handdator

Visa fullständig version : pure whey


mangemani
2006-06-26, 21:49
atningen så är det flintastekarna man köpte på lidl till midsommaren eller så är det pure whey som gjort mej "magsjuk".
tog slut på kassein pulvret förra veckan så jag ersatte det dagliga kasseinet intaget med pure whey i väntan på min beställning.
allt började efter midsommaren,ont i magen samt diare.

är det nån mer som fått nå liknande utav pure whey?eller är det flintastekarna från lidl som spökar?

Pez
2006-06-26, 22:57
atningen så är det flintastekarna man köpte på lidl till midsommaren eller så är det pure whey som gjort mej "magsjuk".
tog slut på kassein pulvret förra veckan så jag ersatte det dagliga kasseinet intaget med pure whey i väntan på min beställning.
allt började efter midsommaren,ont i magen samt diare.

är det nån mer som fått nå liknande utav pure whey?eller är det flintastekarna från lidl som spökar?

Nigga plz.. förväntade du dig att inte bli risig av ovanstående eller? :D

mangemani
2006-06-26, 23:13
Nigga plz.. förväntade du dig att inte bli risig av ovanstående eller? :D


priset sa nej,därifrån man handlade sa ja;)
nämen så det kan vara det då?

Pez
2006-06-26, 23:16
priset sa nej,därifrån man handlade sa ja;)
nämen så det kan vara det då?
Tog du pure whey för första gången på midsommarafton?

mangemani
2006-06-26, 23:24
Tog du pure whey för första gången på midsommarafton?


nej nej,kasseinet tog slut på torsdagen,så jag ersatte(vilket är rätt så mycket)kasseinet med pure whey då.
i vanliga fall så tar jag enbart pure whey före och efter träningen,men nu när kasseinet är slut så blir det att man tar det flera ggr om dagen istället.
därför undrade jag om nu för mycket utav pure whey kan leda till lös mage osv.

Pez
2006-06-26, 23:57
nej nej,kasseinet tog slut på torsdagen,så jag ersatte(vilket är rätt så mycket)kasseinet med pure whey då.
i vanliga fall så tar jag enbart pure whey före och efter träningen,men nu när kasseinet är slut så blir det att man tar det flera ggr om dagen istället.
därför undrade jag om nu för mycket utav pure whey kan leda till lös mage osv.
Bara om du är laktosintolerant.

King Grub
2006-06-27, 04:38
atningen så är det flintastekarna man köpte på lidl till midsommaren eller så är det pure whey som gjort mej "magsjuk".?

Man kan inte bara blir smittad av någon då?

mangemani
2006-06-27, 08:45
Man kan inte bara blir smittad av någon då?


jo,iof sej,men jag kan inte komma på av vem då,alla var ju friska.