handdator

Visa fullständig version : Jävla tjejer!


Squatinator
2006-06-22, 22:33
Träffade en tjej för ett tag sen. Student och allt. Sa att det gav tur i framtiden om man gav mig en kyss på kinden så hon gjorde det och jag vände ansiktet så hon kysste mig på riktigt. :p Anyway, tog hennes nummer och ringde henne ett par dagar senare. Vi pratade ett par gånger och kom jättebra överens.

Vi träffades igen och pratade, kom överens jättefint och hon var söt, rolig och var väldigt lik mig. Avslutade allt med att hon sa "LOVA och ring mig!". Ringde två dagar senare och pratade lite, hon verkade jätteglad att jag ringde, frågade när hon kunde träffas och hon kunde i stort sett närsom. Lite konstigt eftersom tjejer oftast har mer strukturerade liv än killar. Så jag antog att det var stort intresse. Jag bestämde tid och dagen innan så får jag ett kort känslolöst SMS.

"Kan inte träffa dig imorgon"

OK tänkte jag, tack för att jag får en anledning! Hon skrev senare att hon hade fått punktering i hög fart och ramlat och slagit sig. Frågade hur det var och det var OK fast hon kunde inte gå så bra. Anyway, ringde en gång två dagar senare, inget svar, ringde en gång två dagar efter det och fick inget svar. Skickade ett SMS. Nu har det gått fyra dagar och fortfarande inget svar. Fattar inte hur det kan gå från massivt intresse till noll intresse så fort utan att jag gör nått.

Händer ju ofta att tjejen ballar ur någon dag innan så man får någon bullshitbortförklaring. "Jag måste jobba" eller "Har så mycket just nu" Yeah right, om jag var intressant skulle ni kunna fixa tid. Har aldrig fått "Jag har fått punktering och ramlat och pajat knät" innan. Men jag får väll lägga den på högen med bortförklaringar. Fattar inte hur jag kan ha lätt för att få tag på sex men omöjligt att skaffa mig en flickvän! Tvi vale för tjejers lögner.

*Ledsen och ensam squatinator*

Bolio
2006-06-22, 22:34
Ja, allt är DEN STORA ONDA FOLKGRUPPEN TJEJERS fel.

Patriarch K
2006-06-22, 22:36
Hon kanske fick något återfall från olyckan och ligger nu inne och opereras för sin skada och kan tyvärr inte kontakta dig.

Squatinator
2006-06-22, 22:36
Ja, allt är DEN STORA ONDA FOLKGRUPPEN TJEJERS fel.

Njae, statistiskt sett så ligger ni inte bra till i mina ögon. :)

Bolio
2006-06-22, 22:37
:em: *innocent*

hallar
2006-06-22, 22:37
Hon kanske lagade slangen dåligt och ramlade igen, den här gången fick hon minnesförlust. Det är enda logiska möjligheten till varför hon inte ringer dig.

Eller så lider hon av multipla personligerheter. Fast detta är inte lika troligt.

mela
2006-06-22, 22:38
Vi vill ha en kille tillds vi får honom. Då är det inte intressant längre.

Trance
2006-06-22, 22:38
Stackars bolio, han får nog byta avatar snart så folk inte kallar honom "hon" hela tiden.

Sedan håller jag helt klart med, vi borde döda alla tjejer och klä oss i deras mjuka hudar.

Squatinator
2006-06-22, 22:38
Hon kanske fick något återfall från olyckan och ligger nu inne och opereras för sin skada och kan tyvärr inte kontakta dig.

Skulle ju kunna vara så. Fast min magkänsla säger annat. Har nästan ett sjätte sinne och det är min mage. Den kan känna om en tjej har tappat intresset och om jag behöver mer mat.

Caixa**
2006-06-22, 22:38
Det där beteendet uppvisar allför många killar med..tyvärr:(
Dålig stil att inte ge någon vettig förklaring..

Squatinator
2006-06-22, 22:39
Hon kanske lagade slangen dåligt och ramlade igen, den här gången fick hon minnesförlust. Det är enda logiska möjligheten till varför hon inte ringer dig.

Eller så lider hon av multipla personligerheter. Fast detta är inte lika troligt.

Haha den där var fan LÅLL! :thumbup:

Tigerkotten
2006-06-22, 22:40
Du kanske börja skriva i smsen att det kändes så rätt med henne o att hon var så underbar etc? Vad vet jag, kanske var något du gjorde fast du inte tänker på.

fothermucker
2006-06-22, 22:41
Eller så lider hon av multipla personligerheter. Fast detta är inte lika troligt.
Eller multipla orgasmer...men det är ännu mindre troligt.
Jag tror att det finns en eller multipla andra snubbar.

Squatinator
2006-06-22, 22:41
Vi vill ha en kille tillds vi får honom. Då är det inte intressant längre.

Men jag har ju för fan stora ben? Det måste väll betyda något? :( Har märkt det beteendet också. När man skiter i tjejerna så kommer de och fjäskar och är man schysst mot dem, skojar med dem o sånt så skiter de ner en.

ugglan
2006-06-22, 22:41
Ja kvinnor är hemska, senaste jag umgicks med smittade mig med akut nasofaryngit och höll mig borta från träningen i över en vecka.

USCH, TJEJBACILLER

Squatinator
2006-06-22, 22:42
Det där beteendet uppvisar allför många killar med..tyvärr:(
Dålig stil att inte ge någon vettig förklaring..

Word alltså. Var lite uppriktig och ha kulor eller ehh. livmoder nog att våga snacka ur skägget/foundationen

work_hunter
2006-06-22, 22:44
http://alexaoxueli.nomadlife.org/uploaded_images/girls_money_evil-760916.bmp

Caixa**
2006-06-22, 22:44
Word alltså. Var lite uppriktig och ha kulor eller ehh. livmoder nog att våga snacka ur skägget/foundationen
:laugh:

Squatinator
2006-06-22, 22:44
Du kanske börja skriva i smsen att det kändes så rätt med henne o att hon var så underbar etc? Vad vet jag, kanske var något du gjorde fast du inte tänker på.

Haha, nej nej, skrev ingenting sånt alls. Hon skrev mig direkt efter vi träffades och sa att hon hade det jättetrevligt och skrev att jag skulle höra av mig.

hallar
2006-06-22, 22:45
Det är bättre att strunta i dem över huvudtaget. Låt dem komma till dig.

Eller börja gå i cykelbyxor så att dina spelande lårmuskler hypnotiserar dem.

mela
2006-06-22, 22:49
Men jag har ju för fan stora ben? Det måste väll betyda något? :( Har märkt det beteendet också. När man skiter i tjejerna så kommer de och fjäskar och är man schysst mot dem, skojar med dem o sånt så skiter de ner en.

yes. jag är helt besatt av en kille sominte gör ett piss.. it sux...är säkert biologiskt

Pingu
2006-06-22, 22:50
Hon kanske hörde nått skitsnack om dig och blev skraj ???

Hur som helst så är det jävligt lågt att inte ge en riktig förklaring

Einar
2006-06-22, 22:53
Det där med bortförklaringarna har man hört förr.. Det är bara att komma över det och leta efter nytt. Men du kan ju dock vänta och se om hon hör av sig inom en vecka eller två. Gör hon inte det så gå vidare.

Kaboffastar
2006-06-22, 22:55
jÄvla Tjejer!

Tjejer är :Virro :Virro :Virro :Virro :Virro

wintersnowdrift
2006-06-22, 22:57
Händer ju ofta att tjejen ballar ur någon dag innan så man får någon bullshitbortförklaring. "Jag måste jobba" eller "Har så mycket just nu" Yeah right, om jag var intressant skulle ni kunna fixa tid. Har aldrig fått "Jag har fått punktering och ramlat och pajat knät" innan. Men jag får väll lägga den på högen med bortförklaringar. Fattar inte hur jag kan ha lätt för att få tag på sex men omöjligt att skaffa mig en flickvän! Tvi vale för tjejers lögner.

*Ledsen och ensam squatinator*

Hade du hellre velat ha ett ärligt svar i stil med: "Eh, du, jag var bara ute efter ons-sex och utnyttjade dig. Jag vill inte träffas mer, so long." ? (Om nu det hade varit sanningen.)

//Kristin

Pudzianovski
2006-06-22, 23:00
Ärlighet (Sanningen) är alltid bäst. :thumbup:

ugglan
2006-06-22, 23:01
Hade du hellre velat ha ett ärligt svar i stil med: "Eh, du, jag var bara ute efter ons-sex och utnyttjade dig. Jag vill inte träffas mer, so long." ? (Om nu det hade varit sanningen.)

//Kristin

Hellre det än inget alls

MilkmaN
2006-06-22, 23:01
Hade du hellre velat ha ett ärligt svar i stil med: "Eh, du, jag var bara ute efter ons-sex och utnyttjade dig. Jag vill inte träffas mer, so long." ? (Om nu det hade varit sanningen.)

//Kristin

Ja, alltid.

För stunden kanske det tar hårt men i det långa loppet tror jag man får ut bra mycket mer av ärlighet, åtminstone i detta fallet. Nu undrar ju vår käre böjande vän säkerligen vad han gjorde för fel, vad händer liksom, HALLÅ?!?!111 Han har funderat ett tag och t o m skapat en tråd om det, alla dessa funderingar hade han sluppit då utan bara kunnat rycka på axlarna och tänka: "Nåja, det var ändå gött o få sig nåt"

Trance
2006-06-22, 23:02
Hade du hellre velat ha ett ärligt svar i stil med: "Eh, du, jag var bara ute efter ons-sex och utnyttjade dig. Jag vill inte träffas mer, so long." ? (Om nu det hade varit sanningen.)

//Kristin

Man kanske kan säga: "Jag känner nu att det inte var en så bra idé detta, jag är nog inte redo etc". Behöver ju inte säga någon brutal sanning men man kan ju ge hyfsat klara besked.

Caixa**
2006-06-22, 23:03
Hade du hellre velat ha ett ärligt svar i stil med: "Eh, du, jag var bara ute efter ons-sex och utnyttjade dig. Jag vill inte träffas mer, so long." ? (Om nu det hade varit sanningen.)

//Kristin

Det är ju iallafall en förklaring..bara att svälja och gå vidare. Värre att inte veta.

myggan
2006-06-22, 23:08
Hade du hellre velat ha ett ärligt svar i stil med: "Eh, du, jag var bara ute efter ons-sex och utnyttjade dig. Jag vill inte träffas mer, so long." ? (Om nu det hade varit sanningen.)

//Kristin

ja, lätt

Einar
2006-06-22, 23:08
Det är ju iallafall en förklaring..bara att svälja och gå vidare. Värre att inte veta.

Exakt. Att vänta på ett svar som aldrig kommer är värst. Lättare att komma över tjejen om hon säger som det är. En liknande grej hände mig förra sommaren och det var hemskt *grr27*

Snake
2006-06-22, 23:20
Det är ju iallafall en förklaring..bara att svälja och gå vidare. Värre att inte veta.

Exakt. Att vänta på ett svar som aldrig kommer är värst. Lättare att komma över tjejen om hon säger som det är.

Bara jag som finner det där hysteriskt roligt?

fothermucker
2006-06-22, 23:23
Bara jag som finner det där hysteriskt roligt?

Nej

aliquis
2006-06-22, 23:23
Fattar inte hur jag kan ha lätt för att få tag på sex men omöjligt att skaffa mig en flickvän! Tvi vale för tjejers lögner.

*Ledsen och ensam squatinator*Kanske för att du lurar oskyldiga tjejer att pussa dig på munnen?

































































































Skit i dem totalt så blir det inget sex heller.

aliquis
2006-06-22, 23:25
Det där beteendet uppvisar allför många killar med..tyvärr:(
Dålig stil att inte ge någon vettig förklaring..Vad ska man säga då? "Jag insåg att du var ganska ful"?

michael
2006-06-22, 23:27
Träffade en tjej för ett tag sen. Student och allt. Sa att det gav tur i framtiden om man gav mig en kyss på kinden så hon gjorde det och jag vände ansiktet så hon kysste mig på riktigt. :p Anyway, tog hennes nummer och ringde henne ett par dagar senare. Vi pratade ett par gånger och kom jättebra överens.


Vi träffades igen och pratade, kom överens jättefint och hon var söt, rolig och var väldigt lik mig. Avslutade allt med att hon sa "LOVA och ring mig!". Ringde två dagar senare och pratade lite, hon verkade jätteglad att jag ringde, frågade när hon kunde träffas och hon kunde i stort sett närsom. Lite konstigt eftersom tjejer oftast har mer strukturerade liv än killar. Så jag antog att det var stort intresse. Jag bestämde tid och dagen innan så får jag ett kort känslolöst SMS.


Hur du reagerar på något sådant är en stor avmätning från hennes sida om dig som person. Och du verkar ju skapligt lättfångad, spännande i hennes ögon? knappast :)


"Kan inte träffa dig imorgon"


Kritiskt moment hur du reagerar.


OK tänkte jag, tack för att jag får en anledning! Hon skrev senare att hon hade fått punktering i hög fart och ramlat och slagit sig.

Frågade hur det var och det var OK fast hon kunde inte gå så bra.


Omtänksamt men töntigt och tråkigt, get ready for "lets just be friends".


Anyway, ringde en gång två dagar senare, inget svar, ringde en gång två dagar efter det och fick inget svar. Skickade ett SMS. Nu har det gått fyra dagar och fortfarande inget svar.

Ah, needy och bekräftelsesökande, finns ingen bättre egenskap i en sexuell partner från en tjejs perspektiv, eran avkomma kommer säkert bli välbalanserad(de må inte tänka så medvetet men det finns djuprotad i generna för partner-val).


Fattar inte hur det kan gå från massivt intresse till noll intresse så fort utan att jag gör nått.

Du gör mer än du tror, skulle nog säga att hennes beteende är en direkt reflektion av ditt agerande och dina reaktioner till vissa kritiska moment. Som Dr.Phil säger, "we teach people how to treat us". Sug på den karamellen tills det går upp ett ljus för dig.


Händer ju ofta att tjejen ballar ur någon dag innan så man får någon bullshitbortförklaring. "Jag måste jobba" eller "Har så mycket just nu" Yeah right, om jag var intressant skulle ni kunna fixa tid. Har aldrig fått "Jag har fått punktering och ramlat och pajat knät" innan. Men jag får väll lägga den på högen med bortförklaringar. Fattar inte hur jag kan ha lätt för att få tag på sex men omöjligt att skaffa mig en flickvän! Tvi vale för tjejers lögner.

*Ledsen och ensam squatinator*

Och det betyder "jag ska ****** en annan dominant avslappnad cool och rolig kille som inte ringer tusen gånger, har 3 andra KKs och lever ett välbekräftat självgott liv.

Einar
2006-06-22, 23:27
Bara jag som finner det där hysteriskt roligt?
:confused:

Caixa**
2006-06-22, 23:29
Vad ska man säga då? "Jag insåg att du var ganska ful"?
Ja, typ..om det nu är det man tycker. Lite konstigt kanske att hångla på och sen ge nummret till någon man plötsligt "insåg var ganska ful".. men men..

Squatinator
2006-06-22, 23:29
Just for the record.. jag har inte haft sex med henne. :hbang:

aliquis
2006-06-22, 23:29
Hur du reagerar på något sådant är en stor avmätning från hennes sida om dig som person. Och du verkar ju skapligt lättfångad, spännande i hennes ögon? knappast :)



Kritiskt moment hur du reagerar.



Omtänksamt men töntigt och tråkigt, get ready for "lets just be friends".



Ah, needy och bekräftelsesökande, finns ingen bättre egenskap i en sexuell partner från en tjejs perspektiv, eran avkomma kommer säkert bli välbalanserad(de må inte tänka så medvetet men det finns djuprotad i generna för partner-val).



Du gör mer än du tror, skulle nog säga att hennes beteende är en direkt reflektion av ditt agerande och dina reaktioner till vissa kritiska moment. Som Dr.Phil säger, "we teach people how to treat us". Sug på den karamellen tills det går upp ett ljus för dig.



Och det betyder "jag ska ****** en annan dominant avslappnad cool och rolig kille som inte ringer tusen gånger, har 3 andra KKs och lever ett välbekräftat självgott liv.Det här analystjafset har gått lite för långt.

aliquis
2006-06-22, 23:30
Ja, typ..om det nu är det man tycker. Lite konstigt kanske att hångla på och sen ge nummret till någon man plötsligt "insåg var ganska ful".. men men..Äsch, killar är fulla.

Caixa**
2006-06-22, 23:35
Äsch, killar är fulla.
Ja..hela tiden..


(ful=full? same shit, different name..)

michael
2006-06-22, 23:35
Det här analystjafset har gått lite för långt.

Resultat är oftast en reflektion av ansträngning.

Eller tränar du enbart i kablar och lever på mikromat med en förhoppning att en dag kunna tävla i kroppsbyggning?

Squatinator
2006-06-22, 23:38
[QUOTE=michael]Hur du reagerar på något sådant är en stor avmätning från hennes sida om dig som person. Och du verkar ju skapligt lättfångad, spännande i hennes ögon? knappast :)

Tjejer som är intresserade tror jag letar efter bra sidor, de som inte är intresserade letar efter dåliga sidor.


"Kritiskt moment hur du reagerar. "

Skrev "Någon speciell anledning?".



"Omtänksamt men töntigt och tråkigt, get ready for "lets just be friends"."

Ohh ja, vad man säger är ju uberviktigt. Det är handlar om helhetsintryck inte om man säger en mening rätt eller fel. Om hon inte gillar en för den man är så får det va.


"Ah, needy och bekräftelsesökande, finns ingen bättre egenskap i en sexuell partner från en tjejs perspektiv, eran avkomma kommer säkert bli välbalanserad(de må inte tänka så medvetet men det finns djuprotad i generna för partner-val)."

Needy? hahahahahahahahaha du borde fan bli komiker. :) Nog fan för att jag är det när jag är ensam men inte när jag träffar folk.

"Du gör mer än du tror, skulle nog säga att hennes beteende är en direkt reflektion av ditt agerande och dina reaktioner till vissa kritiska moment. Som Dr.Phil säger, "we teach people how to treat us". Sug på den karamellen tills det går upp ett ljus för dig."

Vad menar du?



"Och det betyder "jag ska ****** en annan dominant avslappnad cool och rolig kille som inte ringer tusen gånger, har 3 andra KKs och lever ett välbekräftat självgott liv."

Jag ringer inte tusen gånger, har ringt två gånger på 8 dar.

MilkmaN
2006-06-22, 23:44
Har drog det lite hårdare för att göra sin poäng antar jag. För övrigt håller jag med om teorierna även om jag knappast tror att det handlar om något telefonsamtal hit eller dit denna gågnen.

MilkmaN
2006-06-22, 23:45
:confused:

Ordvitsar uber alles.

Squatinator
2006-06-22, 23:45
Resultat är oftast en reflektion av ansträngning.

Eller tränar du enbart i kablar och lever på mikromat med en förhoppning att en dag kunna tävla i kroppsbyggning?

Klart han gör, att sitta på toa och klämma kablar är väldigt allsidig träning. Ser det framför mig hur han kommer upp på scen och spänner. Efteråt på intervjun så intervjuar dom honom om hans träningsstil.

"Mjoo.. jag har ju bajsat rätt mycket. Det är optimalt. För bästa effekt så läs Fantomen"

Fjod0r
2006-06-22, 23:50
Lies, its all lies.

michael
2006-06-22, 23:51
Tjejer som är intresserade tror jag letar efter bra sidor, de som inte är intresserade letar efter dåliga sidor.

Det är inte deras jobb att vara intresserade, snarare ditt jobb att vara intressant. The asshole always get sex, varför? kan någon svara på den frågan, tjej som kille? Helst ett detaljerat utförligt svar =)

Skrev "Någon speciell anledning?".

Du köpte in i hennes verklighet och visade att du fortfarande va tillgänglig, går fetbort. Skriv inte nåt tillbaka ALLS nånsin o ****** 3 andra tjejer under tiden, helst som du syns med ute på krogen framför näsan på henne(men inte som att du försöker synas), eller svara med samma mynt "Som om att jag ville träffa dig iallafall". Svårfångad, capiche?



Ohh ja, vad man säger är ju uberviktigt. Det är handlar om helhetsintryck inte om man säger en mening rätt eller fel. Om hon inte gillar en för den man är så får det va.

Handlingar talar högre än ord absolut. Men ditt beteende och ord är ju en reflektion av dig =)

Needy? hahahahahahahahaha du borde fan bli komiker. :) Nog fan för att jag är det när jag är ensam men inte när jag träffar folk.

Men du ringde ju när du blivit dissad och frågade varför och va omtänksam. Haha, så jävla kul, hon DISSAR dig och du uppmuntrar det beteendet med att visa omtänksamhet! Förlåt, läs nedanstående länk.


Vad menar du?


Read above.
Läs även den här länken: http://sv.wikipedia.org/wiki/Klassisk_betingning



Jag ringer inte tusen gånger, har ringt två gånger på 8 dar.

Precis, du ringde efter allt det där. *viftar nej med fingret*

Yes
2006-06-22, 23:55
Poängen är alltså att man skall strunta i henne och ****** runt lite istället? Det kanske funkar, jag vet inte, men tänk om man vill ha en tjej som inte är komplett dum i huvudet?

Squatinator
2006-06-23, 00:00
Det är inte deras jobb att vara intresserade, snarare ditt jobb att vara intressant. The asshole always get sex, varför? kan någon svara på den frågan, tjej som kille? Helst ett detaljerat utförligt svar =)"

Jag vill inte ha sex, comprende. Det har jag inget problem och få tag på. Har flera tjejer som håller på och försöker få mig i säng. den dagen då möta tjejer blir ett jobb så lägger jag ner.


"Du köpte in i hennes verklighet och visade att du fortfarande va tillgänglig, går fetbort. Skriv inte nåt tillbaka ALLS nånsin o ****** 3 andra tjejer under tiden, helst som du syns med ute på krogen framför näsan på henne(men inte som att du försöker synas), eller svara med samma mynt "Som om att jag ville träffa dig iallafall". Svårfångad, capiche? "



Men du ringde ju när du blivit dissad och frågade varför och va omtänksam. Haha, så jävla kul, hon DISSAR dig och du uppmuntrar det beteendet med att visa omtänksamhet! Förlåt, läs nedanstående länk.

Hade ju ingen koll på om hon ljög eller inte. Om någon skadar sig är det vanligt folkvett att bry sig. Du går väll inte förbi en snubbe på stan som ramlar och pajar knät mot marken. Jag skulle gå fram o hjälpa till iaf.



Precis, du ringde efter allt det där. *viftar nej med fingret*

Du har inte koll på allting så du kan inte göra bedöma läget. Får du några tjejer alls eller är du en sånn som tror sig veta allt men går hem med de fulaste tjejerna på krogen och säger att du låg med en modell?

Fjod0r
2006-06-23, 00:00
Jag skulle tjata och ligga i till hon blir förbannad och ber mig dra eller fattar att hon älskar mig och vill spendera sitt liv med mig. Vet hon inte vad hon vill kan du alltid övertyga henne, vill hon inte lär det komma fram till slut. Vill man ha nån varför dra ballen i gruset? Lika mycket snack som i tråden om hur man raggar. Gör det som känns rätt, för dig.

Squatinator
2006-06-23, 00:02
Poängen är alltså att man skall strunta i henne och ****** runt lite istället? Det kanske funkar, jag vet inte, men tänk om man vill ha en tjej som inte är komplett dum i huvudet?

Jorå har ju inga problem att släppa, har ju bara träffats två gånger, lite trist för hon verkade schysst. ****** runt är inte värt det, få könssjukdomar. Supa sig full och få halvstånd för att trycka in ballen i tjejen och dra ett streck till i anteckningsboken. Nej tack.

Squatinator
2006-06-23, 00:03
Jag skulle tjata och ligga i till hon blir förbannad och ber mig dra eller fattar att hon älskar mig och vill spendera sitt liv med mig. Vet hon inte vad hon vill kan du alltid övertyga henne, vill hon inte lär det komma fram till slut. Vill man ha nån varför dra ballen i gruset? Lika mycket snack som i tråden om hur man raggar. Gör det som känns rätt, för dig.

Jo jag håller med. Ska ringa en gång till och sen hoppar jag vidare. =)

michael
2006-06-23, 00:33
Det har jag inget problem och få tag på. Har flera tjejer som håller på och försöker få mig i säng.

Får du några tjejer alls eller är du en sånn som tror sig veta allt men går hem med de fulaste tjejerna på krogen och säger att du låg med en modell?

:rolleyes:

Ville du prata om min situation?

Har du tänkt ha sex med gubben som ramlar och slår sig så visst visa omtanke. Men när en tjej spelar dig och du visar omtanke uppmuntrar du beteendet. Det må vara annorlunda i ditt sinne, du må särskilja på one-nighters och förhållande. Men partner-valet följer samma regler hos tjejen, hon måste ju trots allt bära det yttersta ansvaret vid sexuellt samlag även om vi gillar att i dagens samhälle inbilla oss att killen ska va en man och ta sitt ansvar.

keffat_liv
2006-06-23, 00:41
Tjejer e cp. That's it.

Tricklev
2006-06-23, 01:06
Det är ju så att mycket av det Michael säger har en viss rot av sanning i sig, men.

Om du är efter en tjej du verkligen gillar och som verkar smart, skit i det, är hon smart spelar hon inte det spelet.

Fast det är väll bra att kunna när man ska ligga runt dock.

LarsK
2006-06-23, 01:11
Det är inte deras jobb att vara intresserade, snarare ditt jobb att vara intressant. The asshole always get sex, varför? kan någon svara på den frågan, tjej som kille? Helst ett detaljerat utförligt svar =)
Inte utforligt, men jag tror det ar for att kvinnor soker efter en alpha hanne for att fora vidare sina gener till en ny generation. Vad uppfattas som mest alpha; attityd och tuffhet eller en nord som star i bakgrunden med pottklippt frisyr, glasogon och en laptop (med Linux) i vaskan?

JackDaniels
2006-06-23, 01:11
Träffade en tjej för ett tag sen. Student och allt. Sa att det gav tur i framtiden om man gav mig en kyss på kinden så hon gjorde det och jag vände ansiktet så hon kysste mig på riktigt. :p Anyway, tog hennes nummer och ringde henne ett par dagar senare. Vi pratade ett par gånger och kom jättebra överens.

Vi träffades igen och pratade, kom överens jättefint och hon var söt, rolig och var väldigt lik mig. Avslutade allt med att hon sa "LOVA och ring mig!". Ringde två dagar senare och pratade lite, hon verkade jätteglad att jag ringde, frågade när hon kunde träffas och hon kunde i stort sett närsom. Lite konstigt eftersom tjejer oftast har mer strukturerade liv än killar. Så jag antog att det var stort intresse. Jag bestämde tid och dagen innan så får jag ett kort känslolöst SMS.

"Kan inte träffa dig imorgon"

OK tänkte jag, tack för att jag får en anledning! Hon skrev senare att hon hade fått punktering i hög fart och ramlat och slagit sig. Frågade hur det var och det var OK fast hon kunde inte gå så bra. Anyway, ringde en gång två dagar senare, inget svar, ringde en gång två dagar efter det och fick inget svar. Skickade ett SMS. Nu har det gått fyra dagar och fortfarande inget svar. Fattar inte hur det kan gå från massivt intresse till noll intresse så fort utan att jag gör nått.

Händer ju ofta att tjejen ballar ur någon dag innan så man får någon bullshitbortförklaring. "Jag måste jobba" eller "Har så mycket just nu" Yeah right, om jag var intressant skulle ni kunna fixa tid. Har aldrig fått "Jag har fått punktering och ramlat och pajat knät" innan. Men jag får väll lägga den på högen med bortförklaringar. Fattar inte hur jag kan ha lätt för att få tag på sex men omöjligt att skaffa mig en flickvän! Tvi vale för tjejers lögner.

*Ledsen och ensam squatinator*

Du skulle svarat på hennes sms där hon bangade ur med något i stil med:

Nog fan vare troligt att du skulle fega ur. Typsikt er tjejer. Jaja din förlust...

maxz
2006-06-23, 01:15
höhö, hade hon så stort intresse av dig så tror jag knappast att hon bara dissar dig sådär, tror att det har hänt något med henne, prova ring henne igen ;-)

krilleh
2006-06-23, 01:41
Bara jag som finner det där hysteriskt roligt?

hahaha!!! jävlar.. hur kunde du hitta de ? :D

J.Saarela
2006-06-23, 06:19
. Fattar inte hur jag kan ha lätt för att få tag på sex men omöjligt att skaffa mig en flickvän! Tvi vale för tjejers lögner.

*Ledsen och ensam squatinator*[/QUOTE]


Och vad fan grinar du över?*slap*

skyler
2006-06-23, 08:07
Upp till er killar vilken typ av tjej ni vill ha. Om ni inte bryr er om tjejer med sjalvrespekt och intrigitet och bara vill ha en snygg brud att visa for polarna, sa foreslar jag att ni kor pa "the bad boy style". K**** runt, inte svara i telefon, visa allmant ointresse. Ni andra kan val prova att vara er sjalva och hoppas att tjejen ni ar intresserade av tycker ni ar varda besvaret att ringa tillbaka.

Diggler
2006-06-23, 08:19
Hon hade väl krockat? Är det sant, så kanske hon inte är så upplagd att dejta när tex. hela fejjan är full av stygn, gipsade ben eller dyl. Ring igen, teleterror is the way to go.

snelhest
2006-06-23, 08:36
På vilket sätt skulle denna hona vara muskeluppbyggande?

Dante
2006-06-23, 09:15
Ni får sluta k****a runt, En hel del bitches har ju satt de i system.
En feministik motreaktion, de har börjat kasta sand tebax!!
En konspiration i say!

;P

Lasse Kongo
2006-06-23, 09:25
Tjejer är det bästa som finns, fan så tråkigt livet vore utan dem!

Härmed vill ja ge en stor eloge till ALLA tjejer (förutom håriga & feta) Ni är bäst!

Nej jag är inte full, jag har inte rökt på än, så det är sanningens ord!

Tolkia
2006-06-23, 09:26
Jag förstår att många av skribenterna i tråden kan se tilllbaka på ett liv fullt av ENORMA framgångar hos det motsatta könet. Hur kunde det vara på annat sätt med så fantastiska strategier?

dude
2006-06-23, 09:27
Glöm och Gå vidare för helvete, finns mer fruntimmer där ute.


Kolla om hon ringer dig om nån vecka om du ar för på blir det ju alltid sådär.Så är spelet

När folk väl får för mkt uppmärksamhet då är det inte intressant längre.


BTW eller så ligger hon på sjukan...

Longshot
2006-06-23, 09:32
Ibland är livet en hora och inte har du några pengar.
Gå vidare, livet suger ibland.

mangemani
2006-06-23, 09:37
varför ens lägga ner energi på det hela?varför svansa efter henne som om hon var den enda tjejen på denna jord?skit i det hela och gå vidare,det är bara en tjej som det finns gott om därute.
hör hon av sej så,jahopp,the train has allready left,så synd.

John M
2006-06-23, 09:45
Haha Michael du är kung, klockren analys! :hbang: Kör ni stilen som Michael rekommenderar så kommer ni att öka i status betydligt mera hos brudarna :naughty:

wintersnowdrift
2006-06-23, 09:48
Man kanske kan säga: "Jag känner nu att det inte var en så bra idé detta, jag är nog inte redo etc". Behöver ju inte säga någon brutal sanning men man kan ju ge hyfsat klara besked.

Men ses inte klyschor som:

"Det är inte dig det är fel på, det är mig."

"Vi passar nog inte ihop."

"Jag är inte redo för ett förhållande."

Också som uttjatade, dåliga bortförklaringar? Oftast finns ju en konkret och specifik anledning som slätas över med standardfraserna.... men av hänsyn till den andra parten ska man hellre dra en sådan?

//Kristin

Jay-Z
2006-06-23, 09:49
Fin läsning är annars derangeds raggningstrådar på Flashback. :D

Trance
2006-06-23, 10:24
Men ses inte klyschor som:

"Det är inte dig det är fel på, det är mig."

"Vi passar nog inte ihop."

"Jag är inte redo för ett förhållande."

Också som uttjatade, dåliga bortförklaringar? Oftast finns ju en konkret och specifik anledning som slätas över med standardfraserna.... men av hänsyn till den andra parten ska man hellre dra en sådan?

//Kristin

Klart man inte bör säga "Jag vill nog inte träffa dig mer för du är helt enkelt för ful", man kan ju ha lite hyfs. En lögn om anledningen är väl ok men bara det resulterar i klara besked vad som gäller.

Inte: "Du är helt underbar och jag älskar dig, men i morgon måste jag tvätta håret så jag kan inte träffas. Nästa helg? uh nej jag kan inte då heller för mormor är sjuk då" etc.

Herkulez
2006-06-23, 10:27
Träffade en tjej för ett tag sen. Student och allt. Sa att det gav tur i framtiden om man gav mig en kyss på kinden så hon gjorde det och jag vände ansiktet så hon kysste mig på riktigt. :p Anyway, tog hennes nummer och ringde henne ett par dagar senare. Vi pratade ett par gånger och kom jättebra överens.

Vi träffades igen och pratade, kom överens jättefint och hon var söt, rolig och var väldigt lik mig. Avslutade allt med att hon sa "LOVA och ring mig!". Ringde två dagar senare och pratade lite, hon verkade jätteglad att jag ringde, frågade när hon kunde träffas och hon kunde i stort sett närsom. Lite konstigt eftersom tjejer oftast har mer strukturerade liv än killar. Så jag antog att det var stort intresse. Jag bestämde tid och dagen innan så får jag ett kort känslolöst SMS.

"Kan inte träffa dig imorgon"

OK tänkte jag, tack för att jag får en anledning! Hon skrev senare att hon hade fått punktering i hög fart och ramlat och slagit sig. Frågade hur det var och det var OK fast hon kunde inte gå så bra. Anyway, ringde en gång två dagar senare, inget svar, ringde en gång två dagar efter det och fick inget svar. Skickade ett SMS. Nu har det gått fyra dagar och fortfarande inget svar. Fattar inte hur det kan gå från massivt intresse till noll intresse så fort utan att jag gör nått.

Händer ju ofta att tjejen ballar ur någon dag innan så man får någon bullshitbortförklaring. "Jag måste jobba" eller "Har så mycket just nu" Yeah right, om jag var intressant skulle ni kunna fixa tid. Har aldrig fått "Jag har fått punktering och ramlat och pajat knät" innan. Men jag får väll lägga den på högen med bortförklaringar. Fattar inte hur jag kan ha lätt för att få tag på sex men omöjligt att skaffa mig en flickvän! Tvi vale för tjejers lögner.

*Ledsen och ensam squatinator*hon kom helt enkelt fram till att du var för ful för henne, thats life =)

Snake
2006-06-23, 10:33
http://web.syr.edu/~sslau/girls-stupid.jpg

Herkulez
2006-06-23, 10:37
haha snake där kom den :laugh:

Modde
2006-06-23, 11:22
Vi vill ha en kille tillds vi får honom. Då är det inte intressant längre.

Det där tror inte jag på. Om ni verkligen vill ha en kille så dör väl knappast känslorna så fort ni får honom.

Tror bara att det är omogna efterblivna högstadie-småflickor som inte fattar ett skit som fungerar så.

Jag tror inte du funkar så Mela, inte på riktigt.

snelhest
2006-06-23, 11:57
Det där tror inte jag på. Om ni verkligen vill ha en kille så dör väl knappast känslorna så fort ni får honom.

Tror bara att det är omogna efterblivna högstadie-småflickor som inte fattar ett skit som fungerar så.

Jag tror inte du funkar så Mela, inte på riktigt.
Varför skulle hon vilja ha en specifik av 4 miljarder så otroligt mkt (om det nu inte är rocco men hur troligt är det att hon får honom som nog inte ens skulle orka hänga ut dasen genom gylfen för 99.999999% av jordens kvinnor utan rejält betalt)?

Lasse Kongo
2006-06-23, 12:02
Varför skulle hon vilja ha en specifik av 4 miljarder så otroligt mkt (om det nu inte är rocco men hur troligt är det att hon får honom som nog inte ens skulle orka hänga ut dasen genom gylfen för 99.999999% av jordens kvinnor utan rejält betalt)?

Haha skön avatar, så ful :D

High1ander
2006-06-23, 12:23
Jag skulle kunna ge en massa smarta tips och funderingar på varför det är som det är, sen kommer jag på att "vad fan vet jag"!

victor_n
2006-06-23, 12:44
innan jag blev ihop med nuvarande tjejen så var jag väldigt blyg men hade ändå inga problem med att få tjejer.. men det roliga är verkligen att jag får mer tjejer efter mig nu än innan jag och min flickvän blev tillsammans... wierd, är man typ mer eftertraktad som uptagen än singel??*screwy*

Snake
2006-06-23, 12:47
wierd, är man typ mer eftertraktad som uptagen än singel??*screwy*

Av någon anledning så är det så, man är FRESH MEAT när man är upptagen sen är det en jävla öken när man är singel.

*kastar stenar på sejjerna*

NiXPhoenix
2006-06-23, 13:57
Hur du reagerar på något sådant är en stor avmätning från hennes sida om dig som person. Och du verkar ju skapligt lättfångad, spännande i hennes ögon? knappast :)

...

Och det betyder "jag ska ****** en annan dominant avslappnad cool och rolig kille som inte ringer tusen gånger, har 3 andra KKs och lever ett välbekräftat självgott liv.



Vadå ringer tusen gånger, han ringde två gånger på fyra dagar? Är det mycket på något sätt?
Blir upprörd när jag läser i den här tråden, helt cp.
Lider med dig Squatinator. :(

Squatinator
2006-06-23, 14:32
Provade att ringa, inget svar. Antagligen så skiter hon i att svara, annars så borde hon ha ringt om hon nu var intresserad. En annan tjej ringde mig och skrev SMS och snacka med mig på MSN att jag skulle komma ikväll men jag är fan inte sugen alltså. Är besviken på tjejer och det här sjuka jävla förbannade samhället där man måste ligga runt med alla. En hets för att ha sex med så många som möjligt.

Inte konstigt att depression och annat skit är vanligt i samhället. Vi lever ju i ett samhälle som har tappat sin könsidentitet. Kvinnor och män är inte lika, män ska väll för fasen vara män och kvinnor ska vara kvinnor. När ska kvinnor försöka sluta leka män och alla jävla emokillar försöka sluta försöka vara tjejer?

tack Nixphoenix

Tricklev
2006-06-23, 14:32
Squat, du kommer träffa en vettig tjej som inte fungerar så, ut med dig nu och få ett nyp istället för att sitta hemma och bli arg på världen.

mangemani
2006-06-23, 14:35
tror du umgås i helt fel kretsar.
umgås man med fjortisar och annat pack så är risken att sådant eller annat liknande händer.
det finns normala kvinnor därute,ut och sök efter dom.

Squatinator
2006-06-23, 14:45
Squat, du kommer träffa en vettig tjej som inte fungerar så, ut med dig nu och få ett nyp istället för att sitta hemma och bli arg på världen.

Kommer inte ens få upp den ikväll även om jag träffar en skitsnygg tjej. Och om det skulle hända så är ändå chansen stor att hon kommer vara så ego i sängen att det hade varit bättre att bara dra en runk. Är så äcklad av tjejers kalkulerande oskuldsfullhet när de egentligen bara är manipulerande och falska under allting. Och samtidigt så vill man ha dem. Vilken sjuk ironi.

När jag beter mig som ett arsel mot dem så kryper de nästan på knäna för att de vill ha en, ska man verkligen behöva behandla dem på det sättet för att få en tjej? Känns som att varaettarseltiden är något jag har lagt bakom mig.


"tror du umgås i helt fel kretsar.
umgås man med fjortisar och annat pack så är risken att sådant eller annat liknande händer.
det finns normala kvinnor därute,ut och sök efter dom."

Det tror jag också. Har inte så överdrivet många ställen att träffa tjejer på eftersom jag inte går på universitet utan har egen firma och jobbar på två mandominerade arbetsplatser. Stället blri ju krogen eller på stan.

NiXPhoenix
2006-06-23, 14:51
Provade att ringa, inget svar. Antagligen så skiter hon i att svara, annars så borde hon ha ringt om hon nu var intresserad. En annan tjej ringde mig och skrev SMS och snacka med mig på MSN att jag skulle komma ikväll men jag är fan inte sugen alltså. Är besviken på tjejer och det här sjuka jävla förbannade samhället där man måste ligga runt med alla. En hets för att ha sex med så många som möjligt.

Inte konstigt att depression och annat skit är vanligt i samhället. Vi lever ju i ett samhälle som har tappat sin könsidentitet. Kvinnor och män är inte lika, män ska väll för fasen vara män och kvinnor ska vara kvinnor. När ska kvinnor försöka sluta leka män och alla jävla emokillar försöka sluta försöka vara tjejer?

tack Nixphoenix


Ringde du nyss eller? Jag tänkte föreslå att du skulle ta reda på hemnumret och ringa det istället, då hade du nästan garanterat fått prata med henne i alla fall eftersom hon inte vet vem som ringer (om hon inte har nummervisare och känner igen numret då).
Men jag väntade och skrev uppenbarligen aldrig det, illa.

heltzonicka
2006-06-24, 03:22
Sedan håller jag helt klart med, vi borde döda alla tjejer och klä oss i deras mjuka hudar.

Ed Gain wannabe!

Genesis
2006-06-24, 11:27
Alltså, du måste ju märka när tjejen inte vill ha dig. Om jag inte fick svar i telefonen skulle jag aldrig ringa igen. Hon ser ju att du ringt, är hon intresserad ringer hon upp.

Om du bara skulle vilja ligga med henne kanske Michaels strategi fungera, men det är väl knappast något du vill bygga något seriöst på.
Tänk dig när din dotter frågar; "Mamma, varför gillar du pappa?" och får svaret "Din pappa visade att han inte gillar mig, då började jag gilla honom".

Snake
2006-06-24, 11:40
Om du bara skulle vilja ligga med henne kanske Michaels strategi fungera, men det är väl knappast något du vill bygga något seriöst på.
Tänk dig när din dotter frågar; "Mamma, varför gillar du pappa?" och får svaret "Din pappa visade att han inte gillar mig, då började jag gilla honom".

Det där är 14is brudars beteende som är osäkra i sig själv och skriiiiker efter uppmärksamhet. När dom fått den går dom vidare och sen börjar dom om igen. Mela verkar vara den typen att döma av den här tråden.

wintersnowdrift
2006-06-24, 12:30
Inte konstigt att depression och annat skit är vanligt i samhället. Vi lever ju i ett samhälle som har tappat sin könsidentitet. Kvinnor och män är inte lika, män ska väll för fasen vara män och kvinnor ska vara kvinnor. När ska kvinnor försöka sluta leka män och alla jävla emokillar försöka sluta försöka vara tjejer?

Hur menar du att män respektive kvinnor ska bete sig i ditt idealsamhälle då?

//Kristin

Fatalist
2006-06-24, 12:33
Hur menar du att män respektive kvinnor ska bete sig i ditt idealsamhälle då?

//Kristin

Som de mår bäst av!!! ;)

kneger
2006-06-24, 12:37
ja, jag har då aldrig förstått mig på honorna. kommer nog aldrig göra det heller, de är mystiska.

wintersnowdrift
2006-06-24, 12:41
Klart man inte bör säga "Jag vill nog inte träffa dig mer för du är helt enkelt för ful", man kan ju ha lite hyfs. En lögn om anledningen är väl ok men bara det resulterar i klara besked vad som gäller.

Inte: "Du är helt underbar och jag älskar dig, men i morgon måste jag tvätta håret så jag kan inte träffas. Nästa helg? uh nej jag kan inte då heller för mormor är sjuk då" etc.

Klart att man ska visa så mycket hyfs (och respekt) som situationen tillåter. Men det finns f-n inga bra sätt att dissa någon på. Är man för snäll kan endel helt enkelt vägra fatta vinken också, och då blir man nästan tvingad att dela ut pungsparkar för få vederbörande att haja budskapet.

//Kristin

He-man
2006-06-24, 13:19
innan jag blev ihop med nuvarande tjejen så var jag väldigt blyg men hade ändå inga problem med att få tjejer.. men det roliga är verkligen att jag får mer tjejer efter mig nu än innan jag och min flickvän blev tillsammans... wierd, är man typ mer eftertraktad som uptagen än singel??*screwy*
Det där är så klockrent sant. När jag dejtar någon tjej får jag så mycket mer uppmärksamhet av andra tjejer än jag någonsin fått då jag varit singel :Virro Det räcker bara att man går, eller pratar med en annan tjej för att man ska dra till sig blickarna från fler tjejer än i vanliga fall! *screwy*

NiXPhoenix
2006-06-24, 13:33
Klart att man ska visa så mycket hyfs (och respekt) som situationen tillåter. Men det finns f-n inga bra sätt att dissa någon på.

...



Det kanske inte finns några direkt "bra" sätt att nobba någon för dig, men säg då istället att det finns riktigt dåliga, dåliga och mindre dåliga (bra) sätt.
Att inte höra av sig alls är i min mening ett mycket dåligt sätt.
Själv råkade jag ut för det i vintras och det sitter i än. Nu var det en tjej som betydde mycket för mig, men det hade trots allt känts betydligt bättre om hon åtminstone kunde hört av sig och helt enkelt sagt att hon inte var intresserad eller hade kille. Men nej då, jag skiter i att svara och ringer sen aldrig upp! :devil:
Skulle ge väldigt mycket för att få träffa henne och få se lite vad hon tycker om mig och kanske också få någon slags förklaring...

babbett
2006-06-24, 13:51
Vi vill ha en kille tillds vi får honom. Då är det inte intressant längre.

Vi??

Yankeee
2006-06-24, 13:51
Vi??

Du kanske har missat de senaste trådarna mela har skrivit i? Hon vet vad alla tjejer gillar, hur alla tjejer tänker och vad alla tjejer vill ha.

Snake
2006-06-24, 13:52
Du kanske har missat de senaste trådarna mela har skrivit i? Hon vet vad alla tjejer gillar, hur alla tjejer tänker och vad alla tjejer vill ha.
Dom vill ha Snake.

Japp, så är det.

Herkulez
2006-06-24, 13:54
Dom vill ha Snake.

Japp, så är det.
kan inte klandra dom precis, du är grymt......vacker och änglalik

Snake
2006-06-24, 13:56
kan inte klandra dom precis, du är grymt......vacker och änglalik

Jag är cool också.

babbett
2006-06-24, 13:56
Du kanske har missat de senaste trådarna mela har skrivit i? Hon vet vad alla tjejer gillar, hur alla tjejer tänker och vad alla tjejer vill ha.

Jag brukar missa det mesta...

Kanske borde skicka ett PM till henne och fråga hur, vad, vem och varför *popcorn*

elan
2006-06-24, 13:57
Kanske borde skicka ett PM till henne och fråga hur, vad, vem och varför *popcorn*

+1

Jag brukar alltid börja tvivla på min könstillhörighet när någon påstår att "alla tjejer....".

Trance
2006-06-24, 13:58
Hon generaliserade väl baserat på hur folk är runt henne och hur fördomarna är. Det var kanske fel eftersom i anala människors ögon kan man aldrig säga hur tjejer eller killar är.

Yankee är bara ledsen för han åkte på pisk i en diskussion.

Yankeee
2006-06-24, 13:59
Kanske borde skicka ett PM till henne och fråga hur, vad, vem och varför *popcorn*

Det tycker jag att du ska göra. Chansen är dock stor att du bara får "Yankeee" som svar.

Yankeee
2006-06-24, 14:01
Hon generaliserade väl baserat på hur folk är runt henne och hur fördomarna är. Det var kanske fel eftersom i anala människors ögon kan man aldrig säga hur tjejer eller killar är.

Yankee är bara ledsen för han åkte på pisk i en diskussion.

Det var snarare så att hon inte hade en aning om vad hon snackade om.

Tss, jag åker på pisk i diskussioner hela tiden. Orka grina 24/7.

babbett
2006-06-24, 14:02
+1

Jag brukar alltid börja tvivla på min könstillhörighet när någon påstår att "alla tjejer....".


Jag har ofta funderat på om jag verkligen är en tjej....även nu :Virro

sundvall
2006-06-24, 14:08
Vi vill ha en kille tillds vi får honom. Då är det inte intressant längre.

Stämmer ju till en viss del, det blir ju inte LIKA intressant självklart, då jakten helt enkelt är över.

AlexGBG
2006-06-24, 14:16
jag är tvärt om, om tjejen försöker vara svårfångad så släpper jag det och lägger om kursen mot nästa tjej. bra mycket lättare så

babbett
2006-06-24, 14:17
Stämmer ju till en viss del, det blir ju inte LIKA intressant självklart, då jakten helt enkelt är över.


Som om det inte stämmer överens med en del killar också!?

Själv föredrar jag att slippa jaga...vill inte bli jagad heller.

Pingu
2006-06-24, 15:11
jag är tvärt om, om tjejen försöker vara svårfångad så släpper jag det och lägger om kursen mot nästa tjej. bra mycket lättare så

+ 1

Tricklev
2006-06-24, 15:12
jag är tvärt om, om tjejen försöker vara svårfångad så släpper jag det och lägger om kursen mot nästa tjej. bra mycket lättare så

Håller med om det, inte bara för att det är lättare, snarare att jag inte vill ha någon fjortis som bara är ute efter uppmärksamhet.

Dock när man bara ska få sig ett ligg så är det skitsamma hur dom beteer sig.;)

Pez
2006-06-24, 17:11
Stämmer ju till en viss del, det blir ju inte LIKA intressant självklart, då jakten helt enkelt är över.
Sickna fånerier. Det finns uppenbarligen en del som tänker så.. men vafan "jakten"? Vilken jävla jakt? Var är räven, hundarna och de glänsande mässingshornen liksom?
Varför kan inte folk bara bli kära och komma överens om det?

Brotha pls.. *rolleyes*

Dissector
2006-06-24, 18:03
Tänkte också passa på att gnälla lite på dessa fruntimmer, som för övrigt är likadana allihopa o.s.v. Jag vet, m.m.

Blir så trött på exflickvänner som inte vet hur dom ska ha det. Människan beter sig som om vi vore tillsammans dagarna innan hon ska hit, och under tiden hon är här. Då ska hon minsann gnugga och prata om hur hon vill leva hela livet ihop med en. När hon åkt hem igen (hon bor i min gamla hemstad, 7 mil härifrån) så är hon som vi knappt kände varandra.

Frustrerande. Jag lär mig inte att bara skita i människan heller. Måste nog försöka leta upp lite nya.

Det var mitt klagomål.

babbett
2006-06-24, 18:07
Tänkte också passa på att gnälla lite på dessa fruntimmer, som för övrigt är likadana allihopa o.s.v. Jag vet, m.m.

Blir så trött på exflickvänner som inte vet hur dom ska ha det. Människan beter sig som om vi vore tillsammans dagarna innan hon ska hit, och under tiden hon är här. Då ska hon minsann gnugga och prata om hur hon vill leva hela livet ihop med en. När hon åkt hem igen (hon bor i min gamla hemstad, 7 mil härifrån) så är hon som vi knappt kände varandra.

Frustrerande. Jag lär mig inte att bara skita i människan heller. Måste nog försöka leta upp lite nya.

Det var mitt klagomål.


Hon driver med dig så länge du låter dig hållas...
Sätt ner foten för fan!

Yankeee
2006-06-24, 18:28
Sickna fånerier. Det finns uppenbarligen en del som tänker så.. men vafan "jakten"? Vilken jävla jakt? Var är räven, hundarna och de glänsande mässingshornen liksom?
Varför kan inte folk bara bli kära och komma överens om det?

Brotha pls.. *rolleyes*

Jag tror inte du vet vem du pratar med nu.

Pez
2006-06-24, 18:34
Jag tror inte du vet vem du pratar med nu.
Du menar att Sundvall är ett mässingshorn?
Eller Herr Sundvall kanske äger en hel jaktoutfit? Ett koppel hundar?

Ja, funkar det så funkar det.

Yankeee
2006-06-24, 18:35
Du menar att Sundvall är ett mässingshorn?
Eller Herr Sundvall kanske äger en hel jaktoutfit? Ett koppel hundar?

Ja, funkar det så funkar det.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=72548 :Virro

sundvall
2006-06-25, 14:17
Sickna fånerier. Det finns uppenbarligen en del som tänker så.. men vafan "jakten"? Vilken jävla jakt? Var är räven, hundarna och de glänsande mässingshornen liksom?
Varför kan inte folk bara bli kära och komma överens om det?

Brotha pls.. *rolleyes*

Klart det är en jakt. Finns säkert en hel del här som förstår vad jag pratar om :)

High1ander
2006-06-25, 16:44
Klart det är en jakt. Finns säkert en hel del här som förstår vad jag pratar om :)
Jag förstår.

Men jag kan också säga att det är trevligt att vara bytet :)

sundvall
2006-06-25, 18:16
Jag förstår.

Men jag kan också säga att det är trevligt att vara bytet :)

Sanning :D

Pez
2006-06-25, 18:44
Klart det är en jakt. Finns säkert en hel del här som förstår vad jag pratar om :)
Ja, jag skrev ju det..
Dumma företeelser verkar inte ha nåt större problem att hitta utövare i övrigt så det skulle förvåna mig högaliga om det inte var så.

High1ander
2006-06-25, 18:47
Ja, jag skrev ju det..
Dumma företeelser verkar inte ha nåt större problem att hitta utövare i övrigt så det skulle förvåna mig högaliga om det inte var så.
Jag vet inte riktigt. Men det kan ju vara någon undermedveten tanke som att "smakar bättre när man kämpat". Vem vet...

Om, "om", jag vore en player, så skulle jag faktiskt känna att det är lite tråkigt om det är "för lätt"... Fast det är ju bara en spekulation.

AlexGBG
2006-06-25, 18:56
det är la aldrig "för lätt? iaf. inte vad gäller bra och fina brudar.

High1ander
2006-06-25, 18:59
det är la aldrig "för lätt? iaf. inte vad gäller bra och fina brudar.
Nej, kanske inte ;) (därav citationstecken också)

Men när man inte ens har börjat ragga och den andra personen försöker köra ner tungan i halsen på en så blir jag iaf lite WTF?