handdator

Visa fullständig version : Bilvandaler


Guns n hoses
2006-06-18, 00:47
http://www.sjukast.com/go/?id=2398

Vad hade ni gjort ifall dom började hoppa på eran bil? Låtit dom hoppa och sen fixa det på försäkringen eller försöka köra över så många du kan?

Sebbe_H
2006-06-18, 00:53
Jag hade lätt kört över allihop.

Baan
2006-06-18, 01:00
försökt ha med mig den här ifall det var en risk

http://www.deucefourrecon.com/gallery/albums/Misc/240_G.sized.jpg

grisbil3n
2006-06-18, 01:00
Jag hade flyttat till Finland :notme:

Röda_Lacket
2006-06-18, 01:02
Dom är som djur.... Hade detta hänt mig om jag bott i Usa hade jag skjutit dom om vapen varit lagliga i den delstaten eller kört över dom

reinholdsson
2006-06-18, 01:46
Så jävla onödigt.

aliquis
2006-06-18, 02:09
http://www.sjukast.com/go/?id=2398

Vad hade ni gjort ifall dom började hoppa på eran bil? Låtit dom hoppa och sen fixa det på försäkringen eller försöka köra över så många du kan?Går väl inte att göra så mycket åt det, försöker man köra över dem riskerar man väl bara att råka ut för ännu mer, jävla idioter det finns.

Har bekanta som kanske inte har ståt i sparkat flera ggr på bilar men väl sparkat till dem/sprungit över så någon ruta har pajat/hoppat sönder cyklar/kastat dem i ån osv, jävla idioter, synd att de inte får stryk och får betala skadorna.

hum
2006-06-18, 02:26
om nån touchat min bil hade jag dödat honon + hans släkt + 10 pers till. så är det om man har snygg bil.:thumbup:

grabben i skogen
2006-06-18, 02:54
förvånad man blir över vad de var för sorts folk då....not...

aliquis
2006-06-18, 03:10
förvånad man blir över vad de var för sorts folk då....not...Eventuellt var det ju dock inte helt oprovocerat.

grabben i skogen
2006-06-18, 03:22
Eventuellt var det ju dock inte helt oprovocerat.

Sådana där hittar alltid saker att bli provocerade av. "eyyy len du har bajs på skon, du dissar mig!" *smock*

Diggler
2006-06-18, 09:41
Eventuellt var det ju dock inte helt oprovocerat.

Ja, det är ofta så att lastbilschaufförer, taxiförare och andra bilister letar upp stora gäng med ligister och provocerar dem. Precis innan kameran var framme, var var och en av bilisterna framme och skrek "Jag har legat mer era mödrar!" tio ggr, samt misshandlade nio pers och skändade deras lillasystrar. Gänget försökte lugna ner stämningen så gott det gick men när bilisten inte kunde lugnas ner med verbal kommunikation så fick de tyvärr ta lagen i egna händer (gänget försökte även ringa polisen innan, och gjorde detta flera ggr innan, men polisen dök aldrig upp) och köra bort hon/han.

Allan
2006-06-18, 09:42
Ändrade rubriken från "vandalisörer" till "vandaler".

allan

Kurash
2006-06-18, 09:44
Killarna har spelat för mycket GTA.

Jense
2006-06-18, 10:05
Killarna har spelat för mycket GTA.


Ghettotöntarna har inte råd med GTA.

shadowfire
2006-06-18, 10:57
suck va trött man blir när man ser sådant... så otroligt onödigt.

Loke
2006-06-18, 11:42
Mitt bland er tuffingar säger jag som er dagisfröken skulle sagt till er: Kört därifrån. Fattar inte varför den där taxibilen bara stod där.

internethjälten
2006-06-18, 12:04
gösses...

Daniiiel
2006-06-18, 12:23
haha alla som skriver att ni skulle kört över dom, vilka tuffingar ni är. säkert att ni skulle våga köra över någon av dom när det är 40 ghetto barn jämte som skulle skära av dasken av er om ni inte kom därifrån kvickt som satan.

PePPinO
2006-06-18, 20:56
haha alla som skriver att ni skulle kört över dom, vilka tuffingar ni är. säkert att ni skulle våga köra över någon av dom när det är 40 ghetto barn jämte som skulle skära av dasken av er om ni inte kom därifrån kvickt som satan.


Handlar väll mest om känslan många får när dom ser detta, det ja kännde var att dom tycker säkert dom e jävligt häftiga när dom e 40 och bilisterna ensammna!
Det jag fick för mig då är ju att det vore synnerligen roligt med en stridsvagn lr någe o jaga skiten ur töntarna me:P Kan dom sparka bäst dom vill medans man pumpar med kulsprutan efter dom:P

Lodiz2
2006-06-18, 21:48
Ghettotöntarna har inte råd med GTA.

därför stal dom det

Looney
2006-06-18, 22:41
förvånad man blir över vad de var för sorts folk då....not...

Vem skulle det annars vara? Rika kostymnissar som tjänar 70.000 kr om månaden och har allt vad dem kan önska sig?

Otroligt att man kan skriva något sådant utan att bli helt sågad..

Daniiiel
2006-06-18, 23:12
Handlar väll mest om känslan många får när dom ser detta, det ja kännde var att dom tycker säkert dom e jävligt häftiga när dom e 40 och bilisterna ensammna!
Det jag fick för mig då är ju att det vore synnerligen roligt med en stridsvagn lr någe o jaga skiten ur töntarna me:P Kan dom sparka bäst dom vill medans man pumpar med kulsprutan efter dom:P


ja jag skulle också gärna mosa sönder dom med en pansarvagn men inte skulle jag vågat köra över dom med min taxibil om det inte fanns nån bra flyktväg:D

Jense
2006-06-18, 23:15
jag och en kamrat haffade en fyllesnubbe som sparkade på min kamrats bil en gång. det va kul

tp_88
2006-06-18, 23:36
Vem skulle det annars vara? Rika kostymnissar som tjänar 70.000 kr om månaden och har allt vad dem kan önska sig?

Otroligt att man kan skriva något sådant utan att bli helt sågad..
Fast vad tjänar personerna i fråga på att förstöra andras egendom? Blir deras situation bättre?

Kwon
2006-06-18, 23:40
Fast vad tjänar personerna i fråga på att förstöra andras egendom? Blir deras situation bättre?

Frustration och hopplöshet kan leda till aggression som leder ibland till dumma gärningar.

Man kan bli dum/suris helt enkelt.

grisbil3n
2006-06-18, 23:53
jag och en kamrat haffade en fyllesnubbe som sparkade på min kamrats bil en gång. det va kul

Hehe påminner mig om en rolig grej som jag tänkte förtälja för er.

Bodde ett par våningar över en ganska välbesökt förortskrog förut. Balkongen var på samma sida som deras uteservering. En natt förra sommaren så stod jag på balkongen, krogen var stängd sen länge. Rätt vare e så kmr det två snorfulla filurer knatandes längs med vägen. Det första som händer är att en taxi glider upp längs trottoaren, man kan sluta sig till att dom ringt efter denna. Ena snubben sliter då upp dörren, skriker "Kom igen då din *****!" och försöker få tag i chaffören som bränner därifrån fort som fan, men detta är inte själva grejen. Nu tar sig dom två snubbarna upp på uteserveringen, ställer sig på varsitt bord och börjar sparka på rutorna. Efter ca 30 sekunder slits dörren till krogen upp och ut kommer "Köttige Hassan" som vi kallar honom klädd i kalsonger och med en hammare i näven. Fyllskallarna nyktrar till fort som satan och hoppar ner på gatan och springer iväg fort så in i helvete med Hassan kutandes efter. "Köttige Hassan" är en rätt välbyggd kille som brukar sova inne på krogen efter att ha jobbat i baren. Hade varit fantastiskt om jag ägt en digitalkamera, hade blivit en fin film.

Pepparkakssmurfen
2006-06-18, 23:55
...Fyllskallarna ...

Fick han fast dem?

tp_88
2006-06-18, 23:56
Frustration och hopplöshet kan leda till aggression som leder ibland till dumma gärningar.

Man kan bli dum/suris helt enkelt.
Sura och dumma kan väl även personer med en årsinkomst på bortåt 1 mille bli? Att man därför går ut och sabbar andras grejer måste bero på något annat. Grupptryck eller whaevvah?

EDIT: Idiotiskt är det iaf.

Yes
2006-06-18, 23:59
Min bil hade spöat dem. Den har fan temperament.

Kwon
2006-06-18, 23:59
Sura och dumma kan väl även personer med en årsinkomst på bortåt 1 mille bli? Att man därför går ut och sabbar andras grejer måste bero på något annat. Grupptryck eller whaevvah?

EDIT: Idiotiskt är det iaf.

Nog mycket grupptryck också.

De som tjänar bortåt 1 mille kan ju också känna av grupptryck, men säkerligen andra typer av grupper. :D

Dvs de tycker inte att vandalisera bilar är kul utan i sådana fall annat bus (köpa upp företag/bolag och sen riva/kk, köra några vilda cruizes runt söderhavet o ragga upp lite hoes alt ekonomisk brottslighet ist etc).

Ingen som säger att det INTE är idiotiskt.

grisbil3n
2006-06-19, 00:01
Fick han fast dem?

Vet faktiskt inte, kutade in och berättade för närmast sörjande om det roliga som hänt, dom försvann iaf under en gångtunnel haha.

Looney
2006-06-19, 00:21
Fast vad tjänar personerna i fråga på att förstöra andras egendom? Blir deras situation bättre?

Grabben i skogen skrev:

förvånad man blir över vad de var för sorts folk då....not...

Han menar alltså att det är svarta som vandaliserar m.m och det var det jag upprördes över. Att det var onödigt är självklart.

paddanboy
2006-06-19, 00:25
Man förvånas aldrig av den amerikanska drömmen.