handdator

Visa fullständig version : Ragga kvinnofolk tråden


Ungtuppen
2006-06-16, 20:11
Med tanke på den förra tråden där folk började argumentera om hur man på bästa sätt fångar honornas intresse och fann detta väldigt intressant så tänkte jag att vi här kunde diskutera detta.

Så, players/kvinnokännare/kvinnor/mjukispojkar kom med era tips.

Babbla på!

Röda_Lacket
2006-06-16, 20:14
Vissa saker talar man inte om =)

Kebab-Arne
2006-06-16, 20:16
Om 5 min kommer denna tråd vara 20 sidor lång. :)

Så ville bara säga det...

Kabuto
2006-06-16, 20:18
Klappa till en tjej på rumpan och kalla henne kärring så får du massor med uppmärksamhet.

Timme
2006-06-16, 20:37
Om 5 min kommer denna tråd vara 20 sidor lång. :)

Så ville bara säga det...

Det verkar som om den dog.... men jag väckte den till liv igen :D

sundvall
2006-06-16, 20:43
Mini eller Cilia kanske kan berätta det optimala sättet att bli uppraggad på?

*rolleyes*

Kebab-Arne
2006-06-16, 20:48
Det verkar som om den dog.... men jag väckte den till liv igen :D

Jo, tji fick jag. Först kommer några "raggningstips" ex det som Kabuto skrev sen kommer nån och säger hur hemskt det är att klappa tjejer på rumpan och sen är tråden på 20 sidor. I min värld iaf...

sundvall
2006-06-16, 20:49
Klappa till en tjej på rumpan och kalla henne kärring så får du massor med uppmärksamhet.

Nej! Framstjärten!

shibi
2006-06-16, 20:52
-Ska vi kn***a eller tycker du att jag är äcklig?
-nej, jag tycker inte att du är äcklig eller så...
-Nämen kom då.
:D

Handlar nog mest om självsäkerhet.
Vet att det finns en "guide" på flashbacks forum. Skriven av deranged har jag för mig. Gou gett demm tajger.

Fatalist
2006-06-16, 20:54
Trial and error. ;)

Kaboffastar
2006-06-16, 20:56
Jag såg en tjej på en liten studenttillställning/fest/långbord som jag tyckte var så jävla snygg.

Pekade på henne allt ja kunde som en 5'åring och sa "du är så JÄVLA snygg".

Sen var saken biff =) Hon limma resten av kvällen.

sundvall
2006-06-16, 20:57
-Ska vi kn***a eller tycker du att jag är äcklig?
-nej, jag tycker inte att du är äcklig eller så...
-Nämen kom då.
:D

Handlar nog mest om självsäkerhet.
Vet att det finns en "guide" på flashbacks forum. Skriven av deranged har jag för mig. Gou gett demm tajger.

Den guiden är riktigt bra :thumbup:

hahavaffan
2006-06-16, 21:17
Det där med att spela helt ointresserad och ligga på gränsen till en bitch-slap funkar utmärkt. Dock är det svårt att tillämpa den tekniken om man inte befinner sig i en någorlunda normal miljö. På ett dansgolv är det jäkligt svårt, medans soffan på en husfest är optimalt.

När är det midsommar?

shadowfire
2006-06-16, 21:19
men orka... som om det skulle finnas något facit till hur man ska interagera (slå upp det i ordbok om du inte förstår) med andra människor. Ingen idé o dra alla kvinnor över en kam heller, alla är individer o hur du ska bemöta dem är olika från person till person (beroende på erfarenheter, bakgrund, ålder, mognad i livet, blablabla)...

Sorry, men ett rätt så patetiskt inlägg i en ännu mer patetisk tråd.

Röda_Lacket
2006-06-16, 21:23
testa att hypnotisera tjejer det funkar men man måste vara Leet lvl 60

hahavaffan
2006-06-16, 21:26
men orka... som om det skulle finnas något facit till hur man ska interagera (slå upp det i ordbok om du inte förstår) med andra människor. Ingen idé o dra alla kvinnor över en kam heller, alla är individer o hur du ska bemöta dem är olika från person till person (beroende på erfarenheter, bakgrund, ålder, mognad i livet, blablabla)...

Sorry, men ett rätt så patetiskt inlägg i en ännu mer patetisk tråd.Något facit finns det inte. Det har ingen påstått. Men det finns mer eller mindre bra vägar till en lyckad interaktion.

Herkulez
2006-06-16, 21:29
Jag såg en tjej på en liten studenttillställning/fest/långbord som jag tyckte var så jävla snygg.

Pekade på henne allt ja kunde som en 5'åring och sa "du är så JÄVLA snygg".

Sen var saken biff =) Hon limma resten av kvällen.
hur gick det sen?

Einar
2006-06-16, 21:57
hur gick det sen?

Sen gick han hem med Lena Handén :)

Metal_boy_
2006-06-16, 22:01
Mini eller Cilia kanske kan berätta det optimala sättet att bli uppraggad på?

*rolleyes*


Varför det? Båda är väl förbrukat material? :D

aliquis
2006-06-16, 22:03
Jag har ingen aning, fri sprit verkar gå hem, utöver det noll koll ;)

hum
2006-06-16, 22:08
Ett sätt som brukar funka är att vara skitfull, tafsa och bete sig allmänt svinigt. Bara dom är tillräckligt slampiga blir dom glada av uppmärksamheten och följer med hem.

Att träffa flickvänsmaterial är däremot omöjligt tycker jag..

Diggler
2006-06-16, 22:08
Flexa biccen i tid och otid, alltid någon desperat stackare som nappar till slut.

Herkulez
2006-06-16, 22:12
Flexa biccen i tid och otid, alltid någon desperat stackare som nappar till slut.
slå en krabba istället, funkar bättre.

Karl_alfred
2006-06-16, 22:13
Jag har ingen aning, fri sprit verkar gå hem, utöver det noll koll ;)
Att ge en massa gåvor till nån man inte är tillsammans med ska inte va en höjdare.

Dumleman
2006-06-16, 22:16
Sluta sök och du skall finna!

Diggler
2006-06-16, 22:18
slå en krabba istället, funkar bättre.

Haha, en mage/ben-pose kanske? (Inte för mig då, jag har stor mage och små ben)

Big_Vik
2006-06-16, 22:18
Att ge en massa gåvor till nån man inte är tillsammans med ska inte va en höjdare.

Jo för då känner hon sig billig/prostituerad. ;) Pröva sticka in en femhundring i blusen på E eller T vid nästa lämpliga tillfälle. Succé

sundvall
2006-06-16, 22:22
Jo för då känner hon sig billig/prostituerad. ;) Pröva sticka in en femhundring i blusen på E eller T vid nästa lämpliga tillfälle. Succé


:laugh:

Du och jag, vi kan det där BIg_Vik :D

sundvall
2006-06-16, 22:24
men orka... som om det skulle finnas något facit till hur man ska interagera (slå upp det i ordbok om du inte förstår) med andra människor. Ingen idé o dra alla kvinnor över en kam heller, alla är individer o hur du ska bemöta dem är olika från person till person (beroende på erfarenheter, bakgrund, ålder, mognad i livet, blablabla)...

Sorry, men ett rätt så patetiskt inlägg i en ännu mer patetisk tråd.

Det finns effektiva och mindre effektiva sätt att ragga upp KVINNOR.

Det finns helt klart vissa olika strategier för att gå lyckad hem, som funkar. (Inte alltid självklart, men ofta)

Daniel_S
2006-06-16, 22:28
Kan inte någon av kvinnorna skapa "Ragga karlfolk tråden"? Mycket intressantare! Så får vi lära oss hur de ser på problematiken att få män i säng unt so weiter...

Caixa**
2006-06-16, 22:34
Kan inte någon av kvinnorna skapa "Ragga karlfolk tråden"? Mycket intressantare! Så får vi lära oss hur de ser på problematiken att få män i säng unt so weiter...

Onödigt. Det är oftast inga som helst problem :D

Big_Vik
2006-06-16, 22:34
Kan inte någon av kvinnorna skapa "Ragga karlfolk tråden"? Mycket intressantare! Så får vi lära oss hur de ser på problematiken att få män i säng unt so weiter...

Jag hör dig broder. Hur fan beter man sig som man för att bli uppraggad? :)

sundvall
2006-06-16, 22:36
Kan inte någon av kvinnorna skapa "Ragga karlfolk tråden"? Mycket intressantare! Så får vi lära oss hur de ser på problematiken att få män i säng unt so weiter...

Come naked bring beer?

Mja, det är ju väldigt svårt för en någorlunda attraktiv kvinna att få en karl i säng vill jag mena. Man måste lära sig uttala ordet K N U L L A ?
Klart!

shadowfire
2006-06-16, 22:44
Något facit finns det inte. Det har ingen påstått. Men det finns mer eller mindre bra vägar till en lyckad interaktion.
tsk tsk, det som fungerar på en, hatar en annan.
finns inget facit, finns inget gott råd... mer än att ha självkännedom o perspektiv gentemot sig själv (så man fattar hur man uppfattas av andra), sedan är det "social kompetens" som behövs då man interagerar med andra. Förmåga att känna av hur man attraherar o tilltalar individer genom sin egen personlighet.

sundvall
2006-06-16, 22:50
tsk tsk, det som fungerar på en, hatar en annan.
finns inget facit, finns inget gott råd... mer än att ha självkännedom o perspektiv gentemot sig själv (så man fattar hur man uppfattas av andra), sedan är det "social kompetens" som behövs då man interagerar med andra. Förmåga att känna av hur man attraherar o tilltalar individer genom sin egen personlighet.


Det finns vissa saker som fungerar på de flesta.

Ett tips är: http://www.flashback.info/showthread.php?p=1914284

Det står en hel del saker som kan uppfattas som helt fel, men det stämmer tamigfan. Iallafall för att FÅNGA ett intresse.

shadowfire
2006-06-16, 22:51
Det finns effektiva och mindre effektiva sätt att ragga upp KVINNOR.

Det finns helt klart vissa olika strategier för att gå lyckad hem, som funkar. (Inte alltid självklart, men ofta)
Är man ineffektiv på sina raggningar så hjälper det inte med o läsa en tråd på kolo. Man bör snarare börja med o rannsaka sig själv o börja se sig själv ur 3rd person view.

shadowfire
2006-06-16, 22:53
Det finns vissa saker som fungerar på de flesta.

Ett tips är: http://www.flashback.info/showthread.php?p=1914284

Det står en hel del saker som kan uppfattas som helt fel, men det stämmer tamigfan. Iallafall för att FÅNGA ett intresse.
Behöver man en sådan guide så åter igen då har man en hel del o börja lära sig om sig själv först. Innan du läser o tar till dig något av en sådan guide bör du ha koll på vem du är själv.

Big_Vik
2006-06-16, 22:55
Är man ineffektiv på sina raggningar så hjälper det inte med o läsa en tråd på kolo. Man bör snarare börja med o rannsaka sig själv o börja se sig själv ur 3rd person view.

Tror ni inte det handlar om självförtroende? Har ni aldrig sett en halvful tjej som verkat snyggare än vad hon är tack vare självförtroendet, självsäker framtoning, snygg hållning osv.?

*Flash*
2006-06-16, 22:59
Kan inte någon av kvinnorna skapa "Ragga karlfolk tråden"? Mycket intressantare! Så får vi lära oss hur de ser på problematiken att få män i säng unt so weiter...
Det lär nog inte bli så mycket inlägg i en sådan tråd.
Är ju bara att se killen i ögonen och sedan gå förbi och vicka på rumpan så har man fixat sig ett ragg.
Eller så kan man använda sig av något liknande sätt, killar brukar inte vara så kinkiga;)
Nu kan ni få er tråd för er själva igen så jag får nåt roligt att läsa.

sundvall
2006-06-16, 22:59
Tror ni inte det handlar om självförtroende? Har ni aldrig sett en halvful tjej som verkat snyggare än vad hon är tack vare självförtroendet, självsäker framtoning, snygg hållning osv.?

Jojjemen! Självförtroende är A och O.

sundvall
2006-06-16, 23:00
Behöver man en sådan guide så åter igen då har man en hel del o börja lära sig om sig själv först. Innan du läser o tar till dig något av en sådan guide bör du ha koll på vem du är själv.

Och om man redan har koll på det?

Återigen, mycket som står där funkar.

Big_Vik
2006-06-16, 23:05
Jojjemen! Självförtroende är A och O.

Bra. Är klar med guinessen nu så nu ska jag sjunka in i en bok om självkänsla, sen jävlar ska det betäckas...:D

Caixa**
2006-06-16, 23:12
Äh..det kan ju inte vara så svårt för killar att få ragg..

Det räcker med att han har mod att visa sig själv, bra själförtroende men inte för påträngande, glimten i ögat, charmig, humor men ingen clown, en fet plånbok så han kan bjuda på driknar hela kvällen utan att förvänta sig det som betalning för sex..

sen gör det ju inget om han har ett ansikte som Wenthworth Miller och en kropp som Brad Pitt, och riktigt shyssta kläder ovanpå det och lukta gott..och vältrimmad, det är viktigt!

sen måste han ge komplimanger till tjejen hela tiden, fast bara sånt han verkligen menar..fast inte för påträngande igen..hon vill ju jaga också..bra om han är lite mystisk så där..så hon blir nyfiken..han ska vara intresserad men inte för angelägen..

Inte så svårt alltså..

aliquis
2006-06-16, 23:13
Att ge en massa gåvor till nån man inte är tillsammans med ska inte va en höjdare.Men fest hos värd som står för spriten verkar ändå gå hem.
Eller grabbar som bjuder på sprit (till yngre tjejer..)

Karl_alfred
2006-06-16, 23:20
Men fest hos värd som står för spriten verkar ändå gå hem.
Eller grabbar som bjuder på sprit (till yngre tjejer..)
Ja men det är ju inte riktigt samma, men ja.
Den andra punkten är mest bara uttnyttjande från yngre korrkade tjejer.

shadowfire
2006-06-16, 23:25
Tror ni inte det handlar om självförtroende? Har ni aldrig sett en halvful tjej som verkat snyggare än vad hon är tack vare självförtroendet, självsäker framtoning, snygg hållning osv.?
Självförtroende är nada värt utan självmedvetenhet. Det kallas på svenska för o vara "jordnära" osv. En person som mår gott i sig själv, utan att bli bitch, macho eller kaxig, har en livsfarlig utstrålning. Men om du inte vet så mkt om dig själv så är risken att självförtroendet blir för lågt mot för vad andra uppfattar dig - eller för högt så andra uppfattar dig som en stropp.

Alltså, börja med o lära känna dig själv till fullo o fatta hur andra uppfattar dig, därefter bygg självförtroende o vässa utstrålning osv. Utsidan säljer, insidan avgör.

shadowfire
2006-06-16, 23:27
Och om man redan har koll på det?

Återigen, mycket som står där funkar.
Har du koll på vem du är och hur du uppfattas av andra så har du kommit långt. Då vet du vad du har och är. Därmed inte sagt det är bra marknadsföring av dig själv. Det kommer som nästa steg. Vilken brud tänder på en kille som börjar med o rabbla upp allt han är dålig på? Alltså, marknadsför det bästa du har. Resten finns det ärligt inget facit för. Tjejen kan tycka du är en sjujävlarns idiot oavsett precis vad du än gör.

Skaffa en personlighet istället för o läsa någon guide.

shadowfire
2006-06-16, 23:34
Det finns fan ingen guide i något som helst som har med människor o göra. Efter 9 års, snart 10 års studier av beteendevetenskap o psykologitjafs så har iaf jag konstaterat att det inte finns någon mall som man kan använda... bara tråkiga analyser... o en enda röd tråd: det finns alltid undantag!
Så länge som vi människor har en hjärna o tänka med så är allt individuellt så skippa guider o aftonbladet-tips o allt vad fan det är. Skulle jag nu skriva en guide så hade det varit en personlighetsrelaterad en (dvs unik för varje människa):

1) Hitta dig själv o vem fan du är
2) Flytta kameran från ögonen o till ett 3rd person view o ta reda på hur du uppfattas av andra o vilka signaler du sänder (att du tycker det är skönt o klia dig i näsan offentligt kan faktiskt avskräcka andra, men det behöver inte vara så)
3) ha klart för dig vad du söker, alla har vi olika krav på yttre o inre attribut
4) leta aldrig.. men lämna dörrar öppna... precis som o söka jobb, ju större nätverket är desto större chans... social kompetens äger.

Metal_boy_
2006-06-16, 23:53
Det är en konst att säga till en kvinna vad just hon vill höra.

Pm:a mig och beställ en 3-dagars kurs för 550:-. Efter det så kan ni köpa lösa överkurser eller repetitionskurser för 350:-.

skyler
2006-06-17, 07:03
Om man inte vet hur man far en tjej intresserad, da ska man inte syssla med sadant heller. Det ar lika dumt som att stalla upp i idol om man ar ton-dov. Eller soka jobb som natverkstekniker med pedagog-utbildning och grava synfel......
Eller skaffa en "raggning for dummies" sadana lar ju finnas for alla de som ar for fula och osakra for att vaga ta steget.

Yankeee
2006-06-17, 07:07
Grymt shadow, du hajar vad det handlar om :)

mangemani
2006-06-17, 07:08
orka ragga.
låt DOM få upp intresset för er istället,händer det så händer det.

Leon
2006-06-17, 07:18
Själv har det där med att bli uppraggad aldrig funkat för mig.Jag har träffat min respektive på konstiga sätt.En gång spanade jag in en kille och tog hans bilnummer,ringde bilregistret och fick därigenom lite uppgifter,sen ringde jag han och bestämde date(han hade också kollat in mig)Det höll i elva år. Sen har jag också blivit kär över internet,där ett litet oskyldigt pm blev mycket mer. Det är sådant som funkar för mig antagligen därför jag får leva ensam resten av mitt liv,för sånt händer inte om och om igen.;)

Bronkitkorv
2006-06-17, 07:19
När jag raggade upp min fru för 6år sedan så tänkte jag att nu ska jag göra ett dåligt första intryck så jag satte på mej en peruk, tände min hemgjorda pipa och gick in i köket där hon satt och spelade Blowing i the wind på gitarr, sen fick hon raka mina ben. Då tyckte hon väl jag var så skum så hon gick och tänkte på mej i en vecka och nästa fredag så ragga hon på mej istället. Nu är vi gifta och har 2barn så att säga.

OBS gör inte detta om ni inte vil gifta er....

Leon
2006-06-17, 07:49
När jag raggade upp min fru för 6år sedan så tänkte jag att nu ska jag göra ett dåligt första intryck så jag satte på mej en peruk, tände min hemgjorda pipa och gick in i köket där hon satt och spelade Blowing i the wind på gitarr, sen fick hon raka mina ben. Då tyckte hon väl jag var så skum så hon gick och tänkte på mej i en vecka och nästa fredag så ragga hon på mej istället. Nu är vi gifta och har 2barn så att säga.

OBS gör inte detta om ni inte vil gifta er....

:thumbup: haha det hade jag nog också fallit pladask för faktiskt:em:

Piranha
2006-06-17, 07:51
När jag raggade upp min fru för 6år sedan så tänkte jag att nu ska jag göra ett dåligt första intryck så jag satte på mej en peruk, tände min hemgjorda pipa och gick in i köket där hon satt och spelade Blowing i the wind på gitarr, sen fick hon raka mina ben. Då tyckte hon väl jag var så skum så hon gick och tänkte på mej i en vecka och nästa fredag så ragga hon på mej istället. Nu är vi gifta och har 2barn så att säga.

OBS gör inte detta om ni inte vil gifta er....

:thumbup: :thumbup:

hallar
2006-06-17, 09:04
Att gå hem med en tjej är enkelt. Hitta någon som man verkligen tycker om och vill vara tillsammans med är svårare. Eller så är det kanske jag som är den obotlige singeln som aldrig haft ett seriöst förhållande.

Hur man skaffar sig en massa tillfälliga sexuella förbindelser och ökar risken att utsätta sig för könssjukdommar och ångest.
1. Flytta till en studentstad och bli student.
2. Bli snygg och vältränad
3. Läs till läkare (vet inte om det hjälper eller stjälper)

Sedan är det bara att hoppa ut i nattlivet och börja prata med någon. Resten brukar gå av sig själv. Blir lite lättare efter ett tag då man skaffat sig ett rykte som slampa, player whatever. Då riskerar man inte att träffa någon seriös tjej.

chidde
2006-06-17, 10:20
Sluta sök och du skall finna!

:bow: :bow:

men hur kommer det sig att jag inte har funnit nån? ha ha ha :D

Callister
2006-06-17, 11:08
Såhär gör man: http://www.youtube.com/watch?v=1v0YBML3sxA&mode=suggested_some&search=

mckn
2006-06-17, 12:44
do the mackmiester!

Fatalist
2006-06-17, 12:48
"Hej - fina skor, har du varit på maskerad?"

Med ett seriöst ansiktsuttryck, håll minen. Fortsätt pika. Hångla upp, gå till dansgolvet och hångla lite till bara för att visa alla vilket toppragg du har och dra hem henne och gänga.

Langster
2006-06-17, 15:00
Det finns ett idiotsäkert sätt att få massor av sex iaf. Det är att skaffa sig jättemycket knark, helst kokain. Sen går du ut på nåt schysst ställe och ser till att det syns att du har knark. Sen får du hem flera tjejer på samma gång och har massor av drogat gruppsex hela natten.

Inte att rekomendera, men det fungerar faktiskt så.

Big_Vik
2006-06-17, 15:16
Självförtroende är nada värt utan självmedvetenhet. Det kallas på svenska för o vara "jordnära" osv. En person som mår gott i sig själv, utan att bli bitch, macho eller kaxig, har en livsfarlig utstrålning. Men om du inte vet så mkt om dig själv så är risken att självförtroendet blir för lågt mot för vad andra uppfattar dig - eller för högt så andra uppfattar dig som en stropp.

Alltså, börja med o lära känna dig själv till fullo o fatta hur andra uppfattar dig, därefter bygg självförtroende o vässa utstrålning osv. Utsidan säljer, insidan avgör.

Jag tror inte på det där. Hur kan du avgöra att tjejen i fråga är en bitch? Hon kanske bara känner att hon inte måste vara trevlig mot exakt alla fula killar som trånar efter henne? Fastän hon är bitch mot dig kan hon vara Moder Theresa mot alla andra och då blir din åsikt tämligen värdelös. För du tror väl inte på fullt allvar att någon går runt och är bitch mot allt och alla i dennes omgivning?

Ordet bitch är i min mening i första hand bara en konstruktion av fula killar (används givetvis också av tjejer) och står i direkt händelse till att denne blir dissad eller ignorerad av en alltför snygg brud. "såg du vilken jävla bitch, totalt uppblåst" Istället bör du fundera över varför den snygga tjejen ska vara trevlig och icke-bitchig mot just dig.

:D

Big_Vik
2006-06-17, 15:23
"Hej - fina skor, har du varit på maskerad?"

Med ett seriöst ansiktsuttryck, håll minen. Fortsätt pika. Hångla upp, gå till dansgolvet och hångla lite till bara för att visa alla vilket toppragg du har och dra hem henne och gänga.

Ja, pika är svinbra, förklara att hon gått en låtsasutbildning, dumförklara henne, spy på hennes maskeradskor, tillämpa trosryck, försök smeka på div ställen (Lalle) osv.

Gäller samma regler om bruden är en fet och ful chipsälskare som klänger järnet och våldgästar dig över natten? :D :angel:

Sheogorath
2006-06-17, 15:58
Att gå hem med en tjej är enkelt. Hitta någon som man verkligen tycker om och vill vara tillsammans med är svårare. Eller så är det kanske jag som är den obotlige singeln som aldrig haft ett seriöst förhållande.

Hur man skaffar sig en massa tillfälliga sexuella förbindelser och ökar risken att utsätta sig för könssjukdommar och ångest.
1. Flytta till en studentstad och bli student.
2. Bli snygg och vältränad
3. Läs till läkare (vet inte om det hjälper eller stjälper)

Sedan är det bara att hoppa ut i nattlivet och börja prata med någon. Resten brukar gå av sig själv. Blir lite lättare efter ett tag då man skaffat sig ett rykte som slampa, player whatever. Då riskerar man inte att träffa någon seriös tjej.

Men vafan! Trodde du hade gått och dött i någon obskyr könssjukdom.

(OT: Midsommar hos Peter ute i Skanör; ANGELICA följer med)

Sheogorath
2006-06-17, 16:00
Det finns ett idiotsäkert sätt att få massor av sex iaf. Det är att skaffa sig jättemycket knark, helst kokain. Sen går du ut på nåt schysst ställe och ser till att det syns att du har knark. Sen får du hem flera tjejer på samma gång och har massor av drogat gruppsex hela natten.

Inte att rekomendera, men det fungerar faktiskt så.

Dom på E, du på koks, är den ultimata kombon ;).

Perscitus
2006-06-17, 16:45
shadow är inne på ett bra spår tycker jag. Roligt att läsa alla som vill ha ett "tips" för vad de ska göra. Tänk er bara synen när den osäkre killen som har noll självkänsla och en utstrålning av innåtbundenhet går fram och ska börja spela alfahanne genom att vara otrevlig och dominant. :laugh:

Seriöst, det handlar om mänskliga relationer. Om ert nuvarande beteende inte skördar någon framgång, lär er förstå hur tjejerna uppfattar er. Sen kan man inte stå och tänka hur man ska göra i varenda litet ögonblick vid ett socialt möte - ingen klarar av att hålla det i huvudet utan att framstå som rätt förvirrad. Utan det handlar om att ändra hur man ser på sig själv.

Säg som såhär, det finns en bild av en idealman som man alltid läser om i dessa trådar som säkert både finns och är framgångsrik. Men - trots det finns det en helsikes massa tomtar med de mest skiftande beteenden som ändå får träffa det andra könet. Den största gemensamma faktorn för alla dem är att de är rätt nöjda med sig själva och hur de beter sig. Förutsatt att de är hyfsat normala, snus-Lars som snackar om senaste B23-an med hycklande skratt sitt stormande självförtroendet till trots kanske ändå inte är så framgångsrik... Men - det finns de som gillar honom också, faktiskt.

Vanligt socialiserande som sagt. Fila lite på din framtoning och var stolt, visa respekt för kvinnan. Och innan alla kissar på mig - visa respekt är inte synonymt med att vara toffel. Jag vågar påstå att det mest populära nog snarare är att vara tydlig med sina gränser men samtidigt vara respektfull. Inte att vara ett svin. Sen finns det förstås de som gillar svin också!

Yankeee
2006-06-17, 16:49
Kloka ord av Perscitus, som vanligt.

Sheogorath
2006-06-17, 16:56
Kloka ord av Perscitus, som vanligt.

Jepp, Perscitus och Daniel_S är nya Kollo-favoriter hos mig.

För att tillföra tråden något vettigt/lagligt: skaffa er rytm i blodet för helvete, och lär er dansa och uppskatta dansen. Har ni känsla för streetdance har ni också full access till dansgolven. Otroligt få killar kan dansa, och som manlig dansare blir man otroligt konkurrenskraftig.

Big_Vik
2006-06-17, 17:04
Jepp, Perscitus och Daniel_S är nya Kollo-favoriter hos mig.

För att tillföra tråden något vettigt/lagligt: skaffa er rytm i blodet för helvete, och lär er dansa och uppskatta dansen. Har ni känsla för streetdance har ni också full access till dansgolven. Otroligt få killar kan dansa, och som manlig dansare blir man otroligt konkurrenskraftig.

Skaffa och skaffa... Jag tänker då inte lägga hundratals timmar på att lära mig någonting tråkigt och svårt som jag inte vill lära mig. Finns det ingen bakväg för någon som knappt kan marschera i takt?

En gång körde jag faktiskt några moves (jävligt intoxicated om en säger...), då blev jag och mina polare utmanade på danstävling av en jävligt snygg brud och hennes polare. Självklart sket vi i det :D men oj vad pinsamt....

Sheogorath
2006-06-17, 17:07
Skaffa och skaffa... Jag tänker då inte lägga hundratals timmar på att lära mig någonting tråkigt och svårt som jag inte vill lära mig. Finns det ingen bakväg för någon som knappt kan marschera i takt?

En gång körde jag faktiskt några moves (jävligt intoxicated om en säger...), då blev jag och mina polare utmanade på danstävling av en jävligt snygg brud och hennes polare. Självklart sket vi i det :D men oj vad pinsamt....

Sorry, det där är en del av min lite småsvåra humor som mest jag uppskattar :D. Bakväg? Tja... Jag kan tänka mig att om alla är påtända på MDMA eller MDA så är både självkritik och kritik av andra som bortblåst. Allt handlar om kärlek till andra, och kärlek till dansen, comprende?

Fast de substanserna är tokigt skadliga för hjärnan. So... Well, dansskola it is!

ugglan
2006-06-17, 17:23
Fast de substanserna är tokigt skadliga för hjärnan. So... Well, dansskola it is!

Har det nånsin hindrat dig? :em:

Sheogorath
2006-06-17, 17:37
Har det nånsin hindrat dig? :em:

Jepp. Jag har blivit erbjuden rent kristalliserat MDMA flera gånger och sagt nej samtliga. Det är farliga grejor. Lek med annat, säger farbror doktorn.

Perscitus
2006-06-17, 17:37
Jepp, Perscitus och Daniel_S är nya Kollo-favoriter hos mig.Kloka ord av Perscitus, som vanligt.
Tack. :em: Det värmer!

För att tillföra tråden något vettigt/lagligt: skaffa er rytm i blodet för helvete, och lär er dansa och uppskatta dansen. Har ni känsla för streetdance har ni också full access till dansgolven. Otroligt få killar kan dansa, och som manlig dansare blir man otroligt konkurrenskraftig.
Sant, har märkt att det räcker nästan med om man har lite rytm samt kan lättare akrobatik. Fast har man lite riktiga streetdance-moves på lager är man kung såklart!