handdator

Visa fullständig version : scott steiner?


stoney_king
2006-06-16, 10:05
Jag satt och kolla på TNA igår och där är han med som en bad guy... men jag börja fundera över hans fysik, har han inte väldigt konstiga bröstmuskler?
De är lixom tomt i mitten...

http://www.gerweck.net/scottsteiner.jpg

Plus att han ser konstig ut hela han... äcklig på nå sätt....

vill bara höra era åsikter...

MAXX
2006-06-16, 10:21
han kanske har gjort en hjärt operation, därav tatueringen

rolf
2006-06-17, 00:57
Han har nog inte kört så mycket bänk med smalt grepp, därav hans otränade inre bröst :D

nemd
2006-06-17, 01:18
Jag tror han inte har kört så mycket i CC. Jag skulle rekomendera han att lägga till ca 5 olika vinklar med repsintervall mellan 15-30reps ca 3 set varje bröstpass. Det skulle nog ge det där innersta bröstet. ;F

hobbitar
2006-06-17, 07:30
Jag tror han inte har kört så mycket i CC. Jag skulle rekomendera han att lägga till ca 5 olika vinklar med repsintervall mellan 15-30reps ca 3 set varje bröstpass. Det skulle nog ge det där innersta bröstet. ;F

Snälla nemnd det går inte att forma bröstet med isolationsövningar, det är tunga basövningar som gäller, inget trams!

//Pallan

reinholdsson
2006-06-17, 07:36
Står inget om operation på hans sida eller Wikipedia, men några av bilderna på hans hemsida visade inte så missformade bröstmuskler

stoney_king
2006-06-18, 19:06
Står inget om operation på hans sida eller Wikipedia, men några av bilderna på hans hemsida visade inte så missformade bröstmuskler

precis, jag har sett fler bilder på honom, då ser de inte ut sådär... märkligt