handdator

Visa fullständig version : Abtronic


maxz
2006-06-14, 22:21
Tänkte kolla om det va nån som har provat abtronic. Ett bälte som man sätter på magen som ger elektroniska stöttar som drar ihop muskeln.

Länk: http://www.tvins.com/m4n?pid=1301
är detta bara bullshit rakt igenom eller?

MVH/ maxz

tinkerbell
2006-06-14, 22:22
Tänkte kolla om det va nån som har provat abtronic. Ett bälte som man sätter på magen som ger elektroniska stöttar som drar ihop muskeln.

Länk: http://www.tvins.com/m4n?pid=1301
är detta bara bullshit rakt igenom eller?

MVH/ maxz

Ja, man kan inte punkförbränna

alexsingh
2006-06-14, 22:38
Ja, man kan inte punkförbränna

den e ju inte till för att bränna fett heller *screwy*
utan för att träna musklerna. Visserligen tror jag det är ren bullshit i alla fall.

maxz
2006-06-14, 22:52
den e ju inte till för att bränna fett heller *screwy*
utan för att träna musklerna. Visserligen tror jag det är ren bullshit i alla fall.

ahh kanske postade i fel forum
hoppas att att ingen dör nu för att jag gjorde det

alexsingh
2006-06-14, 22:54
ahh kanske postade i fel forum
hoppas att att ingen dör nu för att jag gjorde det
Man kan ju alltid hoppas

maxz
2006-06-14, 22:56
Man kan ju alltid hoppas

sant

men nu ska jag sova, puss puss alla nuubs *rolleyes*

King Grub
2006-06-15, 04:45
Systemet fungerar och används inom rehabilitering, men kräver antagligen bättre utrustning.

userfriendly
2006-06-15, 09:04
Systemet fungerar och används inom rehabilitering, men kräver antagligen bättre utrustning.

då bekräftar det kanske min teori lite;
det fungerar på helt otränade människor men tränar man behöver man mer belastning än så. Den belasting som "ab tronic" ger är rätt så liten skulle jag tro

maxz
2006-06-15, 09:09
då bekräftar det kanske min teori lite;
det fungerar på helt otränade människor men tränar man behöver man mer belastning än så. Den belasting som "ab tronic" ger är rätt så liten skulle jag tro

Den är med andra ord bara för lata människor *rolleyes*

Nordenator
2006-06-15, 09:12
då bekräftar det kanske min teori lite;
det fungerar på helt otränade människor men tränar man behöver man mer belastning än så. Den belasting som "ab tronic" ger är rätt så liten skulle jag tro

Skulle tippa på att en svag anläggning troligtvis inte kan på något vis assistera vid byggning av muskler, men en obelastad rörelse borde åtminstone öka din förbränning en smula.