn there's nothing you can do about it :devil: DaCvi är vår vän med men han är svensk och har Fitnessfrisyr men han tar brudarna med :)


:sleep:

Kwon
2006-06-28, 08:58
Eftersom det är lite dåligt med bilder på brudarna som tråden handlar om (då denna tråd är värdelös utan bilder), så lägger jag upp en bild (eller två) på Razor Ramon.

http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/04/razorxpac.jpg
http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/s/scotthall/10.jpg

GT_Razor
2006-06-28, 09:18
Eftersom det är lite dåligt med bilder på brudarna som tråden handlar om (då denna tråd är värdelös utan bilder), så lägger jag upp en bild (eller två) på Razor Ramon.

http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/04/razorxpac.jpg[/IG]
[IMG]http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/s/scotthall/10.jpg


:laugh: :laugh: :laugh:

GT_Razor
2006-06-28, 09:19
Bara så ni vet så är både jag och GT alltså bakåtslickade araburarter, som dessutom e grova som fan, vi tar era svenska blonda och brunhåriga brudar, adn there's nothing you can do about it :devil: DaCvi är vår vän med men han är svensk och har Fitnessfrisyr men han tar brudarna med :)



Hahahaha! Japp, där har ni det folks....there's the truth of the day :devil: :cool:

Kwon
2006-06-28, 09:24
Hahahaha! Japp, där har ni det folks....there's the truth of the day :devil: :cool:

Slitz-babes prefer teh Kebab? :D

Pepparkakssmurfen
2006-06-28, 09:26
Slitz-babes prefer teh Kebab? :D


LoL!

GT_Razor
2006-06-28, 09:27
Slitz-babes prefer teh Kebab? :D

Yesss...they prefer to spice it up with the turkish pepper and the polish chili! :whipped:


NOT the swedish meatball....

bengdoktor
2006-06-28, 13:07
Är det nån som känner en bot här eller? Typ Annelie eller Angelice heter hon.

userfriendly
2006-06-28, 13:09
Kan man ju skryta att man haft ihop det med en slitz-brud iaf..det är väl lite coolt :hbang:
'
jo det är ju verkligen något att hänga i granen *rolleyes*

palme
2006-06-28, 13:10
Kan glädja dig min vän med att jag var hos Zamantha förrförra helgen, månadens Slitzbrud (öppna upp mittuppslaget). Träffade henne på Snaps på medis via min kollega :)

Åhh snaps är trevligt! Kanske springer vi på varann nångång din stekare!

Kwon
2006-06-28, 13:11
'
jo det är ju verkligen något att hänga i granen *rolleyes*

Hade DU skrytit om att du haft ihop det med en Slitz-brud hade iaf JAG tyckt att det varit coolt (och bett om bilder). :hbang:

Officer
2006-06-28, 13:12
Åhh snaps är trevligt! Kanske springer vi på varann nångång din stekare!

EY PALMETTO! Det var ett tag sen! Bor du i Sthlm nu eller?

Jag hänger på snaps då och då - du vet hur jag ser ut så hälsa :devil:

Kwon
2006-06-28, 13:14
Jag var på Snaps ofta förr i tiden.

Var ett gäng år sen, men mysigt ställe och bra mat!

Dom hade någon Buddha eller Shiva i baren våningen under eller liknande va?

Förmodligen ändrat nuförtiden.

palme
2006-06-28, 13:14
EY PALMETTO! Det var ett tag sen! Bor du i Sthlm nu eller?

Jag hänger på snaps då och då - du vet hur jag ser ut så hälsa :devil:

Tjenare gubben!

Nej fan, men det är i tankarna om vi säger så.

Hälsar med att krama om din tajta rumpa så slå mig inte ;)

Officer
2006-06-28, 13:15
Tjenare gubben!

Nej fan, men det är i tankarna om vi säger så.

Hälsar med att krama om din tajta rumpa så slå mig inte ;)


Du får göra vad du vill, Kwon med :naughty:

userfriendly
2006-06-28, 13:19
Hade DU skrytit om att du haft ihop det med en Slitz-brud hade iaf JAG tyckt att det varit coolt (och bett om bilder). :hbang:

Varför har Slitz sån jla status? är det något man vill uppnå i sitt liv?
banta ner sig, operera tuttarna (oftast) färga håret o sminka dig så kan du flesta vara med om du vill, bara du kastar kläderna...
hade tyckt det varit grymmt om du va ihop med nån brud som verkligen GJORT något

GT_Razor
2006-06-28, 13:20
Ok...jag var tillsammans med Astrid Lindgren...hon är ju en legend bland barnböckerna...hon har GJORT något...dessutom var hon ju het?*screwy*

Kwon
2006-06-28, 13:21
Varför har Slitz sån jla status? är det något man vill uppnå i sitt liv?
banta ner sig, operera tuttarna (oftast) färga håret o sminka dig så kan du flesta vara med om du vill, bara du kastar kläderna...
hade tyckt det varit grymmt om du va ihop med nån brud som verkligen GJORT något

Nejnej, du missförstår mig, det hade kunnat vara vilken tidskrift som helst och jag hade tyckt det varit coolt... :D

Officer
2006-06-28, 13:23
hade tyckt det varit grymmt om du va ihop med nån brud som verkligen GJORT något




Razor - hahahahah astrid...




USerfriendly - tyvärr men jag sätter hellre på en jättesnygg opererad "dum" blondin än en jättesmart brud som ser "medelmåtta" (läs: ful) ut men som kommit på nåt revolutionerande sätt att rädda barnen eller så.

GT_Razor
2006-06-28, 13:24
Nej nej...nuuuuuuvet jag...hade jag skrivit att det varit Pauline Nordin som även varit i B&K så hade alla bugat för mig!

Herkulez
2006-06-28, 13:24
Razor - hahahahah astrid...




USerfriendly - tyvärr men jag sätter hellre på en jättesnygg opererad "dum" blondin än en jättesmart brud som ser "medelmåtta" (läs: ful) ut men som kommit på nåt revolutionerande sätt att rädda barnen eller så.
:hbang:

Tigerkotten
2006-06-28, 13:24
Razor - hahahahah astrid...




USerfriendly - tyvärr men jag sätter hellre på en jättesnygg opererad "dum" blondin än en jättesmart brud som ser "medelmåtta" (läs: ful) ut men som kommit på nåt revolutionerande sätt att rädda barnen eller så.

Instämmer, är det bara sex det handlar om så :D Förhållanden och grejs är ju en heeeeeeelt annan historia.

Kwon
2006-06-28, 13:25
Nej nej...nuuuuuuvet jag...hade jag skrivit att det varit Pauline Nordin som även varit i B&K så hade alla bugat för mig!

Det hade jag gjort, helt klart!

Bockat, bugit och utropat "KUDOS!".

GT_Razor
2006-06-28, 13:25
tyvärr men jag sätter hellre på en jättesnygg opererad "dum" blondin än en jättesmart brud som ser "medelmåtta" (läs: ful) ut men som kommit på nåt revolutionerande sätt att rädda barnen eller så.

My point exactly....=)

Officer
2006-06-28, 13:26
Instämmer, är det bara sex det handlar om så :D Förhållanden och grejs är ju en heeeeeeelt annan historia.


Precis, och "förhållanden" i såpass låg ålder som Razor var när han hade ihop det med henne (dvs allt under 20 i princip) är inget man ska ta med alltför stor allvar. Det är sex, utforskning och upplevelse livet handlar om.

Kwon
2006-06-28, 13:30
Självklart tycker man det är tuffare som ung testostinn kille på Kolozz att ha varit med en eftertraktad snygg och attraktiv brud än en som kommit på the cure for cancer etc...

Om det ändras senare med åldern är ju relativt! :D

Men som det är nu antar/gissar jag att Razor Ramon tycker det är en större merit att ha varit med en Slitz-brud än tex Kicki D.

Kicki har iofs gjort mycket för den svenska schlagern men...

Olika åldrar, olika personligheter, olika värderingar och prioriteringar.

Pudzianovski
2006-06-28, 13:32
Det finns faktiskt både snygga och smarta tjejer ! :thumbup:

GT_Razor
2006-06-28, 13:32
Precis, och "förhållanden" i såpass låg ålder som Razor var när han hade ihop det med henne (dvs allt under 20 i princip) är inget man ska ta med alltför stor allvar. Det är sex, utforskning och upplevelse livet handlar om.

Åååå du är så förstående =P

Jo men det är klart, det var väl rätt seriöst, tyckte man då iaf. Men ändå inte. Men det var ju mer upplevelsen, sex och att ha en tjej liksom.

För övrigt är det kul att tråden kommit igång igen hehe, trodde den dött.

Officer
2006-06-28, 13:34
För övrigt är det kul att tråden kommit igång igen hehe, trodde den dött.


Vi lägger inte av förräns folk förstått att det är ändå lite coolt å ha nuppat en Slitz ;) Bumpy bumpy haha

Glöm inte, 22'a juli tror jag det är så är det Koloträff i sthlm o då ska du med och berätta i detalj runt lägerelden! :D

Kwon
2006-06-28, 13:36
Merit i mina ögon är iaf att ha lägrat Raquel Welsh o den gamla eliten.

GT_Razor
2006-06-28, 13:38
Vi lägger inte av förräns folk förstått att det är ändå lite coolt å ha nuppat en Slitz ;) Bumpy bumpy haha

Glöm inte, 22'a juli tror jag det är så är det Koloträff i sthlm o då ska du med och berätta i detalj runt lägerelden! :D


HAHAHAHAHA!!! Jaaa du...tror jag blir hängd om jag kommer på den träffen...så jag skippar nog det alltså

Kwon
2006-06-28, 13:40
HAHAHAHAHA!!! Jaaa du...tror jag blir hängd om jag kommer på den träffen...så jag skippar nog det alltså

Lägg upp bild så tror jag alla förlåter dig! :D

GT_Razor
2006-06-28, 13:45
Näää du..that I can't do...dock kan jag ge alla en liten smekning så blir det nog bra =) men jag berättar gärna detaljer runt lägerelden! Tror alla vill lyssna!

Angel
2006-06-28, 13:58
men upp med den där jävla bilden nångång då..


eller kan någon annan slitzläsare skanna?


påtal om slitzbrudar så tycker jag marie plosjö e snygg :)

GT_Razor
2006-06-28, 14:44
men upp med den där jävla bilden nångång då..


eller kan någon annan slitzläsare skanna?


påtal om slitzbrudar så tycker jag marie plosjö e snygg :)

Men lilla söta Angel...tyckte du sa nåt om att du vikt ut dig...kan inte du posta en bild på dig från utviket istället? =P

Du är väldigt angelägen om bilden...du kanske...vill jämföra dig bara?

Officer
2006-06-28, 14:50
Men lilla söta Angel...tyckte du sa nåt om att du vikt ut dig...kan inte du posta en bild på dig från utviket istället? =P

Du är väldigt angelägen om bilden...du kanske...vill jämföra dig bara?

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1637723&postcount=502

;)

Tolkia
2006-06-28, 14:54
Vi lägger inte av förräns folk förstått att det är ändå lite coolt å ha nuppat en Slitz ;)
Med tanke på vilka trådar som har funnits och dyker upp med jämna mellanrum (eller för den delen vilka bilder som postas i helt andra trådar) döljer det sig möjligen ett eller annat "surt sa räven om rönnbären" bland dissningarna ... :D

GT_Razor
2006-06-28, 14:57
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1637723&postcount=502

;)

Hmm..är det utvikningsbilden? Ska inte kolla nu på jobbet...kollar hemma istället. Murat...jag saknar ju dig...åhh..

muddler
2006-06-28, 15:41
Fan va häftigt.

Vem är Zamantha förresten Aprotte.

inte orkat läsa hela tråden men är den hon??

http://www.stureplan.se/articles/1893/images/article_image_8d50d584f533d989.jpg

i så fall ska jag köpa numret :D

Officer
2006-06-28, 17:18
inte orkat läsa hela tråden men är den hon??

http://www.stureplan.se/articles/1893/images/article_image_8d50d584f533d989.jpg

i så fall ska jag köpa numret :D


Det är inte hon. Den zamantha jag snackar om var betydligt hetare.

Köp aktuellt nummer! (tror dock det kommit ut en ny nu.. så försök få tag på den innan)

J.Saarela
2006-06-28, 17:35
Razor - hahahahah astrid...




USerfriendly - tyvärr men jag sätter hellre på en jättesnygg opererad "dum" blondin än en jättesmart brud som ser "medelmåtta" (läs: ful) ut men som kommit på nåt revolutionerande sätt att rädda barnen eller så.


Jadu...då är vi 2:thumbup: Hon är snyggare än mig då måste vi hata henne*screwy* *slap* dumma brudar.

Angel
2006-06-28, 17:58
Men lilla söta Angel...tyckte du sa nåt om att du vikt ut dig...kan inte du posta en bild på dig från utviket istället? =P

Du är väldigt angelägen om bilden...du kanske...vill jämföra dig bara?


Ja ja tänkte jämför BF..*rolleyes*

Nizze_
2006-06-28, 18:41
ball o jag som bara kan skryta med att jag spelat av kläderna på en FHM brud i klädpoker .. hehe

GT_Razor
2006-06-28, 20:41
Nu såg jag bilden på Angel...hmm...den var ju inge bra...vadå vikt ut sig? Inte låg BF där heller =P

Lilly
2006-06-28, 20:43
Har inte haft chansen att få till det med en slitzbrud men jag gick i samma matteklass som Elita... det ni grabbar :naughty:

tossefar
2006-06-28, 20:45
Har inte haft chansen att få till det med en slitzbrud men jag gick i samma matteklass som Elita... det ni grabbar :naughty:
Det räknar jag som att ha haft chansen!

Nizze_
2006-06-28, 20:49
Har inte haft chansen att få till det med en slitzbrud men jag gick i samma matteklass som Elita... det ni grabbar :naughty:


fick hon MVG ?

Pudzianovski
2006-06-28, 20:49
Har inte haft chansen att få till det med en slitzbrud men jag gick i samma matteklass som Elita... det ni grabbar :naughty:

:eek: *yourock*

Nu är du coolast på detta forum för alltid. :thumbup:

GT_Razor
2006-06-29, 07:30
Joo det va ju trevligt...synd att du inte fick till det...så du är inte riiiktigt lika kung som jag =P

Lilly
2006-06-29, 07:34
Joo det va ju trevligt...synd att du inte fick till det...så du är inte riiiktigt lika kung som jag =P

Jag kan leva med det, tror jag...;)

jim
2006-06-29, 07:42
Har inte haft chansen att få till det med en slitzbrud men jag gick i samma matteklass som Elita... det ni grabbar :naughty:


Jag gick i samma klass som prinsessan Madeleine :naughty:

Tricklev
2006-06-29, 07:47
Jag gick i samma klass som prinsessan Madeleine :naughty:

*spy*
Kan någon förklara för mig vad som är så speciellt med henne?

GT_Razor
2006-06-29, 08:04
*spy*
Kan någon förklara för mig vad som är så speciellt med henne?

Hon är rätt fräsch samt är prinsessa...spelar ingen roll...även om hon hade varit skitful så är hon fortfarande Sveriges prinsessa...och det är ju status =) Jag kan nöja mig med att jag iaf stött på Victoria, stod precis bredvid henne, och hon log mot mig :)

Officer
2006-06-29, 09:27
Hon är rätt fräsch samt är prinsessa...spelar ingen roll...även om hon hade varit skitful så är hon fortfarande Sveriges prinsessa...och det är ju status =) Jag kan nöja mig med att jag iaf stött på Victoria, stod precis bredvid henne, och hon log mot mig :)


Och jag har spelat gitarr inför henne och hennes säpobögar :D

vi har mycket gemensamt du och jag min kära gamla träningspartner!

Hades
2006-06-29, 10:24
Upp med den jäkla bilden någon gång då! Annars förlorar den här tråden all mening. Pretty please?

GT_Razor
2006-06-29, 10:44
Och jag har spelat gitarr inför henne och hennes säpobögar :D

vi har mycket gemensamt du och jag min kära gamla träningspartner!


Hehe ja just det det har du ja. Jag träffade henne på Duka :D

Jo det har vi old buddy! Saknade dig på gymmet igår...en sådan tomhet inombords...*cry*

babbett
2006-06-29, 11:07
Och jag har spelat gitarr inför henne och hennes säpobögar :D



Säpobögar?

Pepparkakssmurfen
2006-06-29, 11:10
Säpobögar?

Han är bara avundsjuk för att säpokillarna är större än han+ de får vara med prinsessan varje dag ;)

Officer
2006-06-29, 11:16
Han är bara avundsjuk för att säpokillarna är större än han+ de får vara med prinsessan varje dag ;)




:D

Officer
2006-06-29, 11:17
Säpobögar?


Är du säpo?

babbett
2006-06-29, 11:21
Är du säpo?

Nej, jag tänkte jag kunde få en ordförklarning sedan jag inte vet vad en Säpobög är..

Herkulez
2006-06-29, 11:23
Nej, jag tänkte jag kunde få en ordförklarning sedan jag inte vet vad en Säpobög är..
en homosexuell man som jobbar inom säpo

Pudzianovski
2006-06-29, 11:24
en homosexuell man som jobbar inom säpo

:D :thumbup:

babbett
2006-06-29, 18:54
:D :thumbup:


Ok, har du haft ihop det med Maddes vakter sedan du har koll på det?? *screwy*

Pudzianovski
2006-06-29, 18:59
Ok, har du haft ihop det med Maddes vakter sedan du har koll på det?? *screwy*

It`s okay to be teh gay ! :thumbup:

Kwon
2006-06-29, 19:01
It`s okay to be teh gay ! :thumbup:

Haha det där e ju min kommentar... :D :thumbup:

babbett
2006-06-29, 19:03
It`s okay to be teh gay ! :thumbup:


Ja ja, fast du svarade inte på frågan juu

Pudzianovski
2006-06-29, 19:05
Haha det där e ju min kommentar... :D :thumbup:

Jag vet ! Det är grym ! Tack! Använder den hela tiden nu.

Babbet: Nej, men det hade varit coolt !

babbett
2006-06-29, 19:06
Nej, men det hade varit coolt !

Ja det vore intressant med lite detaljerad info..

Pudzianovski
2006-06-29, 19:14
Ja det vore intressant med lite detaljerad info..

Om VAD?? :confused:

babbett
2006-06-29, 19:17
Om VAD?? :confused:


Info om det var att ha det ihop med du vet...OM du hade haft det :sleep:

Pudzianovski
2006-06-29, 19:21
Info om det var att ha det ihop med du vet...OM du hade haft det :sleep:

Du behöver kanske något att stimulera din hjärna med, och jag vet vad !!! Säpobög (http://www.sexnovell.com/)

:thumbup:

Kwon
2006-06-29, 19:22
Info om det var att ha det ihop med du vet...OM du hade haft det :sleep:

Det e Pudde o jag i vått o torrt.

It's Okay to be...

babbett
2006-06-29, 19:24
Du behöver kanske något att stimulera din hjärna med, och jag vet vad !!! Säpobög (http://www.sexnovell.com/)

:thumbup:

Jag har skrivit alla dom där så jag vet slutet :Virro

Angel
2006-06-29, 20:56
Nu såg jag bilden på Angel...hmm...den var ju inge bra...vadå vikt ut sig? Inte låg BF där heller =P


Kamma dig, jag var INTE seriös

GT_Razor
2006-06-29, 21:51
Seriös med vad? Är du inte snyggare än så? :D

Angel
2006-06-29, 21:55
Seriös med vad? Är du inte snyggare än så? :D


Nej, jag är inte som du som får ligga med sthlms finest..

ErikWrestlingFreaket
2006-06-29, 22:11
Det här påminner mig om ett forum där en person la upp bilder på ett par tjejer som såg ut som några fula porrskådisar och påstodd att dom var hans föredetta flickvänner. Sedan så kollade någon länken på en av bilderna på en av tjejerna och länken hette något liknande som typ "sexyslut" :laugh:


Man får den här känslan av den här tråden.

GT_Razor
2006-06-30, 07:40
Nej, jag är inte som du som får ligga med sthlms finest..

Näää jag förstår det...hmm...tell you what...du kan iaf få smaka på en bit av kakan genom att få chansen å ha det lite trevligt med mig! :naughty:

hahavaffan
2006-06-30, 09:30
Näää jag förstår det...hmm...tell you what...du kan iaf få smaka på en bit av kakan genom att få chansen å ha det lite trevligt med mig! :naughty:*spy*

Tricklev
2006-06-30, 09:57
*spy*


+21312312423412562342632523412523452x1231243512376 1412

Metal_boy_
2006-06-30, 10:37
*spy*



+21312312423412562342632523412523452x1231243512376 1412


Lugna er nu killar. Det var ju inte er han ville ligga med.

GT_Razor
2006-06-30, 12:08
Lugna er nu killar. Det var ju inte er han ville ligga med.

Precis!!! Bara fina bryyydar....och så Metal för han e så söt :em:

bear.flowertwig
2006-06-30, 12:16
Metal_,
styr upp en bild med bh och höfthållare nu! Du behöver en *uppdate*

Metal_boy_
2006-06-30, 14:23
Metal_,
styr upp en bild med bh och höfthållare nu! Du behöver en *uppdate*


Ska fixa det nån gång. Får låna mormors bh. Kommer att kunna ha den som hängmatta åt både mig och nåra polare. :laugh:

Metal_boy_
2006-06-30, 14:25
Jag skulle också tappa hakan om mitt ex blev slitzbrud. Chansen är nämligen inte så överväldigande:laugh: :eek: :laugh:

GT_Razor
2006-06-30, 19:41
Jag skulle också tappa hakan om mitt ex blev slitzbrud. Chansen är nämligen inte så överväldigande:laugh: :eek: :laugh:

Tack! =) Precis! Metal förstår!

Rabbatjevi
2006-07-06, 17:01
Får väll dra mitt strå till stacken oxå. Här e GT_Razors ex flickvän o sedemera slitzbrud

http://www.slitz.se/mainpages/expo/?PageID=2&GirlsID=104

Tigerkotten
2006-07-06, 17:08
Funkish, 6a 7a av 10

userfriendly
2006-07-06, 18:58
smalfet barbie, varken ful eller snygg

Cilia
2006-07-06, 19:33
Jag tycker sånna där naturliga bröst är snyggare än sillisar.

Sen gillar jag att hon inte var sådär trådsmal, det ser bättre ut sådär.

ante
2006-07-06, 19:37
Jag tycker sånna där naturliga bröst är snyggare än sillisar.

Sen gillar jag att hon inte var sådär trådsmal, det ser bättre ut sådär.

Beror väl på vems bröst, men generellt så tycker jag inte heller om silikonbröst, dock så finns det undantag.

Naturliga är dock 100ggr roligare att ta på osv:naughty:

Fettecke
2006-07-06, 19:42
boobsen va kanske inte de snyggaste på kroppen, eftersom hon är slitzbrud. så ska det Se bra ut på bild... men som sagt. det funkar...

razor kan vara lite nöjd iaf.

Men, utan att döda självförtroendet så gör smink och lite retuschering Väldigt mkt... fast jag vet inte hur hon ser ut IRL, så jag utgår från att det ser acceptabelt ut där med. men jag litar inte på bilder från slitz ;D

GT_Razor
2006-07-06, 20:14
Haha vilken sate...ja där fick ni mig...nää vad ska jag säga..tyckte det va häftigt att hon va i slitz men sa inte att hon e en pangbrud. Tycker hon såg bra ut där..däremot blev jag lite chockade över bröste..sådär såg de inte ut som jag minns dem..tyckte de va fastare å hae finare form förut. Inte stora dock. Snygg e hon...hon var väldigt snygg när hon var yngre, brunett och smalare =)

psirus
2006-07-06, 20:20
silissar är inte snyggt! 99% av slitz brudarna är inte snygga i ansiktet, de är med på grund av att de är blonda och har stora bröst. några har lite små snygga snärtiga flickrumpor men har sett bättre på gymmet :)


slutsats man kan väl ****** dom men inget man behöver skryta med fast så klart ser dom bättre ut än kvart i 2 raggen som går under skadat gods :)

Kwon
2006-07-06, 20:33
Psirus, inget fel på kvart i 2 raggen! :naughty:

psirus
2006-07-06, 20:36
Psirus, inget fel på kvart i 2 raggen! :naughty:

nej absolut inte!

Fula brudar är ofta bra i sängen, eftersom dom vet att de kan va det sista dom får så dom ger alltid allt!

GT_Razor
2006-07-08, 19:30
nej absolut inte!

Fula brudar är ofta bra i sängen, eftersom dom vet att de kan va det sista dom får så dom ger alltid allt!

Intressant teori...så du går på fula brudar bara för att de är bättre i sänge då alltså?