handdator

Visa fullständig version : Sunny Beach - träningskläder?


mirrranda
2006-06-15, 10:44
Hejsan svejsan folk! Jag antar att det finns en massa Bulgarien-trådar redan. Jag är inte ute efter att få reda på bästa party-stället el liknande. Jag tänkte mer kolla om det är någon som vet om det finns något utbud av träningskläder där nere? Såsom funktionströjor, löpartights o dylikt? Skulle ju vara toppen med billiga löparkläder ;)

daja
2006-06-15, 10:47
Har inte varit där men har svårt att tänka mig att dom har schysta träningskläder av kvalitet nere på charterorterna. Har du lite tur kanske du kan få tag i ett par GASSP eller Better Boobies!
Plagiat all the way för er tröga!

userfriendly
2006-06-15, 10:48
De hade inga GASP kläder ;)

men de hade löparskor o rätt så mkt träningskläder, mest för tjejer dock o då mes ti form av träningstoppar. Men det fanns nog lite annat oxå.
Vi var iof i Golden Sands men utbuden är nog ungefär det samma.

(lycka till med träningen där nere ;) )

Angel
2006-06-15, 10:49
hehe...en kille köpte en LV väska till mig där en gång...den kunde man nog me o använda sen..

Pepparkakssmurfen
2006-06-15, 10:51
Men vafaan?? Åker du till SunnyBeach för att köpa träningskläder eller?

mirrranda
2006-06-15, 10:52
De hade inga GASP kläder ;)

men de hade löparskor o rätt så mkt träningskläder, mest för tjejer dock o då mes ti form av träningstoppar. Men det fanns nog lite annat oxå.
Vi var iof i Golden Sands men utbuden är nog ungefär det samma.

(lycka till med träningen där nere ;) )

Men träningstoppar, det är ju fan perfekt! Jag ska bunkra hela väskan full *flex* vad ska man med väskor och smink till när man kan köpa träningsgrejor hehe. Löparskor vet jag inte om jag vågar köpa där nere, det sägs ju att det mesta är skitkvalité, det skulle vara om jag kanske hittade mina egna skor där :) kommer du ihåg om det fanns märken som Reebok m.m?

Ang träningen, jag kommer nog bli galen.. Får jag inte träna minst 5ggr i veckan blir jag galen *cry*

mirrranda
2006-06-15, 10:53
Men vafaan?? Åker du till SunnyBeach för att köpa träningskläder eller?

Bland annat :naughty:

daja
2006-06-15, 10:56
Men träningstoppar, det är ju fan perfekt! Jag ska bunkra hela väskan full *flex* vad ska man med väskor och smink till när man kan köpa träningsgrejor hehe. Löparskor vet jag inte om jag vågar köpa där nere, det sägs ju att det mesta är skitkvalité, det skulle vara om jag kanske hittade mina egna skor där :) kommer du ihåg om det fanns märken som Reebok m.m?

Ang träningen, jag kommer nog bli galen.. Får jag inte träna minst 5ggr i veckan blir jag galen *cry*
Men slappna av, jag tror inte din träning blir lidande av ett uppehåll på 1 vecka för att ladda batterierna och bara slappa. Har du den inställningen kan du väl lika gärna spara pengarna och stanna hemma och träna?

mirrranda
2006-06-15, 10:59
Men slappna av, jag tror inte din träning blir lidande av ett uppehåll på 1 vecka för att ladda batterierna och bara slappa. Har du den inställningen kan du väl lika gärna spara pengarna och stanna hemma och träna?

Det är två veckor..och jag får inte stanna hemma för mina päron :em: farsan fyller 50 så det är ju en stor födelsedagsresa.. jag får väl gå upp i gryningen (hur stor är chansen att man orkar det efter fest?) och sticka ut på långlopp ;)

userfriendly
2006-06-15, 11:01
Men träningstoppar, det är ju fan perfekt! Jag ska bunkra hela väskan full *flex* vad ska man med väskor och smink till när man kan köpa träningsgrejor hehe. Löparskor vet jag inte om jag vågar köpa där nere, det sägs ju att det mesta är skitkvalité, det skulle vara om jag kanske hittade mina egna skor där :) kommer du ihåg om det fanns märken som Reebok m.m?

Ang träningen, jag kommer nog bli galen.. Får jag inte träna minst 5ggr i veckan blir jag galen *cry*

Reebok fanns iaf på topparna. Nike och adidas tror jag oxå. Allt var dock inte senaste modeller men vem fan bryr sig? :D
Jag tror att de hade löparskor osont som var äkta, men då kanske dem kostade runt 200 svenska kr o inte 50 spänn som allt annat ;)

daja
2006-06-15, 11:01
Det är två veckor..och jag får inte stanna hemma för mina päron :em: farsan fyller 50 så det är ju en stor födelsedagsresa.. jag får väl gå upp i gryningen (hur stor är chansen att man orkar det efter fest?) och sticka ut på långlopp ;)
Stackare, en gratisresa till solen i 2 veckor. Ring BRIS!
;)

mirrranda
2006-06-15, 11:07
Reebok fanns iaf på topparna. Nike och adidas tror jag oxå. Allt var dock inte senaste modeller men vem fan bryr sig? :D
Jag tror att de hade löparskor osont som var äkta, men då kanske dem kostade runt 200 svenska kr o inte 50 spänn som allt annat ;)

Bättre än vad jag förväntade mig i så fall..nu är det bara att köpa en större väska :hbang:

Stackare, en gratisresa till solen i 2 veckor. Ring BRIS!

*rolleyes*

sunkan
2006-06-15, 11:41
var där för 3veckor sen tror jag det var och några löpartights såg jag nog inte till "kollade inte direkt efter det heller"men om du nu ska leta efter kläder så följ blomstergatan "flowerstreet". Det är en gata som går längs efter stranden i sunny beach och det finns hur många affärer som helst att kika i.

mirrranda
2006-06-15, 11:45
"kollade inte direkt efter det heller".

Bara jag som är unik (knäpp) nog att leta efter sånt på semestern :D

sunkan
2006-06-15, 11:46
Bara jag som är unik (knäpp) nog att leta efter sånt på semestern :D
kan va så. Jag såg massor av tights men sen om det är löpartights har jag inte den blekaste om tyvärr.

stenis
2006-06-15, 11:53
var där för 3veckor sen tror jag det var och några löpartights såg jag nog inte till "kollade inte direkt efter det heller"men om du nu ska leta efter kläder så följ blomstergatan "flowerstreet". Det är en gata som går längs efter stranden i sunny beach och det finns hur många affärer som helst att kika i.

haha du är typ lika duktig på att använda situationstecken som joey i friends.. haha.. :thumbup:

Langster
2006-06-15, 11:56
"Citationstecken"
Man citerar, man befinner sig inte i en situation.

sunkan
2006-06-15, 11:56
haha du är typ lika duktig på att använda situationstecken som joey i friends.. haha.. :thumbup:
tack tack:thumbup:

sunkan
2006-06-15, 11:57
"Citationstecken"
Man citerar, man befinner sig inte i en situation.
jag gjorde fel då när jag valde bort paranteserna isf citationstecknen:D

stenis
2006-06-15, 12:05
tack tack:thumbup:

hehe :)

Till trådskaparen; Försök o skaffa dig lite distans till träningen va. Det är illa om man tackar nej (inte vill åka med) till en gratis 2 veckors semester till bulgarien bara för att man inte kan vara hemma och träna. Visst om man har en tävling att förbereda sig för, men de verkar inte du ha så skaffa distans annars kommer livet bli riktig jobbigt i slutändan för dig.

Angående din träning så är väll inte de något att oroa sig över, ut o spring på mornarna, träna nått pass på eftermiddagen. Är väll inte svårare än så?

Ha kul på din semester nu och se till att njuta, livet handlar inte bara om träning, även om man ibland kan känna så. :)

mirrranda
2006-06-15, 12:19
hehe :)

Till trådskaparen; Försök o skaffa dig lite distans till träningen va. Det är illa om man tackar nej (inte vill åka med) till en gratis 2 veckors semester till bulgarien bara för att man inte kan vara hemma och träna. Visst om man har en tävling att förbereda sig för, men de verkar inte du ha så skaffa distans annars kommer livet bli riktig jobbigt i slutändan för dig.

Angående din träning så är väll inte de något att oroa sig över, ut o spring på mornarna, träna nått pass på eftermiddagen. Är väll inte svårare än så?

Ha kul på din semester nu och se till att njuta, livet handlar inte bara om träning, även om man ibland kan känna så. :)

För det första är det absolut inte så farligt, var inte meningen att få det att låta så. Jag har distans, även om löpningen får mig att må bättre än det mesta här i livet (men det är ju positivt!) och att tacka nej till resan var det aldrig tal om, dock ville jag ändra resan från 2 veckor till 1 vecka..men det var det ingen som gick med på :em: kanske lika bra :)

Sofia4_4
2006-06-15, 13:58
var där för 3veckor sen tror jag det var och några löpartights såg jag nog inte till "kollade inte direkt efter det heller"men om du nu ska leta efter kläder så följ blomstergatan "flowerstreet". Det är en gata som går längs efter stranden i sunny beach och det finns hur många affärer som helst att kika i.

De små kioskarna (affärerna) längst strandgatan är inte av särskild hög kvalité. Det finns gott om träningingskläder som är bra men då får man leta i affärerna som ser lite mer flashiga ut, de håller kvalitén. Annars kan man åka till närmaste staden - Burgas. Där finns många affärer. De är inte lika billiga dock som turkiet-imorten på fusk-märkekläder men de håller längre.