handdator

Visa fullständig version : Hjälp mig!


Griip
2006-06-24, 00:43
Nån idiot tog med en fotboll till stan inatt å givetvis stukade man foten efter 20-30 minuters spel.. å på söndag morgon är det tänkt att jag ska iväg till roskilde å festa vidare. Ingen liten puttinuttistukning heller tror jag, knölen på utsidan vänsterfot är väl nästan som en tennisboll :cryout: *cry*

Vad är optimalt nu? Har redan isat å kylt allt jag kunnat trots det förmodligen var för sent.. linda? stretcha på nåt sätt?

bear.flowertwig
2006-06-24, 00:53
http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3682

grisbil3n
2006-06-24, 06:12
Haha stukade också foten under fotbollsaktivitet fast igår, ont gör det.

Nejv
2006-06-24, 21:26
Min polare och jag var ute och letade.. supplies! till roskilde, han ramlade och bröt lillfingret och fick en inre blödning i fingret, inte heller optimalt! :D

GIPSAD PÅ ROSKILDE! :D

Juliette
2006-06-24, 21:43
Nån idiot tog med en fotboll till stan inatt å givetvis stukade man foten efter 20-30 minuters spel.. å på söndag morgon är det tänkt att jag ska iväg till roskilde å festa vidare. Ingen liten puttinuttistukning heller tror jag, knölen på utsidan vänsterfot är väl nästan som en tennisboll :cryout: *cry*

Vad är optimalt nu? Har redan isat å kylt allt jag kunnat trots det förmodligen var för sent.. linda? stretcha på nåt sätt?
Ojoj.. stackare..

Stukade oxå foten så att jag fick en tennisbollsstor knöl på utsidan på vänstra foten för ca tre år sen.
Inte för att jag spelade fotboll utan för att jag gick nerför en trappa och skrev sms samtidigt, så trodde jag trappan var slut men det var den inte..

Dum som jag var gick jag inte till läkare utan tänkte att det går väl över snart, men det tog ca tio månader innan svullnaden var helt borta och jag har fortfarande ont i den foten ibland ännu. Så om jag var du skulle jag kolla upp foten på en gång... det var inte kul kan jag säga :(