handdator

Visa fullständig version : Akta er för internet dejting


Röda_Lacket
2006-06-26, 09:41
Fan asså jag vet inte vart jag ska börja. Jag fick för mig att chatta lite förra veckan (måndag) och stötte på en tjej som verkade asbra liksom helt sjukt bra. Så vi pratade lite på msn men hon visade ingen bild vilket jag tyckte var skumt. Men hon sa att hon inte hade någon men skulle fixa och att hon lovade att hon såg ut så som hon hade beskrivit sig. Vi tjötade på som fan och sedan ville hon helt plötsligt ringa mig. Man är ju inte mer än en dum kille så jag gav ut mitt nummer. Visst allt var bra i telefon sedan ringde hon hela veckan ut flera gånger per dag vilket jag faktiskt reagerade lite på. Hon messade sönder min telefon med massa söta sms också väldigt skumt.


Sedan pratade hon om att hon ville träffas till helgen jag var tveksam och sa att jag inte gillar att rusa in i saker så. Efter att hon tjatat ännu mer gick jag med på att träffa henne på ett cafe i stan under lördagen. Nu börjar det skumma. Så ligger man här och chillar i fredags och så får jag ett sms "hej jag är påväg hem till dig för att hälsa på". Va fan nu börjar man ju änna få lite panik vad fan är detta för tjej. Tänkte först på att släcka alla lampor i lägenheten och låtsas ej vara hemma. Men jag övergav denna iden när det ringde på min dörr.

Jag vill inte vara taskig eller så men där stog tamigfan ett monster som mer eller mindre trängde sig in. Vilken jävla damptjej. Nu började jag få panik för vad fan ska man göra när hon försöker krama om en liksom. Hennes mun bara maler på "diagnos mundiarre" och när jag äntligen får säga något. Så frågar jag varför hon kom hem till mig och hur hon fick reda på vart jag bor?. Hon hade gått in på eniro och sökt på mitt telefonnummer tydligen. Så vi satte oss ner i min soffa och pratade lite bla om hennes enorma fötter som mätte 44cm. Jag försökte säga att jag måste sova men då sa hon bara att hon kunde sova i soffan. Tillslut lyckades jag ljuga mig ur situationen och få henne ifrån lägenheten. Min hemtelefon och mobil blev sedan nerringd hela helgen och jag sa flera gånger att vi verkligen inte skulle passa ihop men det går fan inte in i henne. Jag har nog stött på en riktig psykotjej. Är jävligt nojig just nu men jag hoppas jag kan hålla mig undan tills hon slutar höra av sig men just nu ser det inte ljust ut. ALDRIG MERA CHATTA

Pudzianovski
2006-06-26, 09:44
:laugh: :D

mysassygirl
2006-06-26, 09:47
Du fick ju en indikation redan när hon bad om ditt telefonnr, eller hur? Ingen vettig tjej ber om killens nummer. För den delen ingen vettig tjej tar första steget på det sättet. Jag säger inte att du förtjänar det men du kunde nog ha gissat att det skulle bli lite psyko redan när hon ber om ditt nummer.

Det verkar riktigt synd om den där tjejjen... Hoppas att du klarar dig undan utan att byta telefon nr och flytta.

hahavaffan
2006-06-26, 09:47
Ahahahahaa fyyyyfan vad ball :D

Kwon
2006-06-26, 09:47
Men gubben då...

Vi ber väl alltid om bild först? :)

Jay-Z
2006-06-26, 09:47
Haha. Been there done that. Det kommer med territoriet. :)

Jag var på dejt back in the day och tjejen låste in sig på toa och satt och babblade om att hon skulle skära sig. Som taget ur en Head & Shoulders-reklam..."because first impressions last".

Herkulez
2006-06-26, 09:47
BWAHAHAHAHAHAHA THIS MADE MY DAY HAHAHAHAHAHA

:laugh: :laugh: :Virro

Mel
2006-06-26, 09:49
Låter illa det där *spy*

Själv har jag mestadels bra erfarenheter av internetdejting, men två gånger slog det fel. Första gången visade det sig att tjejen vägde runt 120kg, jag skojar inte...den andra gången fick jag något psyko på halsen som hade en våldsamt ex efter sig som bla tvingat henne att byta namn samt försökt köra över henne. (som ärren innan jag låg med na)

hobbitar
2006-06-26, 09:49
Men nu vet du ju vem du ska ringa om du inte får napp på krogen:naughty:

Röda_Lacket
2006-06-26, 09:49
Ja det var dumt av mig att inte insistera på att få se en bild men jag litar väl för mycket på folk ibland och sedan är jag ju inte en erfaren chattare eller vad man ska kalla det :-(

Pellefant
2006-06-26, 09:50
Du hade bara otur på chatten, bättre lycka nästa gång. :)

Hon låter som en tjej som kan bli ännu mera på och jobbig av att bli nekad. :(

Kebab-Arne
2006-06-26, 09:51
Snabba ryck. Skulle ha låtsas du inte var hemma och/eller skaffat sån där öga så man ser vem som är på andra sidan dörren.

Lasse Kongo
2006-06-26, 09:52
HAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAA :laugh:

Jay-Z: WTF???

Löjtnant Blank
2006-06-26, 09:52
Min kusin råkade ut för en liknande sak igår. En tjej hade hittat en bild på honom på hans fotbollsklubbs hemsida (han spelar i Superettan), och sedan sökt upp namnet på hitta.se. Hon beskrev sig själv som 167 cm lång, rödhårig och "något mullig". Han kollar upp hennes nummer på Eniro och ser att hon bor i Bredäng. Givetvis är en tjej som skriver att hon är "något mullig" inget annat än fet och oälskad, så han slutar att svara på hennes sms. Då bombarderar hon honom med frågor som: "Sover du? Vad hände? Varför svarar du inte? Svimmade du? Vill du träffas?"

Kort sagt, det verkar var psykotjejernas högtid så här års. Så, killar, se det som en varning och håll er undan från okända tjejer.

Bra. Då är vi överens.

Röda_Lacket
2006-06-26, 09:53
Shit det verkar som om många råkat ut för detta *spy*

bubbe
2006-06-26, 09:53
Ja det var dumt av mig att inte insistera på att få se en bild men jag litar väl för mycket på folk ibland och sedan är jag ju inte en erfaren chattare eller vad man ska kalla det :-(

om det hade varit en snygg psykobrud, vad hade du gjort då?

Röda_Lacket
2006-06-26, 09:54
om det hade varit en snygg psykobrud, vad hade du gjort då?

Mitt hjärta hade sagt No way men min Petternicklas hade sagt HIT IT tyvärr.

mangemani
2006-06-26, 09:58
finns mycket psykos ute på nätet,har själv råkat ut för 3,visade sej normala i början men som avslöjade sej själv rätt så fort.
nått som jag har lärt mej är att om man ska internet dejta så ska man ge det hela en jäkla massa tid innan man låter nåt hända.

Jay-Z
2006-06-26, 10:03
Jay-Z: WTF???

Definitivt det skummaste jag har varit med om i internetdejting-sfären. Sedan att folk ljuger sig blåa får man fan ta för givet.

Liten ordlista för nybörjare

"Jag har lite former" = Jag är en valross

"Jag är lite mullig" = I am a fat slob

"Jag har färgat håret" = Du gjorde det själv i en husvagnspark i Vagnhärad

"Har du cam?" = Jag är kille

"Jag har ingen bild just nu" = Jag är kille. Eller en jätte, jätte, jag menar JÄTTEful tjej/tant/uschblä.

"Jag har mått lite dåligt senaste tiden" = Get out. Alert. Psycho-varning"!!!

Generellt kan man väl säga att om man får skumma/dåliga vibbar från någon på nätet så gångrar man det med 10 så har du hur personen är på riktigt. Lite skämt, men lite allvar.

mini
2006-06-26, 10:03
Du fick ju en indikation redan när hon bad om ditt telefonnr, eller hur? Ingen vettig tjej ber om killens nummer. För den delen ingen vettig tjej tar första steget på det sättet.

:smash:

Man ska vara försiktig med att köpa grisen i säcken ja. Å andra sidan finns det massor av bra tjejer kvar.

Pellefant
2006-06-26, 10:03
Givetvis är en tjej som skriver att hon är "något mullig" inget annat än fet och oälskad

Varför då? *screwy* Tror du inte att det finns feta älskade kvinnor?

Jay-Z
2006-06-26, 10:04
Du fick ju en indikation redan när hon bad om ditt telefonnr, eller hur? Ingen vettig tjej ber om killens nummer. För den delen ingen vettig tjej tar första steget på det sättet. Jag säger inte att du förtjänar det men du kunde nog ha gissat att det skulle bli lite psyko redan när hon ber om ditt nummer. .

Du skrämmer mig mer än tjejen i berättelsen.

Löjtnant Blank
2006-06-26, 10:05
Varför då? *screwy* Tror du inte att det finns feta älskade kvinnor?
Som söker upp killar på nätet och sedan tar kontakt med dem? Nej. Absolut inte.

Angel
2006-06-26, 10:05
Jäkla skit!! Jag som sa till metal_boy att jag ville åka till norrköping och träffa han....där har ja förklaringen till varför han inte varit online på en vecka. han gömmer sig från pschycobruden (mig).


Men angående din pingla så tycker ja du skall ligga med henne, sympatifuck!

Diana
2006-06-26, 10:06
Vet inte om man ska skratta eller gråta när man läser sånthär :laugh: internet är och förblir dårarnas paradis :D

Egentligen spelar de ju ingen roll om psyk objektet i fråga skickar bild ellr ej.. det kan ju vara vemfan somhelst på den bilden.. *popcorn*
Haha. Been there done that. Det kommer med territoriet. :)

Jag var på dejt back in the day och tjejen låste in sig på toa och satt och babblade om att hon skulle skära sig. Som taget ur en Head & Shoulders-reklam..."because first impressions last".
WTF!! :D

userfriendly
2006-06-26, 10:06
Du fick ju en indikation redan när hon bad om ditt telefonnr, eller hur? Ingen vettig tjej ber om killens nummer. För den delen ingen vettig tjej tar första steget på det sättet. Jag säger inte att du förtjänar det men du kunde nog ha gissat att det skulle bli lite psyko redan när hon ber om ditt nummer.

Det verkar riktigt synd om den där tjejjen... Hoppas att du klarar dig undan utan att byta telefon nr och flytta.


Nej nej nej du har fel, bara för att en tjej tar initiativ betyder inte det att hon e psycho


även om nu trådskaparen hade otur :D

Lasse Kongo
2006-06-26, 10:07
Fan, jag kan väl lägga till en liten historia i tråden...

En polare chatta upp ngn brud på aftonbladets chatt för en 6-7 år sedan, och jag sa till polaren: har hon ingen tjejkompis till mig?

Helgen efter när vi satt hos mig och krökade och delat på en back bira och en flaska wirre så ringde vi och bestämde att tjejerna skulle åka halvvägs och vi halvvägs, så vi skulle mötas i Nyköping vi ngn jävla vägkrog.

Vi fick tag i en kompis som körde oss upp till Nyköping, vi muta han med lite sprit haha så det gick bra *rolleyes*

Det var en häftig känsla när vi möttes på vägen, min polare satt och pratade med tjejerna i tfn och när vi möttes på vägen flasha vi med lysena på bilen...

Väl på parkeringen går vi ur bilen, och där i ur en lila liten skoda kliver 2st dinosaurier ut ur bilen, en blandning av ryska horor/dinosaurier/marilyn manson/peter harrysson

Damn, jag kände hur min lille soldat drog sig undan och skrek "FRED" stackarn började vifta med en vit flagga direkt.

Tjejen som jag skulle träffa hade jag pratat rätt mkt med i tfn, och hon lät ju bra fin haha, hon hade Eva-Linda Karlsson som PT på gymet och så hade hon 80dd i byststorlek, ja det hade hon säkert, men kunde hon inte sagt att hon drog dem efter sig på en släpkärra?

Min kompis date hade iaf sillikon! Och hon såg faktiskt ut som ett skapligt luder... men grejen var att de var schyssta som fan, så jag och polarn drog iväg och pissa efter en stund för ett litet styrelsemöte där vi kom fram till att vi hänger med dem till Stockholm och går ut!

Så vi hängde med och hade svinkul!!! Tjejerna drack inte en droppe, men de hade vipkort på de flesta ställen i sholm, och jag var typ 20 bast så det var ju svinkul att bara glida in på alla ställen =)

Väl hemma på natten/morgon i en av tjejernas lägenhet så blev det självklart påsättning, min date var uberlycklig efter det lilla samlaget som kanske varade 3minuter, och klämde ur sig något i stil med "gud så skönt det var typ 2år sedan jag hade sex" GAH!

Det allra värsta var dock dagen efter när vi åkte till ngt stort jävla köpcenter i Stockholm och min date envisades att gå och hålla mig i handen hela tiden, det var så jävla tungt haha :laugh:

Min polare säger än idag; jag fattar inte hur du kunde sätta på henne, det var starkt av dig aaaaahahaha.

Sicken jävla kväll, vi hade svinkul iaf, och jag tror fan jag gjorde tjejen en riktigt tjänst!

Pudzianovski
2006-06-26, 10:07
Definitivt det skummaste jag har varit med om i internetdejting-sfären. Sedan att folk ljuger sig blåa får man fan ta för givet.

Liten ordlista för nybörjare

"Jag har lite former" = Jag är en valross

"Jag är lite mullig" = I am a fat slob

"Jag har färgat håret" = Du gjorde det själv i en husvagnspark i Vagnhärad

"Har du cam?" = Jag är kille

"Jag har ingen bild just nu" = Jag är kille. Eller en jätte, jätte, jag menar JÄTTEful tjej/tant/uschblä.

"Jag har mått lite dåligt senaste tiden" = Get out. Alert. Psycho-varning"!!!

Generellt kan man väl säga att om man får skumma/dåliga vibbar från någon på nätet så gångrar man det med 10 så har du hur personen är på riktigt. Lite skämt, men lite allvar.


:D Jay kan sina grejer :thumbup:

Kwon
2006-06-26, 10:07
Vet inte om man ska skratta eller gråta när man läser sånthär :laugh: internet är och förblir dårarnas paradis

Egentligen spelar de ju ingen roll om psyk objektet i fråga skickar bild ellr ej.. det kan ju vara vemfan somhelst på den bilden.. *popcorn*

WTF!! :D

Men alltså Diana, om X skickar en bild på sig och när man väl träffas ser ut som Y har man iaf en JÄKLA bra ursäkt/förklaring om man nu vill avsluta bekantskapen omedelbums! :D

DIN LÖGNARE!!!!OMGZFFS! :D

bubbe
2006-06-26, 10:10
Lasse: :laugh: fyfan vad rolig läsning! vilka bravader, är det verkligen sanningsenligt?

Jay-Z
2006-06-26, 10:10
Det allra värsta var dock dagen efter när vi åkte till ngt stort jävla köpcenter i Stockholm och min date envisades att gå och hålla mig i handen hela tiden, det var så jävla tungt haha :laugh:



Vilken underbar historia! Hahaha.

Speciellt det där. Jag ryser när jag ser det framför mig. :D

Lasse Kongo
2006-06-26, 10:11
Lasse: :laugh: fyfan vad rolig läsning! vilka bravader, är det verkligen sanningsenligt?

Bubbe; på min morfars grav.... varje ord är sant, det är tom en förkortad version och det finns mer att tillägga, det värsta kommer nu: Jag träffade den tjejen 2ggr till efteråt och satte henne de gångerna med aaaahahaha men jag pallar inte skriva ner de 2 historierna just nu ahahaha

Röda_Lacket
2006-06-26, 10:12
Lasse Kongo....fy fan hahaha vilken grym historia =)

Kwon
2006-06-26, 10:12
Väl hemma på natten/morgon i en av tjejernas lägenhet så blev det självklart påsättning, min date var uberlycklig efter det lilla samlaget som kanske varade 3minuter, och klämde ur sig något i stil med "gud så skönt det var typ 2år sedan jag hade sex" GAH!

Det allra värsta var dock dagen efter när vi åkte till ngt stort jävla köpcenter i Stockholm och min date envisades att gå och hålla mig i handen hela tiden, det var så jävla tungt haha :laugh:

Min polare säger än idag; jag fattar inte hur du kunde sätta på henne, det var starkt av dig aaaaahahaha.

Sicken jävla kväll, vi hade svinkul iaf, och jag tror fan jag gjorde tjejen en riktigt tjänst!


Du är en hjälte mannen, som ställer upp!! :hbang: :thumbup: :thumbup:

Jay-Z
2006-06-26, 10:14
Bubbe; på min morfars grav.... varje ord är sant, det är tom en förkortad version och det finns mer att tillägga, det värsta kommer nu: Jag träffade den tjejen 2ggr till efteråt och satte henne de gångerna med aaaahahaha men jag pallar inte skriva ner de 2 historierna just nu ahahaha


:laugh: :laugh: :laugh:

När man inte trodde det kunde bli bättre... :D

Diana
2006-06-26, 10:14
Men alltså Diana, om X skickar en bild på sig och när man väl träffas ser ut som Y har man iaf en JÄKLA bra ursäkt/förklaring om man nu vill avsluta bekantskapen omedelbums! :D

DIN LÖGNARE!!!!OMGZFFS! :D
Hahaha iofs! :laugh: ..då kan man ju iaf dra sej ur det hela med lite grace.. slippa använda 'du var det äckligaste jag sett sen min dementa mormor sket i en vas i julas' - kortet :D

Lasse Kongo
2006-06-26, 10:19
:laugh: :laugh: :laugh:

När man inte trodde det kunde bli bättre... :D

Haha, andra gången bjöd vi ner dem till Norrköping och drog ut med dem, en polare som jobbade som vakt på ett ställe släppte förbi oss i kön och jag försökte bortförklara mig lite för han, varpå min testofyllda polare till vakt svarar: Vill du inte ha henne kan ja ta henne, hon funkar aahahahaha

Sista gången var när jag åkte från Oslo och skulle byta tåg i stockholm och missade tåget, så jag drog ett samtal till henne och 2minuter senare stod hon utanför centralen med bilen och hämtade mig, sen ville hon se på film och skit i hennes lägenthet på 4kvadrat, så där låg man i en 50cm bred säng och såg på Almost Famous.... jätteromantiskt, sen pippa vi och sen tog jag första bästa tåg hem på morgonen haha.

Diana
2006-06-26, 10:20
Fan, jag kan väl lägga till en liten historia i tråden...


:laugh: :laugh:

Den storyn borde ingå i varje sund barnuppfostran. Förebyggande åtgärd.

chidde
2006-06-26, 10:22
HAHAHA!! lasse kongo är kung :laugh: :bow:
jag hoppas vi får höra del 2 och del 3 i framtiden

det var ju lite synd, trådstartaren
bättre lycka nästa gång och jag säger som lars lagerbäck:

"vi lär oss av våra misstag och tar med oss det till nästa mästerskap"

:thumbup:

Röda_Lacket
2006-06-26, 10:23
Haha, andra gången bjöd vi ner dem till Norrköping och drog ut med dem, en polare som jobbade som vakt på ett ställe släppte förbi oss i kön och jag försökte bortförklara mig lite för han, varpå min testofyllda polare till vakt svarar: Vill du inte ha henne kan ja ta henne, hon funkar aahahahaha

Sista gången var när jag åkte från Oslo och skulle byta tåg i stockholm och missade tåget, så jag drog ett samtal till henne och 2minuter senare stod hon utanför centralen med bilen och hämtade mig, sen ville hon se på film och skit i hennes lägenthet på 4kvadrat, så där låg man i en 50cm bred säng och såg på Almost Famous.... jätteromantiskt, sen pippa vi och sen tog jag första bästa tåg hem på morgonen haha.


Måste bara fråga hur längesedan var det du såg denna tjej? var detta det sista återfallet eller =)

Tigerkotten
2006-06-26, 10:24
Lasse :laugh: kul att du gjorde det 2ggr till med henne :D

Men mysassygirl, om en tjej tar nret av kille är tjejen knappast psycho.
Jag har träffat ett par st, och det har flesta ggrna varit tjejen som har tagit mitt nr först. Men du kanske är så gammalmodig och tycker att killen ska ta alla första stegen? Och om han inte gör det så kommer du låta det dö ut med andra ord?

Sedan skulle jag aldrig i mitt liv träffa en tjej som jag inte sett på bild, det gjorde jag kanske när jag var runt 16 eller så via aftonbladets chat :D Men hon var rätt najs endå.

Lasse Kongo
2006-06-26, 10:26
Måste bara fråga hur längesedan var det du såg denna tjej? var detta det sista återfallet eller =)

Eh, sista gången var nog för en 5 år sedan, värt att tillägga är att ingen kom till skada av det hela...

Som det står i slutet när man klarat COD2 "No cows were killed during the game"

Jarod
2006-06-26, 10:26
Måste bara fråga hur längesedan var det du såg denna tjej? var detta det sista återfallet eller =)

Det va förra veckan. Good times..

//Lasse från Jarods konto

Lasse Kongo
2006-06-26, 10:28
Det va förra veckan. Good times..

//Lasse från Jarods konto

:laugh:

bear.flowertwig
2006-06-26, 10:31
Dagens roligaste tråd.

Sånt här hör till internetdejting, det är en del av tjusningen att det kan dyka upp en riktig träskpadda om man inte knappat rätt på sina tangenter. :D

Kwon
2006-06-26, 10:34
Träskpaddor needs love too! :D

Det roliga med interweb är ju att folk med helt annorlunda bakgrund och personligheter kan träffas...

Se vad en liten burk kan ställa till med! Pra uppfinning!

Karelin
2006-06-26, 10:37
Är det inte typ Seindfeld som byter ut sitt mobilsvar till ett turkiskt meddelande ;) *ooooh... u got my fake number...*

Kwon
2006-06-26, 10:39
Förutom alla grisar i säcken måste man också se alla fördelar med internetdejting.

Enormt bekvämt eller vad säger ni?

mysassygirl
2006-06-26, 10:39
[QUOTE=Tigerkotten]

Men mysassygirl, om en tjej tar nret av kille är tjejen knappast psycho.
Jag har träffat ett par st, och det har flesta ggrna varit tjejen som har tagit mitt nr först. Men du kanske är så gammalmodig och tycker att killen ska ta alla första stegen? Och om han inte gör det så kommer du låta det dö ut med andra ord?

Kalla mig vad du vill men skulle aldrig be en kille om telefonnummer. Om han är intresserad kommer han att be mig, förr el. senare. DÅ kan man som tjej säga att man inte vill lämna ut sitt nummer utan hellre tar hans och självklart kan man ringa då. Men skulle icke be en kille ut på en dejt eller försöka kontakta en kille för att stöta på honom om han inte tagit första steget, hur intresserad jag än skulle vara. Som jag ser det handlar det inte om jämlikhet, det bara är så: Är tjejjen på blir killen av- en naturlag.

En annan sak är det att flörta, det tycker jag är fritt fram. Där är det ok för tjejer att visa intresse av en kille(inom vissa ramar).

Om killen inte kontaktar mig och visar att han vill träffa mig så är han inte är intresserad av mig helt enkelt. För ni killar är ju sådana, handlingskraftiga när ni vill ha någonting eller hur. Så vad skulle då dö ut om han inte är intresserad?

bear.flowertwig
2006-06-26, 10:45
Är tjejjen på blir killen av- en naturlag.

Då är det dags att revidera den åsikten för du har fel. Det är coolt och respekt att våga visa vad man känner. Man behöver ju inte slicka nån i örat eller kolla upp honom/henne på Eniro för den sakens skull...

En annan sak är det att flörta, det tycker jag är fritt fram. Där är det ok för tjejer att visa intresse av en kille(inom vissa ramar).

Jösses vilket synsätt. Har du köpt "Ebbas stil"(eller vad den nu heter) rakt av? Back to the 50ies...

Om killen inte kontaktar mig och visar att han vill träffa mig så är han inte är intresserad av mig helt enkelt. För ni killar är ju sådana, handlingskraftiga när ni vill ha någonting eller hur. Så vad skulle då dö ut om han inte är intresserad?

Varför skulle killar vara mer handlingskraftiga är tjejer? Rent *bs*

mysassygirl
2006-06-26, 10:46
Nej nej nej du har fel, bara för att en tjej tar initiativ betyder inte det att hon e psycho


även om nu trådskaparen hade otur :D


Alltså Userfriendly, jag håller med om att hon Behöver inte vara psyko men sannolikheten i ett sådant forum när man så snabbt vill byta telefonnummer är ganska stor. Att ta initiativ generellt är bra, både för tjejer och killar. Men när man kommer till förhållandet man och kvinna så funkar inte initiativtagandet för tjejjen. Män vill vara styrande (eller åtminstone tro att det är dom som styr). När tjejjen börja ringa och be om dejter så går det sällan bra. Rätta mig om jag har fel. Jag har sett många som gått den vägen och det har aldrig gått bra. Jag har ursnygga väninnor, vi talar snyggast på Stureplan som får korgen gång efter annan på grund av att de är för På dvs tar för mycket initiativ, ringer, vill träffas och fixar och trixar. Som jag ser det är det killens uppgift. men visst man behöver inte vara psyko för det.....

gribby
2006-06-26, 10:48
fan vilken taskig situation..hahah

mysassygirl
2006-06-26, 10:49
Då är det dags att revidera den åsikten för du har fel. Det är coolt och respekt att våga visa vad man känner. Man behöver ju inte slicka nån i örat eller kolla upp honom/henne på Eniro för den sakens skull...


Jösses vilket synsätt. Har du köpt "Ebbas stil"(eller vad den nu heter) rakt av? Back to the 50ies...


Varför skulle killar vara mer handlingskraftiga är tjejer? Rent *bs*


Återigen oavsett vad ni säger, så vidhåller jag. Är tjejen på blir killen av. Du kan raljera bäst du vill.

bubbe
2006-06-26, 10:51
Återigen oavsett vad ni säger, så vidhåller jag. Är tjejen på blir killen av. Du kan raljera bäst du vill.

Dom tjejer jag har träffat som varit på har oftast slutat i påläge.

Valentino
2006-06-26, 10:53
Återigen oavsett vad ni säger, så vidhåller jag. Är tjejen på blir killen av. Du kan raljera bäst du vill.


Jag håller med dig, man tröttnar oftast på en på-tjej. Hon gör sig själv ointressant på nåt sätt, vilket är synd om det är en intressant tjej från början. Inget fel i att ta små initiativ, men för mycket på blir nästan lite okvinnligt.

bear.flowertwig
2006-06-26, 10:55
Återigen oavsett vad ni säger, så vidhåller jag. Är tjejen på blir killen av. Du kan raljera bäst du vill.

Jag har för f*n haft tjejer som varit "på". Jag uppskattar tjejer som kan ta för sig.

Snyggast på stureplan(cheeses så patetiskt uttryck) eller ej, så handlar det snarare om vilka killar du träffat... Att vara för "på" är ju ett misstag som killar kan begå likväl som tjejer. Det handlar inte, dessbättre, om könsroller.

Pellefant
2006-06-26, 11:00
Tre råd:

Ju mindre öppet intresse man visar för en tjej i början, desto mer på blir hon. :)

Ju mindre man pratar om sex på chatten/msn etc, desto mer sex blir det IRL. (Slutsats: Prata inte sex!)

Byt alltid kort innan träff!

Diana
2006-06-26, 11:03
Förutom alla grisar i säcken måste man också se alla fördelar med internetdejting.

Enormt bekvämt eller vad säger ni?
Finns det verkligen fördelar? :D har tamejfan bara hört den här typen av historier fått uppfattningen att all världens mytomaner verkar samlats på just internet *screwy* :laugh:

Folk kan ju förställa sej/'ljuga' om fler saker än utseende så risken att man slösar sin tid på nätdejt sajter lär va såpass stor att nackdelarna överväger fördelarna.... (//fördomsfull hehe)

bear.flowertwig
2006-06-26, 11:06
Tre råd:

Ju mindre öppet intresse man visar för en tjej i början, desto mer på blir hon. :)

Ju mindre man pratar om sex på chatten/msn etc, desto mer sex blir det IRL. (Slutsats: Prata inte sex!)

Byt alltid kort innan träff!

Byt flera kort ;)

Prata alltid i telefon innan.

Ta det som en kul grej.

Skit i att "spela spel". På internet också.

Kör en lunch första gången så blir det inte svårt att avsluta.

bear.flowertwig
2006-06-26, 11:08
Finns det verkligen fördelar? :D har tamejfan bara hört den här typen av historier fått uppfattningen att all världens mytomaner verkar samlats på just internet *screwy* :laugh:

Folk kan ju förställa sej/'ljuga' om fler saker än utseende så risken att man slösar sin tid på nätdejt sajter lär va såpass stor att nackdelarna överväger fördelarna.... (//fördomsfull hehe)

Hur många "fynd" gör du på krogen?

Skulle tippa på att chanserna/riskerna är ungefär same same. Bara olika approach.

Diana
2006-06-26, 11:09
Tre råd:

Ju mindre öppet intresse man visar för en tjej i början, desto mer på blir hon. :)

Ju mindre man pratar om sex på chatten/msn etc, desto mer sex blir det IRL. (Slutsats: Prata inte sex!)

Byt alltid kort innan träff!
Usch för lekar *slap* är man intresserad ska man visa det! =) Blir hon mer PÅ bara för att killen är dissig är det helt klart en bekräftelse/utmaningssökare man har på halsen.. Den typen av personer som tröttnar mer eller mindre när de väl får vad de vill ha. Det beteendet genomsyrar fler områden av deras liv än kärlek oxå, orka med.

The Somberlain
2006-06-26, 11:13
Har aldrig i hela mitt liv raggat på internet och om jag mot förmodan skulle börja, skulle jag inte anstränga mig ett dugg utan att först sett hur bruden ser ut! Med ditt klantiga beteende får du ju faktiskt skylla dig själv :)

Herkulez
2006-06-26, 11:13
Usch för lekar *slap* är man intresserad ska man visa det! =) Blir hon mer PÅ bara för att killen är dissig är det helt klart en bekräftelse/utmaningssökare man har på halsen.. Den typen av personer som tröttnar mer eller mindre när de väl får vad de vill ha. Det beteendet genomsyrar fler områden av deras liv än kärlek oxå, orka med.
du är inte så dum som metal boy ser ut :thumbup:

Diana
2006-06-26, 11:15
Hur många "fynd" gör du på krogen?

Skulle tippa på att chanserna/riskerna är ungefär same same. Bara olika approach.
ETT faktiskt, mitt fd ex :D ..nejmen jag håller med! imo är de allra bästa ställena att hitta partner genom vänner/jobb/skola där man lär känna personen på ett annat sätt först, slippa krog-fasaden och hela skiten :thumbup:

Diana
2006-06-26, 11:18
du är inte så dum som metal boy ser ut :thumbup:
:D

Minuspoäng i blondinregistret..

mela
2006-06-26, 11:21
Du fick ju en indikation redan när hon bad om ditt telefonnr, eller hur? Ingen vettig tjej ber om killens nummer. För den delen ingen vettig tjej tar första steget på det sättet. Jag säger inte att du förtjänar det men du kunde nog ha gissat att det skulle bli lite psyko redan när hon ber om ditt nummer.

Det verkar riktigt synd om den där tjejjen... Hoppas att du klarar dig undan utan att byta telefon nr och flytta.

Är jag inte vettig *cry*

Axmode
2006-06-26, 11:28
Min historia är lite bättre fast mer 14isvarning över:em:

För typ 2 år sedan råkade jag se en tjej på lunar som var så satans jävla snygg. Jag spanade in lite osv. Sedan visade det sig att hon började på samma gymnasium som jag redan gick på. Åren gick och jag satt och spanade varje gång hon gick förbi i korridåren. Kändes som ballen blev kanske 5 cm längre när jag såg henne*flex*

1 år senare så bestämmer jag mig för att lägga till hennes msn. Vi pratade lite då och då, jag vågade inte säga så mycket för kände mig väldigt underlägsen då hon var en tjej som kunde typ välja vilken kille hon ville ha. Tiden gick och vi småpratade kanske någong gång i veckan MAX. Sedan en jävla kväll på stan så kommer hon fram till mig o börjar prata. Jag höll verkligen på att skita på mig, min gudinna står nu 1 meter ifrån mig och kramar mig och pratar med mig, JISSES.
Kvällen gick och hon pratade lite, jag sa till henne att inte säga massor saker som hon sedan ångrar eftersom var full för saken var att hon flörtade som fan. Dagen efter smsar vi och pratar lite mer.

Några dagar sedan stöter vi på varandra på en hockeymatch och det slutar med att hi hamnar brevid varandra. Efteråt följde jag henne till bussen och det blev det en kyss. Just då var jag fan bäst på jorden tyckte jag. Historien slutade med att vi blev ihop :)

Min första tanke var att om jag någon gång ser denna brud irl så blir jag glad, att sedan bli ihop med henne och få trycka henne (:D) fanns inte på min karta och förstår det fortfarande inte.

Herkulez
2006-06-26, 11:32
Min historia är lite bättre fast mer 14isvarning över:em:

För typ 2 år sedan råkade jag se en tjej på lunar som var så satans jävla snygg. Jag spanade in lite osv. Sedan visade det sig att hon började på samma gymnasium som jag redan gick på. Åren gick och jag satt och spanade varje gång hon gick förbi i korridåren. Kändes som ballen blev kanske 5 cm längre när jag såg henne*flex*

1 år senare så bestämmer jag mig för att lägga till hennes msn. Vi pratade lite då och då, jag vågade inte säga så mycket för kände mig väldigt underlägsen då hon var en tjej som kunde typ välja vilken kille hon ville ha. Tiden gick och vi småpratade kanske någong gång i veckan MAX. Sedan en jävla kväll på stan så kommer hon fram till mig o börjar prata. Jag höll verkligen på att skita på mig, min gudinna står nu 1 meter ifrån mig och kramar mig och pratar med mig, JISSES.
Kvällen gick och hon pratade lite, jag sa till henne att inte säga massor saker som hon sedan ångrar eftersom var full för saken var att hon flörtade som fan. Dagen efter smsar vi och pratar lite mer.

Några dagar sedan stöter vi på varandra på en hockeymatch och det slutar med att hi hamnar brevid varandra. Efteråt följde jag henne till bussen och det blev det en kyss. Just då var jag fan bäst på jorden tyckte jag. Historien slutade med att vi blev ihop :)

Min första tanke var att om jag någon gång ser denna brud irl så blir jag glad, att sedan bli ihop med henne och få trycka henne (:D) fanns inte på min karta och förstår det fortfarande inte.
var det den kvällen du fullbordade din samling och blev tuff.

Diana
2006-06-26, 11:36
Är jag inte vettig *cry*
Jo meliiiiiiish! vill man ha nåt ska man ta det innan nån annan jävel hinner före :D

mela
2006-06-26, 11:37
Jo meliiiiiiish! vill man ha nåt ska man ta det innan nån annan jävel hinner före :D


haha ja :D fast jag gillar att prata i telefon :P eller att prata i allmänhet.. jag är en tjötig liten jävel.. (men jag har hittat en som pratar ännu mer..)

Diana
2006-06-26, 11:41
haha ja :D fast jag gillar att prata i telefon :P eller att prata i allmänhet.. jag är en tjötig liten jävel.. (men jag har hittat en som pratar ännu mer..)
Holy shiet :bow: :D ovanligt hos killar, håll i honom!! kedja fast fanskapet vid sängen eller nåt.

hum
2006-06-26, 11:43
Är jag inte vettig *cry*


mela efter att ha läst den här tråden börjar jag bli lite orolig över det faktum att du har min adress.. :confused:

mela
2006-06-26, 11:44
Holy shiet :bow: :D ovanligt hos killar, håll i honom!! kedja fast fanskapet vid sängen eller nåt.

Bättre i köket så kan han baka kladdkaka :D

mela
2006-06-26, 11:44
mela efter att ha läst den här tråden börjar jag bli lite orolig över det faktum att du har min adress.. :confused:

haha :D jag ska inte hemsöka dig.. du kan vara lugn. jag är inte sån..

mrburns
2006-06-26, 11:45
Dags för mig att säga några kloka ord.
Jag har inte direkt hållit på att internetdejta i någon omfattning.
Har hittills träffat 2 tjejer som jag bara snackat med på internet innan.
Ena, en kompis kompis som bodde 2 km bredvid mig. Vi hade snackat en hel sommar och helt plötsligt så verkligen tjatade hon sig till mig att komma och kolla på film då hon var ensam hemma. Jag var ytterst tveksam eftersom hon var 4 år yngre. Men eftersom jag tyckte hon var skittrevlig och snygg så drog jag dit. Vi satt o spelade gitarr till klockan 6 på morgonen innan jag drog hem. 2 träffar senare blev vi tillsammans.
Det höll ett halvår kanske. Tog slut p.g.a. skitsaker. Onödigt så här i efterhand kanske.. aja...

Min andra upplevelse bodde 16 mil härifrån och det var en person jag snackat med på msn i 1-2 år. Då jag liks var i närheten fick jag för mig att hälsa på den personen eftersom vi snackat om det i ett år typ :P
Och så hade jag en annan skön lirare jag ville hälsa på. En som lirade i samma dataspels klan som mig ;) *nörd* hehe... i.a.f. Hon var mycket kortare jag än vad jag trodde. Väldigt kort är hon. Vi drog hem till henne, jag käka lite pizza. Och efter lägenheten var visad o lite skitsnack så hade vi som inte så mycket att säga varandra. Vi hade tänkt gå ut på krogen så jag hade tequila med mig. Hon, av någon dum anledning, hängde med i mitt tempo.. Vi drack upp en flaska Souza och lite grann av en Sierra flaska på på 1 timme eller mindre.. d.v.s. 4 dl sprit var. Jag tål mer än så, men under så kort tid.. Haha, kanonfull!!!
Vi blev sugna som fan, kysstes, jag bar in henne till sängen, sen är det lite oklart. Jag fick idén att vi skulle bada i.a.f. Hon skulle förbereda vattnet. Då jag kom in står hon o duschar i iskallt vatten. Efter lite bök inser man att det idén sög fullständigt så vi duschar istället. Går iväg till sängkammaren, har sex som inte blir fullständigt, är alldeles för full.. haha :D Sedan däckar båda.. Jag vaknar efter 3 timmar då spritnivåerna börjat gå ner rätt mycket. Väcker henne, fullgör min insats haha.. :P och vill dra ut på krogen o träffa andra spelpolarn. Hon är alldeles för slö o full o skickar ut mig med nycklarna istället. Jag visste inte vars jag var men spelpolarn lyckas fixa skjuts till mig eftersom jag såg ett "Ica Kvantum". Det var pubtömning på kåren där han fixa in mig, Fatöl - 16kr.. Så det blev rätt hårt. Men skoj hade vi.
Drog tillbaka till hennes ställe. Vaknade upp dagen efter, småmysig på nå vis. "vi ska inte ha sex nu" säger hon o vips 2 min senare.. Tjejer, vilka lögnare =) haha, pinsam gång bort då jag ska ta bussen.. "De här var ju.. kul... vi får göra om det nån gång" säger hon.. haha.. "aaaahh" säger man lika avvaktande.
************************************************** ***
Summering, internetdejting kan vara rätt spännande samt leda till något bra. Man ska väl dock inte sträva efter att försöka dejta någon. Låt det bara hända på samma sätt som det händer mellan 2 kompisar "IRL"..
Krogen har jag aldrig hittat flicka på. Det är jobb, skola och kanske vänners vänner som gäller.
Och så slutgiltiga tipset!! VIDEOSAMTAL!!! vanlig cam kan funka, men då hör du ju inte hur snabbt någon reagerar.. Tar det 2 min att tänka ut den där roliga kommentaren eller var det spontant.. o.s.v. Videosamtal is the shit för internetdejting. Säger jag med mina blygsamma 2 träffar med 7 år framför datan ;) (har i.o.f.s. snackat en del på msn med andra tjejer som man bara träffat lite innan. men då räknas det inte. De ska vara helt unknown innan)

Diana
2006-06-26, 11:47
Bättre i köket så kan han baka kladdkaka :D
True true :D dresscode: endast förkläde *popcorn*

hum
2006-06-26, 11:47
haha :D jag ska inte hemsöka dig.. du kan vara lugn. jag är inte sån..


visst stalker :thumbup:

Snake
2006-06-26, 11:48
HAAAAAAHAAAAAA
http://www.simpsoncrazy.com/gallery/town/NelsonHaha.gif

teal
2006-06-26, 11:48
Snyggt att ragga på internet ^^

mela
2006-06-26, 11:50
diana: va? sånt döljer ju alldeles för mkt*slap*

hum: jag har aldrig stalkat någon :P jo jag kolla om jag hittade dig på hitta.se men du hade ett så annorlunda namn att jag va tvungen :P

Tigerkotten
2006-06-26, 11:52
Kalla mig vad du vill men skulle aldrig be en kille om telefonnummer. Om han är intresserad kommer han att be mig, förr el. senare. DÅ kan man som tjej säga att man inte vill lämna ut sitt nummer utan hellre tar hans och självklart kan man ringa då. Men skulle icke be en kille ut på en dejt eller försöka kontakta en kille för att stöta på honom om han inte tagit första steget, hur intresserad jag än skulle vara. Som jag ser det handlar det inte om jämlikhet, det bara är så: Är tjejjen på blir killen av- en naturlag.

En annan sak är det att flörta, det tycker jag är fritt fram. Där är det ok för tjejer att visa intresse av en kille(inom vissa ramar).

Om killen inte kontaktar mig och visar att han vill träffa mig så är han inte är intresserad av mig helt enkelt. För ni killar är ju sådana, handlingskraftiga när ni vill ha någonting eller hur. Så vad skulle då dö ut om han inte är intresserad?

Du är faktiskt rätt vettig :D Men saken är alltid också, visar någon för mycket intresse så tappar den andra intresset enklare ofta med.

Men om killen tar första intiativen så har tjejen litet övertag, men däremot om tjejen gör det så har killen ett övertag. Tycker jag iaf , men sedan efter man nu tagit det iniativet så kan man ju vara mera kylig efter det, så den andra undrar om man verkligen är intresserad utav en. Vilket leder ofta till att den personen vill ha en mera.

Och det dära med handlingskraftiga är väl sant men endå inte, jag tycker det är generellt om man vill ha något så gör man något åt saken.
Sedan beror det också på hur MYCKET man vill något också.
Balans är viktigt.

mrburns
2006-06-26, 12:00
Och det dära med handlingskraftiga är väl sant men endå inte, jag tycker det är generellt om man vill ha något så gör man något åt saken.
Sedan beror det också på hur MYCKET man vill något också.
Balans är viktigt.

True. Hur mycket man vill något är relevant. Eftersom det är svår att vara "kär" över internet. Och man vet själv om att man ändå inte riktigt känner personen. Och även om det är en person på skolan, en vän o.s.v. Så kanske du inte vet om hur mycket du vill än heller. Du vet helt enkelt för lite. Man kan vara hur intresserad av någon som helst. Men eftersom man inte är övertygad om att det bara finns bra saker med denna person så kan man lika gärna skita i det om man stöter på motgångar av olika slag. Intressanta, snygga personer finns det gott om. Det är när det kommer till kritan som sållningen sker. Så ifall en brud spelar ointresserad struntar jag i henne. Så jävla fast är man inte så man stannar kvar ifall hon dissar på något sätt. Är man dock riktigt fast så man stannar kvar. Då har personen i fråga inget att vinna med att spela svårfångad eftersom den då redan har en i sitt grepp. =)
Kan i.o.f.s. vara annat som spelar in / försvårar. Nuvarande partner, fel status på personen (även om det kanske var mer vanligt förr i tiden) o.s.v.

machine gun
2006-07-04, 14:33
Jag träffade min sambo via nätet för 2 ½ år sedan. Måste säga att det är det bästa som hänt mig. Träffade även min bästa tjejkompis på internet från början, det var väl en 6-7 år sen nu. Jag har träffat flertalet av de jag umgås med IRL på nätet från början och det är väl inget konstigt med det.

Internet är som vilken mötesplats som helst, det finns idioter OCH bra människor överallt. Det handlar lite om att träffa rätt person och ha lite känsla. Sitter man och aktivt raggar på nätet kan jag tänka mig att det är som att be om att hitta psychon.

Och snacket om att tjejer inte får initiativ gör mig jävligt förvånad och nästan ledsen. Jag kanske är naiv, men jag trodde faktiskt inte att folk resonerade så längre, jag trodde det var totalt förlegat. Det är ju en sak att va "på" i bemärkelsen ringa flera ggr per dag och inte förstå vinkar och bete sig som värsta häftplåstret, vilket inte är speciellt attraktivt hos någon, kille som tjej (jodå, jag har träffat såna killar). Det är ju en helt annan sak att helt enkelt visa att man är intresserad. Att utgå från att alla tjejer som frågar efter en killes telefonnummer är psycho? Det är ju helt sjukt. Jag har tagit första steget väldigt många ggr och det är ingen som klagat hittills. Alla killar kanske inte gillar tjejer som bara sitter passivt och väntar och blinkar med ögonfransarna, även om de är "snyggast på Stureplan".

stocktown
2006-07-04, 15:33
Alltså Userfriendly, jag håller med om att hon Behöver inte vara psyko men sannolikheten i ett sådant forum när man så snabbt vill byta telefonnummer är ganska stor. Att ta initiativ generellt är bra, både för tjejer och killar. Men när man kommer till förhållandet man och kvinna så funkar inte initiativtagandet för tjejjen. Män vill vara styrande (eller åtminstone tro att det är dom som styr). När tjejjen börja ringa och be om dejter så går det sällan bra. Rätta mig om jag har fel. Jag har sett många som gått den vägen och det har aldrig gått bra. Jag har ursnygga väninnor, vi talar snyggast på Stureplan som får korgen gång efter annan på grund av att de är för På dvs tar för mycket initiativ, ringer, vill träffas och fixar och trixar. Som jag ser det är det killens uppgift. men visst man behöver inte vara psyko för det.....

mmm jag vill träffa dina vänner ;)

Johan86
2006-07-07, 21:01
lät inge vidare det där.var sa du till henne för ursäkt att hon inte kunde stanna?

mini
2006-07-07, 21:13
Rätta mig om jag har fel.
Du har fel.

reinholdsson
2006-07-07, 21:23
Röda_Lacket, hur går det? Har hon slutat ringa?

Pez
2006-07-07, 21:27
Och snacket om att tjejer inte får initiativ gör mig jävligt förvånad och nästan ledsen. Jag kanske är naiv, men jag trodde faktiskt inte att folk resonerade så längre, jag trodde det var totalt förlegat. Det är ju en sak att va "på" i bemärkelsen ringa flera ggr per dag och inte förstå vinkar och bete sig som värsta häftplåstret, vilket inte är speciellt attraktivt hos någon, kille som tjej (jodå, jag har träffat såna killar). Det är ju en helt annan sak att helt enkelt visa att man är intresserad. Att utgå från att alla tjejer som frågar efter en killes telefonnummer är psycho? Det är ju helt sjukt. Jag har tagit första steget väldigt många ggr och det är ingen som klagat hittills. Alla killar kanske inte gillar tjejer som bara sitter passivt och väntar och blinkar med ögonfransarna, även om de är "snyggast på Stureplan".
Det är väl praktiskt som tjej att slippa fundera på att ta risker..
Det är nog så en del tänker. Om jag ska vara seriös för en gångs skull. :D

mini
2006-07-07, 21:50
Det är väl praktiskt som tjej att slippa fundera på att ta risker..
Det är nog så en del tänker. Om jag ska vara seriös för en gångs skull. :D
Men att vara feg i dejtingsammanhang/relationer är väl knappast något exklusivt kvinnligt?

Dissector
2006-07-07, 21:52
HAHA! Daemn, nu har jag garvat så det värker i mungiporna :laugh:

Pez
2006-07-07, 22:01
Men att vara feg i dejtingsammanhang/relationer är väl knappast något exklusivt kvinnligt?
Nej, men tjejer har ju nåt att falla tillbaka på när dom inte vågar?
Dom kan ta till "killen ska ta initiativet, för jag är gammaldags"-kortet.

Tråkigt, men jag misstänker att en del är så iallafall.

AFanatic
2006-07-07, 23:00
Alltså Userfriendly, jag håller med om att hon Behöver inte vara psyko men sannolikheten i ett sådant forum när man så snabbt vill byta telefonnummer är ganska stor. Att ta initiativ generellt är bra, både för tjejer och killar. Men när man kommer till förhållandet man och kvinna så funkar inte initiativtagandet för tjejjen. Män vill vara styrande (eller åtminstone tro att det är dom som styr). När tjejjen börja ringa och be om dejter så går det sällan bra. Rätta mig om jag har fel. Jag har sett många som gått den vägen och det har aldrig gått bra. Jag har ursnygga väninnor, vi talar snyggast på Stureplan som får korgen gång efter annan på grund av att de är för På dvs tar för mycket initiativ, ringer, vill träffas och fixar och trixar. Som jag ser det är det killens uppgift. men visst man behöver inte vara psyko för det.....

Lol?

Är man intresserad ska man visa det.

High1ander
2006-07-07, 23:41
På nått sätt så borde den här tråden avskräcka, men felkalibrerad som man är så känns det fan som att jag vill Internetdejta i framtiden och träffa massa störda människor och hamna i pinsamma situationer...

Kan helt jätteärligt säga att jag faktiskt gillar på nått konstigt sätt att göra bort mig och vara riktigt pinsam...

Tricklev
2006-07-08, 00:49
Du fick ju en indikation redan när hon bad om ditt telefonnr, eller hur? Ingen vettig tjej ber om killens nummer. För den delen ingen vettig tjej tar första steget på det sättet. Jag säger inte att du förtjänar det men du kunde nog ha gissat att det skulle bli lite psyko redan när hon ber om ditt nummer.

Det verkar riktigt synd om den där tjejjen... Hoppas att du klarar dig undan utan att byta telefon nr och flytta.

Skitsnack dock, mitt bästa förhållande började genom att hon bad om numret.

Tricklev
2006-07-08, 01:01
På nått sätt så borde den här tråden avskräcka, men felkalibrerad som man är så känns det fan som att jag vill Internetdejta i framtiden och träffa massa störda människor och hamna i pinsamma situationer...

Kan helt jätteärligt säga att jag faktiskt gillar på nått konstigt sätt att göra bort mig och vara riktigt pinsam...

Sådana här trådar får mig alltid att villja ragga MER, på internet.

Röda_Lacket
2006-07-08, 12:23
Röda_Lacket, hur går det? Har hon slutat ringa?


Ja hon har slutat ringa efter några otrevliga samtal från henne. Så nu är man lika ensam som vanligt :-) tur att man har gymmet

Diana
2006-07-08, 12:49
Lol?

Är man intresserad ska man visa det.
:thumbup:

spel spel spel spel spel spel *spy*

Ryska_raketen
2006-07-08, 13:03
haha

adis
2006-07-08, 13:04
haha :D rolig läsning.

Solros
2006-07-08, 13:42
:thumbup:

spel spel spel spel spel spel *spy*

Bara jag som gillar spelet? Vafan, kommer en brud fram och säger "-Hej, spanat på dig länge, du är dösnygg, ****** mig och bli ihop med mig, ge mig ditt nummer", så blir det inget kul.

Det hela handlar ju om att båda parterna ska tro att man valt ut den andre själv. Killen ska alltså tro att det var han som valde ut tjejen, inte tvärtom. Detsamma från tjejens sida. Svårt utan att spela lite.

bear.flowertwig
2006-07-08, 14:12
Bara jag som gillar spelet? Vafan, kommer en brud fram och säger "-Hej, spanat på dig länge, du är dösnygg, ****** mig och bli ihop med mig, ge mig ditt nummer", så blir det inget kul.

Det hela handlar ju om att båda parterna ska tro att man valt ut den andre själv. Killen ska alltså tro att det var han som valde ut tjejen, inte tvärtom. Detsamma från tjejens sida. Svårt utan att spela lite.

Allt är ju ett spel isf. Vad som syftades på var väl det fula spel som innebär att låtsas vara ointresserad, intresserad av andra, spela oåtkomlig... osv som egentligen bara går ut på att få den andra parten intresserad. DET är ett jävligt tröttsamt beteende.

Jense
2006-07-08, 14:15
hur gick det röda? va ett tag sen man såg dig här nu

Diana
2006-07-08, 14:30
Bara jag som gillar spelet? Vafan, kommer en brud fram och säger "-Hej, spanat på dig länge, du är dösnygg, ****** mig och bli ihop med mig, ge mig ditt nummer", så blir det inget kul.

Det hela handlar ju om att båda parterna ska tro att man valt ut den andre själv. Killen ska alltså tro att det var han som valde ut tjejen, inte tvärtom. Detsamma från tjejens sida. Svårt utan att spela lite.
Hehe nä jag skulle tro att jäkligt många mer än du blir lite tagna på sängen av ett sånt beteende från en tjej, men jag tror det har att göra med att det signalerar en sorts dominans hos henne/i helles personlighet som kan vara avtändande för många killar(ni vill ha oss på ett visst sätt varesej ni erkänner det eller ej :D ;) )

Det jag syftar på när jag menar att man ska visa att man är intresserad, är en mer diskret variant, inte flyga på. Altså om tjejer alltid väntar på att killar ska fatta alla vaga intresse hintar(vilket de ju ibland inte gör) kan de gå misste om något riktigt bra.

Håller med om det där med valet :thumbup: förhållandet blir otryggt om någon känner sej som 'välgörenhetsobjektet'.

Diana
2006-07-08, 14:31
Allt är ju ett spel isf. Vad som syftades på var väl det fula spel som innebär att låtsas vara ointresserad, intresserad av andra, spela oåtkomlig... osv som egentligen bara går ut på att få den andra parten intresserad. DET är ett jävligt tröttsamt beteende.
Precis!

Solros
2006-07-08, 14:43
Allt är ju ett spel isf. Vad som syftades på var väl det fula spel som innebär att låtsas vara ointresserad, intresserad av andra, spela oåtkomlig... osv som egentligen bara går ut på att få den andra parten intresserad. DET är ett jävligt tröttsamt beteende.

Fula spel? Var precis dom grejorna jag pratade om.

Ollart
2006-07-08, 19:41
Bara jag som gillar spelet? Vafan, kommer en brud fram och säger "-Hej, spanat på dig länge, du är dösnygg, ****** mig och bli ihop med mig, ge mig ditt nummer", så blir det inget kul.

Håller definitivt inte med. Jag skulle bli jätteglad om det hände mig.

Det hela handlar ju om att båda parterna ska tro att man valt ut den andre själv. Killen ska alltså tro att det var han som valde ut tjejen, inte tvärtom. Detsamma från tjejens sida. Svårt utan att spela lite.

Jag tycker att det skulle vara roligare att bli utvald än att välja ut, för då skulle jag känna mig säkrare på att tjejen verkligen tycker om mig.

vicks
2006-07-08, 20:49
Ja, va ska man säga, har träffat ett par killar som ja först bara snackat me på internet. Har i 90% av fallen slutat i katastrof.

En gång sms:ar en kille ja snackat me ett tag och säger att han är utanför mitt hus om 5 min, han hade letat upp min adress på nån jäkla vänster. Mycke riktigt, inom 5 minuter stannar en bil utanför. Syrran fick öppna och säga att ja inte var hemma.

En annan gång bjöd ja en kille ja snackat me på msn på fest. Han va jätteskojig över internet men i verkiga livet sa han inte många ord. Däremot hade han en sjukt snygg och rolig polare me sig på festen som ja snackade me hela kvällen. Fick dagen efter infon om att den blyga killen börjat lipa på vägen hem för han inte vågat prata me mig, något han även sa till mig på msn dan efter, vilken konstig en...

En annan kille träffade ja ganska nyligen efter en tids msn-snackande. Ja kom dit, han såg riktigt bra ut och va trevlig, vi kolla på film och allt va lugnt tills han drog fram en wirre-flarra. Ja körde och ville således inte dricka, men han drack i ett sjuhelsikes tempo och började yra ut kärleksförklaring efter kärleksförklaring. Ja ville bara därifrån och när ja gick genom dörren sprang han barfota efter och bönade och bad om att ja skulle stanna över natten. De sista ja såg av honom va i mina backspeglar där han stod och viftade och härjade. Galen människa, han vill ses igen, men tror inte de är så aktuellt.

Seriöst? Varför hittar ja bara psykopater? De verkar hur normala som helst sen när ja träffar dom ballar de ut totalt....

Me_Myself
2006-07-08, 20:53
Seriöst? Varför hittar ja bara psykopater? De verkar hur normala som helst sen när ja träffar dom ballar de ut totalt....

Know the feeling...
Men jag tror inte det har med att göra om man träffar dem på internet eller inte.
Det e som jag läste nånstans, 90% av killarna ger dem andra dåligt rykte ;)

Kwon
2006-07-08, 20:55
Du e för snygg helt enkelt vicks!

Snubbarna blir som gawlna! :D :thumbup:

Tigerkotten
2006-07-08, 20:56
Vicks: :D

Det finns gott om psykfall helt enkelt :D Men snubben som var så blyg, hade ni pratat i telefonen? För om ni hade gjort det borde han ju varit "fegare" i telefonen, men om det bara var via nätet så är det ju väldigt svårt för dig. Måste prata i telefonen innan så man vet lite mera.

Sedan kanske första gången du träffar någon inte är så bra att åka till killen på en gång, utan något mera casual kanske.

Dock så har jag ju själv haft folk som kommit över, första gången man sågs o inte var jag något psyfall då inte :D

Pudzianovski
2006-07-08, 20:57
...

Du kanske stressar in i att träffa killar för snabbt. Känns som många gör det misstaget.

:thumbup:

Pudzianovski
2006-07-08, 20:58
Du e för snygg helt enkelt vicks!

Snubbarna blir som gawlna! :D :thumbup:

Know the feeling....;)

Kwon
2006-07-08, 20:58
Det e folk som har förväntningar helt enkelt

Det i kombination med vicks skönhet när de väl träffas gör att de blir helt berusade (av kärlek)

Gissar att det är samma sak när jag träffar Pudde etc

Tigerkotten
2006-07-08, 21:00
Är någon tjej som jag pratat like med som vill att man träffas, och jag aldrig ens snackat riktigt normalt med henne via msn. 1-2ggr totalt tror jag, kanske 20 gästboksinlägg på en community. Hon har sagt att hon vill att man ska träffas, ser ju bra ut.. Visst kan vara skoj o ses, men måste nog snacka i telefon med henne först :D

Kanske jag borde bli skrämd.. :D

Kwon
2006-07-08, 21:01
"Hörrö, du kan väl stanna över natten iaf...."

"MASTE KNULA SNELA!"

Pudzianovski
2006-07-08, 21:02
En annan gång bjöd ja pudde som ja snackat me på msn på fest. Han va jätteskojig över internet men i verkiga livet sa han inte många ord. Däremot hade han en sjukt snygg och rolig polare me sig på festen som ja snackade me hela kvällen. Fick dagen efter infon om att pudde börjat lipa på vägen hem för han inte vågat prata me mig, något han även sa till mig på msn dan efter, vilken konstig en...


Sorry bro....kan inte alltid va så grym som du är IRL !

Kwon
2006-07-08, 21:03
Sorry bro....kan inte alltid va så grym som du är IRL !

Men LOL! :D

Don't worry Vicks, just a normal day at teh Kolozzeum! :laugh: :thumbup:

Cilia
2006-07-08, 21:05
Är någon tjej som jag pratat like med som vill att man träffas, och jag aldrig ens snackat riktigt normalt med henne via msn. 1-2ggr totalt tror jag, kanske 20 gästboksinlägg på en community. Hon har sagt att hon vill att man ska träffas, ser ju bra ut.. Visst kan vara skoj o ses, men måste nog snacka i telefon med henne först :D

Kanske jag borde bli skrämd.. :D
men va hände med snabbköpskassörskan?

Ryska_raketen
2006-07-08, 21:07
men va hände med snabbköpskassörskan?


Den lögnen har han nog glömt.

bear.flowertwig
2006-07-08, 21:08
Slutar allt i katastrof så får man väl ta sig en funderare i hur begåvad urvalsprocess man har... *rolleyes*

Tigerkotten
2006-07-08, 21:17
men va hände med snabbköpskassörskan?

Står i babbla tråden, kunde gått bättre! :) Men försökte iaf, jag fick ett motgång men inte är det över för det! :D

Den lögnen har han nog glömt.

O vad för problem har du? Hade du läst "babbla" tråden så hade du vetat.

Pajas

Cilia
2006-07-08, 21:26
Står i babbla tråden, kunde gått bättre! :) Men försökte iaf, jag fick ett motgång men inte är det över för det! :D

seriöst jag sitter på ett dial up modem.
tittade igenom 10 sidor men hittade inget om det hela och det tar evigheter och ladda varje sida.
jag är nyfiken *s*

reinholdsson
2006-07-08, 21:30
seriöst jag sitter på ett dial up modem.
tittade igenom 10 sidor men hittade inget om det hela och det tar evigheter och ladda varje sida.
jag är nyfiken *s*

Är det denna han menar månne? http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1648699&postcount=3211

vicks
2006-07-08, 21:31
Vicks: :D

Det finns gott om psykfall helt enkelt :D Men snubben som var så blyg, hade ni pratat i telefonen? För om ni hade gjort det borde han ju varit "fegare" i telefonen, men om det bara var via nätet så är det ju väldigt svårt för dig. Måste prata i telefonen innan så man vet lite mera.

Sedan kanske första gången du träffar någon inte är så bra att åka till killen på en gång, utan något mera casual kanske.

Dock så har jag ju själv haft folk som kommit över, första gången man sågs o inte var jag något psyfall då inte :D

Hehe, ja de kanske låter här som om ja bara springer hem till killar hej vilt efter ett par msn-tillfällen, så är dock inte fallet.

Jo ja hade pratat me killen i telefonen och då va han ju ok, han snackade varken mer eller mindre än någon annan. Sen kände ja några av hans andra kompisar som va me på festen så ja bjöd ju liksom hela gänget och inte bara han.

Killen som ja åkte hem till delade lägenhet med två kompisar till mig så de va egentligen dom ja skulle hälsa på och då frågade han om vi ville kolla på lite film me han och på den vägen va det.

Ja herregud, ja drar nog till mig psykfall :confused:

Tigerkotten
2006-07-08, 21:33
Är det denna han menar månne? http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1648699&postcount=3211

Nej

Men, http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1648836&postcount=3227

Trance
2006-07-08, 21:36
Hehe, ja de kanske låter här som om ja bara springer hem till killar hej vilt efter ett par msn-tillfällen, så är dock inte fallet.

Jo ja hade pratat me killen i telefonen och då va han ju ok, han snackade varken mer eller mindre än någon annan. Sen kände ja några av hans andra kompisar som va me på festen så ja bjöd ju liksom hela gänget och inte bara han.

Killen som ja åkte hem till delade lägenhet med två kompisar till mig så de va egentligen dom ja skulle hälsa på och då frågade han om vi ville kolla på lite film me han och på den vägen va det.

Ja herregud, ja drar nog till mig psykfall :confused:

Händer ikväll då...?

reinholdsson
2006-07-08, 21:38
Nej

Men, http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1648836&postcount=3227

Nära var det iallafall :) ;)

vicks
2006-07-08, 21:39
Händer ikväll då...?

ja eftersom de va vilt värre igår blir de lugnt ikväll, innebär alltså att hänga framför msn och letar ännu fler knäppisar, finns väl en hel drös oupptäckta psykopater därute som bara drömmer om att få visa upp lite psyko-tendenser, nån måste ju hjälpa dom ju :)

Tigerkotten
2006-07-08, 21:43
Hehe, ja de kanske låter här som om ja bara springer hem till killar hej vilt efter ett par msn-tillfällen, så är dock inte fallet.

Jo ja hade pratat me killen i telefonen och då va han ju ok, han snackade varken mer eller mindre än någon annan. Sen kände ja några av hans andra kompisar som va me på festen så ja bjöd ju liksom hela gänget och inte bara han.

Killen som ja åkte hem till delade lägenhet med två kompisar till mig så de va egentligen dom ja skulle hälsa på och då frågade han om vi ville kolla på lite film me han och på den vägen va det.

Ja herregud, ja drar nog till mig psykfall :confused:


Spanade du hur killarna var då med era gemensamma kompisar? Kan du inte träffa någon dina vänner inte känner eller? :D Drygt som faen att träffa den där killen som delade lägenhet, och sedan är han störd vilket gör säkert att du inte har så stort sug att besöka de? :D

Kwon
2006-07-08, 21:44
Vicks e lite Florence Nightingale with a twist, tar hand om psykfallen.. :D

Trance
2006-07-08, 21:44
ja eftersom de va vilt värre igår blir de lugnt ikväll, innebär alltså att hänga framför msn och letar ännu fler knäppisar, finns väl en hel drös oupptäckta psykopater därute som bara drömmer om att få visa upp lite psyko-tendenser, nån måste ju hjälpa dom ju :)

Underskatta inte forum.

vicks
2006-07-08, 21:54
Vicks e lite Florence Nightingale with a twist, tar hand om psykfallen.. :D

haha, så kan man ju också se på det...

vicks
2006-07-08, 21:55
Spanade du hur killarna var då med era gemensamma kompisar? Kan du inte träffa någon dina vänner inte känner eller? :D Drygt som faen att träffa den där killen som delade lägenhet, och sedan är han störd vilket gör säkert att du inte har så stort sug att besöka de? :D

Ja me kompisarna va de ju ok... Jo ja kan träffa folk mina vänner inte känner, har bara blivit mycke sånt, vet inte varför hm...

Mmm, men mina kompisar som delar lägenhet me han tycker inte han är nåt skum, att de där va de enda skumma han nånsin gjort.. men som sagt, blev inge mer hänga där.... hahha

vicks
2006-07-08, 21:58
Underskatta inte forum.

:rolleyes: hjälp!

tossefar
2006-07-08, 22:41
:rolleyes: hjälp!
Är du med i mitt power meet-uppror? Jag ska sitta hemma och gnälla på internet hela natten eftersom jag inte får sova ifred. Bo i centrum är bäst i världen, förutom just den här helgen varje år :Virro

vicks
2006-07-08, 22:45
Är du med i mitt power meet-uppror? Jag ska sitta hemma och gnälla på internet hela natten eftersom jag inte får sova ifred. Bo i centrum är bäst i världen, förutom just den här helgen varje år :Virro

vars bor du? ja sov hos en polare på ringvägen inatt, vilket sjuhelsikes liv! ja försöker va open-minded och fördomsfri, men dessa raggardrägg inger inte mycke respekt. svinar och har sig utan dess like!

tossefar
2006-07-08, 22:48
vars bor du? ja sov hos en polare på ringvägen inatt, vilket sjuhelsikes liv! ja försöker va open-minded och fördomsfri, men dessa raggardrägg inger inte mycke respekt. svinar och har sig utan dess like!
Jag bor i huset bredvid. Tessingatan 5a för att vara exakt. Sova är uteslutet :)

vicks
2006-07-08, 22:54
Jag bor i huset bredvid. Tessingatan 5a för att vara exakt. Sova är uteslutet :)

haha de va ett raggarpar i typ 40-50-års åldern som låg och idkade sexuellt umgänge i buskarna där vid ringvägen, de trodde väl inte att nån såg men vi hade full syn uppifrån lägenheten..

tossefar
2006-07-08, 23:01
haha de va ett raggarpar i typ 40-50-års åldern som låg och idkade sexuellt umgänge i buskarna där vid ringvägen, de trodde väl inte att nån såg men vi hade full syn uppifrån lägenheten..
*innocent*

Röda_Lacket
2006-07-08, 23:08
hur gick det röda? va ett tag sen man såg dig här nu

Just nu har tjejen slutat ringa och man tycker änna att man lärt sig något men NEJ. Nu har man träffat på en ny internet tjej fast hon verkar lite lugnare av sig fast hon ville träffas redan samma dag som vi pratades vid. Trodde aldrig det skulle vara så lätt att träffa tjejer som det är via internet kvaliten vet jag dock inget om. Jag är ju själv ingen 10 poängare så man blir ju bara glad. Sedan man börjat gymma och försökt sig på en deff så känns det helt plötsligt mycket lättare att få kontakt med tjejer. Försökte lägga in en stöt på en tjej på mitt jobb men hon var jätteblyg och jag vet fortfarande inte om hon gillar mig eller bara vill vara kompis. Det var en jävla gamble att lägga in stöten på henne och det känns jobbigt att stöta på varandra varje dag men va fan tar man inga chanser kan man inte vinna.

Jag tänkte fortsätta i samma tempo och göra bort mig ur samhälletssynvinkel tills jag har lärt känna massor med nya och intressanta tjejer. Internet kommer bara vara ett skoj komplement till utanför cyberspace (In real life) raggningen.

christian
2006-07-09, 00:02
Just nu har tjejen slutat ringa och man tycker änna att man lärt sig något men NEJ. Nu har man träffat på en ny internet tjej fast hon verkar lite lugnare av sig fast hon ville träffas redan samma dag som vi pratades vid. Trodde aldrig det skulle vara så lätt att träffa tjejer som det är via internet kvaliten vet jag dock inget om. Jag är ju själv ingen 10 poängare så man blir ju bara glad. Sedan man börjat gymma och försökt sig på en deff så känns det helt plötsligt mycket lättare att få kontakt med tjejer. Försökte lägga in en stöt på en tjej på mitt jobb men hon var jätteblyg och jag vet fortfarande inte om hon gillar mig eller bara vill vara kompis. Det var en jävla gamble att lägga in stöten på henne och det känns jobbigt att stöta på varandra varje dag men va fan tar man inga chanser kan man inte vinna.

Jag tänkte fortsätta i samma tempo och göra bort mig ur samhälletssynvinkel tills jag har lärt känna massor med nya och intressanta tjejer. Internet kommer bara vara ett skoj komplement till utanför cyberspace (In real life) raggningen.


:thumbup:

Domi
2006-07-09, 00:08
ALDRIG MERA CHATTA

Vet du vad... sådana människor finns utanför nätet också. :Virro

carloskar
2006-07-09, 01:51
En okänd tjej adda mig på msn idag, hon verkar skittrevlig men frågade hela tiden om mitt namn, vart jag bodde osv.. Däremot fick jag bilder på henne o hon va skitsöt =)

Men jag är på min vakt, såg tråden just före, kanske ska se det smo ett "tecken" :D

mathor
2006-07-09, 09:00
Däremot fick jag bilder på henne o hon va skitsöt =)


Dela den fulaste bilden med tio för IRL-utseende. Gångra det dummaste hon sagt med pi för logikbristen IRL.

mystic[-_-]
2006-07-09, 09:31
Dela den fulaste bilden med tio för IRL-utseende. Gångra det dummaste hon sagt med pi för logikbristen IRL.

:laugh: :bow:

Herkulez
2006-07-09, 10:17
Dela den fulaste bilden med tio för IRL-utseende. Gångra det dummaste hon sagt med pi för logikbristen IRL.
:D

carloskar
2006-07-09, 11:15
Dela den fulaste bilden med tio för IRL-utseende. Gångra det dummaste hon sagt med pi för logikbristen IRL.

Haha! :laugh:

sundvall
2006-07-09, 11:18
Dela den fulaste bilden med tio för IRL-utseende. Gångra det dummaste hon sagt med pi för logikbristen IRL.

Hahahaha :D

Metal_boy_
2006-07-09, 17:22
Fan, jag kan väl lägga till en liten historia i tråden...

En polare chatta upp ngn brud på aftonbladets chatt för en 6-7 år sedan, och jag sa till polaren: har hon ingen tjejkompis till mig?

Helgen efter när vi satt hos mig och krökade och delat på en back bira och en flaska wirre så ringde vi och bestämde att tjejerna skulle åka halvvägs och vi halvvägs, så vi skulle mötas i Nyköping vi ngn jävla vägkrog.

Vi fick tag i en kompis som körde oss upp till Nyköping, vi muta han med lite sprit haha så det gick bra *rolleyes*

Det var en häftig känsla när vi möttes på vägen, min polare satt och pratade med tjejerna i tfn och när vi möttes på vägen flasha vi med lysena på bilen...

Väl på parkeringen går vi ur bilen, och där i ur en lila liten skoda kliver 2st dinosaurier ut ur bilen, en blandning av ryska horor/dinosaurier/marilyn manson/peter harrysson

Damn, jag kände hur min lille soldat drog sig undan och skrek "FRED" stackarn började vifta med en vit flagga direkt.

Tjejen som jag skulle träffa hade jag pratat rätt mkt med i tfn, och hon lät ju bra fin haha, hon hade Eva-Linda Karlsson som PT på gymet och så hade hon 80dd i byststorlek, ja det hade hon säkert, men kunde hon inte sagt att hon drog dem efter sig på en släpkärra?

Min kompis date hade iaf sillikon! Och hon såg faktiskt ut som ett skapligt luder... men grejen var att de var schyssta som fan, så jag och polarn drog iväg och pissa efter en stund för ett litet styrelsemöte där vi kom fram till att vi hänger med dem till Stockholm och går ut!

Så vi hängde med och hade svinkul!!! Tjejerna drack inte en droppe, men de hade vipkort på de flesta ställen i sholm, och jag var typ 20 bast så det var ju svinkul att bara glida in på alla ställen =)

Väl hemma på natten/morgon i en av tjejernas lägenhet så blev det självklart påsättning, min date var uberlycklig efter det lilla samlaget som kanske varade 3minuter, och klämde ur sig något i stil med "gud så skönt det var typ 2år sedan jag hade sex" GAH!

Det allra värsta var dock dagen efter när vi åkte till ngt stort jävla köpcenter i Stockholm och min date envisades att gå och hålla mig i handen hela tiden, det var så jävla tungt haha :laugh:

Min polare säger än idag; jag fattar inte hur du kunde sätta på henne, det var starkt av dig aaaaahahaha.

Sicken jävla kväll, vi hade svinkul iaf, och jag tror fan jag gjorde tjejen en riktigt tjänst!


:laugh: :laugh: :laugh:

När hör du av dig igen Lars?

/Metal_boy_ med rosa bh och pekfingret i munnen..

Ryska_raketen
2006-07-09, 17:23
Dela den fulaste bilden med tio för IRL-utseende. Gångra det dummaste hon sagt med pi för logikbristen IRL.


Det sjuka är att det fan är sant :D :hbang:

Metal_boy_
2006-07-09, 17:34
På tal om trådens topic. Jag chattade med en tjej en gång som också var lite sådär kul i huvet och sms-fingret. Om hon skickade ett sms som jag inte svarade på inom 1min så började hon bomba med frågor som: "Är du sur?" "Sa jag nått dumt?" "Har du fullt upp att messa andra tjejer?" etc. Mitt intresse slocknar rakt av då.

Timme
2006-07-09, 17:58
Definitivt det skummaste jag har varit med om i internetdejting-sfären. Sedan att folk ljuger sig blåa får man fan ta för givet.

Liten ordlista för nybörjare

"Jag har lite former" = Jag är en valross

"Jag är lite mullig" = I am a fat slob

"Jag har färgat håret" = Du gjorde det själv i en husvagnspark i Vagnhärad

"Har du cam?" = Jag är kille

"Jag har ingen bild just nu" = Jag är kille. Eller en jätte, jätte, jag menar JÄTTEful tjej/tant/uschblä.

"Jag har mått lite dåligt senaste tiden" = Get out. Alert. Psycho-varning"!!!

Generellt kan man väl säga att om man får skumma/dåliga vibbar från någon på nätet så gångrar man det med 10 så har du hur personen är på riktigt. Lite skämt, men lite allvar.

Så bra :laugh:

Diana
2006-07-09, 18:23
Den här tråden asså :laugh: :thumbup:
känns nästan som att den borde ligga som varning på div nätdejtsajter.. :D

Metal_boy_
2006-07-09, 18:47
Den här tråden asså :laugh: :thumbup:
känns nästan som att den borde ligga som varning på div nätdejtsajter.. :D


Det gäller förstås inte vår firma där allt går noga och rutinerat till :D

mathor
2006-07-09, 18:52
Den här tråden asså :laugh: :thumbup:
känns nästan som att den borde ligga som varning på div nätdejtsajter.. :D

Det borde vara en obligatorisk popup i varenda MSN-konversation som pågår mellan könen.

Röda_Lacket
2006-07-09, 19:06
En ganska rolig sak med denna tråden är att det är bara killar som skriver om sina upplevelser.... Ja menar det borde väl vara någon tjej som råkat på någon kille som skickat bilder på nån brad pitt kille och sedan sett ut som fan IRL :-)

Diana
2006-07-09, 19:30
Det gäller förstås inte vår firma där allt går noga och rutinerat till :D
Exakt! :D pengarna tillbaka om din dejt börjar klippa tånaglar eller äta upp din väskhund under middagen.

Diana
2006-07-09, 19:30
Det borde vara en obligatorisk popup i varenda MSN-konversation som pågår mellan könen.
:D :thumbup:

mathor
2006-07-09, 19:47
En ganska rolig sak med denna tråden är att det är bara killar som skriver om sina upplevelser.... Ja menar det borde väl vara någon tjej som råkat på någon kille som skickat bilder på nån brad pitt kille och sedan sett ut som fan IRL :-)

Ja, men hon vågar inte skriva här eftersom jag läser.

Metal_boy_
2006-07-09, 19:57
Exakt! :D pengarna tillbaka om din dejt börjar klippa tånaglar eller äta upp din väskhund under middagen.
:laugh: :thumbup:

Twosaint
2006-07-09, 19:59
Självklart så vill man väl inte skicka ett kort på en själv då man är i nån heltaskig vinkel och ser ut som en fågelskrämma.
Men varför kan nån förklara varför alla brudar som är skelögda,överviktiga osv knäpper kort som döljer det ?
Asså jag säger inte att det är något fel med att vara skelögd men en jättesöt tjej som jag surrade lite med på nätet hade knäppt ALLA kort från en vinkel så man bara såg ett öga och det kortet som var rakt framifrån så hade hon luggen över ena ögat. Det jag menar är att det då blir osexigt om hon försöker dölja det. Samma sak med lite "mulligare" tjejer som bara tar kort på ansiktet osv varför inte stå för vem man är istället för att dölja det på något halvt misslyckat
sätt ?
Nu har jag bara träffat en tjej IRL som jag först träffat på nätet och hon visade sig vara lika vacker som bilderna hon skickade.

Twosaint
2006-07-09, 20:02
Hehe, ja de kanske låter här som om ja bara springer hem till killar hej vilt efter ett par msn-tillfällen, så är dock inte fallet.

Jo ja hade pratat me killen i telefonen och då va han ju ok, han snackade varken mer eller mindre än någon annan. Sen kände ja några av hans andra kompisar som va me på festen så ja bjöd ju liksom hela gänget och inte bara han.

Killen som ja åkte hem till delade lägenhet med två kompisar till mig så de va egentligen dom ja skulle hälsa på och då frågade han om vi ville kolla på lite film me han och på den vägen va det.

Ja herregud, ja drar nog till mig psykfall :confused:

Lämnar du ut din msn hur som hellst eller ?

vad har du för msn :Virro

reinholdsson
2006-07-09, 20:08
Självklart så vill man väl inte skicka ett kort på en själv då man är i nån heltaskig vinkel och ser ut som en fågelskrämma.
Men varför kan nån förklara varför alla brudar som är skelögda,överviktiga osv knäpper kort som döljer det ?
Asså jag säger inte att det är något fel med att vara skelögd men en jättesöt tjej som jag surrade lite med på nätet hade knäppt ALLA kort från en vinkel så man bara såg ett öga och det kortet som var rakt framifrån så hade hon luggen över ena ögat. Det jag menar är att det då blir osexigt om hon försöker dölja det. Samma sak med lite "mulligare" tjejer som bara tar kort på ansiktet osv varför inte stå för vem man är istället för att dölja det på något halvt misslyckat
sätt ?
Nu har jag bara träffat en tjej IRL som jag först träffat på nätet och hon visade sig vara lika vacker som bilderna hon skickade.

De tror väll att de ska kunna dölja det för evigt. Alternativt, att du fastnar för hur de är som person.

Twosaint
2006-07-09, 20:51
De tror väll att de ska kunna dölja det för evigt. Alternativt, att du fastnar för hur de är som person.

jo men jag menar att ett öga pekar lite mer åt vänster gör ju inte att jag skippar henne.

Fettecke
2006-07-09, 20:54
jo men jag menar att ett öga pekar lite mer åt vänster gör ju inte att jag skippar henne.
ett välriktat och oväntat skott i 2an åtgärdar detta.

Nej, men jag är inne på samma spår som dig där.

willis
2006-07-09, 21:09
Har också blivit stalkad för några år sedan. Får helt oväntat ett sms där bruden som hittills verkat normal frågar om portkoden, jag låtsas som ingenting och svarar inte men efter ett tag ringer det på dörren (vi hade ingen portkod utan det var bara att öppna dörren). Då blev det dags att avbryta all kontakt med henne, fick även en stor påse med "förlåt-klubbor" när hon insett sitt misstag.

reinholdsson
2006-07-09, 21:11
jo men jag menar att ett öga pekar lite mer åt vänster gör ju inte att jag skippar henne.

Men det vet de ju inte i förväg.

Cilia
2006-07-09, 21:15
Har också blivit stalkad för några år sedan. Får helt oväntat ett sms där bruden som hittills verkat normal frågar om portkoden, jag låtsas som ingenting och svarar inte men efter ett tag ringer det på dörren (vi hade ingen portkod utan det var bara att öppna dörren). Då blev det dags att avbryta all kontakt med henne, fick även en stor påse med "förlåt-klubbor" när hon insett sitt misstag.
fast då verkade hon inte helt koko bara sprang iväg lite för fort ett tag där.
Hon var väl ivrig?!

willis
2006-07-09, 21:27
fast då verkade hon inte helt koko bara sprang iväg lite för fort ett tag där.
Hon var väl ivrig?!

Nja, till saken hör ju att jag aldrig gav ut min adress eller så utan att hon letade upp mig och åkte hem till mig utan förvarning :Virro

Cilia
2006-07-09, 21:32
Nja, till saken hör ju att jag aldrig gav ut min adress eller så utan att hon letade upp mig och åkte hem till mig utan förvarning :Virro
hhmmm det är lite läskigt.
jag funderar på att skaffa helt hemligt nr
Nu har jag bara dolt nummer.

Diana
2006-07-09, 21:35
Nja, till saken hör ju att jag aldrig gav ut min adress eller så utan att hon letade upp mig och åkte hem till mig utan förvarning :Virro
Jag bör ställa in mina planer altså.. :(

tossefar
2006-07-09, 21:48
Attans, jag berättade ju för vicks var jag bodde.... är jag körd nu?:Virro

bear.flowertwig
2006-07-09, 21:55
Hur fan lyckas ni?

Har träffat 30+ men aldrig varit i närheten av såna historier :) Man får väl screena ordentligt vid msn/telekontakt för pskykopattendenser. Sen beror det ju på vad man skickar för vibbar själv. Har aldrig råkat ut för värre än att nån som påstod sig vara smal snarare var big boned.

Fettecke
2006-07-09, 21:57
de enda internetragg jag haft, var början på hittils 4.5 års förhållande... nätet är bra skit för att ragga tycker jag

vicks
2006-07-09, 21:58
Attans, jag berättade ju för vicks var jag bodde.... är jag körd nu?:Virro

ah de va väl kanske de dummaste du kunde göra :devil:

Me_Myself
2006-07-09, 22:00
Jag pratade med en snubbe på msn som säger att jag ska gå ut o kolla genom ett fönster. Då stod han i huset mittemot o blinkade med en lampa :Virro

reinholdsson
2006-07-09, 22:04
Jag pratade med en snubbe på msn som säger att jag ska gå ut o kolla genom ett fönster. Då stod han i huset mittemot o blinkade med en lampa :Virro

Men det var ju lite fiffigt ändå :)

vicks
2006-07-09, 22:18
En ganska rolig sak med denna tråden är att det är bara killar som skriver om sina upplevelser.... Ja menar det borde väl vara någon tjej som råkat på någon kille som skickat bilder på nån brad pitt kille och sedan sett ut som fan IRL :-)

jamen klart de finns, killar skickar ofta så jäkla konstiga kort, tagna i skumma vinklar, me suddiga webcams osv... en gång träffa ja och en polare en snubbe som såg ganska ok ut på kort.. han sa wow ni är ju snyggare än på bilden varpå min kompis säger: tyvärr kan vi nog inte säga desamma om dig grabben. han hade dessutom sagt att han va ordentligt vältränad, något han absolut inte va...

ganska elakt men lite kul såhär i efterhand.. man får ju skylla sig själv om man utger sig för att vara nåt man inte är.

myggan
2006-07-09, 22:21
Ja, va ska man säga, har träffat ett par killar som ja först bara snackat me på internet. Har i 90% av fallen slutat i katastrof.

En gång sms:ar en kille ja snackat me ett tag och säger att han är utanför mitt hus om 5 min, han hade letat upp min adress på nån jäkla vänster. Mycke riktigt, inom 5 minuter stannar en bil utanför. Syrran fick öppna och säga att ja inte var hemma.

En annan gång bjöd ja en kille ja snackat me på msn på fest. Han va jätteskojig över internet men i verkiga livet sa han inte många ord. Däremot hade han en sjukt snygg och rolig polare me sig på festen som ja snackade me hela kvällen. Fick dagen efter infon om att den blyga killen börjat lipa på vägen hem för han inte vågat prata me mig, något han även sa till mig på msn dan efter, vilken konstig en...

En annan kille träffade ja ganska nyligen efter en tids msn-snackande. Ja kom dit, han såg riktigt bra ut och va trevlig, vi kolla på film och allt va lugnt tills han drog fram en wirre-flarra. Ja körde och ville således inte dricka, men han drack i ett sjuhelsikes tempo och började yra ut kärleksförklaring efter kärleksförklaring. Ja ville bara därifrån och när ja gick genom dörren sprang han barfota efter och bönade och bad om att ja skulle stanna över natten. De sista ja såg av honom va i mina backspeglar där han stod och viftade och härjade. Galen människa, han vill ses igen, men tror inte de är så aktuellt.

Seriöst? Varför hittar ja bara psykopater? De verkar hur normala som helst sen när ja träffar dom ballar de ut totalt....

Jäklar, du har verkligen haft otur :(

Jag hade nog avinstallerat msn och slängt ut datorn från balkongen efter allt det där..

Piranha
2006-07-09, 22:21
jamen klart de finns, killar skickar ofta så jäkla konstiga kort, tagna i skumma vinklar, me suddiga webcams osv... en gång träffa ja och en polare en snubbe som såg ganska ok ut på kort.. han sa wow ni är ju snyggare än på bilden varpå min kompis säger: tyvärr kan vi nog inte säga desamma om dig grabben. han hade dessutom sagt att han va ordentligt vältränad, något han absolut inte va...

ganska elakt men lite kul såhär i efterhand.. man får ju skylla sig själv om man utger sig för att vara nåt man inte är.

Välkommen till internet, så som i vekligheten är falsk marknadsföring inte ovanligt.

Gick på en träff med en böna som 1 var 15 cm kortare än utsagt. 2 ca 25 kilo tyngre och bilderna ja, jävligt duktig fotograf + photoshop.

Å andra sidan man man pricka rätt också :D

Valentino
2006-07-09, 22:25
Jag pratade med en snubbe på msn som säger att jag ska gå ut o kolla genom ett fönster. Då stod han i huset mittemot o blinkade med en lampa :Virro


Var lampan fin?

Röda_Lacket
2006-07-09, 22:28
Jag pratade med en snubbe på msn som säger att jag ska gå ut o kolla genom ett fönster. Då stod han i huset mittemot o blinkade med en lampa :Virro

bodde ni brevid varandra eller var han en fönstertittare?:confused:

Angel
2006-07-09, 23:33
Den enda jag egentligen träffat genom nätet finns faktiskt på detta forumet (därför ja reggade mig här från början). Det hela började på ett annat forum (bilforum) där både han och jag var stora OT-kändisar. Dock så hatade vi varandra och han tog varje chans han kunde att få dissa mig,tror tom han och någon mer startade en hata Angel klubb. Iallafall va han den drygaste elaka jäveln jag någonsin stött på.
Så en dag addade jag han på msn så vi kunde dissa varandra lite mer privat,och då plötsligt va han riktigt trevlig. Sen efter mycket chatt så åkte ja för och träffa han,och han var den blygaste tystaste lilla killen.

Sen va vi ihop i något halvår eller så...

Idag går han och stalkar utanför min lägenhet...

Diana
2006-07-09, 23:39
Idag går han och stalkar utanför min lägenhet...
Hehehe :D

vaaad heter pöjken på kolo *popcorn* ..eller är det privat mark? :naughty:

Angel
2006-07-09, 23:42
Hehehe :D

vaaad heter pöjken på kolo *popcorn* ..eller är det privat mark? :naughty:


Hehe...njaeee...vet ej om ja vågar säga..men han tjongade upp bilder i bildtråden igår..du får gissa lite

Krokodil
2006-07-09, 23:43
Fan vad ni gnäller, sist jag dejtade fanns inte ens internet!

Diana
2006-07-09, 23:47
Hehe...njaeee...vet ej om ja vågar säga..men han tjongade upp bilder i bildtråden igår..du får gissa lite
Ahh ok :)

Fettecke
2006-07-10, 08:35
Hehe...njaeee...vet ej om ja vågar säga..men han tjongade upp bilder i bildtråden igår..du får gissa lite
Tossefar?

Du kan säga, Mela stoltserar ju om sitt koloragg... du kan ju inte vara sämre :D

jenny
2006-07-10, 08:54
Apropå att om man inte har ett kort skulle betyda att man är jätteful så kan jag berätta det var när jag nätdejtade. Jag har väldigt svårt för att bli bra på kort. Jag blundar 9/10 gånger. Har stora pupiller och är därför väldigt ljuskänslig. I de andra 10% så går jag någon stel min. Kan inte se naturlig ut inför kameran. Så jag vet inte hur många kort jag tog för att ha och lägga ut på nätet. Men ingen blev ens okej så det slutade med att jag la ut ett kort på mig när jag var 15 år. (Vilket jag också skrev att det var). Så det kan faktiskt vara så att man inte har något kort att lägga ut. Skickade dock ett dåligt kort till de jag träffade innan vi sågs. Alla tyckte jag såg bättre ut i verkligheten än på bild. Men de kanske bara fjäskade, vad vet jag?
Sedan kan man ju diskutera hur ärlig man skall vara från början. Har en kompis som har benproteser. Det är ju inget hon säger direkt för i 99 fall av 100 så leder det till att killen inte hör av sig igen. Men om hon först lär känna killen och sedan säger det så ökar ju oddsen drastiskt att han accepterar det.

miapia
2006-07-10, 11:06
mycket killar som tycker till, så här kommer en tjejbekännelse... :)

blev singel i våras efter konstanta förhållanden i över åtta år, så det kändes rätt nice (och lite ovant). började skrivas lite på msn med en kille från samma stad via spray-date sidan, som verkade schysst och såg rätt bra ut. vi skrevs en vecka eller så innan vi träffades förra helgen under nyktra former bara som hastigast på stan. på lördag kväll sågs vi igen på krogen och satt o pratade tills de stängde och vi blev utkörda.

inte förrän i början av förra veckan bytte vi nummer, (på mitt initiativ faktiskt, jag frågade rakt ut om han var intresserad av att träffas mera - och det var han) och nu i helgen sågs vi igen ute och hade jättekul, den här gången slutade det med bortamatch, vilken var en riktig höjdare... ;) nu ska vi ses i veckan också, sen får vi se vart det leder.

dessutom var han mycket snyggare på riktigt... nu är jag iofs helt grön på det här med nätdejting, men so far verkar det mest handla om tur / otur med vilka man träffar. klart man ska visa sitt intresse om det är så, men med lite sunt förnuft inser man var gränsen för det "normala" går. sen är det klart att utseendet är rätt viktigt, men att det skulle spela så stor roll att man kanske inte ens vill ge det en chans känns lite fjortisaktigt. jag har hellre en lagomt snygg kille som är jävligt rolig och omtänksam än en supersnygg som inte har nåt bakom pannbenet. det verkar gälla för många killar också (de flesta får man väl ändå hoppas!) eftersom jag inte har nåt större problem att få killar intresserade, och jag har varken 90-60-90 måtten eller är speciellt modellvacker. men jag är mig själv, och det verkar funka långt, kanske nåt att tänka på? :)

lycka till med dejtandet! :D

hejhopp
2006-07-10, 11:07
Vart chattade du någonstans? =)

Me_Myself
2006-07-10, 11:21
bodde ni brevid varandra eller var han en fönstertittare?:confused:

Ja det visade ju sig att vi bodde brevid varandra. Jag tycker det var rent psyko. Var övertygad att han haft koll på det sedan innan och kollade mig över ryggen så fort jag skulle ner o handla sen.

miapia
2006-07-10, 11:31
Vart chattade du någonstans? =)


började på spray date, sen msn. :)

Cilia
2006-07-10, 11:54
de enda internetragg jag haft, var början på hittils 4.5 års förhållande... nätet är bra skit för att ragga tycker jag
hur tänkte du nu?
låter som du fick en fullträff via nätet?

Jay-Z
2006-07-10, 12:03
hur tänkte du nu?
låter som du fick en fullträff via nätet?

bra skit = good shit = bra helt enkelt.

*klappar tant på huvudet*

Cilia
2006-07-10, 12:07
bra skit = good shit = bra helt enkelt.

*klappar tant på huvudet*
sorry, läste fel
läste bara skit.
ibland går det väldigt fort ....

tigerofsweden
2006-07-10, 12:08
sorry, läste fel
läste bara skit.
ibland går det väldigt fort ....

Kan trösta dig att även jag satt och kliade mig i huvudet tills jag läste igenom det sakta :)

chidde
2006-07-10, 12:15
Hehe...njaeee...vet ej om ja vågar säga..men han tjongade upp bilder i bildtråden igår..du får gissa lite


nu blev jag riktigt nyfiken :D
brist på sysselsättning i skrivande stund har jag gjort lite undersökningar

är det pilt77!? :cool:


(eller förresten... kan inte han som stalkar angel erkänna?)

Herkulez
2006-07-10, 12:16
nu blev jag riktigt nyfiken :D
brist på sysselsättning i skrivande stund har jag gjort lite undersökningar

är det pilt77!? :cool:
min gissning med, det måste vara han.

Jense
2006-07-10, 12:18
min gissning med, det måste vara han.


det är den enda hon känner från kolozzeum irl som la upp bilder i bildtråden igår.

tossefar
2006-07-10, 13:13
Jag är för en gångs skull oskyldig :)

hejhopp
2006-07-10, 13:16
började på spray date, sen msn. :)

oj såg faktiskt inte ens ditt inlägg, var lacket jag frågade. =)

Karl_alfred
2006-07-10, 13:21
min gissning med, det måste vara han.
Min gissning med!

Domi
2006-07-10, 13:27
började på spray date :)

Vi har alla varit där *innocent*

Cilia
2006-07-10, 13:28
Vi har alla varit där *innocent*
näähhhh :em:

Karl_alfred
2006-07-10, 14:02
näähhhh :em:
Heheh ingen skojig anekdot att berätta om?:)

Diana
2006-07-10, 14:25
Heheh ingen skojig anekdot att berätta om?:)
*popcorn*

Annars kan väl du dra den där om ppppprästen..? :( :naughty:

Karl_alfred
2006-07-10, 14:27
*popcorn*

Annars kan väl du dra den där om ppppprästen..? :( :naughty:
:D

Nu hörde jag från vissa håll att du ska ha stor erfarenhet från googledejting?

Diana
2006-07-10, 14:45
:D

Nu hörde jag från vissa håll att du ska ha stor erfarenhet från googledejting?
Jaaae :D ..hittade ju dej :naughty:

Modde
2006-07-10, 14:52
På nått sätt så borde den här tråden avskräcka, men felkalibrerad som man är så känns det fan som att jag vill Internetdejta i framtiden och träffa massa störda människor och hamna i pinsamma situationer...

Kan helt jätteärligt säga att jag faktiskt gillar på nått konstigt sätt att göra bort mig och vara riktigt pinsam...

Oj vad jag känner igen mig i det där. Hellre en jobbig situation än ingen situation alls.

Tricklev
2006-07-10, 14:55
Hehe...njaeee...vet ej om ja vågar säga..men han tjongade upp bilder i bildtråden igår..du får gissa lite

Ni 2 har tidigare "gått ut" och sagt att ni känner varandra osv, så jag vet vem.*popcorn*

Karl_alfred
2006-07-10, 15:00
Jaaae :D ..hittade ju dej :naughty:
Sökte på grisnacke?:naughty:

Diana
2006-07-10, 15:07
Sökte på grisnacke?:naughty:
:laugh: Sjyyyk i say, sjyyyyk

Fan så sexiga ungjävlar de ska bli :D

chidde
2006-07-10, 15:52
Jag är för en gångs skull oskyldig :)

jag hade faktiskt dig i mina misstankar men eftersom du blev medlem aug 2004 så var du utesluten

angel blev medlem här lite pga att stalkern också var medlem, vilket tyder på att det måste vara nån som var reggad innan henne :cool: :cool:

Modde
2006-07-10, 16:09
jag hade faktiskt dig i mina misstankar men eftersom du blev medlem aug 2004 så var du utesluten

angel blev medlem här lite pga att stalkern också var medlem, vilket tyder på att det måste vara nån som var reggad innan henne :cool: :cool:

lille detektiven ;)

Everest
2006-07-10, 17:22
Så vi satte oss ner i min soffa och pratade lite bla om hennes enorma fötter som mätte 44cm.


Jäääklar!!! inte så vanligt bland tjejer att ha skostorlek 60*screwy*

Kwon
2006-07-11, 15:22
Mitt bidrag.

En hjälp till alla.

http://www.rateb4udate.com/

Kan ni läsa recensioner om personerna INNAN ni bestämmer er för att dejta, eller varför inte skriva en egen? Kan hjälpa folk för framtida dates.

Lilly
2006-07-20, 17:27
Mitt bidrag.

En hjälp till alla.

http://www.rateb4udate.com/

Kan ni läsa recensioner om personerna INNAN ni bestämmer er för att dejta, eller varför inte skriva en egen? Kan hjälpa folk för framtida dates.


Då blir det ju ingen surprise när man väl träffas. Den sugande känslan i magen av nervositet...är han ett psycho eller inte?

Kwon
2006-07-20, 19:31
Då blir det ju ingen surprise när man väl träffas. Den sugande känslan i magen av nervositet...är han ett psycho eller inte?

Beror ju på, är ju relativt i förhållande till person.

Vissa vill nog gärna ha en/några recensioner innan, medan andra VILL bli överraskade oavsett om det är pos eller neg! :D

En riktig gluteus-recension innan hade ju sparat enorm tid för mig tex

Elin här på brädan är nog intresserad av en psykisk utvärdering på personen innan... Step by Step... Oooh baby..... Psychostalker eller inte? :confused:

:laugh: :thumbup:

Beror på person! Vissa vill veta vad som komma skall (gillar ej överraskningar, kontrollfreaks etc)... andra ÄLSKAR överraskningar!

Concerning surprises... I LIVE FOR THIS SHIT!

stahlberg
2006-07-21, 12:07
Jag har inte läst hela tråden men jag tycker trådstartaren är en äkta mes.

När hon dök upp så hade du kunnat trä en plaståse över huvudet på henne och två sopsäckar över hennes fötter och ****** henne. Eller också hade du inte låtit henne komma in. Åtminstone jag bor i min lägenhet, och det är jag som bestämmer vem som kommer dit, när vederbörande kan komma osv. Men det kanske man inte får göra i Sverige?

Hur som helst : roligt var inlägget iaf!:laugh:

Krampus
2006-07-21, 12:09
Jag har inte läst hela tråden men jag tycker trådstartaren är en äkta mes.

När hon dök upp så hade du kunnat trä en plaståse över huvudet på henne och två sopsäckar över hennes fötter och ****** henne. Eller också hade du inte låtit henne komma in. Åtminstone jag bor i min lägenhet, och det är jag som bestämmer vem som kommer dit, när vederbörande kan komma osv. Men det kanske man inte får göra i Sverige?

Hur som helst : roligt var inlägget iaf!:laugh:

Heh. Du sa knula.

Herkulez
2006-07-21, 12:13
har internet dejtat engång, aldrig mer fick värsta psykopaten efter halsen då, förstörde mitt liv i några månader *grr*

Kwon
2006-07-21, 12:14
har internet dejtat engång, aldrig mer fick värsta psykopaten efter halsen då, förstörde mitt liv i några månader *grr*

Stalker i tre-fyra månader?

Herkulez
2006-07-21, 12:17
Stalker i tre-fyra månader?
lagt det bakom mig så orkar inte ta upp det, kan väl säga att man var lite för snäll för man var rädd att hon skulle göra nå dumt med sig själv.




riktig :Virro

Kwon
2006-07-21, 12:17
lagt det bakom mig så orkar inte ta upp det, kan väl säga att man var lite för snäll för man var rädd att hon skulle göra nå dumt med sig själv.




riktig :Virro

Hajjar!

Herkulez
2006-07-21, 12:18
Hajjar!
men jag förstår henne, hon blev ju störtkär i mig vilket jag inte kan klandra henne till, jag är ju ändå guds gåva till kvinnorna.

Kwon
2006-07-21, 12:21
men jag förstår henne, hon blev ju störtkär i mig vilket jag inte kan klandra henne till, jag är ju ändå guds gåva till kvinnorna.

Precis, inte så svårt att förstå.

Man kan inte klandra henne.

Lösningen på världens alla problem = Herkalainen.

Herkulez
2006-07-21, 12:22
Precis, inte så svårt att förstå.

Man kan inte klandra henne.

Lösningen på världens alla problem = Herkalainen.
jag är iaf lösningen på kvinnors understimulerade sexliv.

Kwon
2006-07-21, 12:24
jag är iaf lösningen på kvinnors understimulerade sexliv.

Visste du att han Gene Simmons (Han var med i Kiss) ska ha någon ny dokusåpa-tävling kallad Mr Romance, där man skall kora en vinnare som skall ta över efter Fabio?

Kan det vara något månne?

Eller har du kanske ingen möjlighet att få långt hår nuförtiden?

Herkulez
2006-07-21, 12:26
Visste du att han Gene Simmons (Han var med i Kiss) ska ha någon ny dokusåpa-tävling kallad Mr Romance, där man skall kora en vinnare som skall ta över efter Fabio?

Kan det vara något månne?

Eller har du kanske ingen möjlighet att få långt hår nuförtiden?
finns ju löshår, men jag är nog för sexig för den serien, alla andra skulle dra sig ur för dom vet att dom inte har någon chans

Kwon
2006-07-21, 12:36
finns ju löshår, men jag är nog för sexig för den serien, alla andra skulle dra sig ur för dom vet att dom inte har någon chans

Japp, det är som vi alltid sagt, Herk är "too cool for school", eller helt enkelt för bildskön för denna serie.

Världen (världens alla damer 15-80) är helt enkelt inte redo för Herk på TV.

Whistler
2006-07-21, 13:43
Hahaa, jag var med om en liknande tjej en gång.
Vi snackade ett par dagar på MSN och skickade bilder och shit. Tjejen hade kanske inte världens snyggaste kropp, men ansiktet var jättesött och hon var precis hur sexig och charmig som helst ändå (på något jävla sätt). Efter att vi börjat dumma oss en del kom vi fram till att ne, internet suger, så jag bokade ett tåg till Götet där hon bor och var där tre timmar senare.

Hon mötte mig på stationen och vi tog en fika där jag fick träffa ett par av hennes polare (Eh?) och sedan drog vi hem till henne (utan polare). Halvvägs upp i trappen drog hon av mig alla kläderna, och sen vet jag inte mycket mer än att jag inte sov de nästkommande 24 timmarna. Uttryck som "Här har du något att berätta om för polarna", "Det räcker med att du bara sitter där" och "Äh, det är lugnt, vi tar mamma och pappas säng" ligger kvar någonstans där bak i skallen.

Så långt allt bra... Värre blev det när jag kom hem igen. Helt plötsligt var jag hennes personliga terapeut och avlastningsbank! SMS:en rann in i telefonen och om jag visade någon som helst status annan än Offline på MSN så gick hon på nonstop. Dock inte om sådant där kul som vi pysslat med hemma hos henne, utan bara hennes livs historia och shit.

Så var jag på en rave-fest i en skog i Göteborg typ två veckor senare... Fick ett SMS när jag stod och stompade kl 4 på morgonen, men istället för att svara att jag var upptagen med något eller bara ignorera henne så fick jag snilleblixten att svara följande:

"Sorry, är jävligt upptagen, men här är numret till min kompis David. Stör honom istället!"

Tänkte att det kanske skulle ge henne en vink... Tio minuter senare dimper det ner ett meddelande i polarens telefon. "Hej, jag heter Sofia. Hörde att du är trevlig... puss!"

Mhm... Behöver jag nämna att min polare återvände till Göteborg ett par veckor senare...? :whipped: :D

Stoltz
2006-07-21, 14:25
Internetdejting har jag aldrig varit mycket för, och det enda "plåstret" var någon jag råkade träffa genom en kompis kompis kompis kusin och det visade sig att vi gick på samma skola.
Sa hej till henne en gång, sen bröt helvetet löst - Samma dag som hennes pojkvän gjorde slut med henne var hon på mig istället, och det var ju inte det roligaste. Frågade om vi kunde fika någon dag och en massa - Visst, jag vill ju inte vara helrå och bara blankvägra henne så ställde upp på en gång och fan, det blev ju bara värre, hennes personlighet var... Det var något som inte var rätt, helt enkelt.

Sen plötsligt en dag, sitter hemma och pluggar från att jag slutat skolan tills jag somnar i fyra av de sjukaste skolveckorna jag någonsin haft i pluggväg, då börjar hon ringa (Gud vet hur hon fick mitt nummer?!) och först så sa jag helt enkelt att jag inte hade tid att prata, jag hade för mycket att göra (Innan detta hade jag förklarat för henne att jag inte tyckte vi passade ihop) så vi lade på hyfsat snabbt.

20 minuter senare ringer hon igen bara för att snacka, så för att vara någerlunda schysst så frågar jag ifall det var något särskild hon ville prata om, men då det inte var det så fick jag än en gång säga att jag inte hade tid.
Efter att hon ringt upp två gånger till så börjar jag bli irriterad och säger att jag inte har tid att prata för helvete, och lägger på luren direkt efter att jag sagt "Hej då".

Det funkar... i en timme, sen ringer hon igen. Detta fortsätter i typ några dagar, då jag är för snäll för att, som en fellow Kolozzeumare sade, "Unleasha the fucking fury" på, men på fjärde dagen slår det slint.
Sen var där inte mer telefonsamtal förrän veckan efteråt, lika många igen.

Sensmoralen: Unleasha furyn snabbt och skoningslöst.

stahlberg
2006-07-21, 14:46
Jag har lite svårt att tro på dehär historierna (fastän de iof är underhållande). Om någon kommer och ringer på dörren när man inte vill ha besök så öppnar man och säger att det inte passar (alternativt öppnar inte dörren). Om någon ringer och man inte vill prata med personen - och den fortsätter ringa ändå - så svarar man inte (och sätter vid behov telefonen på ljudlöst). Svårare kan det inte vara om man VERKLIGEN vill vara ifred.

bear.flowertwig
2006-07-21, 15:48
Jag har lite svårt att tro på dehär historierna (fastän de iof är underhållande). Om någon kommer och ringer på dörren när man inte vill ha besök så öppnar man och säger att det inte passar (alternativt öppnar inte dörren). Om någon ringer och man inte vill prata med personen - och den fortsätter ringa ändå - så svarar man inte (och sätter vid behov telefonen på ljudlöst). Svårare kan det inte vara om man VERKLIGEN vill vara ifred.

Det handlar ju om att folk är för snälla/fega för att sega ifrån på allvar och då tolkar i sin tur de här psykfallen som att det är ok att fortsätta...

stahlberg
2006-07-21, 20:45
Om de inte kan säga ifrån så är det rätt åt dem att "psykfallen" fortsätter. Jag har aldrig sett snällhet (i betydelsen mesighet, eftergivenhet) som en egenskap att sträva efter. Tvärtom : den typen av snällhet ställer bara till problem, både för en själv och för andra.

bear.flowertwig
2006-07-21, 22:28
Om de inte kan säga ifrån så är det rätt åt dem att "psykfallen" fortsätter. Jag har aldrig sett snällhet (i betydelsen mesighet, eftergivenhet) som en egenskap att sträva efter. Tvärtom : den typen av snällhet ställer bara till problem, både för en själv och för andra.

Jag håller helt med dig. Snäll är en bra egenskap som tyvärr är otrotningshotad, det här handlar om plain ol' flathet och feghet.

Röda_Lacket
2006-07-21, 23:12
Jag är så nära att få ett internetraggnings återfall................. Kanske tar några timmar imorgon för att jag vantrivs verkligen med att ha varit singel så länge som jag nu varit det.

bear.flowertwig
2006-07-21, 23:52
Jag är så nära att få ett internetraggnings återfall................. Kanske tar några timmar imorgon för att jag vantrivs verkligen med att ha varit singel så länge som jag nu varit det.

Hahahaa, jag trillade dit härom veckan :D Fast det har inte med vantrivsel att vara singel att göra. Kul tidsfördriv ibland helt enkelt. Man kan reta upp folk där likväl som på Kolo.