handdator

Visa fullständig version : Jag är snygg (duh)


adriano
2006-06-25, 21:37
Jag är jävligt snygg. Men jag får inte så många brudar ändå som jag vill ha. Utseendet är inte allt och självförtroende är mkt viktigare.

Så till frågan hur bygger man upp ett jättebra självförtroende? Inte för att jag har tagit kokain med dom säger ju att man känner sej som en kung då och självförtroende är superduper. Hur får man ett sånt självförtroende utan att knarka.

Om man trycker ner andra så känner man sej mkt bättre själv men det är så himla oschysst att göra så. Så på det viset vill jag inte göra det. Peace

Otto GROV
2006-06-25, 21:40
inse att du är ful

Sebbe_H
2006-06-25, 21:41
Lägg upp bild så kan ju brudarna klassa dig, om du behöver mer utseende eller självförtroende.

Garnax
2006-06-25, 21:42
Inte så många som DU VILL HA? Vad kostar dom per kg? Kan man ta flera och få rabatt?

Vad har du för träff % då? får du 25% av alla du vill ha eller 60%
eller 99%?

Piranha
2006-06-25, 21:43
Du kanske borde förlita dig på annat än ditt utseende och vara oemotståndligt charmig ett tag... some Babe ... den lilla grisen ungefär.

adriano
2006-06-25, 21:45
Jag är snygg det vet jag så jag behöver inte slänga upp nån bild för bekräftelse. Jag har ingen räkning på hur mångra brudar jag får men bajs i det, jag vill veta hur man får upp självförtroendet!! Hjälp*flex*

Garnax
2006-06-25, 21:46
Verkar inte vara något fel på ditt självförtroende...

Sebbe_H
2006-06-25, 21:47
Du bor i fel stad, jag menar, vart fan ligger ludvika?

Pez
2006-06-25, 21:47
Du kanske borde förlita dig på annat än ditt utseende och vara oemotståndligt charmig ett tag... some Babe ... den lilla grisen ungefär.Been there, done that.. aint working. :/

Strongman
2006-06-25, 21:47
verkligen inte eftersom du är så övertygad om att du är skitsnygg att du inte ens behöver lägga upp bild?

adriano
2006-06-25, 21:47
Jag är lite ösäker på när jag försöker charma brudarna, så lätt att det går till överdrift jag vet inte när jag ska dra gränsen. Hjälp

Piranha
2006-06-25, 21:50
Det känns lite som en klassiker det här... ( no offence )

Jag rekomendera läsa.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=23822&highlight=en+ful+tjej
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=47748&highlight=sista+bussen

adriano
2006-06-25, 21:50
asså jag är väldigt snygg men jag är inte snyggast på krogen då skulle jag väl verkligen inte fråga om hur jag får fler brudar.

jag bor verkligen i fel stad brudarna här är astorra. Helt sjukt vilken skillnad det är på storstads tjejer och småstads tjejer.. här vågar dom knappt göra nånting för du vet dom har sitt rykte att tänka på lixom...torrt som snus som sagt

Kwon
2006-06-25, 21:52
Mkt nice.

Mycket givande och roligt att du öppnar ditt hjärta och delar med dig av detta med oss adriano.

Vad tror du om att flytta till en annan stad?

adriano
2006-06-25, 21:53
lite självförtroende tips tack!! Jag bryr mej lite för mkt vad andra ska tycka det är nog därför inte självförtroendet är på topp. Hur slutar man bry sej?..

Känns lite som en chat men det kan vara kul på en söndagskväll, man har ju inte så mkt bättre för sej endå

Domi
2006-06-25, 21:54
Mkt nice.

Mycket givande och roligt att du öppnar ditt hjärta och delar med dig av detta med oss adriano.

Vad tror du om att flytta till en annan stad?

:laugh:

Piranha
2006-06-25, 21:55
lite självförtroende tips tack!! Jag bryr mej lite för mkt vad andra ska tycka det är nog därför inte självförtroendet är på topp. Hur slutar man bry sej?..

Känns lite som en chat men det kan vara kul på en söndagskväll, man har ju inte så mkt bättre för sej endå


Uppenbarligen inte, det där med fel ort köper ja inte dessvärre jag tror snarare att det är tugget du faller på.

adriano
2006-06-25, 21:55
Mkt nice.

Mycket givande och roligt att du öppnar ditt hjärta och delar med dig av detta med oss adriano.

Vad tror du om att flytta till en annan stad?


Hej kwon

Flytta bara för brudarnas skull kommer inte på fråga. Vi snackar om att höja självförtroendet. Kom med lite tips om det är du snäll!!

Kwon
2006-06-25, 21:55
Självförtroendet är någonting som du finner själv, inuti dig själv.

Självklart kan andra motivera dig, peppa dig och hjälpa dig finna dig själv, men det sista steget är du själv som måste ta.

Tro på dig själv. Varför skulle du inte göra det?

Det är dock ofta alltid lättare att hjälpa andra än sig själv.

Men med ålder och erfarenheter kommer oftast insikt (om en själv och andra människor).

Åk runt lite i världen och få lite perspektiv.

Livet är inte alltid som den staden man bor i.

Alla människor är inte likadana.

myggan
2006-06-25, 21:56
lite självförtroende tips tack!! Jag bryr mej lite för mkt vad andra ska tycka det är nog därför inte självförtroendet är på topp. Hur slutar man bry sej?..

Känns lite som en chat men det kan vara kul på en söndagskväll, man har ju inte så mkt bättre för sej endå

om du bryr dig mycket om vad dom andra kommer att tycka om dig och du samtidigt tycker att du är snygg som fan så borde det ju bara hjälpa dig på traven till ett bra självförtroende, vilket du förövrigt redan verkar ha.

Garnax
2006-06-25, 21:57
Jag bor i en liten ort och har inget problem med tjejer, oftare jag blir uppraggad än att jag raggar själv.

Tigerkotten
2006-06-25, 21:58
Om du tycker att du är snygg så har du ju bra självförtroende.

Det finns ju de som tycker att de är snygga fast är fula egentligen, de har också ett bra självförtroende. Du kanske är en av de personerna *innocent*


Ragga tjejer så försök att vara glad och trevlig samtidigt charmig, skämta om saker och ting. Lite rolig men småkaxig på ett trevligt sätt.

Piranha
2006-06-25, 21:59
Undra om han är Slartiblast snygg eller Anabolicsnygg(läs fulsnygg) eller Herkulezsnygg (grovsnygg).

bulk fiction
2006-06-25, 21:59
jag vill veta hur man får upp självförtroendet!! Hjälp*flex*

bli full?:hbang:

mangemani
2006-06-25, 21:59
"i think im cute,i know im sexy,i got the looks that drives the girls wild,i got the moves that realy moves them,i send chills up and down theire spines,im just a sexy boy,im not your boy toy" osv.
vet inte varför,men kom och tänka på HBK ego lite här.

myggan
2006-06-25, 21:59
Om du tycker att du är snygg så har du ju bra självförtroende.

Det finns ju de som tycker att de är snygga fast är fula egentligen, de har också ett bra självförtroende. Du kanske är en av de personerna *innocent*

jag utgår från det tills en bild kommer upp.

Dessutom är det inte många som är snygga i allas ögon.
Folk har väldigt olika smak men en sak är säker.
Charm och utstrålning går hem hos alla. :thumbup:

Pez
2006-06-25, 22:00
asså jag är väldigt snygg men jag är inte snyggast på krogen då skulle jag väl verkligen inte fråga om hur jag får fler brudar.

jag bor verkligen i fel stad brudarna här är astorra. Helt sjukt vilken skillnad det är på storstads tjejer och småstads tjejer.. här vågar dom knappt göra nånting för du vet dom har sitt rykte att tänka på lixom...torrt som snus som sagt
Ja, så är det. Hemskt. Det är nog din charmiga personlighet som skrämmer dom. Eller ditt intellekt. Kanske båda.

Lillgrabben
2006-06-25, 22:00
Tråden påminner mig lite om hur en tonårig grabb kan svara påståenden om hans person:

"JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST!"

Bäst på vadå? , frågar vän av ordning. Svaret blir "JAG ÄR BÄST!"

Gärna upprepar han det mantrat efter behag, trots att han inte är det minsta bäst.

Sätt in snygg istället för bäst så. . . :D

Otto GROV
2006-06-25, 22:00
[QUOTE=adriano]lite självförtroende tips tack!! Jag bryr mej lite för mkt vad andra ska tycka det är nog därför inte självförtroendet är på topp. Hur slutar man bry sej?..

Känns lite som en chat men det kan vara kul på en söndagskväll, man har ju inte så mkt bättre för sej endå[/QUOTE

Operera dig, Ja tror ditt dåliga själv-förtroende beror på din fulhet

Kwon
2006-06-25, 22:00
Hur många olika typer av snygg finns det?

Om man är snygg och bor i Lesbotown finns det ingen chans Adraino, då är det bara att flytta.

Kommer inga tjejer fram till dig Adrian? Vågar du inte gå fram till dom?

Vad är problemet?

Adrian, åk ner till Kos, Cypern etc, där är tjejerna verkligen inte torra!

Så får du lite perspektiv! :D

Piranha
2006-06-25, 22:01
Tråden påminner mig lite om hur en tonårig grabb kan svara påståenden om hans person:

"JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST, JAG ÄR BÄST!"

Bäst på vadå? , frågar vän av ordning. Svaret blir "JAG ÄR BÄST!"

Gärna upprepar han det mantrat efter behag, trots att han inte är det minsta bäst.

Sätt in snygg istället för bäst så. . . :D

Hur många år tog det dig sen att bevisa dig bäst ?

keffat_liv
2006-06-25, 22:01
Va mäter dina armar?

Bolio
2006-06-25, 22:02
Vad är ert problem? Killen säger att han är nöjd med sitt utseende men vill ha bättre självförtroende. Antingen hjälper ni honom med tips på hur man får bättre självförtroende eller så lämnar ni tråden. Begrips?

On topic: KBT! Du kan få jelp.

Lillgrabben
2006-06-25, 22:02
Hur många år tog det dig sen att bevisa dig bäst ?


Har dessvärre aldrig fått vara bäst på något ännu. :(

Piranha
2006-06-25, 22:04
Vad är ert problem? Killen säger att han är nöjd med sitt utseende men vill ha bättre självförtroende. Antingen hjälper ni honom med tips på hur man får bättre självförtroende eller så lämnar ni tråden. Begrips?

On topic: KBT! Du kan få jelp.


Jag tror att vill han bli seriöst uppfattad så kanske han skall tona ner om hur snygg han är och kanske beskriva sitt problem lite djupare.

Kwon
2006-06-25, 22:06
Adrian, anser du att ditt utseende skapar problem/hinder för ditt självförtroende (och uppbyggandet av det?)

Varför har du med det i kalkylen?

jokkan
2006-06-25, 22:07
Du kanske tror du är snygg men hos andra ser du ut som stryk? *screwy*

Kwon
2006-06-25, 22:12
Tjejerna kanske tycker du är FÖR snygg, därför vågar de ej prata med dig?

Därför måste du göra saker som får dig att bli mer "approachable".

Lite skavanker gör ju en människa lite mer speciell,unik och personlig.

Boxarnäsa, ärr över ögat, brottaröron etc, ger lite karaktär.

Dom kanske tycker du ser så snygg ut att du ser för fjollig ut(feminina drag), så du kanske får fixa lite mer maskulina drag?

Vad tror du själv? Hur reagerar kvinnsen när du pratar med dom alt när dom tittar på dig?

Caixa**
2006-06-25, 22:21
Utseendet är inte allt och självförtroende är mkt viktigare.

Den här meningen håller jag med dig om! Fast jag tror att ett gott självförtroende i kombination med ödmjukhet gentemot sin omgivning ger ett mer attraktivt yttre. Sympatiska människor har en tendens att framstå som väldigt snygga i mina ögon, medan arroganta, självfixerade människor mest framstår som dryga. Det lyser igenom liksom..

Det är mycket möjligt att problemet inte ligger i ditt utseende utan snarare i osäkerhet hur du ska bete dig i sällskap med tjejer? Osäker på din sociala förmåga, dvs ren blyghet?

En bra början är att inte fokusera så mycket på dig själv utan lägga fokus på tjejerna istället, visa din uppskattning, ge komplimanger osv..

Känns som att du är ganska ung.. såna här problem växer man ofta ifrån, man lär sig vad som är viktigt och får lite självdistans (förhoppningsvis;))

Kwon
2006-06-25, 22:22
Jag vet dock att om jag var lika snygg som Caixa*** så skulle det ej finnas några som helst problem! :hbang: :thumbup:

adriano
2006-06-25, 22:29
Jag lägger ner den här tråden blev så mkt svar och massa frågor jag pallar inte svara på allt å alla. caixa hade en bra poäng och det låter rätt som du säger. Jag är en osäker liten pojk..

Caixa**
2006-06-25, 22:30
Jag vet dock att om jag var lika snygg som Caixa*** så skulle det ej finnas några som helst problem! :hbang: :thumbup:

Heeeey!:em:

Svårt att tro att du vill se ut som en..tjej?;)

Kwon
2006-06-25, 22:33
Heeeey!:em:

Svårt att tro att du vill se ut som en..tjej?;)

Hade gärna sett ut som en tjej om jag såg ut som Caixa**!!

Nä, jag försökte bara peppa alt boosta ditt confidence is all!

Det är ju det Kolo är till för! (Förutom all kunskap och thx info!)

Make your fellow man (and SISTA!) to feel good with him/herself!

:thumbup:

aliquis
2006-06-25, 22:37
Jag är jävligt snygg. Men jag får inte så många brudar ändå som jag vill ha. Utseendet är inte allt och självförtroende är mkt viktigare.

Så till frågan hur bygger man upp ett jättebra självförtroende? Inte för att jag har tagit kokain med dom säger ju att man känner sej som en kung då och självförtroende är superduper. Hur får man ett sånt självförtroende utan att knarka.

Om man trycker ner andra så känner man sej mkt bättre själv men det är så himla oschysst att göra så. Så på det viset vill jag inte göra det. PeaceHahaha, ÄR DU PÅ RIKTIGT?! :Virro

Garnax
2006-06-25, 22:53
Jag lägger ner den här tråden blev så mkt svar och massa frågor jag pallar inte svara på allt å alla. caixa hade en bra poäng och det låter rätt som du säger. Jag är en osäker liten pojk..

Vad trodde du med hur du la upp ditt problem med dåligt självförtroende...

"Jag får inte så många brudar jag vill ha"

herrejösses...

sundvall
2006-06-25, 23:37
Men lägg av nu era töntar. Killen tycker att han ser bra ut men har lite problem med självförtroendet inför brudar, vafan är det med er? Han kanske framför det på ett litet dåligt vis men han vill nog inget illa.

Suck

Löjtnant Blank
2006-06-25, 23:42
Du var inne på rätt spår i den andra paragrafen. Olagliga substanser är vägen till självförtroende och inre harmoni.

Jag gillar ditt nick, btw.

http://www.tuttointer.com/fotografie/album-foto/adriano/images/adriano2_jpg.jpg

cheesian
2006-06-26, 00:05
Framför du dig själv för tjejer som du gör här förstår jag det går åt helvete

Modde
2006-06-26, 05:20
Hur man får bättre självförtroende är enkelt. Man lyckas med något.

Ragga på en tjej och lyckas och vips - ditt självförtroende har ökat ett snäpp.

Ragga på en tjej och misslyckas - ditt självförtroende går ner en bit.

Det är detta som skiljer dårarna/eliten i från skiten. Man låter sig inte avskräckas av sina misslyckanden. Enda sättet att bli framgångsrik i något är att öva och inte knäckas av sina förluster.

Lycka till i framtiden, det här kommer nog gå bra. Häng bara inte upp dig för mycket på de gånger det inte fungerar. Utan se det istället att det var modigt att försöka. Då får misslyckandet också en mening.