handdator

Visa fullständig version : Armar


annaT
2006-06-26, 14:13
Jag tränade upp mina armar för ett tag sen.. (simmade och gymmade) Och nu undrar jag om nån har ett tips på hur man "förminskar" armarna.. Om det finns.

apa_ola
2006-06-26, 14:15
Jag tränade upp mina armar för ett tag sen.. (simmade och gymmade) Och nu undrar jag om nån har ett tips på hur man "förminskar" armarna.. Om det finns.

energiunderskott, och skippa armträningen

jwzrd
2006-06-26, 14:17
Jag tränade upp mina armar för ett tag sen.. (simmade och gymmade) Och nu undrar jag om nån har ett tips på hur man "förminskar" armarna.. Om det finns.

Eller titta i spegeln för att se om armarna verkligen är större än innan?

Liten Men Fet
2006-06-26, 14:21
Lägg gärna upp en bild på dina armar så får vi se hur hemskt förstora dom är. Det är säkert bara något du har fått för dig.

pragmatist
2006-06-26, 14:51
Jag vill inte vara spydig nu men om armarna blev för stora av träning så krävs det kanske ingen större tankeverksamhet för att lista ut hur du ska göra för att de ska bli mindre igen? ;)

Popeye
2006-06-26, 17:45
Vi vill se klubborna ;)

annaT
2006-06-28, 07:26
Ska försöka få tag på nån bra bild..
Men energi underskott och ingen träning för armarna alls..?

z_bumbi
2006-06-28, 07:35
Ska försöka få tag på nån bra bild..
Men energi underskott och ingen träning för armarna alls..?

Tränar du inte så minskar du i volym.

Enegiunderskott är jag obenägen att rekommendera åt någon som tycker att armarna har blivit för stora av att simma och köra lite gym.

viktor88
2006-06-28, 18:01
många rep då?

Slartibartfast
2006-06-28, 19:36
många rep då?

Nej, tro då folk säger.

Man kan inte göra armarna mindre genom träning. Omöjligt.

Bara kaloriunderskott en längre tid fixar det.

KRILLE!
2006-06-28, 19:44
Nej, tro då folk säger.

Man kan inte göra armarna mindre genom träning. Omöjligt.

Bara kaloriunderskott en längre tid fixar det.

Ehm..sedan jag slutade träna armar har dom krymp ganska mycket och utan något kaloriunderskott

Slartibartfast
2006-06-28, 20:04
Ehm..sedan jag slutade träna armar har dom krymp ganska mycket och utan något kaloriunderskott

Ja att sluta träna dem funkar förståss.

Men killen undrade ju om man kna få dem mindre genom att träna, vilket inte går.

Jag antog att trådskaparen redan slutat träna armarna.

Timme
2006-06-28, 21:22
Ja att sluta träna dem funkar förståss.

Men killen undrade ju om man kna få dem mindre genom att träna, vilket inte går.

Jag antog att trådskaparen redan slutat träna armarna.

Jag tror att trådskaparen är en tjej :) Väldigt få killar vill ha mindre armar.

Pez
2006-06-28, 22:39
Jag tror att trådskaparen är en tjej :) Väldigt få killar vill ha mindre armar.
Jag tror att trådskaparen är en tjej :) Väldigt få killar reggar sig under namnet Anna.

Bönne
2006-06-28, 23:25
Jag tror att trådskaparen är en tjej :) Väldigt få killar vill ha mindre armar.Fattar inte varför folk vill ha så jäkla stora armar, är själv i samma tankar som trådskaparn, vill ha mindre armar, eller åtminstonde inte större.

Slutat träna biceps helt, men de blir inte märkbart mindre, tror det är ryggträningen som saboterar.

Clyde
2006-06-28, 23:40
Fattar inte varför folk vill ha så jäkla stora armar, är själv i samma tankar som trådskaparn, vill ha mindre armar, eller åtminstonde inte större.

Slutat träna biceps helt, men de blir inte märkbart mindre, tror det är ryggträningen som saboterar.

Ok, vad mäter dina armar i dagsläget då?

Popeye
2006-06-29, 15:40
Smaken är som baken och man får respektera andras vilja.
Men jag tror inte jag träffat någon tjej hittills som haft för stora armar.
Vältränade armar är snyggt!

Bönne
2006-06-29, 15:50
Ok, vad mäter dina armar i dagsläget då?Inte särskilt mycket, men mer än jag önskar.

qwerty1
2006-06-29, 16:25
eller triceps som gör att armen ser grövre ut.

Nitrometan
2006-06-29, 16:32
Jag tror att trådskaparen är en tjej :) Väldigt få killar reggar sig under namnet Anna.
Kanske om de är en bot? :Virro

Annars är det som de säger - sluta träna.

petersson
2006-06-29, 16:35
infektion i halsen och lungorna kan jag rekommendera, fortfarande -1cm på vardera arm.

annaT
2006-06-30, 20:44
tack för alla svar.. :)
jag är tjej och heter anna :)
har vältränade armar men vill få ner dom.
ska sluta träna dom och kaaanske testa energiunderskott.
tack.

FillilutteN
2006-07-23, 01:23
Jag tror att trådskaparen är en tjej :) Väldigt få killar reggar sig under namnet Anna.

hahah! Garv of the day !:thumbup:

/jacob

Arne Persson
2006-07-23, 08:31
tack för alla svar.. :)
jag är tjej och heter anna :)
har vältränade armar men vill få ner dom.
ska sluta träna dom och kaaanske testa energiunderskott.
tack.


Snälla du! Var STOLT över dina armar för guds skull!!!! Hur i hela friden kan du bara komma på tanken????? Är det dågot trams du läst i någon skittidning eller är det något pucko, som inte ens vet vad det handlar om, som sagt det till dig? Träna upp alla dina muskler istället och var stolt över att ha en kvinnlig stark och muskulös kropp istället!