handdator

Visa fullständig version : Whey 80 Direkt före passet?+Frukt ?


Kimptt
2006-06-19, 15:49
Hej

Idag beställde jag och några vänner lite whey 80(från kolozzeum) och jag är lite osäker hur jag ska ta mina drinkar.

Kan man ta 1 whey 80 drink+ en frukt(istället för maltodextrin eller druvsocker?) och sen äta ca 1-1.5 timme efter passet

Jag hade tänkt att ta whey drinkarna i samband med styrketräningen och taekwondoträningen. Ska jag drinkarna direkt efter passen eller direkt före? (har sökt och läst många olika svar här på kolozzeum)

Mvh Kim

Angus
2006-06-19, 15:54
Hej

Idag beställde jag och några vänner lite whey 80(från kolozzeum) och jag är lite osäker hur jag ska ta mina drinkar.

Kan man ta 1 whey 80 drink+ en frukt(istället för maltodextrin eller druvsocker?) och sen äta ca 1-1.5 timme efter passet

Jag hade tänkt att ta whey drinkarna i samband med styrketräningen och taekwondoträningen. Ska jag drinkarna direkt efter passen eller direkt före? (har sökt och läst många olika svar här på kolozzeum)

Mvh Kim

whey 80 från kolozzeum ?????:laugh:

Kimptt
2006-06-19, 15:59
whey 80 från kolozzeum ?????:laugh:

Edit: från ett annat ställe. Trodde att det var här men det var det inte.
vi skulle beställa kreatin här och whey 80 från ett annat ställe så jag missförstod lite. Men kan någon hjälpa mig?

Anonym
2006-06-19, 16:02
Hej

Idag beställde jag och några vänner lite whey 80(från kolozzeum) och jag är lite osäker hur jag ska ta mina drinkar.

Kan man ta 1 whey 80 drink+ en frukt(istället för maltodextrin eller druvsocker?) och sen äta ca 1-1.5 timme efter passet

Jag hade tänkt att ta whey drinkarna i samband med styrketräningen och taekwondoträningen. Ska jag drinkarna direkt efter passen eller direkt före? (har sökt och läst många olika svar här på kolozzeum)

Mvh Kim
ja, du kan ta det. du dör inte.

men malto är ju bättre än banan om det nu är det du tänker ta. och ja, protein är bättre före passet än direkt efter. drick protein direkt före, kolhydrater direkt före, kolhydrater direkt efter och protein ~1 timma efter.