handdator

Visa fullständig version : AF-Dröm


hobbitar
2006-06-16, 08:44
Inatt drömde jag att jag var med i en Athletic Fitnesstävling. Jag fick reda på att det var tävling endast en halvtimme innan starten så jag fick skynda mig att köpa brun-utan-sol. Självklart hade jag inte kört igång med deffen heller.

Jag minns att jag stod på scenen med dom andra grabbarna men jag han vakna innan jag fick reda på min placering:)


Vad drömde ni?

JJ
2006-06-16, 08:45
Inatt drömde jag att jag var med i en Athletic Fitnesstävling. Jag fick reda på att det var tävling endast en halvtimme innan starten så jag fick skynda mig att köpa brun-utan-sol. Självklart hade jag inte kört igång med deffen heller.

Jag minns att jag stod på scenen med dom andra grabbarna men jag han vakna innan jag fick reda på min placering:)


Vad drömde ni?


Alltid trist med mardrömmar. Jag minns nog inte riktigt nattens upplevelser, återkommer om det sker något intressant på den fronten.

boinnk
2006-06-16, 08:55
Jag drömde att en snubbe som ser ut som Wolverine (X-men ja) stod i min dusch och läste nån tidning eller bok, han jobbar på samma jobb som mig. Han har dock inte mr Jackmans kropp, men i drömmen var han fan rippad. Själv stod jag vid spegeln och rakade bort mitt skägg.
Brorsan kommer plötsligt in och pissar på golvet.

Här vaknade jag lite svettig och jävligt törstig. I morse kollade jag mig i spegeln, bara mustaschen kvar. Jäkla rödvinsfylla, vad hände och vad hände inte igår?? *spy*

Piranha
2006-06-16, 09:03
Kännde du dig "smutsig" när du vaknade ?

boinnk
2006-06-16, 09:15
Kännde du dig "smutsig" när du vaknade ?

Inte värre än vanligt, bara svettig trots att fönstret var öppet. Men det var ju rätt så varmt också.

Piranha
2006-06-16, 09:16
Inte värre än vanligt, bara svettig trots att fönstret var öppet. Men det var ju rätt så varmt också.


Ha ha ha ... sorry jag kommenterade Athletic Fitnessdrömmen där.

:D

izarul
2006-06-16, 09:21
Jag drömde att jag knullade en tjejkompis, det var kul.

hobbitar
2006-06-16, 09:25
Kännde du dig "smutsig" när du vaknade ?

Nja inte mer än vanligt. Syftar du på brun-utan-sol?
:)

Det är inte ofta jag kommer ihåg vad jag drömmer och denna drömmen var väldigt "verklig" om man säger.

Pinglan
2006-06-16, 09:27
Minns inte vad jag drömde i natt men kom osökt att tänka på en dröm jag hade för några år sedan.....typ en vecka innan jag skulle tävla på SM i tyngdlyftning...var så nervös....och så drömde jag detta http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=341530&postcount=1741

Snacka om miljöskadad av Kollo :D

AFanatic
2006-06-16, 09:52
Minns inte vad jag drömde i natt men kom osökt att tänka på en dröm jag hade för några år sedan.....typ en vecka innan jag skulle tävla på SM i tyngdlyftning...var så nervös....och så drömde jag detta http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=341530&postcount=1741

Snacka om miljöskadad av Kollo


HAHAHAHHAHA :laugh: :laugh: Tårarna forsar! :laugh: :laugh:

Stackars Allan vilken klåpare.:D

Cilia
2006-06-16, 09:54
Nja inte mer än vanligt. Syftar du på brun-utan-sol?
:)
tror han syftar på tanken att överhuvudtaget tävla i AF snarare än vad du satte på kroppen

Piranha
2006-06-16, 09:55
Minns inte vad jag drömde i natt men kom osökt att tänka på en dröm jag hade för några år sedan.....typ en vecka innan jag skulle tävla på SM i tyngdlyftning...var så nervös....och så drömde jag detta http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=341530&postcount=1741

Snacka om miljöskadad av Kollo :D


Haaaaaaaaaaaaa ha ha ha ha... så sjukt :D

Piranha
2006-06-16, 09:56
tror han syftar på tanken att överhuvudtaget tävla i AF snarare än vad du satte på kroppen


Tack :)

hobbitar
2006-06-16, 09:59
Tack :)


haha är du sådan motståndare mot AF?

Jag tycker det är lika bra att börja med AF, sen kan man gå vidare till BB när man fått lite mer muskler

Piranha
2006-06-16, 10:00
haha är du sådan motståndare mot AF?

Jag tycker det är lika bra att börja med AF, sen kan man gå vidare till BB när man fått lite mer muskler


AF verkar vara mer eller mindre utdöende tyvärr.

Nya Klassik verkar ta över mer och mer och BF på damsidan.

Absinteh
2006-06-16, 10:02
Jag har drömt väldigt mycket på sistone, har hört att de kan bero på puberteten och hormonerna? Kan det bero på annat?

dynamo
2006-06-16, 10:19
Drömde att jag visste vem "kvinnan i mitt liv" var och att det är någon jag känner på ett eller annat sätt. Väcktes av något ljud och kunde inte komma ihåg vem det var jag drömt om.. *cry*

Zakath
2006-06-16, 10:29
Minns inte vad jag drömde i natt men kom osökt att tänka på en dröm jag hade för några år sedan.....typ en vecka innan jag skulle tävla på SM i tyngdlyftning...var så nervös....och så drömde jag detta http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=341530&postcount=1741

Snacka om miljöskadad av Kollo :D

Hahahaha, inte visste jag att du hade så här roliga drömmar Pinglan! :D :thumbup:

victor_n
2006-06-16, 10:48
jag drömde om att det var första juli och att det var kanonväder på EDPS:)

Nina L
2006-06-16, 11:18
Minns inte vad jag drömde i natt men kom osökt att tänka på en dröm jag hade för några år sedan.....typ en vecka innan jag skulle tävla på SM i tyngdlyftning...var så nervös....och så drömde jag detta http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=341530&postcount=1741

Snacka om miljöskadad av Kollo :DDet var det sjukaste!! :D

bedlam
2006-06-16, 15:18
Hohoh, för nån vecka sen såg jag ngn av Jay Cutlers filmer, där han visar sitt walk-in "skafferi" (det mindre rummet han förvarar tillskott och sånt i).
Den natten drömde jag att Jag och Jay satt i detta otroligt lilla "rum" och åt powerbars :)
Sen hade han nån gästposering i en kyrka... då vaknade jag...
wtf?! :)

Dissector
2006-06-16, 16:31
Minns inte vad jag drömde i natt men kom osökt att tänka på en dröm jag hade för några år sedan.....typ en vecka innan jag skulle tävla på SM i tyngdlyftning...var så nervös....och så drömde jag detta http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=341530&postcount=1741

Snacka om miljöskadad av Kollo :D


Fan vad jag garvar :D Drömde du det där på riktigt? Det är helt fantastiskt isåfall!


:laugh:

Pinglan
2006-06-16, 17:00
Fan vad jag garvar :D Drömde du det där på riktigt? Det är helt fantastiskt isåfall!


:laugh:
Visst drömde jag det på riktigt.....det säger väl det mesta om mig inte sant :D Jag var verkligen riktigt, riktigt nervös inför tävlingen och kunde knappt tänka på annat....jag ältade min nervositet ganska friskt i min journal vill jag minnas så det var säkerligen därför drömmer uppkom till slut! Sjukt som sagt var :D