handdator

Visa fullständig version : Dissection


Sonny
2006-06-24, 11:03
Ja, ni fattar, vilka infinner sig på Hovet ikväll?

grisbil3n
2006-06-24, 11:47
Ångrar mig att jag inte fick tummen ur röven o skaffade en biljett, då hade vi kunnat mysa tillsammans Sonny!

Sonny
2006-06-24, 11:51
Ångrar mig att jag inte fick tummen ur röven o skaffade en biljett, då hade vi kunnat mysa tillsammans Sonny!:love:

Dissector
2006-06-24, 12:00
*cry*

Kasst. Skulle gjort något åt det, men pengabrist o.s.v. Kört!

The Somberlain
2006-06-24, 12:20
Tyvärr, får bli en annan gång. När skulle dom lägga ner btw?

grisbil3n
2006-06-24, 12:20
Tyvärr, får bli en annan gång. När skulle dom lägga ner btw?

Hehe detta är väl sista spelningen i Europa iaf.

Dissector
2006-06-24, 12:25
Hehe detta är väl sista spelningen i Europa iaf.

Enligt farbror Jon iaf. Så det är nog rätt rökt nu. Man vet ju aldrig dock.

"This is the unexpected anti-cosmic return of Dissection and it's dark materials" o.s.v

Dom lyckas alltid med något sånt.

hallar
2006-06-24, 12:25
Fan, trodde tråden skulle handla om något helt annat. Här satt jag jag blev lite exalterad ju.

The Somberlain
2006-06-24, 12:27
Vart i Europa lirar dom? Besöker dom Norge?

Bigsize
2006-06-24, 12:28
Hade man haft pengar så lätt, för jävla synd att man missade återkomsten.

Dissector
2006-06-24, 13:01
Vart i Europa lirar dom? Besöker dom Norge?


June 24: Stockholm (SE), Hovet, DISSECTION MIDSUMMER MASSACRE '06
Sept 1: Los Angeles (USA), House of Blues Sunset Strip
Sept 6: New York City (USA), B.B. King Blues Club

Dessa är dom enda gigen dom har kvar vad jag vet.

grisbil3n
2006-06-24, 13:03
Fan, trodde tråden skulle handla om något helt annat. Här satt jag jag blev lite exalterad ju.

Upptäck musiken, kan bli en exalterande upplevelse det med.

Kryss
2006-06-24, 13:13
Jovars, kommer dock in lite sent o missar troligtvis båda förbanden då man jobbar sent idag. Lite nyfiken på hur de gör ifrån sig på en sån stor arena som hovet.

Sonny
2006-06-24, 23:53
Vad gäller publiksiffran var det ett fiasko, halva ståplats va fyllt och nåra stolar va fyllda.

Nifelheim var helt ok trots att det måste ha varit dom värsta jävla posörerna ever.

Deathstars var horribla, man visste inte var en låt slutade och den andra tog vid, ett under att dom släppt fler än ett album.

Dissection var kort sagt fenomenala.

Kwon
2006-06-24, 23:55
Vad gäller publiksiffran var det ett fiasko, halva ståplats va fyllt och nåra stolar va fyllda.

Nifelheim var helt ok trots att det måste ha varit dom värsta jävla posörerna ever.

Deathstars var horribla, man visste inte var en låt slutade och den andra tog vid, ett under att dom släppt fler än ett album.

Dissection var kort sagt fenomenala.

Utveckla mer om Nifelheim, största posörerna?

Dissector
2006-06-24, 23:55
Vad gäller publiksiffran var det ett fiasko, halva ståplats va fyllt och nåra stolar va fyllda.

Nifelheim var helt ok trots att det måste ha varit dom värsta jävla posörerna ever.

Deathstars var horribla, man visste inte var en låt slutade och den andra tog vid, ett under att dom släppt fler än ett album.

Dissection var kort sagt fenomenala.

Nifelheim är väl rätt kända för det, göbbarna :D


Kul, men samtidigt förkrossande att höra att Dissection var bra. Då missade man något alltså. Vilka låtar körde dom?

Kwon
2006-06-24, 23:58
Jaha du menar detta Sonny

http://www.geocities.com/Baja/Mesa/7342/demon2.jpg
http://hem.bredband.net/autopsy/bilder/livefoton/stora/mikka.jpg
http://hem.bredband.net/autopsy/bilder/livefoton/stora/lilith4x.jpg

Sonny
2006-06-25, 00:02
Kwonish, varje låt hette nånting med satan(ic) demonic, evil, black, death, du kunde gissa dig till nästa titel. Är inte dom svenskar förresten, varför i helvete prata sångarn på engelska?

Överallt var det 666, baphomets osv.

Dom hade köpt hela paketet, att sångarn sprang runt o hytte näven åt alla gjorde inte saken bättre.

Dissector
2006-06-25, 00:04
Kwonish, varje låt hette nånting med satan(ic) demonic, evil, black, death, du kunde gissa dig till nästa titel. Är inte dom svenskar förresten, varför i helvete prata sångarn på engelska?

Överallt var det 666, baphomets osv.

Dom hade köpt hela paketet, att sångarn sprang runt o hytte näven åt alla gjorde inte saken bättre.


Har du mig på ignore eller något din smurf?

Ja, Nifelheim är svenskar. Du har säkert sett någon i minifilmen "Bröderna Hårdrock" om två Iron Maiden-galningar :D
Det mesta de gör är ju lite för skojs skull kan man väl ana.

Nåväl. Nu tar du och berättar för mig vad Dissection spelade varesig du vill eller inte.

Sonny
2006-06-25, 00:04
Vilka låtar körde dom?Elisabeth Bathory, Frozen, Night's blood, soulreaper, starless aeon, where dead angels lie, the somberlain + massa till o nåra nya.

Alltså mycket gammalt material = :thumbup:

Edit: missade dig Dissector, förlåt gubben :love:

Dissector
2006-06-25, 00:08
Elisabeth Bathory, Frozen, Night's blood, soulreaper, starless aeon, where dead angels lie, the somberlain + massa till o nåra nya.

Alltså mycket gammalt material = :thumbup:

Edit: missade dig Dissector, förlåt gubben :love:

*kissass*

Jo men det låter ju rejält! Jon vågar väl inte hålla sitt löfte om att bara spela ett fåtal gamla låtar. :D

Fan vad jag ångrar på att jag inte åkte nu.
Därför ska jag lyssna igenom varenda Dissection-platta från början till slut, right now.

Sonny
2006-06-25, 00:09
Håll utkik efter DVDn sen, med tanke på hur lite folk det var på läktarna så kommer man garanterat kunna se mig o mina polare sitta där :D

Dissector
2006-06-25, 00:13
Håll utkik efter DVDn sen, med tanke på hur lite folk det var på läktarna så kommer man garanterat kunna se mig o mina polare sitta där :D

Vad fan gjorde ni där uppe? *screwy*

Hehe. Jo det ska bli spännande. Vet du om konserten kommer komma med dokumentär-DVDn eller blir det separat?

Sonny
2006-06-25, 00:16
Vad fan gjorde ni där uppe? *screwy*

Hehe. Jo det ska bli spännande. Vet du om konserten kommer komma med dokumentär-DVDn eller blir det separat?Eftersom det var inspelning o så räknade vi med en ganska bra scenshow, ville njuta av den o musiken. Ingen aning om hur dom släpper skiten, förmodligen på det sättet som genererar mest pengar :D

Kryss
2006-06-25, 00:54
Nuhemkommen från en lååååång spelning, riktigt bra dock. Synd att de var såpass lite folk :(

grisbil3n
2006-06-25, 03:53
Vad gäller publiksiffran var det ett fiasko, halva ståplats va fyllt och nåra stolar va fyllda.

Nifelheim var helt ok trots att det måste ha varit dom värsta jävla posörerna ever.

Deathstars var horribla, man visste inte var en låt slutade och den andra tog vid, ett under att dom släppt fler än ett album.

Dissection var kort sagt fenomenala.

Haha fyfan vad avsnoppande det måste ha varit, ska kolla hemsidan nu o se vad dom har att säga till sitt försvar hehe...

*kissass*

Jo men det låter ju rejält! Jon vågar väl inte hålla sitt löfte om att bara spela ett fåtal gamla låtar. :D

Fan vad jag ångrar på att jag inte åkte nu.
Därför ska jag lyssna igenom varenda Dissection-platta från början till slut, right now.

Setlisten finns på hemsidan, men jag är lite nyfiken på vilket "bonus" material dom spelade...

Rock'nRoll
2006-06-25, 08:45
Nifelheim :hbang: