handdator

Visa fullständig version : Tråd om att Tillfredställa killar


Squatinator
2006-06-20, 08:16
*brasklapp* Jag gillar tjejer *slut på brasklapp*

Tråden med att tillfredställa tjejer är 109 inlägg lång. Få se vad tjejerna skriver om hur man gör för att bäst tillfredställa sin kille. Vi killar kan ju komma in och rätta er ;) Med tur blir den här tråden 3 inlägg lång (varav två raggförsök på första tjejen som skriver).

Fed up
2006-06-20, 08:44
Vadå tillfredställa killen? Han ska väl vara glad att han får komma till! Vilka krav! :thumbup:








(ville egentligen bara bli raggad på av de där två typerna, som utlovades)

Fjod0r
2006-06-20, 08:52
TJAAAAA Fed up :naughty:

Piranha
2006-06-20, 08:59
Och den här tråden kommer bli 8 inlägg lång 7 st skrivna av killar.

*slap*

Nina L
2006-06-20, 08:59
(ville egentligen bara bli raggad på av de där två typerna, som utlovades)Snygg du är på avataren. Kommer du hit ofta? :cool:

Fed up
2006-06-20, 09:04
Ah, tack! Nu slipper jag gå ut i sommarklänningen och hoppas att nån ska tuta och göra obscena gester åt mig! Nu kan jag bara sitta inne i min svettiga wifebeater och sure på kolo! :thumbup:

TrasMannen
2006-06-20, 09:18
#7

paddanboy
2006-06-20, 09:29
Läste i en sån där internethumor sak hur kvinnor vill ha det, väldigt lång lista för kvinnor men för att behaga mannen:

Ta med mat
Dyk upp

Ironbabe
2006-06-20, 09:38
Killar gillar "ryck i raketen" :confused:

High1ander
2006-06-20, 09:39
Och den här tråden kommer bli 8 inlägg lång 7 st skrivna av killar.

*slap*
Du förbättrar ju inte det hela med det inlägget ;)

Väntar på att Jwrzd kommer in och förklarar bestämt att det krävs minst iaf en Pasadena Mudslides för att han ska bli glad...

Daniel_S
2006-06-20, 09:53
http://www.SmilieCenter.de/smilies/smilies_xxx14.gif

Hades
2006-06-20, 09:57
Läste i en sån där internethumor sak hur kvinnor vill ha det, väldigt lång lista för kvinnor men för att behaga mannen:

Ta med mat
Dyk upp
Ta med öl, ska det vara.

Nina L
2006-06-20, 10:00
http://www.smiliecenter.de/smilies/smilies_xxx22.gif

jwzrd
2006-06-20, 10:03
Du förbättrar ju inte det hela med det inlägget ;)

Väntar på att Jwrzd kommer in och förklarar bestämt att det krävs minst iaf en Pasadena Mudslides för att han ska bli glad...

Njae, men en pterodactyl däremot!

Nitrometan
2006-06-20, 10:05
http://www.smiliecenter.de/smilies/smilies_xxx22.gif
Är det din nya utstyrsel?

Gillar han den?
*innocent*

mela
2006-06-20, 10:17
Vem vill tillfredställa dem? :confused:


Ne men, I've got my moves :naughty:

hahavaffan
2006-06-20, 10:21
Bring beer.

hum
2006-06-20, 10:21
svälj.






:em:

Angel
2006-06-20, 10:29
Jag vet inte, ja får ju aldrig ligga.

ugglan
2006-06-20, 10:55
rimjob

Angel
2006-06-20, 11:02
rimjob


vad e det?

High1ander
2006-06-20, 11:30
vad e det?
Orsaken till att du aldrig får ligga... ;)

Pata
2006-06-20, 11:33
Jag vet inte, ja får ju aldrig ligga.


Öva på BJ. En tjej som är riktigt duktig på den biten släpper man inte i första taget, oavsett om hon är kleptoman, mytoman och allmänt puckad. Ett bra BJ kommer man långt med. :naughty:

Fjod0r
2006-06-20, 11:33
Njae, men en pterodactyl däremot!

Inte för inte som den kallas "ödlan"

Angel
2006-06-20, 11:35
Öva på BJ. En tjej som är riktigt duktig på den biten släpper man inte i första taget, oavsett om hon är kleptoman, mytoman och allmänt puckad. Ett bra BJ kommer man långt med. :naughty:

Jag får kramp...

Fjod0r
2006-06-20, 11:35
vad e det?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rimjob

userfriendly
2006-06-20, 11:36
haha, jag vågar vara lite seriös iaf, inte för att jag tänker ge mig på några "börja med att smeka pungen..." historier.

JAG tror att tanken om att killar typ blir kåta på allt och gillar allt med bröst gör att man tar ganska lätt på deras sexualitet. I själva verket (hoppas jag) är det kanske mer avancerat än så. Precis som hos oss tjejer (som det konstaterades i tråden) kanske det krävs viss teknik eller vissa speciella tillvägagångssätt för att även tillfredställa en man, men det är också individuellt.
Fast många här hävdar ju ändå fortfarande att det är naturligt att mannen bara blir kåt av allt, det är naturens gång att få stånd mitt på stan typ (jaja överdrivet) så varsegod och fortsätt spä på den tanken och varsågod att fortsätt ta emot "döda fiskar" som tror att ni tänder bara på tanken om att ****** så att de slipper göra nånting.


detta är bara en teori :D inget påhopp, inget argt feminist snack, bara en tanke som slog mig...


det finns ingen anledning för en tjej att undersöka hur man tillfredsställer en man eftersom alla vet att han blir tillfredsställt av allt...

Fjod0r
2006-06-20, 11:39
Dirty Sanchez funkar med.

"after having anal sex, the man pulls out his penis and wipes it across his partners uper lip, forming an authentic looking mexican moustache"

MasterChief
2006-06-20, 11:44
haha, jag vågar vara lite seriös iaf, inte för att jag tänker ge mig på några "börja med att smeka pungen..." historier.

JAG tror att tanken om att killar typ blir kåta på allt och gillar allt med bröst gör att man tar ganska lätt på deras sexualitet. I själva verket (hoppas jag) är det kanske mer avancerat än så. Precis som hos oss tjejer (som det konstaterades i tråden) kanske det krävs viss teknik eller vissa speciella tillvägagångssätt för att även tillfredställa en man, men det är också individuellt.
Fast många här hävdar ju ändå fortfarande att det är naturligt att mannen bara blir kåt av allt, det är naturens gång att få stånd mitt på stan typ (jaja överdrivet) så varsegod och fortsätt spä på den tanken och varsågod att fortsätt ta emot "döda fiskar" som tror att ni tänder bara på tanken om att ****** så att de slipper göra nånting.


detta är bara en teori :D inget påhopp, inget argt feminist snack, bara en tanke som slog mig...


det finns ingen anledning för en tjej att undersöka hur man tillfredsställer en man eftersom alla vet att han blir tillfredsställt av allt...

Du har helt rätt. Men det är nog en mognadssak. Vissa pubertala element behöver nog inte mer än ett par hotta msn-inlägg och en avklädd lunarbild för att nå klimax.

Trance
2006-06-20, 11:46
Du har helt rätt. Men det är nog en mognadssak. Vissa pubertala element behöver nog inte mer än ett par hotta msn-inlägg och en avklädd lunarbild för att nå klimax.

Det är väl bra att tända lätt? Du låter så nedvärderande.

The_RobRoy
2006-06-20, 11:49
det finns ingen anledning för en tjej att undersöka hur man tillfredsställer en man eftersom alla vet att han blir tillfredsställt av allt...

Det är skillnad på orgasm och en riktigt skön orgasm även för killar

userfriendly
2006-06-20, 11:49
Det är skillnad på orgasm och en riktigt skön orgasm även för killar


du läste inte meningen med ironi, läste du hela inlägget?

The_RobRoy
2006-06-20, 11:54
du läste inte meningen med ironi, läste du hela inlägget?

Nja, uppfattade inte det, skummade bara igenom det du skrev på några sekunder och fastna på sista meningen, det är bra user, blev lite orolig ;)

MasterChief
2006-06-20, 12:03
Det är väl bra att tända lätt? Du låter så nedvärderande.

Det är jag inte. Däremot så har unga män en tendens att gå igång på vad som helst bara de får uppmärksamhet. Men efterhand som man blir äldre så utmejslas vad man gillar och man börjar ställa mer specifika krav. Så har min utveckling varit och jag har sett den hos andra. Säger inte att något är bättre än det andra.

Coldsmith
2006-06-20, 12:19
Ja sexet tar längre och längre tid ju äldre man blir iaf :). Mest på gott faktiskt. Men lite ont också. Sabbar ju träningen ibland :D ;).

Men stora snablar kräver oftast lite mjukare tag. Små snoppar gillar oftast hårdare tag.

Och tjejer, för helvete, det är ingen jävla leksak killar har mellan benen. Slit inte i den bara. Vissa verkar tycka att vi killar gillar att dom håller på slita sönder strängen vid ollonet/förhuden. Ett tips: ett gällt ljud betyder att det gör ont, ett mörkt ljud betyder att det är skönt.
Runka inte genom kalsonger, det gör bara ont då tyget skaver på ollonet som är KÄNSLIGT (för helvete). Smek lite utanpå bara istället, stryk handen där eller nåt.

Och sen finns det inget mer avtändande än puckade brudar som tror att bara för att dom har en urringen eller ens ett par bröstvårtor med bitchtits-liknande brön så har dom rätt att klämma och tafsa på killar bäst dom vill. Bete er med respekt.

Ja, vad mer. Jo. Fäll undan tänderna och sug, fråga killen hur hårt han vill att ni suger för det varierar väldigt mycket. Och han kommer inte våga säga till. Fråga istället!

Sen kan ju dom döda fiskarna gå och dränka sig också. Bläääääää va tråkiga. Vad tror dom egentligen? Då kan man ju lika gärna dra en runk istället, billigare och mer praktiskt. Plus att man slipper mysa efteråt utan man kan göra mer nyttiga saker, som att äta, träna, spela tvspel :)

Papi
2006-06-20, 12:32
Måste inflika att Coldsmith är inne på rätt spår här.
Tjejer, ryck inte i snorren hur som helst. Många verkar tro att det är snabbare=bättre som gäller. Så är inte fallet, man kan ju få brännskador... :)
Och, som sagt, tänderna ska ni fälla in om ni ska suga, de är vassa.
Män är visuella kreatur, vi tycker om att titta. Låt oss göra det.

MasterChief
2006-06-20, 12:37
Måste inflika att Coldsmith är inne på rätt spår här.
Tjejer, ryck inte i snorren hur som helst. Många verkar tro att det är snabbare=bättre som gäller. Så är inte fallet, man kan ju få brännskador... :)
Och, som sagt, tänderna ska ni fälla in om ni ska suga, de är vassa.
Män är visuella kreatur, vi tycker om att titta. Låt oss göra det.

Alltså tänder....Jag har ju bara varit aktiv i braschen i typ 16 år men några tänder som gör en illa har jag aldrig varit med om. Är det någon tjej som inte förstår det?

Coldsmith
2006-06-20, 12:38
Yes, som papi säger, vi gillar att titta. Överraska nån gång och kom in i vardagsrummet naken eller nåt. Det får nog igång de flesta killar :). Dels för överraskningen, dels för nakenheten.

Coldsmith
2006-06-20, 12:39
Alltså tänder....Jag har ju bara varit aktiv i braschen i typ 16 år men några tänder som gör en illa har jag aldrig varit med om. Är det någon tjej som inte förstår det?

Många som är oförsiktiga, däremot fattar nog alla att tänder kan göra ont :)

Papi
2006-06-20, 12:41
Alltså tänder....Jag har ju bara varit aktiv i braschen i typ 16 år men några tänder som gör en illa har jag aldrig varit med om. Är det någon tjej som inte förstår det?
Många, eller åtminstone så har jag råkat ut för det. :(

Sebbe_H
2006-06-20, 12:49
Många, eller åtminstone så har jag råkat ut för det. :(

+1, och jag har inte varit aktiv i branchen i 16 år.

Leon
2006-06-20, 12:49
Ja sexet tar längre och längre tid ju äldre man blir iaf :). Mest på gott faktiskt. Men lite ont också. Sabbar ju träningen ibland :D ;).

Men stora snablar kräver oftast lite mjukare tag. Små snoppar gillar oftast hårdare tag.

Och tjejer, för helvete, det är ingen jävla leksak killar har mellan benen. Slit inte i den bara. Vissa verkar tycka att vi killar gillar att dom håller på slita sönder strängen vid ollonet/förhuden. Ett tips: ett gällt ljud betyder att det gör ont, ett mörkt ljud betyder att det är skönt.
Runka inte genom kalsonger, det gör bara ont då tyget skaver på ollonet som är KÄNSLIGT (för helvete). Smek lite utanpå bara istället, stryk handen där eller nåt.

Och sen finns det inget mer avtändande än puckade brudar som tror att bara för att dom har en urringen eller ens ett par bröstvårtor med bitchtits-liknande brön så har dom rätt att klämma och tafsa på killar bäst dom vill. Bete er med respekt.

Ja, vad mer. Jo. Fäll undan tänderna och sug, fråga killen hur hårt han vill att ni suger för det varierar väldigt mycket. Och han kommer inte våga säga till. Fråga istället!

Sen kan ju dom döda fiskarna gå och dränka sig också. Bläääääää va tråkiga. Vad tror dom egentligen? Då kan man ju lika gärna dra en runk istället, billigare och mer praktiskt. Plus att man slipper mysa efteråt utan man kan göra mer nyttiga saker, som att äta, träna, spela tvspel :)


:laugh:

work_hunter
2006-06-20, 13:05
:laugh:

Där har vi anledningen till att du är singel! :thumbup:

:)

Olsson
2006-06-20, 13:09
Läste i en sån där internethumor sak hur kvinnor vill ha det, väldigt lång lista för kvinnor men för att behaga mannen:

Ta med mat
Dyk upp

Ta med öl, ska det vara.

Trodde det var:
Ta med öl
Kom naken

Squatinator
2006-06-20, 13:47
Ja det är definitivt så att (iaf unga) oftast har noll respekt för mannenes njutning. När man märker sådan avsaknad av respekt så blir iaf jag väldigt avtänd. Döda fiskar som inte ens tar på en måste vara det värsta. Som om man ska bli kåt av att hon ligger där o gör grimaser. Det är INTE en välgärning av tjejen bara att ha sex med en kille.

En tjej som verkligen bryr sig om killen kommer komma väldigt långt och bli populär. =) När jag hittar en sånn tjej som bryr sig lika mycket om mig som jag bryr mig om henne så kommer jag bli skitglad. Det är ju så att killar gillar smekningar, magage, kyssar, viskningar, osv också. =)

Angel
2006-06-21, 11:17
Jag läste (säkert vecko-revyn) att om man tryckte typ under pungen på killen när han kom så blev orgasmen mycket skönare? Någon som kan bekräfta om det stämmer eller?

Nitrometan
2006-06-21, 11:20
Jag läste (säkert vecko-revyn) att om man tryckte typ under pungen på killen när han kom så blev orgasmen mycket skönare? Någon som kan bekräfta om det stämmer eller?
Säkert ett försök att påverka prostatan. Och ja, det funkar.

hallar
2006-06-21, 11:23
Säkert ett försök att påverka prostatan. Och ja, det funkar.

Det stämmer, ett av tvåsätt att stimulera den manliga G-punkten (prostatan)

Scratch89
2006-06-21, 11:24
Det stämmer, ett av tvåsätt att stimulera den manliga G-punkten (prostatan)
Det andra är väl inte så angenämnt va om jag har rätt?
*kissass*

Angel
2006-06-21, 11:26
Det är alltså huden däremellan man ska trycka? ni har testat alltså..:)

Sheogorath
2006-06-21, 11:27
Det stämmer, ett av tvåsätt att stimulera den manliga G-punkten (prostatan)

G-punkten: Graafenberg-punkten. Prostatavävnad hos kvinnan.
Prostatan: Prostatavävnad hos mannen.

Vi borde också ha ett eget coolt bokstavsnamn tycker jag. Vem var den första vetenskapsman som beskrev mannens prostavävnad som viktig vid sexuell stimulans, någon?

Sheogorath
2006-06-21, 11:28
Det är alltså huden däremellan man ska trycka? ni har testat alltså..:)

Rimligt borde vara relativt hårt tryck inåt kroppen på svällkropparna. Inte att klämma huden.

hum
2006-06-21, 11:29
Det är alltså huden däremellan man ska trycka? ni har testat alltså..:)


Ja. Ett tips är att fråga innan :)

mitt ex var jävligt inne på att testa "det andra sättet".. *slap*

hallar
2006-06-21, 11:31
Det andra är väl inte så angenämnt va om jag har rätt?
*kissass*


Det beror väl på vad man menar med angenämt.

Nitrometan
2006-06-21, 11:32
Vi borde också ha ett eget coolt bokstavsnamn tycker jag.
P-punkten!

Vem var den första vetenskapsman som beskrev mannens prostavävnad som viktig vid sexuell stimulans, någon?
Ingen aning tyvärr. Det är sånt man skulle vilja kunna glänsa med.

Angel
2006-06-21, 11:33
Rimligt borde vara relativt hårt tryck inåt kroppen på svällkropparna. Inte att klämma huden.
Nä ja menade på den hudbiten som är mellan anus och pungen. Ska ja slänga upp en bild (hehehe).

Nitrometan
2006-06-21, 11:33
Nä ja menade på den hudbiten som är mellan anus och pungen. Ska ja slänga upp en bild (hehehe).
Perineum.

Ja, tryck "inåt kroppen" där.

Angel
2006-06-21, 11:35
Ja skall inte testa, ville bara veta :)

Nitrometan
2006-06-21, 11:36
Ja skall inte testa, ville bara veta :)
Teaser! *slap*

Scratch89
2006-06-21, 11:36
Nä ja menade på den hudbiten som är mellan anus och pungen. Ska ja slänga upp en bild (hehehe).
Bajsbryggan heter det!


hallar, ett finger upp i arslet är väl sådär?

hallar
2006-06-21, 11:38
Bajsbryggan heter det!


hallar, ett finger upp i arslet är väl sådär?

Förstår inte motståndet mot det här. Det är skitbra :naughty:

Killar får mer ut av anal stimulering är tjejer med tanke på vår prostata

Angel
2006-06-21, 11:39
Teaser! *slap*


Vad finns det mer för sätt att stimulera och förlänga en utlösning?

Cilia
2006-06-21, 11:39
Bajsbryggan heter det!


hallar, ett finger upp i arslet är väl sådär?
men du halar gärna in k*ken där på en tjej?

ugglan
2006-06-21, 11:39
Bajsbryggan heter det!

Perineum

dude
2006-06-21, 11:48
Dirty Sanchez funkar med.

"after having anal sex, the man pulls out his penis and wipes it across his partners uper lip, forming an authentic looking mexican moustache"

Nice Har kommer riktigt lag humor...

Eller angry pirate :
Nar du har sex, sen nar du kommer sa siktar du pa ogat sen direket efter sparkar du henne pa smalbenet, sa hon staller sig upp och hoppar pa ett ben och haller sig for ogat.... Skamtet blir lite roligare pa fyllan...

Eller

Spider man
Kor doggy, nar du kommer sa kommer du i din egenhand for att sedan spottar pa ryggen for att fejka att du kommer, sen vander hon sig om och da kor du spindelmannen tricket och kastar sperman i ansiktet pa henne.

Har ett gang till men, detta ar kanske lite kvinnofornedrande. Vad vet jag... Har forovigt inte testat nagon av dem.

Detta var forresten javligt ot, vet inte varfor jag kom in pa det riktigt allmant trott tror jag

petersson
2006-06-21, 11:52
men du halar gärna in k*ken där på en tjej?

bara antog du det för att han är kille eller? F!

Nina L
2006-06-21, 12:02
http://www.webmed.ch/Archiv_akuelle_Meldungen/Archiv_Bilder/prostata_krebs.jpg

Krokodil
2006-06-21, 12:05
Vissa verkar blanda ihop begreppen här, det är skillnad på att tillfredställa någon och på att tända upp någon!

hallar
2006-06-21, 12:33
http://www.webmed.ch/Archiv_akuelle_Meldungen/Archiv_Bilder/prostata_krebs.jpg

Jepp, där hyvlar man av lite på prostatan för att det skall bli lättare att kissa. Många män får när de blir äldre en förstorad prostata.

Pepparkakssmurfen
2006-06-21, 12:44
men du halar gärna in k*ken där på en tjej?

Men det är en annan sak ju!!

Nitrometan
2006-06-21, 12:44
Bra bild Nina! Genomskärning och allt. Där ser man hur det kan gå till!

Nitrometan
2006-06-21, 12:45
Vad finns det mer för sätt att stimulera och förlänga en utlösning?
Start-stopp metoden brukar vara bra.

Pepparkakssmurfen
2006-06-21, 12:46
http://www.webmed.ch/Archiv_akuelle_Meldungen/Archiv_Bilder/prostata_krebs.jpg


Ser skönt ut!! (var köper man en sån?)

Cilia
2006-06-21, 13:05
bara antog du det för att han är kille eller? F!
nu är det du som antar saker.
snacka om att kasta sten i glashus

T-train
2006-06-21, 13:12
Vad finns det mer för sätt att stimulera och förlänga en utlösning?

Långt förspel utan att röra det väsentliga:naughty: :Virro

petersson
2006-06-21, 13:12
nu är det du som antar saker.
snacka om att kasta sten i glashus

det där om F! var inte allvarligt menat. men frågan du ställde honom kändes väldigt mycket som ett antagande, det går nog inte att komma ifrån.

Tricklev
2006-06-21, 14:38
Långt förspel utan att röra det väsentliga:naughty: :Virro

Det blir dock bara tjatigt när hon ska göra det för 8gången i rad.

WTFBBQ!

Herkulez
2006-06-21, 14:39
Ser skönt ut!! (var köper man en sån?)
köp min begade

kan tyvärr inte hjälpa till i den här tråden, se min signatur.

OggeP
2006-06-21, 14:51
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/sv/thumb/c/ce/SVT2_logotyp.png/180px-SVT2_logotyp.png

Piranha
2006-06-21, 14:53
http://students.washington.edu/jbwebb01/images/College/2002-2003%20-%20sophomore%20year/The%20Ding%20Dong%20Challenge/Josh%20on%20Number%202.jpg

Cilia
2006-06-21, 16:05
det där om F! var inte allvarligt menat. men frågan du ställde honom kändes väldigt mycket som ett antagande, det går nog inte att komma ifrån.
Men om du har följt hur han tidigare har vikt ut sig i trådar om hur avancerad han är i sängen och allt han har provat så skulle du veta att han redan har förespråkat att göra det i #2 så det var inget antagande ifrån mig utan bara ett konstaterande.

Joppe
2006-06-21, 16:23
Perineum.



Fyschlet. :D

babbett
2006-06-21, 19:30
*brasklapp* Jag gillar tjejer *slut på brasklapp*

Tråden med att tillfredställa tjejer är 109 inlägg lång. Få se vad tjejerna skriver om hur man gör för att bäst tillfredställa sin kille. Vi killar kan ju komma in och rätta er ;) Med tur blir den här tråden 3 inlägg lång (varav två raggförsök på första tjejen som skriver).

In med gagbollen, olja in anus...pulla lite, sen sätta på.... :whipped:

Trance
2006-06-21, 19:52
In med gagbollen, olja in anus...pulla lite, sen sätta på.... :whipped:

Får du inte ont i käkarna av gagbollen?

babbett
2006-06-21, 20:00
Får du inte ont i käkarna av gagbollen?

Nu är du i tråden hur tjejer tillfredsställer killen...alltså, han fångar bollen!

Trance
2006-06-21, 20:01
Nu är du i tråden hur tjejer tillfredsställer killen...alltså, han fångar bollen!

Hehe, jag förstod det. ;)

Aldrig testat faktiskt, kanske är något att se fram emot.

babbett
2006-06-21, 20:03
Hehe, jag förstod det. ;)

Aldrig testat faktiskt, kanske är något att se fram emot.

Jag förstod att du förstod :naughty:

Scratch89
2006-06-21, 21:26
Men om du har följt hur han tidigare har vikt ut sig i trådar om hur avancerad han är i sängen och allt han har provat så skulle du veta att han redan har förespråkat att göra det i #2 så det var inget antagande ifrån mig utan bara ett konstaterande.
Har jag? Var då?

Jay-Z
2006-06-21, 21:30
Långt förspel utan att röra det väsentliga:naughty: :Virro

Det här är inte "Tips om hur du får partnern att somna"-tråden. :D