handdator

Visa fullständig version : Hudbristningar!


Makkan_M
2006-06-27, 17:26
Hej . Jag undrar hur man kan undvika att få bristningar. Har nämligen fått bristningar mellan brösten och framsida axlar. Det är inte så mkt men man ser det. Kommer det växa ännu mera ju mer ja tränar brösten så dom blir jätte långa. Är det fler som har mkt bristningar? Hade vatt kul och veta om ni visste.

sunkan
2006-06-27, 17:27
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/search.php?searchid=106811

Gripparn
2006-06-27, 17:29
Tror inte det finns så mycket annat och göra än att sluta träna om du inte vill ha mer bristningar. Har själv ganska rediga bristningar där du beskriver och på armar och låren.

Makkan_M
2006-06-27, 17:35
ok. men det finns sånna krämer som gör att det kan minska. Ska man helst ta de när man har precis fått bristningar eller kan man göra det när som helt fast att du har haft dom tex i 10 år?

sunkan
2006-06-27, 17:37
ok. men det finns sånna krämer som gör att det kan minska. Ska man helst ta de när man har precis fått bristningar eller kan man göra det när som helt fast att du har haft dom tex i 10 år?
finns dem som säger att krämerna funkar och dem som säger att krämerna inte har någon verkan. Jag tror mer på att krämerna är ren bullshit.

Makkan_M
2006-06-27, 17:39
aa men du menade jag. "Ska man helst ta de när man har precis fått bristningar eller kan man göra det när som helt fast att du har haft dom tex i 10 år?"

Gripparn
2006-06-27, 17:50
aa men du menade jag. "Ska man helst ta de när man har precis fått bristningar eller kan man göra det när som helt fast att du har haft dom tex i 10 år?"

Jag har tyvärr ingen aning om det. Men om dina bristningar beror på att du är i början av din gymkarriär och ökar väldigt mycket i vikt så kan du ju glädjas över att volymökningarna blir mindre och mindre med tiden. Då hinner nog huden med och anpassa sig.