handdator

Visa fullständig version : Alla dessa prepptrådar.


Lasse Kongo
2006-06-15, 08:10
Vad är det som får er att starta alla dessa eviga trådar och polls om prepp, nyfikenhet?

Är ni sugna själva?

Finns ju ett gäng som gillar att diskutera detta, och de flesta av dessa personer har väl aldrig rört prepp själva, så jag är nyfiken på vad som är så intressant med just preppdiskutioner?

Mikeman
2006-06-15, 08:18
Det förbjudna är ofta spännande...

Noodles
2006-06-15, 08:26
Det förbjudna är ofta spännande...

Tror jag också. Många som aldrig skulle prova på det blir nog extra fascinerade. Ofta är det långt ifrån deras egen värld. Jag har under mina år med styrketräning aldrig kommit i kontakt med det öht och då blir jag så klart förvånad när en del stöter på det jämt.

Hur många är inte fascinerade av fängelsemiljöer utan att själva vilja hamna där?

daja
2006-06-15, 08:29
Hur många är inte fascinerade av fängelsemiljöer utan att själva vilja hamna där?
inte jah, vill inte ha en farbror i stjerten

mangs
2006-06-15, 08:30
Jag tror att många vill ha reda på vilka av medlemmarna på forumet som preppar och hoppas få ledtrådar i dessa trådar. Visst skulle väl även jag veta men jag har insett för länge sedan att de som preppar ofatst inte skyltar med det, framför allt inte på ett internet forum som Kolozzeum. Dessutom skulle vissas fasad här totalt krackelera om de andra medlemmarna visste vad de gjort för att nå dit de är idag. Folk som själva är intresserade av att prova hänger nog på andra brädor. Däremd inte sagt att de även hänger här.

Personligen har jag lättare för att acceptera en person som erkänner att han/hon provat/kör med olika preparat jämfört med de som blånekar och man sedan får reda på sanningen. Då ligger de på botten.

Alla har rätt att göra misstag men då skall man stå för det, tycker i alla fall jag.