handdator

Visa fullständig version : Hjälp jag kollar på småtjejer!


Modde
2006-06-14, 21:29
Kanske inte är så allvarligt men så här ligger det till. Jag tycker nästan alltida att de snyggaste tjejerna är i typ 16 års åldern. Jag tycker dock att de är på tok för unga så det är ju inte det att jag vill ligga med dem eller så.

Igår hände det igen, jag såg en tjej när jag väntade på bussen, som jag lätt kan tänka mig var den finaste tjejen jag sätt på år och dar. Problemet var bara att när hon satte sig bakom mig på bussen började hon snacka mopeder med sin kompis. Hur gammal är man då, typ 14-15!!

Jag undrar bara, eftersom det finns några som är äldre än mig på forumet, är den här gubbsjukan normal eller håller jag på att bli pedofil??

Självklart tycker jag att tjejer i min egen ålder är fina med, fast nästan aldrig lika fina :confused:

*Flash*
2006-06-14, 21:31
Hur gammal är du själv då?

Modde
2006-06-14, 21:32
Hur gammal är du själv då?

23 år

_luleå_
2006-06-14, 21:33
du är sjuk, sök hjälp..

edit: glömde.. skoja ba.
Det finns fräscht i 15-16, håll i hatten o vänta nåra år..

Pepparkakssmurfen
2006-06-14, 21:33
Tittar du på brösten är du ett KRÄK! :naughty:

aliquis
2006-06-14, 21:35
Jag börjar tycka folk under 20 ser för unga ut ;/, illa, 22 eller så börjar bli acceptabelt. Vet inte vad som är fel.

16-17 var ju fresha, men tja, lite väl smått nu kanske.

Tror det är normalt, njut sålänge det varar ;)

Sebbe_H
2006-06-14, 21:37
Haha rolig tråd, men tror inte du behöver oroa dig, jag är ju snart 17 och jag vet att det finns snygga tjejer som är 16, kanske tillochmed 15.
Så det ska nog vara lugnt..

Modde
2006-06-14, 21:40
Tittar du på brösten är du ett KRÄK! :naughty:

Bara på dom som har fått det än :naughty: :confused:

Sebbe_H
2006-06-14, 21:41
Bara på dom som har fått det än :naughty: :confused:

Haha men det får dom ju när dom är typ 13 nuförtiden.

Dissector
2006-06-14, 21:41
23 år

Isåfall tycker jag inte det är så farligt. Det är väl inte sällsynt med 16-åriga tjejer som dejtar 23-åringar? Jag tror inte du kommer göra det när du är 35. Iofs, äldre män småskojar väl lite om "vackra 16-åringar" och något äkta måste ju finnas i för att "skämten" ska få grund. Dock tror jag inte det är ett tecken på att det är den åldern man är intresserad av.
Är de yngre än tonåringar så är det såklart något konstigt, men så är ju inte fallet nu. Jag tror inte det är något du behöver oroa dig för :P
Tjejer i de övre tonåren kommer nog alltid ses som ganska attraktiva tror jag, även om det inte alltid ligger ett rent sexuellt intresse bakom.

Kwon
2006-06-14, 21:41
Du får börja titta på äldre damer ist då.

http://www.ftvideo.com/Assets/images/IMG_video/SEL11_jpg.jpg

http://www.ftvideo.com/Assets/images/IMG_video/SEL4_jpg.jpg

Modde
2006-06-14, 21:41
Haha rolig tråd, men tror inte du behöver oroa dig, jag är ju snart 17 och jag vet att det finns snygga tjejer som är 16, kanske tillochmed 15.
Så det ska nog vara lugnt..

Vad menar du med det?
Problemet är ju inte att det inte finns snygga 15 åringar utan att jag kanske inte borde gå runt och tycka att barn är snygga och sexiga

Sebbe_H
2006-06-14, 21:43
Vad menar du med det?
Problemet är ju inte att det inte finns snygga 15 åringar utan att jag kanske inte borde gå runt och tycka att barn är snygga och sexiga

Haha jag vettefan vad jag menade, bara att det inte är nån fara, för det är många som tycker precis likadant som du:D

RassK
2006-06-14, 21:45
Hon kan inte va så gammal väl, Kwon?
Tränar man i Buffalo-skor har man ju inte kommit i puberteten än :E

Modde
2006-06-14, 21:49
Hon kan inte va så gammal väl, Kwon?
Tränar man i Buffalo-skor har man ju inte kommit i puberteten än :E

Måste faktiskt säga att det var bland det första jag la märke till med.
Vet man att man inte är ett KRÄK ivf.

HenrY
2006-06-14, 21:49
Vad menar du med det?
Problemet är ju inte att det inte finns snygga 15 åringar utan att jag kanske inte borde gå runt och tycka att barn är snygga och sexiga

Mjoo barn kanske de räknas till, men en 16 åring kan vara väldigt kroppsligt mogen? har de börjat utvecklats tidigt kan de nästan vara kroppsligt färdigutvecklade?
Rätta mej om jag har fel...

Beecher
2006-06-14, 21:54
jag är 18 om en månad, jag börjar dras till 18-20 åringar, tycker allt annat under det oftast ser för barnaktigt ut :MrT:

men du utvecklas nog du med...haha ;D

Modde
2006-06-14, 21:56
jag är 18 om en månad, jag börjar dras till 18-20 åringar, tycker allt annat under det oftast ser för barnaktigt ut :MrT:

Det tykte jag med när jag var 18. Det är nu det senaste typ 2 åren som gränsen börjat flyttas neråt istället för uppåt.

shadowfire
2006-06-14, 21:56
Det blir värre om några år. Jag är 29 år och kan se en snygg häck på byn o tänka "wow" och sedan vänder människan på sig och så visar det sig att det var ingen fin liten 24-årings röv, utan snarare 18-19... o så får man panik o känner ångest (fast att det var oskyldigt)...

Så börja vänj dig.. du kommer få fetingångesten när du närmar dig 30 ;)

hahavaffan
2006-06-14, 21:57
Lammkött. Det finns svinmånga snygga tjejer i på tok för låga åldrar. :)

carlsm
2006-06-14, 22:00
Säkert rätt enkelt det där "problemet" tror jag. Har diskuterat liknande med mina kompisar och vi är samtliga mellan 22 - 31 år. Vad vi kommit fram till är helt enkelt att många tjejer börjar bli "sexigt" snygga från 16-18 år och framåt nästan oavsett hur gammal man själv är. Sedan är ju deras egna medvetande om sin egen kroppsliga snygghet förmodligen större idag än när tex jag gick i gymnasiet. Det syns ju bara på hur de klär sig, för sig och tar hand om sig och sitt utseende i allmänhet. De ser i många fall mognare ut idag än vad de kanske egentligen är.

Modde
2006-06-14, 22:00
Lammkött. Det finns svinmånga snygga tjejer i på tok för låga åldrar. :)

Kan inte tjejerna sluta försöka se så fina ut när de är så unga. Helt sjukt med 12 åringar som ser ut som prossies. Om nu fnask är fina?

Modde
2006-06-14, 22:08
Nu kan jag gå och lägge mig nu när jag vet att jag inte är helt onormal.
God natt och tack för rådgivningen.:sleep:

Sniggel
2006-06-14, 22:13
Haha men det får dom ju när dom är typ 13 nuförtiden.

De började utvecklas i 10 års åldern på "min tid" (haha det där lät dumt)
Men du kanske menade mer mogna bröst vid 13?

Sebbe_H
2006-06-14, 22:14
De började utvecklas i 10 års åldern på "min tid" (haha det där lät dumt)
Men du kanske menade mer mogna bröst vid 13?

Jag håller inte precis kollen på deras utveckling och menstruationscykel, tänkte bara på att dom är väldigt unga när det händer, så jag slog till med 13 :D

n1tro
2006-06-14, 22:15
Ärligt nu: tjejer tror jag är finast i åldern 16-20 rent fysiskt, i alla fall av det jag har sett, genomsnittet liksom...det är vad JAG tycker. så jag vet inte, jag kommer nog alltid att tycka att liksom dom är fina oavsett hur gammal jag är men inte så att man går fram till de heller ... utan man kan ju fortf tycka det trots åldern

Krokodil
2006-06-14, 22:16
Kan inte tjejerna sluta försöka se så fina ut när de är så unga. Helt sjukt med 12 åringar som ser ut som prossies. Om nu fnask är fina?
Tänder du på 12-åringar???

Seriöst, du har problem... stora problem!

Mago
2006-06-14, 22:18
De började utvecklas i 10 års åldern på "min tid" (haha det där lät dumt)
Men du kanske menade mer mogna bröst vid 13?

Tror ni att tjejer utvecklas snabbare kroppsligt nu, än för 10-15år sen?

Kwon
2006-06-14, 22:18
Ärligt nu: tjejer tror jag är finast i åldern 16-20 rent fysiskt, i alla fall av det jag har sett, genomsnittet liksom...det är vad JAG tycker. så jag vet inte, jag kommer nog alltid att tycka att liksom dom är fina oavsett hur gammal jag är men inte så att man går fram till de heller ... utan man kan ju fortf tycka det trots åldern

Själv föredrar jag 65+

Modde
2006-06-14, 22:19
Tänder du på 12-åringar???

Seriöst, du har problem... stora problem!

Nej det gör jag inte, jag menar bara att vissa 12 åringar ser äldre ut.

Fed up
2006-06-14, 22:22
Under 18 är inte ok om man är över 20. Tycker jag.

(alltså, kan funka om den ena just fyllt 20 och den andra är 18 om några månader typ, men inte om den ena är 17 och den andra 23 alt. 14 vs 21 osv. ni fattar...)

shadowfire
2006-06-14, 22:23
i min ålder får man börja knäppa upp bh'n vid knäna på tantarna, och karva bland celluiterna när man ska ner och "djupdyka"... så det är bara o inse... "det var bättre förr".

Trance
2006-06-14, 22:23
Tror ni att tjejer utvecklas snabbare kroppsligt nu, än för 10-15år sen?

De gör de, för mycket mat tros väl vara det som mest spelar in.

Trance
2006-06-14, 22:24
Under 18 är inte ok om man är över 20. Tycker jag.

17 och 21 inte ok? Hårda bud..

Fed up
2006-06-14, 22:27
17 och 21 inte ok? Hårda bud..

Jepp. hårda bud från en hård brud. höhö.

Ok. kan möjligen sträcka mig till 17-21, men icke en milimeter till!

Jag tänker såhär typ "21 var jag ju typ häromdagen, 17 var åratal sen, då var jag en helt annan person".

När man väl kommit över 18-20 så utvecklas/förändras man ju lite mindre hysteriskt snabbt än innan. Vuxen kallas det tror jag.

Metal_boy_
2006-06-14, 22:32
Jag är också 23, men en tjej ska vara myndig för det första (för min del). Dessutom så tycker jag att 16åringar ser ut som fjantiga småglin idag.

Sniggel
2006-06-14, 22:32
Jag håller inte precis kollen på deras utveckling och menstruationscykel, tänkte bara på att dom är väldigt unga när det händer, så jag slog till med 13 :D
Jag kommmer ihåg serru :naughty:

Tror ni att tjejer utvecklas snabbare kroppsligt nu, än för 10-15år sen?
Jag vetifan om det är så faktiskt. Det finns väldigt många tjejer som inte äter tillräckligt (pga ideal) och rör på sig för lite (pga datorn och internets utveckling).

Jämför jag gamla klassfoton med dagens unga så ser verkligen både tjejerna och killarna "rejälare" ut i katalogen. Fast det kanske bara var en slump just den skolan jag gick på under den perioden.

edit: med "rejäla" menar jag att det var ovanligt att man var smal (iaf så smala som flickorna är nu för tiden). Tjocka personer fanns då också självklart men överlag så var de kraftigare.

Metal_boy_
2006-06-14, 22:34
Å andra sidan kan jag tänka mig kvinnor upp till 35-36 också. Men absolut inte under 18, helst mer ändå.

Modde
2006-06-14, 22:37
Under 18 är inte ok om man är över 20. Tycker jag.

Det tycker faktiskt jag med.

Jag hade ett förhålande med en tjej i 2 år som tog slut för 3 veckor sen. Hon var 16 jag var 21 när vi blev tillsammans. Vårat förhållande var skit bra och åldersskillnaden var bara jobbig när vi var tvungna att försvara den för alla.

Men det blev tillslut åldersskillnaden som gjorde att det tog slut. Både hon och jag är jätte ledsna att det tog slut (i.a.f säger hon att hon är det).
Efter det att hon kom hem ifrån en längre resa kände hon att hon behövde ta igen de år hon missat. Hon var ju fortfarande nästan bara en flicka när vi blev tillsammans och vi levde så tajt så hon växte upp väldigt fort. Hon ville vara ung ett tag, lära känna sig själv och leva sina drömmar. Inte våra.
Vi var väl i olika faser i livet, fast vi inte insätt det tidigare.

Jag håller väl kanske inte riktigt med dig helt, vi hade 2 underbara år och jag ångrar inte en sekund att jag chansade fast att jag då var osäker på om hon var alldeles för ung.
Fast nu kommer jag aldrig satsa på en ung tjej.

Sniggel
2006-06-14, 22:40
Jag tror jag drar min absoluta lägre gräns vid 17. Men det är bara en regel jag satt upp för mig själv ifall jag skulle bli attraherad av någon som skulle vara ung. Är nog väldigt sällsynt med en 17-åring som är tillräckligt mogen för att det ska funka tillsammans med mig, men man vet ju aldrig.
Vanligtvis tycker jag att intervallet 21-28 är mer inom mina ramar (jag är nyss fyllda 25)

Förr tyckte jag att 1 år yngre än mig själv var jättemycket, men efter 20 så ändrade man inställning.

n1tro
2006-06-14, 22:42
Själv föredrar jag 65+

det gör du inte :D

Fed up
2006-06-14, 22:42
Det tycker faktiskt jag med.

Jag hade ett förhålande med en tjej i 2 år som tog slut för 3 veckor sen. Hon var 16 jag var 21 när vi blev tillsammans. Vårat förhållande var skit bra och åldersskillnaden var bara jobbig när vi var tvungna att försvara den för alla.

Men det blev tillslut åldersskillnaden som gjorde att det tog slut. Både hon och jag är jätte ledsna att det tog slut (i.a.f säger hon att hon är det).
Efter det att hon kom hem ifrån en längre resa kände hon att hon behövde ta igen de år hon missat. Hon var ju fortfarande nästan bara en flicka när vi blev tillsammans och vi levde så tajt så hon växte upp väldigt fort. Hon ville vara ung ett tag, lära känna sig själv och leva sina drömmar. Inte våra.
Vi var väl i olika faser i livet, fast vi inte insätt det tidigare.

Jag håller väl kanske inte riktigt med dig helt, vi hade 2 underbara år och jag ångrar inte en sekund att jag chansade fast att jag då var osäker på om hon var alldeles för ung.
Fast nu kommer jag aldrig satsa på en ung tjej.

Nej, plus att 21+16 inte är fullt lika grisigt som 23+16. Jag tycker du får skärpa till dig, helt enkelt. gymnasietjejer är over and done with. Kolla in Nina L's hemsida, hon är sjukt fräsch och flera år äldre än dig, så det kan kompensera för alla pubbe-ungar du spanat in, kanske...

aitamaa
2006-06-14, 22:43
äääh TEENS ÄR JU DET BÄSTA!!*kissass*

Metal_boy_
2006-06-14, 22:44
Låt snorbarnen växa upp och ha klart sina tonårsproblem. Så plockar vi dom när dom är 25.

Olsson
2006-06-14, 22:47
Klart de finns många snygga brudar i 16-18 års åldern. Nu när det är sommar och de springer runt i bikini på stranden så måste man ju titta ialla fall. :D Sen är det kanske inte några tjejer man vill dejta direkt.
18-19 år skulle jag kunna sträcka mig till men jag bryr mig mindre om hur gamla de är än vad de är för personer. //också 23 år.

Edit. Halva åldern + 7 brukar ju räknas som allämnt accepterat. (23/2)+7 = 18,5. Så i så fall borde jag ju vara ganska normal.

Kwon
2006-06-14, 22:47
15 e ok för mig.

Modde
2006-06-14, 22:48
Låt snorbarnen växa upp och ha klart sina tonårsproblem. Så plockar vi dom när dom är 25.

Vem vill egentligen ha någon som inte vet vad hon vill. Inte jag...

n1tro
2006-06-14, 22:50
Klart de finns många snygga brudar i 16-18 års åldern. Nu när det är sommar och de springer runt i bikini på stranden så måste man ju titta ialla fall. :D Sen är det kanske inte några tjejer man vill dejta direkt.
18-19 år skulle jag kunna sträcka mig till men jag bryr mig mindre om hur gamla de är än vad de är för personer. //också 23 år.

Edit. Halva åldern + 7 brukar ju räknas som allämnt accepterat. (23/2)+7 = 18,5. Så i så fall borde jag ju vara ganska normal.

vad är det för formel då :laugh:

Olsson
2006-06-14, 22:52
vad är det för formel då :laugh:

Det finns formler för allt :D Jag har hört den från många håll.

Modde
2006-06-14, 22:52
Edit. Halva åldern + 7 brukar ju räknas som allämnt accepterat. (23/2)+7 = 18,5. Så i så fall borde jag ju vara ganska normal.

Fick man lära sig den formeln i skolan, den var bra. Ska börja använda mig av den.:)

Tror ändå att åldern inte spelar så stor roll utan att det är personen som är det viktiga och vart man är i livet.

hum
2006-06-14, 22:55
Min senaste flickvän var två år yngre (18/20) och hon var barnslig som fan. :em:

Nu är jag rätt ointresserad av gymnasietjejer som bor hemma och har helt andra prioriteringar och intressen, skulle ta en äldre tjej före en yngre alla gånger.


Å andra sidan var den näst senaste äldre och då var det ju jag som var barnslig.. *rolleyes*


Dock, unga tjejer kan vara söta som fan!

NiXPhoenix
2006-06-15, 01:27
Det är väl inte något konstigt alls tycker jag.


Själv spanar jag på en fem år yngre tjej, hon är/ska fylla 16, jag 21. Jag började kolla in henne för mer än ett år sedan, då var hon så otroligt söt med sina små bambiben. :) Lite fel kändes det kanske men efter ett tag var hon väldigt intresserad av mig, tiden gick och hon blev äldre. Idag har hon tappat lite av sötheten för att istället vara snyggare. :)

Ninjasmurf
2006-06-15, 04:22
Du får börja titta på äldre damer ist då.

http://www.ftvideo.com/Assets/images/IMG_video/SEL11_jpg.jpg



Tänker direkt Pippi Långstrum som vuxen när jag ser den bilden :).

Den sexuella dragningen till unga (icke myndiga) personer kalla hedefili http://sv.wikipedia.org/wiki/Hebefili
Dock tror det främst avser personer som är säg 23+ och inte kan tänka sig nått annat.

Baha
2006-06-15, 04:32
En snygg/vacker/sexig person blir väl egentligen inte fulare bara för att man själv blir äldre.

Nina L
2006-06-15, 04:53
Det är ju inte helt ovanligt att ha en svaghet för unga tjejer, men jag kan inte låta bli att undra varför. Den utseendemässiga skillnaden på tjejer som är 15 och tjejer som är 25 tycker jag främst ligger i att 15-åringarna har mindre höfter, och former så där i allmänhet. De kan vara smala på ett tonårvis. Om du testar att fokusera lite mer på deras antagna mognadsnivå så kanske det går över. Tänk om det är något undermedvetet med att du känner dig tryggare när du är mycket äldre, dvs ett läskigt tecken på osäkerhet. Äldre tjejer är ju betydligt farligare. Ja, nu spånar jag bara, men det är en möjlig anledning.

Baha
2006-06-15, 04:56
Kanske är ngt stenåldersaktigt att unga tjejer blir bra mammor(inte i dagens samhälle KANSKE) men överlag sådär

för 4000 år sen hade du inte tänkt att du var pedofil eller att hon var för ung etc utan helt enkelt knullat henne

mangemani
2006-06-15, 05:01
allt under 20 är numera barn i mina ögon.

Longshot
2006-06-15, 06:39
Söker mig nästan jämnt till äldre tjejer än mig själv. Tycker jämnåriga ibland är för unga haha. Fast kan bero på att min umgängeskrets alltid varit folk som är äldre än mig själv. Jag är konstig jag :MrT:

Mattias Holmström
2006-06-15, 06:55
Vafan härlig tråd de här :D du är inte ensam om att gilla lammkött out there mannen!!!,, jag är 21 år gammal, känner enbart och har sex med 16-17 åringar, söta som socker är dom också, håller playbboyklass! man kan nästan köra bicepscurl med dom, kulkul

Longshot
2006-06-15, 06:56
Vafan härlig tråd de här :D du är inte ensam om att gilla lammkött out there mannen!!!,, jag är 21 år gammal, känner enbart och har sex med 16-17 åringar, söta som socker är dom också, håller playbboyklass! man kan nästan köra bicepscurl med dom, kulkul

:laugh:

Daniel_S
2006-06-15, 06:57
Det är ju inte helt ovanligt att ha en svaghet för unga tjejer, men jag kan inte låta bli att undra varför. Den utseendemässiga skillnaden på tjejer som är 15 och tjejer som är 25 tycker jag främst ligger i att 15-åringarna har mindre höfter, och former så där i allmänhet. De kan vara smala på ett tonårvis. Om du testar att fokusera lite mer på deras antagna mognadsnivå så kanske det går över. Tänk om det är något undermedvetet med att du känner dig tryggare när du är mycket äldre, dvs ett läskigt tecken på osäkerhet. Äldre tjejer är ju betydligt farligare. Ja, nu spånar jag bara, men det är en möjlig anledning.

Du har en point där med åldern, men storleken på tjejerna spelar minst lika stor roll. Det är så jäkla många killar som bara är intresserade av små tjejer, på ungefär 160/50, helst mindre. Däremot tycks åldern spela mindre roll.

Jag tänker inte gå in på möjliga orsaker.

Nina L
2006-06-15, 07:04
Det är så jäkla många killar som bara är intresserade av små tjejer, på ungefär 160/50, helst mindre.Oj, är det?

Mashik
2006-06-15, 07:08
Småtjejer i 16-17 års ålder har oftast inte hunnit bli så feta av allt det godis de äter. Vid 16-17 år har de också hunnit få en del kvinnliga former så de ser ändå inte ut som små barn. Sen när de kommer upp i 18-20 års ålder kan man se goda spår av all den dåliga kosthållning de haft under tidigare år. Detta har kanske något att göra med varför äldre män finner 16-17 åringar attraktiva.

Krokodil
2006-06-15, 07:11
Det är ju inte helt ovanligt att ha en svaghet för unga tjejer, men jag kan inte låta bli att undra varför. Den utseendemässiga skillnaden på tjejer som är 15 och tjejer som är 25 tycker jag främst ligger i att 15-åringarna har mindre höfter, och former så där i allmänhet. De kan vara smala på ett tonårvis. Om du testar att fokusera lite mer på deras antagna mognadsnivå så kanske det går över. Tänk om det är något undermedvetet med att du känner dig tryggare när du är mycket äldre, dvs ett läskigt tecken på osäkerhet. Äldre tjejer är ju betydligt farligare. Ja, nu spånar jag bara, men det är en möjlig anledning.Mitt i prick! :bow:

Big_Vik
2006-06-15, 07:18
Skönhet finns, som den vise Kwon brukar säga, i alla åldrar. Inget fel med det och föremålen för din kåthet är ju till råga på allt lovliga! :thumbup: Sommarjobbar själv i butik och kan säga att det ibland kan vara svårt att hålla bången stången när två st. fett snygga 13åringar dvs. 92:or kommer förbi (jag vet att de är 92or för jag har kollat i brorsans skolkatalog :angel: :D), så jag kan med blicken avnjuta skönhet i alla åldrar, (men mest av allt är jag nog skall erkännas gerontofil)

Big_Vik
2006-06-15, 07:20
Småtjejer i 16-17 års ålder har oftast inte hunnit bli så feta av allt det godis de äter. Vid 16-17 år har de också hunnit få en del kvinnliga former så de ser ändå inte ut som små barn. Sen när de kommer upp i 18-20 års ålder kan man se goda spår av all den dåliga kosthållning de haft under tidigare år. Detta har kanske något att göra med varför äldre män finner 16-17 åringar attraktiva.

Ja, vem var det som sa att de finaste stjärtarna brukar sitta på fjortisar? Denne hade nog tamigfan rätt. :D

Pez
2006-06-15, 07:29
Jag vetefan, jag kanske är gammal och bitter. Risken är stor.
Meeeen - jag tycker den yngre generationen dekat ner sig ganska hårt. Det är fan sällan man ser yngre tjejer som inte har "babyhull" och lite mage. Alltså helt "ofit" då. "Pommes frits"-tjejer = smala men feta. Typ. :/

JJ
2006-06-15, 07:38
Jag vetefan, jag kanske är gammal och bitter. Risken är stor.
Meeeen - jag tycker den yngre generationen dekat ner sig ganska hårt. Det är fan sällan man ser yngre tjejer som inte har "babyhull" och lite mage. Alltså helt "ofit" då. "Pommes frits"-tjejer = smala men feta. Typ. :/

Nu är jag ännu äldre och ännu bittrare, men jag och även min kära sambo noterade samma sak i helgen. Många är riktigt stora och väldigt många har just en liten mage trots att de inte lider av övervikt.

TrasMannen
2006-06-15, 07:57
Det är ju inte helt ovanligt att ha en svaghet för unga tjejer, men jag kan inte låta bli att undra varför. Den utseendemässiga skillnaden på tjejer som är 15 och tjejer som är 25 tycker jag främst ligger i att 15-åringarna har mindre höfter, och former så där i allmänhet. De kan vara smala på ett tonårvis. Om du testar att fokusera lite mer på deras antagna mognadsnivå så kanske det går över. Tänk om det är något undermedvetet med att du känner dig tryggare när du är mycket äldre, dvs ett läskigt tecken på osäkerhet. Äldre tjejer är ju betydligt farligare. Ja, nu spånar jag bara, men det är en möjlig anledning.


För att de flesta av dessa tjejer (senare delen av tonåren) kan äta vad som helst utan att bli feta. När dom slutar gymnasiet och får gå på pubben börjar dom supa mer, röra på sig mindre. Och sen när dom är sådär 24 bast så tittar dom sig i spegeln och tänker. WTF, hur kunde jag bli så här tjock!. Sen tar vissa tjejer sig i kragen och skärper till sig, börjar träna och blir förbannat fräsha efter nått/några år :naughty:
Andra tjockar på sig ännu mer
Andra förlitar sig på att banta med aftonbladet :MrT:
Andra är nöjd med att vara tjock ala_ricki_lake_Im_big_bold_and_beautiFUL

Daniel_S
2006-06-15, 07:57
Oj, är det?

Haha, det var väl ingen hemlighet precis. Min point var ungefär att samma osäkerhet finns hos de som bara tänder på små kvinnor.

Cerberus
2006-06-15, 08:34
Jag kollar på tonåringar o ja e snart 21 år :D jag skäms dock :(

Tycker det bara e kul när de känner igen mig och visslar på mig:D(bekräftelse hihi).

Jay-Z
2006-06-15, 09:09
Nu är jag ännu äldre och ännu bittrare, men jag och även min kära sambo noterade samma sak i helgen. Många är riktigt stora och väldigt många har just en liten mage trots att de inte lider av övervikt.

Det där GH-missbruket sprider sig...

Hur som så har både du, din sambo och Pez rätt. Det är snarare ovanligt att inte se en mullig eller pommes frites-brud runt 20-strecket.

Pata
2006-06-15, 09:42
Se men inte röra... och definitivt inte prata med, då förstör du hela bilden. Prata med en 15-16 åring så försvinner allt sexuellt i takt med dialogen.

Dom kan se mogna ut men tänk tillbaka själv, hur var du när du var 15? Vad tyckte du om den där klasskamraten som var ihop med en 25 åring? Vad tyckte du om 25 åringen som var tillsammans med en 15 åring? *spy*

Låt folk under 20 utforska sin sexualitet tillsammans med jämnåriga. Efter 20 anser jag att åldern börja sakna mer och mer betydelse.

hobbitar
2006-06-15, 09:52
Äldre killar gillar väl småtjejer eftersom dom är tajta?

Lizard
2006-06-15, 09:52
Min erfarenhet är att i takt med att du blir äldre lägger du till en ålder till "prospect-listan" men att den nedre delen rör sig med en betydligt långsammare halveringstakt. Detta innebär att du lägger till tio men drar ifrån ett år i taget.
I verkligheten blir det sällan särdeles stora svängningar, i alla fall inte i sunda förhållanden. Detta kommer sig av att sängen blir självklar och inte lika spännande (därmed inte sagt att det inte är kul och fullt håll-i-gång) och då ökar kraven på andra delar i relationen. Som att förstå varandra och dela varandras liv t ex. Sådant tillåter inte för stora ålderskillnader mellan normalutvecklade människor. Sedan verkar de flesta uppleva en mognad någonstans mellan 30 - 60 år där de är mer förstående, förlåtande och toleranta vilket ånyo ger förutsättningar till ett kraftigt åldersspann.


Lizard

Modde
2006-06-15, 09:54
Äldre killar gillar väl småtjejer eftersom dom är tajta?

Det är ju trotts allt friktionen man är ute efter...:naughty:

Nina L
2006-06-15, 10:17
Haha, det var väl ingen hemlighet precis.Ärligt talat kände jag inte till det. Antar att jag sällan får veta sånt eftersom jag tillhör de större fruntimmerna. Antalet killkompisar som sagt till mig att de föredrar korta tjejer kan räknas på ena ... fingret, typ. :) Är det de korta/klena killarna som föredrar små tjejer?

Krokodil
2006-06-15, 10:23
Det är ju trotts allt friktionen man är ute efter...:naughty:
isf kan man sätta på ett marsvin e.dyl!

Jay-Z
2006-06-15, 10:25
*popcorn*Hepp. (http://gulasidorna.eniro.se/query?what=yp&search_word=djuraff%E4r&where=link%F6ping&selected_header_code=R1001496&match_comp=&match_street=&district_name=link%F6ping&advanced=&ax=)

hobbitar
2006-06-15, 10:53
Folk gillar eftersväl småtjejer om dom är just SMÅ men har former.

Angel
2006-06-15, 10:59
ja ja fick garanterat mer killar när ja va 16 än nu är jag e 23, trots att jag var en uberfjortis me buffaloskor och inga ögonbryn och hela paketet

hobbitar
2006-06-15, 11:07
ja ja fick garanterat mer killar när ja va 16 än nu är jag e 23, trots att jag var en uberfjortis me buffaloskor och inga ögonbryn och hela paketet


Det hade varit kul om att se hur en 30-åring såg ut i fjortiskläder, smink etc.. =)

Angel
2006-06-15, 11:10
Det hade varit kul om att se hur en 30-åring såg ut i fjortiskläder, smink etc.. =)


Nu hajjade ja inte

Daniel_S
2006-06-15, 11:19
Är det de korta/klena killarna som föredrar små tjejer?

De är helt klart överrepresenterade.

hobbitar
2006-06-15, 11:21
Nu hajjade ja inte

Alltså jag menar inte att du är 30 år men det hade varit kul om alla vuxna kvinnor klätt sig som 14-åringar under en dag.

Vi kan kalla dagen fjortisdagen.

Angel
2006-06-15, 11:24
Alltså jag menar inte att du är 30 år men det hade varit kul om alla vuxna kvinnor klätt sig som 14-åringar under en dag.

Vi kan kalla dagen fjortisdagen.

Otroligt kul :)

Dav0d
2006-06-15, 11:27
Har inte läst igenom allting. Men jag vet precis hur du känner dig.
När jag var under 20 drogs jag oftast till tjejer som var minst lika gamla som mig, helst några år äldre. Men nu när jag slagit 21 har min smak ändrats. Tycker det finns många fräsha 16 åriga tjejer och det känns jobbigt måste jag säga. Finns ju nämligen inte en chans på denna jord att man kan dejta dem, dessutom är det svårt att hitta tjejer i den åldern med moget beteende. Tycker självklart att ålder inte spelar roll men som sagt senaste tiden är yngre tjejer fräshare än förut. (Betyder absolut inte att jag inte ser fina 20+ tjejer, finns gott om dem också =)

Dock glad att man inte är 23 ;).

hobbitar
2006-06-15, 11:28
Har inte läst igenom allting. Men jag vet precis hur du känner dig.
När jag var under 20 drogs jag oftast till tjejer som var minst lika gamla som mig, helst några år äldre. Men nu när jag slagit 21 har min smak ändrats. Tycker det finns många fräsha 16 åriga tjejer och det känns jobbigt måste jag säga. Finns ju nämligen inte en chans på denna jord att man kan dejta dem, dessutom är det svårt att hitta tjejer i den åldern med moget beteende. Tycker självklart att ålder inte spelar roll men som sagt senaste tiden är yngre tjejer fräshare än förut. (Betyder absolut inte att jag inte ser fina 20+ tjejer, finns gott om dem också =)

Dock glad att man inte är 23 ;).

Vem har sagt att du måste dejta;)

Modde
2006-06-15, 11:31
Har inte läst igenom allting. Men jag vet precis hur du känner dig.
När jag var under 20 drogs jag oftast till tjejer som var minst lika gamla som mig, helst några år äldre. Men nu när jag slagit 21 har min smak ändrats. Tycker det finns många fräsha 16 åriga tjejer och det känns jobbigt måste jag säga. Finns ju nämligen inte en chans på denna jord att man kan dejta dem, dessutom är det svårt att hitta tjejer i den åldern med moget beteende. Tycker självklart att ålder inte spelar roll men som sagt senaste tiden är yngre tjejer fräshare än förut. (Betyder absolut inte att jag inte ser fina 20+ tjejer, finns gott om dem också =)

Dock glad att man inte är 23 ;).

Ja det skall du vara glad för. Det är bara skit. Efter 22 blir man en riktig snuskgubbe, som bara kollar på flickbröst och flickstjärtar. Och så går man runt med ångest över vad man tror att man håller på att förvandlas till.

Daniel_S
2006-06-15, 11:31
Alltså jag menar inte att du är 30 år men det hade varit kul om alla vuxna kvinnor klätt sig som 14-åringar under en dag.

Vi kan kalla dagen fjortisdagen.

Sådana ser man ju lite överallt, ser löjligt ut. Påminner ju mest om de lönnfeta medelålder tyskorna med pippiflätor som gör schulmädchen-filmer*rolleyes* .

petersson
2006-06-15, 11:51
Ärligt talat kände jag inte till det. Antar att jag sällan får veta sånt eftersom jag tillhör de större fruntimmerna. Antalet killkompisar som sagt till mig att de föredrar korta tjejer kan räknas på ena ... fingret, typ. :) Är det de korta/klena killarna som föredrar små tjejer?

Vad är kort då? Jag gillar tjejer på runt 160cm. Själv är jag 184.

Nina L
2006-06-15, 12:01
Vad är kort då? Jag gillar tjejer på runt 160cm. Själv är jag 184.165 och därunder är kort. Själv är jag 173 cm och min snubbe är 190 cm. Det är en fin längdskillnad, tycker jag. För stor skillnad är jobbigt kyssmässigt.

Lasse Kongo
2006-06-15, 12:07
Tänkte starta en egen tråd, men kapar denna lite:

"Hjälp jag kollar på rövar*

Jag satt ute i parken på lunchen och glodde så inåtahelvete!

Såg en riktigt riktigt fin rompa, var bara tvungen att resa på mig och låtsas gå lite för att kunna smita in bakom bruden och gå och titta lite, högklackat hade hon på sig dessutom :em:

Och vips så hoppar jag över till tråden om slaka penisar som reser sig till flaggstångar :em:

Angel
2006-06-15, 12:14
165 och därunder är kort. Själv är jag 173 cm och min snubbe är 190 cm. Det är en fin längdskillnad, tycker jag. För stor skillnad är jobbigt kyssmässigt.


åhfan ja e längre än dig

Nina L
2006-06-15, 12:16
åhfan ja e längre än digDet var det jävligaste.

Här har vi en kille som inte tänder på småtjejer!

http://img131.imageshack.us/img131/6636/arnold4dw.jpg

Angel
2006-06-15, 12:19
Det var det jävligaste.




Ja, här har jag ju gått och sett upp till dig, trot i min stillhet att du var en nordisk jättekvinna, en valkyria. Och så är du en kortis ju. :naughty:

Nina L
2006-06-15, 12:19
Ja, här har jag ju gått och sett upp till dig, trot i min stillhet att du var en nordisk jättekvinna, en valkyria. Och så är du en kortis ju. :naughty:*grr27*

Tricklev
2006-06-15, 12:20
åhfan ja e längre än dig

Åhfan, jag är kortare än dig:thumbup:


Och jag gillar tjejer av alla längder, tror inte att korta killar är överrepresenterade att gilla korta tjejer. Det är nog hyffsat vanligt bland alla killar.

Krokodil
2006-06-15, 12:25
165 och därunder är kort. Själv är jag 173 cm och min snubbe är 190 cm. Det är en fin längdskillnad, tycker jag. För stor skillnad är jobbigt kyssmässigt.Äh, det beror på vad man ska kyssa... :D

Modde
2006-06-15, 12:34
Vad är kort då? Jag gillar tjejer på runt 160cm. Själv är jag 184.

+1

ManuelIT
2006-06-15, 12:39
Vad är kort då? Jag gillar tjejer på runt 160cm. Själv är jag 184.

själv är man bara 170 så jag gillar bara de korta tjejerna!:cool:

Cilia
2006-06-15, 12:43
Se men inte röra... och definitivt inte prata med, då förstör du hela bilden. Prata med en 15-16 åring så försvinner allt sexuellt i takt med dialogen.

Dom kan se mogna ut men tänk tillbaka själv, hur var du när du var 15? Vad tyckte du om den där klasskamraten som var ihop med en 25 åring? Vad tyckte du om 25 åringen som var tillsammans med en 15 åring? *spy*

Låt folk under 20 utforska sin sexualitet tillsammans med jämnåriga. Efter 20 anser jag att åldern börja sakna mer och mer betydelse.
bra skrivet!



Även om tjejerna klär sig sexigt och utmanande så är det viktigt att förstå vem dom "klär" sig för. Det är garanterat inte Olle 35 år som är på deras agenda så att använda sig av argumentet att dom klär sig "moget" och därför får leka med i leken håller inte. En del i att växa upp handlar ju om att testa gränser och se vad som händer.

Det är alltså inte alltid så att deras känslor och mognad ligger i nivå med hur dom klär sig varför Pati också avråder från all form av konversation. Låt dom utforska sin värld på egen hand så kan ni fortsätta jobba med att bli vuxna. För jag kan tala om att man är knappt vuxen vid 23 år varför jag också tror att Nina är inne på rätt spår.

Bite
2006-06-15, 12:45
själv är man bara 170 så jag gillar bara de korta tjejerna!:cool:
Vad spelar det för roll? Jag har inte så stora pecs men jag gillar >c-kupor ändå :em:

Pepparkakssmurfen
2006-06-15, 12:47
Långa tjejer,korta tjejer,jag tycker om de allihop.
Insidan är det som räknas! :naughty:

ManuelIT
2006-06-15, 13:00
Vad spelar det för roll? Jag har inte så stora pecs men jag gillar >c-kupor ändå :em:

klart att det egentligen inte spelar någon roll, men det är väl tyvärr en oskriven lag att killen alltid ska minst vara jämnlång som tjejen. nu när jag tänker efter så är det jävligt synd att man missat många potentiella chanser för att man undvikit att lägga in stöten på längre tjejer

petersson
2006-06-15, 13:40
165 och därunder är kort. Själv är jag 173 cm och min snubbe är 190 cm. Det är en fin längdskillnad, tycker jag. För stor skillnad är jobbigt kyssmässigt.

min tjej är 163, tycker det är bra krammässigt och pussningen blir inte jobbig.

Kwon
2006-06-15, 15:23
Ja, här har jag ju gått och sett upp till dig, trot i min stillhet att du var en nordisk jättekvinna, en valkyria. Och så är du en kortis ju. :naughty:

Är du 180?

Angel
2006-06-15, 15:26
Är du 180?

Med klackar e jag 185

Tricklev
2006-06-15, 15:27
Med klackar e jag 185

Ohh långa tjejer, Har du cam? :naughty:

Jay-Z
2006-06-15, 15:28
Med styltor är jag över två meter.

Sebbe_H
2006-06-15, 15:29
Med klackar e jag 185

DAMN, trodde du var kort :D

Tricklev
2006-06-15, 15:29
Med styltor är jag över två meter.

:laugh: :laugh:

Metal_boy_
2006-06-15, 15:35
Med styltor är jag över två meter.


Med Buffalo då?

Jay-Z
2006-06-15, 15:36
Med Buffalo då?

Det blir väl samma. :D

Metal_boy_
2006-06-15, 15:37
Det blir väl samma. :D


:D

Säljs dom skorna fortfarande btw? :laugh:

Nina L
2006-06-15, 15:38
Med klackar e jag 185Med klackar är jag 188 cm :D

Metal_boy_
2006-06-15, 15:39
Med klackar är jag 188 cm :D

Ta på dig dom, så kanske vi kan föra en konversation på hög nivå :thumbup:

Kwon
2006-06-15, 15:42
Med klackar e jag 185

Damn!

Big legs? :D

http://www.worldofmuscle.net/HeatherL/Pics/Heather3403.jpg

Angel
2006-06-15, 15:43
Nej jag e faktiskt 175cm original...

Metal_boy_
2006-06-15, 15:43
Damn!

Big legs? :D

http://www.worldofmuscle.net/HeatherL/Pics/Heather3403.jpg


Den kvinnan får gärna bli min husmor.

Kwon
2006-06-15, 15:44
Nej jag e faktiskt 175cm original...

175! Damn! With big legs?

http://www.worldofmuscle.net/HeatherL/Pics/Heather3305.jpg

Nina L
2006-06-15, 15:45
Nej jag e faktiskt 175cm original...Det var ju inte så mycket längre. Det fixar jag om jag lägger av med att fila fötterna i några månader.

Angel
2006-06-15, 15:46
Det var ju inte så mycket längre. Det fixar jag om jag lägger av med att fila fötterna i några månader.


bah...ja va iallfall 175 sist ja mätte mig, ja kanske har växt lite...

Angel
2006-06-15, 15:47
175! Damn! With big legs?



Hehe, yes with big legs

Kwon
2006-06-15, 15:47
bah...ja va iallfall 175 sist ja mätte mig, ja kanske har växt lite...

Måste du vinna över Nina? :D

Kwon
2006-06-15, 15:48
Hehe, yes with big legs

Source?

Angel
2006-06-15, 15:50
Måste du vinna över Nina? :D


Jag kan väl få vara bäst på nått eller? hon har ju håret,rumpan,musklerna,midjan,tuttarna och alla killar som dreglar efter henne...Jag kan väl iallfall få vara längst, va va va va?

Kwon
2006-06-15, 15:52
Jag kan väl få vara bäst på nått eller? hon har ju håret,rumpan,musklerna,midjan,tuttarna och alla killar som dreglar efter henne...Jag kan väl iallfall få vara längst, va va va va?

Det är du ju!

Men vem av er har kunskapen om kvantfysik?

Angel
2006-06-15, 15:52
Det är du ju!

Men vem av er har kunskapen om kvantfysik?


Garaterat inte jag iallfall..:(

Kwon
2006-06-15, 15:55
Garaterat inte jag iallfall..:(

Everybody's special in their own way! Ta det inte så! :D :thumbup:

So what, Nina har midjan? Keep doin' what you doin'!

Angel
2006-06-15, 15:56
Everybody's special in their own way! Ta det inte så! :D :thumbup:

So what, Nina har midjan? Keep doin' what you doin'!

Men ja gör ju inget, I´m not good at anything..

Kwon
2006-06-15, 15:57
Men ja gör ju inget, I´m not good at anything..

Big legs! Big legs! That ain't bad! :hbang:

[Mark of Quality]

Angel
2006-06-15, 15:57
Big legs! Big legs! That ain't bad! :hbang:

[Mark of Quality]

Haha, men ja menade inte med muskler..:)

Trance
2006-06-15, 15:58
Men ja gör ju inget, I´m not good at anything..

Bra på att vara emo är ju också något att vara? ;)

Nej, men nästan alla känner nog att de skulle kunna lyckats bättre på något plan.

wintersnowdrift
2006-06-15, 16:03
Jag håller med de flesta som skrivit i tråden. 15-, 16-åringar är nog "se men inte röra" i ditt fall. Det kan ju finnas undantag (dvs 16 åringar som är väldigt mogna för sin ålder), men att se vuxen ut kroppsligt är inte detsamma som att vara det mentalt.

När jag var 16 (är 19 nu) umgicks jag med kompisar som var 21-23. Bland killarna i den kretsen gick jag lite skämtsamt under namnet 12-åringen ibland, eftersom jag ansågs för ung för att raggas seriöst på (även om det skojflirtades endel ;)). Det kändes som en väldigt sund relation - jag kunde ta ut svängarna ganska mycket men kände mig aldrig obekväm eftersom jag visste var jag hade dem.

Som 16-årig tjej kan det visserligen vara både smickrande och spännande att en 23-åring är intresserad av en, men egentligen ville jag nog inte ha en kille som var så pass mycket äldre. Sju år är trots allt ganska mycket mognadsmässigt i den åldern och en 23-åring som är på samma (intellektuella) nivå som en 16-åring torde vara ganska.... barnslig. (Mina kompisar visste inte hur gammal jag var när vi började umgås, och de blev ganska förvånade när de fick reda på att jag var så pass ung.)

Så, avslutningsvis - "se men inte röra" tycker jag är helt ok och inte ett dugg perverst (så länge de ser ut som kvinnor och inte som barn naturligtvis! :) ).

//Kristin

Cilia
2006-06-15, 16:06
Kristin, precis det jag menade. Att även om dom flörtar och beter och klär sig utmanande är inte det samma sak som att dom på allvar är redo att ta ansvar för sitt handlande och vart det kan leda. Det måste vara den vuxna som sätter gränserna och inte låter det gå för långt. Bra kompisar du har/hade

Kwon
2006-06-15, 16:07
Som 16-årig tjej kan det visserligen vara både smickrande och spännande att en 23-åring är intresserad av en, men egentligen ville jag nog inte ha en kille som var så pass mycket äldre. Sju år är trots allt ganska mycket mognadsmässigt i den åldern och en 23-åring som är på samma (intellektuella) nivå som en 16-åring torde vara ganska.... barnslig. (Mina kompisar visste inte hur gammal jag var när vi började umgås, och de blev ganska förvånade när de fick reda på att jag var så pass ung.)

Det roliga är att jag är så mycket äldre än dig Kristin, men jag är verkligen inte på samma (intellektuella) nivå! :laugh:

Bara en anekdot ute på internätets motorväg.