handdator

Visa fullständig version : supergirl - the fighting dwarf


Janna
2006-06-25, 18:37
Det kommer nog inte bli den mest uppdaterade träningsdagboken men jag skriver kanske nån gång ibland när jag orkar. Har vart i Dalarna och firat midsommar. 3 dagar med tokass mat, fö rmycket godis och en del rödvin. Men det var skönt med lugnet och mörkret. Stockholm kan ju bli lite intensivt ibland och jag är en ganska intensiv person och kan ha svårt att varva ner.

Körde iaf rygg idag .. det kändes bra, jag hade en del energi trots slarvig mat och vin :)

dagens övningar:

marklyft
stångrodd
t-bar
latsdrag
cable latsdrag

Dagens prestation: 3a i mark på 120

Jag är glad och sprallig och har en hel del energi plus att det är fint väder och så jag ska ta en promenad ner till havet och sitta och fundera lite över allt som rör sig i min lilla hjärna.

AFanatic
2006-06-25, 18:44
Ser man på, det här kommer bli intressant. Om du skriver ut lite fler siffror. :D

Pez
2006-06-25, 19:07
120 pannor i marken är shiitbra Janna! Du är grovf! :D

Säker på att du inte ska försöka dig på en SL-karriär?
"The Mighty Meatball" är ett smeknamn som du skulle kunna växa i med lite mer vilja (och en massa mer våfflor)... ;)

Janna
2006-06-25, 20:35
Ser man på, det här kommer bli intressant. Om du skriver ut lite fler siffror. :D

Kommer nog bara skriva siffroro lite då och då, kännsmeningslöst att skriva alla vikter, jag minns inte ens dem själv efter passet hihi jag minns bara dets om är värt att minnas :D

Janna
2006-06-25, 20:36
120 pannor i marken är shiitbra Janna! Du är grovf! :D

Säker på att du inte ska försöka dig på en SL-karriär?
"The Mighty Meatball" är ett smeknamn som du skulle kunna växa i med lite mer vilja (och en massa mer våfflor)... ;)

Fy fasen nej det räcker med fläsk ... ska se till att det bli lte mindre av den varan innan jul tänkte jag :em:

mystic[-_-]
2006-06-25, 20:46
Woho en till dvärg. Bra mark :thumbup:

Janna
2006-06-26, 23:00
det känns i ryggen idag att det var första gången på 7-8 veckor jag körde mark .. träningsvärk som attan. Det fick bli ett armpass idag. Fick jättebra tryck idag också men körde inte på nåra mörkvärdiga vikter.

Dips 4-5 set nånting runt 10 reps
Smalbänk
pushdowns med strång
pushdowns med rep
Biceps curl med stång
Hantelcurl
Repdrag

Och en liten promenad

Janna
2006-06-28, 18:47
sitter o läser lite och laddar inför träningen ... nu ska jag skutta iväg på gymmet och få ut lite aggressioner, idag kändes det som att allt gick mot mig, min mobil strular, jobbmobilen strular, datorn på jobbet hängde sig hela tiden och precis när jag skulle gå till 7eleven så började det störtregna. Min kollega fick gå tillbaks till kontoret och hämta ett paraply åt mig, det gäller att ha pli på de små liven hihi :cool:

Krampus
2006-06-28, 19:09
Å fi fan! 3:a på 120kg i mark!?
Satana bra! :thumbup:

Janna
2006-06-28, 20:46
Å fi fan! 3:a på 120kg i mark!?
Satana bra! :thumbup:


Ja jag är bra puckad som ger mig på såna vikter i en övning jag inte kört på 8-10v .... har haft sån träningsvärk att jag knappt kunnat röra mig i 2 dagar gahhh

jocke-j
2006-06-28, 21:12
stark i mark var du tjejen. ska bli roligt att följa!.//Joakim

Janna
2006-06-28, 22:03
Blev lite bröst idag gick inte så bra, kände mig svag och stel i bröstet o axlarna. Inga märkvärdiga vikter idag.

Sneda hantelpressar, 23kg hantlarna
Bänkpress, 60 kg
Nån bröstpressmaskin jag inte kan namnet på
Pecdec
cable cross/pushups mot bänk
2 set utsida axlar

avslutade med att pumpa igenom framsida o baksida ben, jag kör sällan ben eftersom de redan är stora som hus, synd för jag älskar tung benträning.

Pez
2006-06-28, 22:33
avslutade med att pumpa igenom framsida o baksida ben, jag kör sällan ben eftersom de redan är stora som hus, synd för jag älskar tung benträning.
Jao.. samma problem som mig. :D

Bra pressar ändå.

Janna
2006-08-11, 17:24
som jag misstänk så är jag inte så duktig på att uppdatera träningsdagboken. Har en liten elak halsinfektion och därför vilat 2 dagar fast i onsdags körde jag ett skönt axelpass med Pez

En bild på den bulkiga formen :eating:

cam
2006-08-11, 19:19
Fin bulk- och V-form! :thumbup:
Nu fick man motivation inför morgondagens ryggpass :hbang:

newb123
2006-08-11, 19:20
Vilken rygg och vilka armar! :eek: :hbang: Det ser ut som du dwarfar de flesta killarna på den här brädan på den bilden.

Cilia
2006-08-11, 19:30
Fin bild tjejen men vi hade ju hoppats på en dubbelbicce *L*

Chaan
2006-08-11, 19:38
En bild på den bulkiga formen :eating:

Wow

Jorgen
2006-08-11, 19:42
Inte vara sjuk när du har semester. Krya på sig.

Ser bred ut som vanligt. :)

Janna
2006-08-11, 22:36
Fin bulk- och V-form! :thumbup:
Nu fick man motivation inför morgondagens ryggpass :hbang:

hihihi kör hårt tjejen . jag borde läsa andras journaler lite oxå men är tyvärr dålig på det :em:

Janna
2006-08-11, 22:37
Vilken rygg och vilka armar! :eek: :hbang: Det ser ut som du dwarfar de flesta killarna på den här brädan på den bilden.

meee nawwwww :em:

Janna
2006-08-11, 22:39
Fin bild tjejen men vi hade ju hoppats på en dubbelbicce *L*

Det kommer kanske framöver lady, är bara inte så förtjust i att va med på bild i den här formen, känns helt okej att vara bulkig bortsett från när man råkar se hur hemskt det ser ut haha :D